|
Скачати 172.93 Kb.
|
Customer Solution Case Study Централізована комплексна автоматизована система страхового обліку на базі технологій Microsoft дала змогу НАСК «Оранта» консолідувати дані, економити ресурси, знизити потребу в персоналі та підвищити якість обслуговування клієнтів.
«Ми розглядали рішення для страхового ринку на рівні платформ, на основі яких і пропонувалося реалізовувати бізнес-процеси фронт-, мідл- та бек-офісів. Фактично постало питання стосовно шляху реалізації існуючої ІТ-архітектури компанії – революція чи еволюція. Компанія обрала еволюційний шлях і Microsoft». Олександр Синєкоп, директор департаменту ІТ НАСК «Оранта» Ситуація До 2009 р. у компанії накопичилося понад 40 різних інформаційних систем, призначених для обліку страхової інформації та автоматизації страхових бізнес-процесів. Більшість регіональних офісів мали власні ІС, і консолідація даних відбувалася шляхом збирання обмінних файлів по кожному підрозділу та передачі їх до центрального сховища. Подібна ситуація не гарантувала цілісності та несуперечності інформації, що було покладено в основу процесу прийняття рішень, і давала змогу скоріше отримувати орієнтир, а не обґрунтований ситуаційний аналіз. Труднощі виникали й під час складання звітності, яку компанія надає регуляторам ринку. Адже якість та достовірність даних не мали викликати сумнівів, а в ситуації, що склалася з інформаційними системами, подібний ризик був достатньо високим, і це навіть якщо не брати до уваги величезні трудовитрати з формування даної звітності. Процес централізації компанії, що розпочався наприкінці 2009 р., виявив гостру необхідність у заміні розподіленої ІТ-інфраструктури централізованою та, відповідно, міграції на єдину систему обліку та управління страховими продуктами й процесами. Після проведення ретельних розрахунків та обліку ТСО за платформу було обрано уніфіковану інфраструктуру, побудовану на базі технологій Microsoft. Цьому сприяв також і той факт, що Microsoft SQL Server був стабільним, швидким, та, як і раніше, недорогим продуктом. Серед основних завдань, що постали перед компанією, були централізація й стандартизація обліку полісів і потоків страхової інформації. Необхідно також було надати бізнесу інструменти для оперативного моніторингу та контролю успішності роботи кожного структурного підрозділу і співробітника. Крім того, важливим було те, щоб зміни, які вносяться до інформаційних систем, відбувалися швидко. Сьогодні на українському ринку систем з автоматизації страхових бізнес-процесів пропонується декілька конкурентних рішень. «Ми розглядали рішення для страхового ринку на рівні платформ, на основі яких і пропонувалося реалізовувати бізнес-процеси фронт-, мідл- та бек-офісів. Насправді ж завдання вибору платформи набрало актуальності уже після тривалого вибору конкретної інформаційної системи, яка була б спроможна замінити групу успадкованих систем , а отже значно зменшити гетерогенність інформаційно-технологічного середовища компанії, а також забезпечити її подальше просування до реалізації сервіс-орієнтованої стратегії розвитку ІТ у страховому бізнесі. Ми звузили вибір між платформою Microsoft та платформою головного, на нашу думку, конкурента цієї компанії в галузі побудови сервіс-орієнтованих архітектур (SOA). Фактично постало питання стосовно шляху реалізації існуючої ІТ-архітектури компанії – революція чи еволюція. Компанія обрала еволюційний шлях і Microsoft», – сказав Олександр Синєкоп, директор департаменту ІТ. Рішення Рішення щодо переходу на нову комплексну систему автоматизації бізнес-процесів було прийнято у 2010 р. До переліку основних функціональних можливостей входили: - об’єднання різнорідних систем (фактично їхній перепис) в єдиний додаток; - облік та супроводження договорів, об’єктів страхування та клієнтів; - керування страховими платежами та страховими агентами; - розподіл та керування лімітами комісійної винагороди; - формування звітності; «Основою прийняття рішення слугував як власний досвід, так і бажання використовувати найновітніші технології в галузі ІТ. Швидкість та простота впровадження для нас відігравали важливу роль, адже перед нами постало зовсім непросте завдання – централізувати облікові системи за 10 місяців і розпочати новий, 2011 р., практично з чистого «програмного аркуша». Олександр Овчинніков, заступник голови Правління і CIO НАСК «Оранта» - інтеграція з системами бухгалтерського та фінансового обліку; - управління сесіями та користувачами системи. Окрім того, було сформульовано великий перелік технічних вимог. До нього входили забезпечення безпеки бази даних систем у цілому, необхідна швидкість відгуку, реалізація архітектури SOA та масштабованість. Потрібно також було, аби система була побудована на основі об'єктної моделі страхової компанії. Як основна платформа для побудови автоматизованої комплексної системи страхового обліку були обрані продукти Microsoft .NET, ASP .NET та MS SQL Server 2008 R2. Заступник голови правління та CIO НАСК «Оранта» Олександр Овчинніков так прокоментував зроблений вибір: «Основою прийняття рішення слугував як власний досвід, так і бажання використовувати найновітніші технології в галузі ІТ. Одразу визначилися, що рішення будуватимуться на сучасних стандартах, заснованих на Web 2.0. Швидкість та простота впровадження для нас відігравали важливу роль, адже перед нами постало зовсім непросте завдання – централізувати облікові системи за 10 місяців і розпочати новий, 2011 р., практично з чистого «програмного аркуша». До обрання цієї платформи компанію підштовхувала також загальна стратегія розвитку ІТ-архітектури. Неабияку роль відіграла й економічна доцільність, оскільки в рамках дії корпоративного контракту з Microsoft «Оранта» отримувала кваліфіковану та оперативну підтримку, що знижувало ТСО. Також слід було брати до уваги консультації, спрямовані на найбільш оптимальне використання існуючих ІТ-ресурсів з точки зору їхніх результативності та ефективності в страховому бізнесі. Окрім того, для замовника важливим фактором під час обрання платформи є можливість надійного вендора впливати на партнера (компанію InCore) з точки зору і бізнес-домовленостей, і якості рішень та послуг, що надаються. Тут Microsoft практично завжди стоїть на боці замовника та максимально сприяє йому в усьому незалежно від того, про що йдеться – авторський нагляд за проектом, залучення експертів з метою подолання проблем чи пошук оптимального рішення, у тому числі надання більш прийнятних умов оплати для замовника. Істотною є також можливість залучення нового та збереження наявного компетентного кадрового ресурсу для реалізації проекту. Незважаючи на те, що фазу розробки програмних рішень було винесено до аутсорсингу, планування, проектування, розгортання та впровадження виконували співробітники внутрішніх підрозділів компанії. При цьому враховувалося, що це завдання на ринку України як з фінансової, так і з професійної точки зору простіше вирішити на базі технологій Microsoft. Із впровадженням проекту НАСК «Оранта» фактично мала перейти на абсолютно нову облікову систему, що не є такою простою справою як з технічної точки зору, так і враховуючи адаптацію користувачів. Тому цей процес було поділено на відповідні напрями й етапи. Напрям «Функціональний розвиток» складався з наступних етапів: облік договорів, управління БСО, користувачами та каналами продажів, управління платежами, довідниками та лімітами комісій. Етапами другого напряму, «Якісний розвиток», були безпека, масштабованість, дизайн, архітектура, продуктивність і простота використання. Для роботи над проектом було обрано методологію гнучкої розробки Agile. Проект просувався невеликими (до двох тижнів) ітераціями, а команда InCore здійснювала безперервне постачання рішення (Continuous Delivery). Такий підхід дав змогу максимально швидко запускати модулі системи в експлуатацію та уникати помилок, що дорого коштують, які «Основну користь від технологій Microsoft ми отримали за рахунок уніфікації платформи. Істотна перевага полягає в тому, що ми можемо керувати нею гнучко та за допомогою одного інструментарію. Величезний економічний ефект дала програма корпоративного ліцензування. До того ж ми досягли скорочення адміністративних витрат приблизно на 56%». Олександр Овчинніков, CIO НАСК «Оранта» виникають під час тривалого планування (модель Waterfall). Поетапне впровадження системи передбачало взаємодію різних облікових систем, і для цього було реалізовано механізм обміну даними між ними. «Ми могли поетапно переходити на використання системи, спочатку запускаючи модуль обліку договорів, потім – фінансовий модуль. Причому система InCore через веб-сервіси інтегрувалася з існуючими на той час у компанії ІТ-системами. Архітектура SOA та модульність дали нам змогу знизити ризики остаточного запуску проекту, а також поступово адаптувати персонал компанії до змін», – сказала Тетяна Юрченко, керівник проектного офісу. Уже в квітні 2010 р. розпочалося введення даних до системи на базі однієї з дирекцій, а до січня 2011 р. усі 29 дирекцій були переведені на нову систему. Таким чином, тривалість реалізації проекту становила 12 місяців. Характеризуючи проект у цілому, начальник Управління розробки та розвитку ІС Олег Давидовський зазначив: «Зусиллями проектних груп НАСК «Оранта» та InCore, спираючись на попередній досвід роботи з технологіями Microsoft і знання бізнес-процесів страхового ринку, була побудована об’єктна модель, яка увібрала найкращі практики українського та європейського ринків страхування. В основу архітектури покладено підхід SOA, що автоматично робить це рішення відкритим до інтеграції з будь-якими іншими системами і зберігає потенціал для легкої інтеграції з технологіями майбутнього, наприклад розвиток системи в бік використання хмарних технологій. Дане рішення побудоване на новітніх технологіях Microsoft. Це означає, що найближчими роками підтримка та розвиток системи будуть простішими й дешевшими порівняно з аналогами». Переваги Завдяки впровадженню рішення від компанії InCore Development на базі технологій Microsoft НАСК «Оранта» отримала єдину централізовану автоматизовану систему для обліку та керування договорами/полісами страхування, страховими агентами й платежами. «Основну користь від технологій Microsoft ми отримали за рахунок уніфікації платформи. У разі використання інших платформ потрібно було ускладнювати інфраструктуру та доповнювати її технологічними сервісами, які у Microsoft до систем включено за замовчуванням. Це авторизація в AD (наприклад, довелося б реалізовувати введення єдиного пароля), центр звітності, генерація друкованих форм тощо. Істотною перевагою уніфікованої платформи є те, що ми можемо керувати нею гнучко та за допомогою єдиного інструментарію. Величезний економічний ефект дала програма корпоративного ліцензування. До того ж ми скоротили адміністративні витрати приблизно на 56%», – сказав СІО НАСК «Оранта» Олександр Овчинніков. Побудована система враховує специфіку предметної сфери локального ринку і одночасно є відкритою. А це означає, що забезпечено необхідний ступінь гнучкості у змінах саме в страховому полі України. Розвиток цієї системи визначається не стільки партнером, який реалізує зміни на програмному рівні, скільки замовником, що є архітектором власних бізнес-процесів, а практично – автоматизованої системи. Консолідація ресурсів і даних Єдина автоматизована система страхового обліку поліпшила можливості оперативного контролю бізнесу. Відтепер вся інформація потрапляє в центральне сховище (з затримкою від декількох хвилин до декількох днів відповідно до прийнятих в компанії регламентів), і для того, щоб побачити узагальнені «Той факт, що система має масштабовану архітектуру, дозволив нам додавати сервери під конкретний сервіс системи та уникати перевантажень серверів, а також економити кошти, оскільки ми точно розуміли, які потужності є необхідними для вирішення тієї чи іншої проблеми» Костянтин Козаченко, архітектор бізнес-систем НАСК «Оранта». дані по компанії, не потрібно чекати звітну дату. На основі саме централізованої бази даних компанія змогла удосконалити діючі бізнес-процеси та систематично контролювати дотримання стандартів обліку даних (які фіксуються на кожному робочому місці компанії в рамках базових інформаційних систем). Серед найбільш значних результатів такої централізації є використання стандарту формування призначення страхового платежу в процесі сплати клієнтом страхових послуг, що дозволило в автоматичному та/або автоматизованому режимах встановлювати однозначний зв'язок між договором страхування та фактичним платежем по цьому договору. Суттєвому підвищенню якості облікових даних сприяла уніфікація та стандартизація довідників об'єктів страхування, ризиків, облікових параметрів по фізичним та юридичним особам тощо. Отримання управлінської та регламентної звітності Упровадження нової системи дало змогу спростити та зробити більш прозорим отримання управлінської й регламентної звітності. Раніше для цього бізнес-користувач формулював до департаменту ІТ запит у вигляді службової записки. Цей запит обробляв співробітник департаменту й надавав користувачеві звіт із необхідними даними. Тепер же бізнес-підрозділи можуть отримувати необхідну аналітику з інформаційних систем самостійно, а департамент ІТ реалізує механізми отримання даних із систем. Підвищення ефективності роботи компанії Упровадження централізованих систем зменшило потребу в персоналі в бек-офісі регіональних підрозділів компанії. Це, зокрема, стало результатом зниження трудовитрат на процедуру обліку договорів та контролю підв’язування платежів. Нова система надала операційному департаменту механізм для керування всіма операційними процесами. Тепер він активно використовує звітну базу та миттєво реагує на неякісну інформацію, яка іноді може надаватися регіонами. «Зараз фінансисти можуть формувати стан грошового потоку щоденно, тоді як до впровадження централізованої системи вони робили це раз на місяць», – зазначив начальник Управління розробки та розвитку ІС Олег Давидовський. З’явилася можливість у рамках договорів збирати більш детальні, ніж раніше, дані, аж до рівня об’єкта страхування, а головному офісу – отримувати інформацію щодо полісів з урахуванням ризиків, що раніше було неможливо. На підставі такої детальної інформації управлінський персонал може ефективно розробляти нові продукти, які користуються більшим попитом на ринку. Спрощення керування ІТ-інфраструктурою Консолідація ресурсів дозволила знизити навантаження на ІТ-департамент. У регіональних структурних підрозділах обслуговуванням базових прикладних інформаційних систем, як правило, уже ніхто не займається. Керування ними відбувається віддалено через веб-інтерфейс, а обслуговування та регламентні роботи виконуються тільки в головному офісі. Централізація дала змогу підвищити безпеку інформаційної системи, покращити та спростити її керованість, що зрештою знизило потребу в обслуговуючому персоналі. «Тепер у процесі поступового додавання до системи наших підрозділів та збільшення навантажень на сервери ми можемо за допомогою балансування навантажень й архітектури SOA відстежувати, на якому з них досягаються критичні навантаження. Той факт, що система має масштабовану архітектуру, дозволило нам додавати сервери під конкретний сервіс системи та уникати Додаткова інформація Інформацію про інші проекти, реалізовані на базі технологій корпорації Microsoft, можна знайти за адресами: www.microsoft.com/ukraine/casestudies (українською мовою), або www.microsoft.com/rus/business/casestudies (російською мовою), або www.microsoft.com/resources/casestudies (англійською мовою). За додатковою інформацією щодо продуктів та послуг Microsoft звертайтеся до інформаційного центру корпорації Microsoft в Україні за телефоном +38 (044) 230 51 01 або електронною поштою [email protected]. Адреса корпорації Microsoft в Інтернеті: www.microsoft.com(англійською мовою), www.microsoft.ua (українською мовою). Для отримання додаткової інформації про послуги компанії InCore звертайтесь за телефоном +38 (044) 361 48 23 або відвідайте веб-сайт:www.in-core.com.ua Для отримання додаткової інформації про послуги компании «Оранта» звертайтеся за телефоном +38 (044) 238 62 38 або відвідайте веб-сайт: www.oranta.ua перевантажень серверів, а також економити кошти, оскільки ми точно розуміли, які потужності є необхідними для вирішення тієї чи іншої проблеми», – сказав Костянтин Козаченко, архітектор бізнес-систем. Подальший розвиток платформи, перспективи У майбутньому слід виділити такий напрям розвитку системи як повний цикл автоматизації процесів урегулювання страхових випадків у тісній інтеграції з договірною та фінансовою системами. Важливим елементом розвитку буде архітектурне розділення довідкової та облікової інформації шляхом організації роботи з майстер-даними або, інакше кажучи, за допомогою формування централізованих довідників для всіх інформаційних систем компанії. Обов’язковим компонентом розвитку системи є формування та подальший друк страхового договору/поліса з системи. Компанія очікує від реалізації цієї функціональності значного вдосконалення технології роботи підрозділів, які продають та які обслуговують, в існуючій широко розгалуженій структурі. Одним із ключових є акцент на всебічний та комплексний підхід до роботи з клієнтом. Завдяки реалізації ідеології, по суті, нейронної карти кожного клієнта, компанія планує максимально повно реалізувати стратегію клієнтоорієнтованості НАСК «Оранта. Microsoft SQL Server 2008 R2 Microsoft SQL Server 2008 R2 надає корпораціям повний набір технологій та інструментів, які допомагають отримувати найбільш цінну інформацію за умови найнижчої вартості володіння. Він забезпечує високий рівень продуктивності, а також інструментарій для розробки. Серед основних особливостей – потужні засоби аналітики та звітності для кінцевих користувачів, посилені інноваційним розширенням Microsoft Excel з інтуїтивними інструментами генерування звітів, які інтегруються з Microsoft SharePoint Server; централізоване управління і доставка копій та додатків з єдиної точки керування в середовищі SQL Server Management Studio; підтримка Windows Server 2008 R2, включаючи Hyper-V та оперативну міграцію; масштабування сховища даних від десятків до сотень терабайтів із підтримкою масового паралелізму (МРР); хаб еталонних даних для визначення та керування ними в гетерогенних системах. |
Customer Solution Case Study Роздрібна мережа COMFY удосконалила ключові бізнес-процеси за допомогою Microsoft Dynamics AX2009 |
Customer Solution Case Study Сформувалася потреба в рішеннях нового класу, здатних максимально оперативно адаптуватися до нововведень і позбавити клієнтів від... |
Customer Solution Case Study В Україні компанія працює з 1995 року та має 8 структурних підрозділів, а також 6 фірмових салон-магазинів по всій країні: Київ,... |
Case History Misc02 |
FORMING OF INNOVATION PORTFOLIO OF PHARMACEUTICAL ENTERPRISES BASED... |
Study COMPUTER for the sake of the FUTURE Використання комп’ютерів та комп’ютеної техніки під час навчання, роботи, в різних сферах життя |
Case History LH10 Від.: Я не можу багато розказати! Бо це дуже тяжко пережити. Я не можу говорити, згадаючи |
Case History UFRC24 Від.: Родина була ж семеро людей. Так, батько арештували, пішов, пішов коня купувати |
Библиографический список литературы по вопросам высшей школы Кhan M. An empirical study of students' perception of ethical behaviour in higher education institutions in Pakistan / M. Asif Кhan... |
Case History OH06 Питання: Інтерв'ю з 67-літнім чоловіком, що мешкає в Клівеланді, Огайо, який мешкав під час великого голоду на Україні, в місті Миколаєві.... |