|
Скачати 0.53 Mb.
|
План розвитку Черкаської гімназії № 31 на 2010 – 2015 роки Автори: Пивоваров Василь Миколайович, директор Черкаської гімназії №31 Черкаської міської ради Черкаської області, Фрідман Лариса Семенівна, заступник директора з науково-мето-дичної роботи Черкаської гімназії № 31 Черкаської міської ради Черкаської області. Повна назва закладу: Черкаська гімназія № 31 Черкаської міської ради Черкаської області Адреса навчального закладу: 18021, м. Черкаси, вул.. Г Дніпра, б. 21 тел/факс. 72-41-07, 72-41-08, E-mail: gymnasia31@mail.ru Місія гімназії. Формуючи гуманістичні цінності ми прагнемо сприяти розвитку особистісного «Я» учнів, батьківської майстерності, самореалізації вчителів. Бути відкритими, вільними для збагачення новими науково - обґрунтованими ідеями. Створити ефективну гімназію через інноваційну діяльність в організації навчально-виховного процесу. Мета створення плану: Проаналізувати досягнення гімназії, визначити наявні проблеми і виклики, виділити пріоритети розвитку колективу, розробити подальший план дій для виховання та розвитку обдарованих, здібних учнів в ім’я збагачення інтелектуального, творчого потенціалу України. Сприяти реалізації індивідуальних творчих потреб учнів та вчителів шляхом оволодіння практичними вміннями і навичками науково-дослідницької діяльності, роботи в інформаційному просторі. Створити умови для зміцнення здоров’я учасників освітнього процесу, шляхом формування культури відповідального ставлення до власного здоров’я і здоров’я оточуючих, забезпечення належного санітарно-гігієнічного стану начального закладу. Аналіз діяльності навчального закладу Школа №31 м. Черкаси заснована в 1986 році як загальноосвітня середня школа. В 1989 році в школі були відкриті класи педагогічного профілю при Черкаському педагогічному інституті. В 1997 році школа була ліцензована як загальноосвітня школа І –ІІІ ступенів № 31 з гімназійними класами, а з 2001 року розпочала роботу Черкаська гімназія № 31. З 1989 року по даний час директором гімназії є “Заслужений вчитель України” Пивоваров Василь Миколайович. Це двадцять років неспокійного і напруженого життя, сповненого пошуків, втрат і надбань. Саме під його керівництвом гімназія №31 визнана переможцем обласного конкурсу "Школа року – 2005", Лауреатом Всеукраїнського конкурсу “100 кращих шкіл України 2006” в номінації “Школа сучасних освітніх технологій”, отримала почесне звання “Лідер сучасної освіти в Україні - 2009” XII міжнародної виставки навчальних закладів, стала лауреатом громадської акції «Флагман сучасної освіти і науки України» Академії педагогічних наук України. Найбільша нагорода для керівника – це визнання учнями і батьками авторитету того закладу, яким він керує, якому щодня віддає частинку себе, свого серця. 1117 учнів та їх батьків, 95 педагогів, не задумуючись, назвуть гімназію №31 однією з кращих в місті. Просторі світлі класи, чистота, продумане оформлення, високий авторитет шкільного самоврядування, демократична і високопрофесійна адміністрація, кваліфіковані і небайдужі педагоги. Це результат виснажливої багаторічної праці. Гімназія стала улюбленим місцем, де гімназисти не лише вчаться, а й живуть повноцінним духовним життям, тому девізом гімназії є слова: “Гімназія – мій дім, моя родина, моя маленька рідна Україна”. Поглиблено вивчаються у гімназії англійська мова, історія, право, економіка та математика. Другою іноземною мовою є: німецька, іспанська та французька. Показником результативної роботи педагогічного колективу гімназії є перемоги учнів на Всеукраїнських предметних олімпіадах та конкурсі-захисті наукових робіт Малої Академії Наук. За 8 останніх років гімназія випустила 147 медалістів, 910 призерів Всеукраїнських предметних олімпіад та конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН, з них 29 призерів IV етапу Всеукраїнських предметних олімпіад та ІІІ етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН. З 2004 року 20 учнів гімназії отримали стипендії: Кабінету Міністрів України “За високі досягнення у навчанні”, Президента України та стипендії міського голови для обдарованих дітей та учнівської молоді у різних номінаціях. Семеро випускників різних років мають титул “Почесний учень гімназії”, який вони отримали за особливі досягнення у навчанні (призери IV етапу Всеукраїнських предметних олімпіад та конкурсів). Щорічно учні гімназії є призерами різних конкурсів: знавців української мови ім. Петра Яцика, “Об’єднаймося ж, брати мої!”, “Вірю в майбутнє твоє, Україно!”, математичному конкурсі “Кенгуру”, “Золота підкова Черкащини“ та інших. Успіхи гімназії залежать від уміння кваліфікованих вчителів організувати навчально-виховний процес. В гімназії працює 75 % вчителів вищої категорії та 16% - І категорії. Педагогічне звання “Вчитель-методист” мають 24 вчителів, “Старший вчитель” – 27. Десятеро вчителів нагороджені Почесним знаком “Відмінник освіти України” та один педпрацівник отримав Нагрудний знак «Василь Сухомлинський». Найбільш пріоритетним напрямком розвитку гімназії є впровадження і використання нових педагогічних технологій, покликаних сприяти активізації та розвитку розумових здібностей дитини, активному і свідомому набуттю знань, умінь, навичок, підвищенню інтересу до навчання, формуванню навичок самоосвіти та культурного спілкування у світовому інформаційному просторі. Вчителі гімназії є дипломантами міської виставки педагогічних технологій “Зернини досвіду” та обласної виставки «Освіта Черкащини», друкуються у фаховий пресі, мають власні видання, беруть участь у професійних конкурсах, міжнародних проектах, апробації навчальних посібників та комп’ютерних програм. Другий рік гімназія бере участь у німецько-українському проекті «Школи: партнери майбутнього», проводить експериментально-дослідницьку роботу за темою «Особистісно орієнтована модель формування гуманістичних цінностей учнів» під керівництвом науковців Лабораторії морального та етичного виховання Інституту проблем Виховання АПН України та працює за освітньою програмою розвитку «Школи сприяння здоров’ю». Участь учителів та учнів у міжнародних проектах та програмах : - Програма майбутніх лідерів „Flex” - Проект „ Tesol – Ukraine” - Міжнародна програма „Iearn” - Міжнародна програма „ Tea” - Міжнародний проект «Освіта для стійкого розвитку» - Міжнародний україно - німецький проект «Школи: партнери майбутнього» В иховна система гімназії – це цілісна структура, яка сприяє вихованню, моральному становленню учнів, формуванню в них творчого мислення, відповідальності, забезпечує всебічний розвиток особистості, формування громадянина України, здатного до самостійного мислення, суспільного вибору і діяльності. При закладі функціонує обласна спортивна школа з футболу, секції волейболу та карате-до, вихованці гімназії є учасниками та призерами спортивних змагань різних рівнів. Постійно працюють клуби, студії та гуртки художньо-естетичного напрямку, виставки художніх майстерень “Малювання та дизайн”, “Маленькі фантазери” та народної вишивки. Випускаються гімназійні газети “Пегас”, Калейдоскоп” (англійською мовою) та “Альманах наукового товариства “Пошук””. Значний внесок в суспільне життя та розвиток гімназії № 31 має зв’язок з громадою. Гімназія – інформаційний та культурний осередок для мешканців мікрорайону. На базі навчального закладу відбуваються творчі зустрічі та звіти перед громадськістю представників міської та районної влади, спільні заходи з громадськими та культурно-просвітницькими організаціями, представниками благодійних фондів, компаній та правоохоронних органів. Шляхи реалізації громадянської освіти в гімназії Громадянські знання
|
План розвитку Черкаської гімназії № 31 на 2010 2015 роки Автори: Пивоваров Василь Миколайович, директор Черкаської гімназії №31 Черкаської міської ради Черкаської області |
План розвитку Черкаської гімназії № 31 на 2010 2015 роки Автори: Пивоваров Василь Миколайович, директор Черкаської гімназії №31 Черкаської міської ради Черкаської області |
Проект ПРОГРАМИ Розвитку освіти міста Синельникового на 2010-2015 роки Програма розвитку освіти міста Синельникового на 2010-2015 роки (далі Програма) розроблена з урахуванням особливостей регіону, традицій,... |
ПАСПОРТ програми розвитку освіти міста Синельникового на 2010-2015 роки Закон України „Про освіту”, Указ Президента України „Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в... |
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА Дніпропетровській області на 2010 – 2015 роки, з метою внесення змін та доповнень до міської Програми з енергозбереження на 2006-2010... |
Програми з енергозбереження на 2006-2010 роки у м. Синельниковому... Дніпропетровській області на 2010 – 2015 роки, з метою внесення змін та доповнень до міської Програми з енергозбереження на 2006-2010... |
До Програми підтримки соціально-економічного розвитку міста Синельникового... Бюджетного Кодексу України, на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 29. 11. 2010 №1090 «Про затвердження державної... |
КОМПЛЕКСНА ПРОГРАМА розвитку земельних відносин та охорони земель... Загальна характеристика комплексної програми розвитку земельних відносин на 2015-2019 роки |
Програми підвищення енергоефективності та зменшення споживання енергетичних... Дніпропетровській області на 2010-2015 роки, з метою внесення змін та доповнень до міської Програми з енергозбереження на 2006-2010... |
Програми підвищення енергоефективності та зменшення споживання енергетичних... Дніпропетровській області на 2010-2015 роки, з метою внесення змін та доповнень до міської Програми з енергозбереження на 2006-2010... |