План навчального проекту Примітка


Скачати 172.41 Kb.
Назва План навчального проекту Примітка
Дата 21.02.2016
Розмір 172.41 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи

Intel® навчання для майбутнього

План навчального проекту


Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст

Автор навчального проекту:

Прізвище, ім’я та по-батькові:

Юртаєва Вікторія Григорівна

Місце роботи /Назва навчального закладу:

Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

Інститут математики, фізики і технологічної освіти

Місце проживання автора проекту:

м. Вінниця вул. Чехова 10, кв. 105








Відомості про тренінг:

Прізвище, ім’я та по-батькові тренера (тренерів):

Кобися Алла Петрівна

Місце проведення тренінгу:

Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

Дати проведення тренінгу:

10.02-16.05.2011







Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було вказане ваше ім’я як автора проекту?

ТакНі







Опис проекту

Назва проекту:

УКЛІН РУКАМ, ЩО ТВОРЯТЬ ДИВО!

Основні питання:

Ключове питання:

Чи може побутова річ стати витвором мистецтва?

Тематичні питання:

  1. Де лежить початок української вишивки?

  2. Чи існує зв’язок символіки у вишивці в різних регіонах України?

  3. Чи може бути українська вишивка традиційним видом для оздоблення сучасних виробів?

  4. Як можна використати комп’ютерну графіку для створення багатобарвної української вишивки?




Змістові питання:

  1. Що таке українська вишивка?

  2. Що таке орнамент?

  3. Які ви знаєте види орнаменту?

  4. Що таке рапорт?

  5. Якими техніками можна оздобити серветку?

  6. Які є ручні шви?

  7. Як визначити натуральність тканини та ниток?

  8. Які інструменти використовуються у вишивці?

  9. Що таке п’яльця?

  10. Які нитки використовують у вишивці?

  11. Які символи переважають в українській народній вишивці?

  12. Які кольори характерні для українського орнаменту?

  13. Яку тканину використовують для виготовлення серветки?

  14. Що таке ескізний малюнок?

  15. Як доглядати за вишитими виробами?

  16. Яких правил техніки безпеки слід дотримуватись під час вишивання?

Стислий опис:

Проект з трудового навчання для учнів 10 класу технологічного профілю «Українська народна вишивка», оснований на матеріалах української народної вишивки, а саме, вишивка хрестиком і призначений для реалізації позаурочний час.

Основна ідея проекту пролягає у розвитку в учнів навичок збирання, аналізу та класифікації інформації, висування гіпотез та ідей, з’ясування історичної цінності творчих здобутків українського народу. Ми повинні прищеплювати нащадкам знання та любов до рідної вишивки, не тільки цінувати надбання попередніх поколінь, а й навчитися любити кожну ниточку, кожний колір.

Отримавши завдання, учні діляться на динамічні групи, шукають необхідну інформацію (з області образотворчого мистецтв, інформатики, математики, трудового навчання, етики), аналізують особливості вишивання в різних регіонах України, висловлюють власну думку щодо цих особливостей, відтворюють регіональні особливості у власних виробах.

Учні розвиватимуть вміння працювати в групах, що сприятиме виробленню в них навичок колективної праці, згуртованості, відповідальності; сприятиме розвитку почуття взаємоповаги, підтримки, взаємодопомоги.

В ході роботи учні  будуть досліджувати, які орнаменти української вишивки  найбільш поширені та популярні у нашій місцевості. А також дізнаються, яке місце займає українська вишивка в сучасних оселях. Під час роботи у проекті учні повинні самостійно виготовити подарунок до 8 Березня для своїх мам чи бабусь. Подарунком стане вишита серветка. Презентація роботи у проекті пройде у вигляді святкового концерту, на якому подарунки знайдуть своїх власників.

Будуть визначати провідні техніки вишивки, характеризувати їх особливості. Висловлюватимуть власні судження про доцільність використання тієї чи іншої техніки. Створюватимуть діаграми, схеми, таблиці, в яких відображатимуть особливості різних технік вишивання. Учні порівнюватимуть роботи відомих майстринь і створюватимуть власні.

Під час роботи над проектом вдосконалюватимуть навички роботи з персональним комп’ютером; навички аналізу робіт майстрів вишивання, творів образотворчого мистецтва, історичних фактів, що сприятиме всебічному розвиткові особистості.

Участь у даному проекті сприятиме вдосконаленню майстерності учнів, їхньої творчої уяви, естетичного смаку, вмінню висловлювати власні думки, давати оцінку виконаним роботам.




Навчальні предмет(и):відмітити предмети, з якими пов’язаний ваш навчальний проект

Основи економіки

Українська мова і література

Зарубіжна література

Музика, образотворче мистецтво

Інформатика

Всесвітня історія

Іноземна мова

Людина і суспільство/Основи філософії

Я і Україна/Довкілля/ Природознавство

Фізика, астрономія

Математика

Фізична культура, ОБЖ, ДПЮ

Біологія

Географія

Хімія

Історія України

Основи правознавства

Трудове навчання

Етика

Інше:      

інше:      

Класи: відмітити класи, яких стосується ваш навчальний проект

1–4

5-7

Інше:      

8-9

10-11

Інше:      



Навчальні цілі та очікувані результати навчання:

Діяльність учнів:

Основна ідея проекту пролягає у розвитку в учнів навичок збирання, аналізу та класифікації інформації, висування гіпотез та ідей, з’ясування історичної цінності творчих здобутків українського народу. У ході проекту учні отримають нові знання про гаму кольорів, особливості орнаментів, техніки, що притаманна українським вишивкам свого регіону.

У дітей формуються вміння узагальнювати вивчений матеріал,  вміння працювати з додатковою літературою, зі схемами візерунків.

Вдосконалюють навички використання програми Microsof PowerPoint та  Microsoft Publisher для яскравої демонстрації своїх проектів.

Об’єднання учнів у динамічні групи сприятиме виробленню навичок працювати в колективі; виробленню почуття відповідальності один за одного, взаємодопомоги та підтримки.

При створенні презентації в учнів формуються навички: планувати, порівнювати, аналізувати, досліджувати, класифікувати ілюструвати, відбирати найяскравіші переконливі факти для демонстрування думок, ідей, вміння посилатися на використані джерела інформації.

Створюючи газету, учні вдосконалюють вміння аргументовано доводити власну думку, правильно використовувати посилання та цитування, закріплюють вміння правильно ілюструвати ідеї, висновки.

Вчаться стисло подавати інформацію для газети.

Розвивають вміння виділяти головне та робити висновки.

Учні отримують початкові вміння працювати в середовищі Microsoft Publisher.

При створенні веб-сайту учні формують вміння збирати та обробляти інформацію за допомогою баз даних, вдосконалюють вміння використовувати засоби електронних комунікацій для навчання. Крім того, що учні напротязі проекту набувають якихось нових вмінь і навичок роботи у галузі інформатики та трудового начання, вони також розвивають свій творчий потенціал.
З кожним новим днем в учнів виникали цікаві та творчі ідеї, вони змагалися.

Робота в проекті пробудила в учнів надзвичайну творчу уяву, а створення подарунка саме для рідних та близьких їм людей було вагомим стимулом для плідної праці.

Учні вчитимуться усвідомлювати прочитане, виховання в учнів любові, поваги до історичного минулого свого народу, виховання патріотичних почуттів.

Підсумковий тест дає можливість побачити успішність, з теми Технологія виготовлення та оздоблення виробів вишивкою, кожного з учнів. При цьому учні даючи відповіді на запитання, краще засвоюють програму Exel.


1 етап

На початку учні отримують завдання від учителя у формі учительського буклету (знайомляться зі завданнями та формами роботи, строками проведення проекту, та обговорюють хід проекту).

2 етап

Після опрацювання вчительського буклету учні розв'язують криптограму "Українська народна вишивка" де вони спочатку знаходять ключові слова, які в подальшому дадуть змогу розшифрувати вислів. Це сприятиме розвитку логічного мислення, кмітливості в учнів, сприятиме реалізації виховного впливу, стимулюватиме до виконань завдань проекту.

Розподілення обов’язків.

Для виконання проекту учні об’єднуються в 3 динамічні групи. Вони визначаються із назвою груп, девізом, речівкою, напрямками дослідження. Кожна сформована група буде виконувати завдання, відповідно до їх вподобань.

Отримавши групові завдання, учні обговорюють їх, консультуються з учителем, висловлюють думки

щодо подальшої роботи над проектом, висувають свої ідеї та пропозиції. На основі відібраного матеріалу, виокремлюють, узагальнюють інформацію, систематизують її.
3етап

Кожна група обговорює своє завдання, планує його та складає сценарій своєї роботи.
"ВСЕЗНАЙКИ" (історики, знавці витоків народних традицій)

  • Отримавши групові завдання, займаються дослідженням орнаментів української вишивки, найбільш поширених та популярних у нашій місцевості (проводять опитування, фотографують тощо). Як одне з початкових джерел пошуку інформації, учасники використовували Всесвітню мережу Інтернет. Для дослідження технік вишивання, особливості орнаментів, кольорової гами найпоширеніших саме у нашій місцевості учні вирушили за інформацією до краєзнавчого музею. Ознайомившись з експонатами і вивчивши техніки вишивок, учні прийшли до висновку, що вишивка займала і досі займає важливе місце в декорації інтер'єру.

  • Виконують завдання на впорядкування та співвідношення. Що дасть їм можливість краще ознайомитись з регіональними особливостями вишивки.

  • Відвідували майстер класи по вишивці, вивчали інструкції з техніки безпеки, вивчали інструктажі для вишивання хрестиком

  • «Всезнайки» також провели соціологічне опитування серед учнів паралельних класів для того, щоб дізнатися про актуальність проблеми даного проекту. Результати опитування подають у вигляді стовпчикової діаграми, яку створюють, під керівництвом учителя, за допомогою програми Excel.

  • Отримані результати дослідження оформлюють у вигляді мультимедійної презентації, створеної у програмі PowerPoint. Готову презентацію демонструють учням класу.

  • Засвоїли навички роботи з програмою Pattern Make для створення схем вишивки хрестиком.

  • За результатами своїх досліджень створюють композиції для серветок.


"ЧАРІВНА ГОЛОЧКА" (експерти з якості тканини, ниток, голок)

  • Учні досліджуючи різні матеріали та інструменти для вишивання готуються до випуску газети, для перевірки та покращення знань і стимулювання роботи в проекті, учні розгадують ребуси "Інструменти і матеріали для вишивання".

  • Відвідували майстер класи по вишивці, вивчали інструкції з техніки безпеки, вивчали інструктажі для вишивання хрестиком

  • Учні цієї групи готують святковий випуск шкільної газети, присвяченої проекту. Для її створення «Чарівна голочка» скористалася програмою Microsoft Publischer. Газета створювалась за чіткими критеріями оцінювання і містила тематичні матеріали до 8 БЕРЕЗНЯ. Також в публікації була рубрика з корисними порадами для тих, хто захоплюється мистецтвом української вишивки.

  • Засвоїли навички роботи з програмою Pattern Make для створення схем вишивки хрестиком.

  • Для закріплення матеріалу виконують завдання на впорядкування та співвідношення.

  • За результатами своїх досліджень обирають матеріали, інструменти та пристосування для виготовлення серветок.


"УМІЛІ РУЧКИ" (майстри виготовлення серветок)

  • «УМІЛІ РУЧКИ» відвідували майстер класи по вишивці, вивчали інструкції з техніки безпеки, вивчали інструктажі для вишивання хрестиком.

  • Розробляли проект шкільного веб-сайта, де також було висвітлено інформацію про досягнення учасників проекту, оформлено галерею учнівських робіт.

  • Записують відео за допомогою програми Camtasiastudio про те як розробити швидко узори для вишивки у програмі Paint.

  • Засвоїли навички роботи з програмою Pattern Make для створення схем вишивки хрестиком.

  • Змонтували відео у програмі movie maker.

  • Для закріплення матеріалу виконують завдання на впорядкування та співвідношення.

  • За результатами своїх досліджень виготовляють серветки за композиціями розробленими групою "ВСЕЗНАЙКИ"

  • Займаються оформленням та підготовкою урочистості з нагоди 8 березня

  • Розробляють запрошення для мам та бабусь.



4етап

Проводиться підсумковий альтернативний тест. який дає можливість побачити успішність кожного з учнів з теми Технологія виготовлення та оздоблення виробів вишивкою, результати представлені у діаграмі.

З результатами своєї роботи вони виступають на урочистому святі до 8 березня.




Приблизний час, необхідний для реалізації навчального проекту:

11 тижнів

Вхідні знання та навички:

Учні повинні володіти початковими навиками вишивання,  мати практичні навички володіння комп’ютером, вміти самостійно працювати з літературою, робити на основі отриманого матеріалу висновки.

Знання та вміння працювати з комп’ютерними програмами, такими як Microsoft Publisher, Power Point, Front Page та ін.

Учні повинні знати про характер ліній, кольори й кольорові сполучення та чуттєво-емоційне забарвлення, основи композиції.

Учні повинні знати натуральні числа та вміти будувати відрізок та виконувати прості математичні операції з натуральними числами.

Учні повинні знати основні етичні норми та правила поведінки.

Матеріали та ресурси:

Обладнання (відмітити необхідні прилади):




Фотоапарат

Принтер

Цифровий фотоапарат

Програвач DVD-дисків

Засоби для зв’язку з Інтернетом

Лазерний диск

Відеокамера

Проектор

Сканер

Телевізор

Комп’ютер(и)

Відеомагнітофон

Обладнання для проведення відеоконференцій

Інше:      

Програмне забезпечення (відмітити необхідні програми):

Бази даних

Табличний процесор

Видавничі системи

Програми для підтримки роботи з електронною поштою

Енциклопедія на компакт-диску

Програми опрацювання зображень

Веб-браузер для перегляду веб-сайтів

Програми для створюють мультимедійних презентацій

Програми для створюють веб-сайтів

Текстовий редактор

Програми для створюють публікацій

Архіватори

Інше:     




Друковані матеріали:

  1. Радкевич В.О., ПАщенко Г.М. Технорлогія вишивки: Підручник /за ред. Н.Г.Ничкало. –К.: Вища школа, 1997. –303 с.: Іл.

2. Гасюк О.О., Степан М.Г. Художнє вишивання. –К.: Вища школа, 1989.

3. Головіна М.В., Михалець В.М. Технологія крою та шиття. –К.: Техніка, 1985.

4. Екшурская Т.Н., Юдина Е.Н., Белова И.А. Модное платье: отделка. – Спб. 6 Ленинздат, 1992.

5. Енциклопедія українознавства: Перевид. В Україні / Наук. т-во ім.Т.Г.Шевченка у Львові, 1993. – Т.1.

6. Захарчук-Чугай Р.В. Українська народна вишивка. К.: Наук. думка, 1988.

7. Кара-Васильева Т.В., Заволокина А.А. Учитесь вышивать. – К.: Реклама, 1988.

8. Сорокина Л.М. Учитесь вышивать. – К.: Рад. школа, 1984.


Додаткове приладдя та витратні матеріали:

Олівці, альбоми, фарби, ручки, папір, принтер, фотоапарат, книги, голки, нитки, тканина, схеми для вишивки, наперсток

Ресурси Інтернету:

  1. http://ukr.2colours.com.ua

  2. http://hutsul.museum

  3. http://io.ua

  4. http://pohttp://posydenky.lvivport.com

  5. http://bedryk.blogspot.com

  6. http://www.vyshyvanochka.com.ua

  7. http://images.yandex.ua/yandsearch?tld=ua&ed=1&text=%D0%BC%D0%B8%D0%BB%D0%BE&p=54&img_url=static.insales.ru%2Fimages%2Fproducts%2F1%2F7830%2F630422%2Flarge%2F1335.jpg&rpt=simage

  8. http://images.yandex.ua/yandsearch?p=6&text=%D1%85%D0%BB%D0%BE%D0%BF%D1%87%D0%B8%D0%BA&ed=1&tld=ua

  9. http://images.yandex.ua/yandsearch?text=%D0%BE%D0%BB%D1%96%D1%8F

  10. http://images.yandex.ua/yandsearch?p=1&text=%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B3%D0%B0&ed=1&tld=ua

  11. http://900igr.net/datas/muzyka/Noty-sintezator.files/0007-007-Fa.jpg

  12. http://images.yandex.ua/yandsearch?text=%D0%BA%D0%B0%D0%B2%D1%83%D0%BD

  13. http://images.yandex.ua/yandsearch?text=%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D0%BA%20%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%BF

  14. http://images.yandex.ua/yandsearch?text=%D0%BB%D0%BE%D0%B7%D0%B0%20%D1%82%D0%B8%D0%BD&tld=ua

  15. http://www.dpa.dp.ua/section.phtml?l1=6

  16. http://podil.com/nation/embroidery.htm

  17. http://s54.radikal.ru/i146/1009/9c/70935f306db6.jpg

  18. http://barvinok.ucoz.net/_ph/7/2/639240700.jpg

  19. http://ovhimg05.icplatform.com/B/20110402/emarketua/4/7215824_1301739612_7_644x461.jpg

  20. http://i049.radikal.ru/1009/52/442f1ddd131c.jpg

  21. http://s009.radikal.ru/i308/1101/ae/4fa609fc521d.jpg

  22. http://lenagold.ru/fon/clipart/alf.html

Інше:

Проведення майстер-класів з вишивки хрестиком. Похід в художній музей. Залучення до співпраці шкільних психологів, бібліотекарів, вчителів з різних предметів.

Диференціація навчання:

Заохочувати обдарованих учнів досліджувати особливості вишивок регіонів-сусідів.

Якщо учні проявляють здібності в комп’ютерній графіці, запропонувати їм створити ілюстрації до публікації, журналу тощо.


Оцінювання знань та вмінь учнів:

Учні будуть оцінюватись за допомогою форми оцінювання в Excel, Word.

Учні будуть оцінюватись за допомогою Форми для оцінювання Публікації, за якою будуть отримувати бали за зміст, оформлення та організацію.

Учні будуть оцінюватись за допомогою форми оцінювання PowerPoint Презентації, за яку будуть отримувати бали за пошукову роботу в групах, за розкриття змісту, за якість оформлення, грамотність, привабливість.

Учні будуть оцінюватись за допомогою Форми для оцінювання Веб-сторінки, за якою будуть отримувати бали за зміст, творчі роботи, характеристику посилання.


Ключові слова:

Голка, нитка, лляні нитки, бавовняні нитки, шовкові нитки, вовняні нитки, металізовані нитки (золоті і срібні), перли, бісер, стеклярус, наперсток, вишивка хрестиком, канва, п'яльця, ножиці, муліне, нитковдівач, шило, "уперед голкою", "стебловий", "вприкріп", "петельний", "верхоплутом", "оксамитовий", "козлик", "тамбурний", болгарський хрестик, мереживні шви, кучеряві шви, кручені шви, техніка рахункового шва, узор, кольорова гама, калька, олівець, традиція, картина, гама, колір.



©2007Intel. Всі права захищені

Схожі:

План навчального проекту Примітка
Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції
План навчального проекту Примітка
Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст
План навчального проекту Примітка
Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст
План навчального проекту Примітка
Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст
План навчального проекту Примітка
Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст
План навчального проекту Примітка
Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст
План навчального проекту Примітка
Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст
План навчального проекту Примітка
Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст
План навчального проекту Примітка
Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст
План навчального проекту Примітка
Примітка: Набирайте текст в полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції і починайте набирати свій текст
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка