|
Скачати 93.17 Kb.
|
Customer Solution Case Study
«Безумовно, розробка рішення для Windows Azure, хоч і базується на традиційних технологіях Microsoft, має свої нюанси. Але вони прекрасно документовані і не створюють проблем, а, скоріше, змушують розробника діяти максимально правильно, використовувати передовий досвід, економити обчислювальні ресурси тощо». Юрій Стасів, технічний директор iFin Ситуація Україна входить до числа країн з найбільш складною і заплутаною податковою системою, яка істотно ускладнює започаткування бізнесу. За підрахунками Світового банку, вітчизняні підприємці в тій чи іншій формі сплачують 135 різних податків, адміністрування яких в середньому забирає 657 годин (близько 82 робочих днів) на рік. І навіть спрощена система оподаткування лише частково вирішує цю проблему, оскільки підготовка численної звітності, форми і правила якої, до того ж, регулярно змінюються, вимагає від приватних підприємців та малого бізнесу значних знань і зусиль. Незважаючи на те, що ринок бухгалтерського ПО достатньо насичений, в сусідніх країнах, у тому числі в Росії, де ситуація з податками і звітністю помітно простіше, останнім часом став активно розвиватися сегмент SaaS-рішень. Ідея полягає в тому, щоб надати користувачам максимально просту систему, яка не вимагає супроводу, постійно знаходиться в актуальному стані, бере на себе всі складнощі облікової роботи, даючи підприємцю можливість максимально зосередитися на своїй основній діяльності. Було очевидно, що подібні рішення знайдуть живий відгук і в Україну. Рішення Спрямованість iFin природним чином підштовхнула до застосування хмарних технологій. Бухгалтерське SaaS-рішення, очевидно, буде відчувати пікові навантаження в періоди здачі звітності, тому еластичність «хмари» виявляється дуже доречною. Крім того, використання платформи глобального хмарного провайдера дозволяє забезпечити безпрецедентну надійність і безпеку даних. Уже з реального досвіду iFin можна з упевненістю сказати, що, незважаючи на початкові сумніви, потенційні замовники розуміють переваги віддаленого розміщення своєї фінансової інформації, коли вона максимально захищена від зайвих очей і можливих витоків. Вибір Windows Azure в якості платформи для системи iFin був продиктований перш за все якісним рівнем підтримки з боку компанії Microsoft, яка проводить тренінги, надає вичерпну документацію і необхідні консультації. Важливу роль зіграла і цінова політика, яка дозволяє запускати проекти, подібні iFin, з мінімальними витратами. Архітектура iFin (Мал. 1) досить типова і максимально задіє інструменти і механізми Windows Azure, включаючи SQL Azure в якості СУБД і AppFabric для кешування даних і поліпшення загальної продуктивності рішення. Клієнтська частина представлена веб-застосунком, сумісним з будь-яким сучасним браузером, а також завантажуваним аплетом для цифрового підпису документів (з використанням бібліотеки Акредитованого Центру сертифікації ключів MASTERKEY) і розшифровки відповідей від державних органів. На даний момент iFin дозволяє підприємцям на спрощеній системі оподаткування вводити первинні документи і на їх основі автоматично генерувати і відправляти звітність до податкової інспекції, пенсійного фонду та статистичного управління. Причому робить це в призначені терміни і сповіщає клієнта по електронній пошті про отримання звітності інспектором (в перспективі передбачається використання SMS). В результаті, трудовитрати на підготовку і здачу електронної звітності оцінюються всього лише в 15 хв. щомісячно, або в 3 год. на рік, що кардинально нижче середнього показника в 657 годин. Крім того, iFin також забезпечує розрахунок зарплат, кадрову підтримку, ведення складу з диференціацією партій товару тощо. Вже зараз сервіс в тестовому режимі здатний обслуговувати юридичні особи і підприємства на загальній системі оподаткування. Хмарний характер iFin дозволяє оперативно реагувати на зміни законодавства і нормативних вимог, вносити необхідні корективи у форми і алгоритми розрахунків. Таким чином, сервіс постійно підтримується в актуальному стані і клієнтам не потрібно самостійно слідкувати за змінами, переробляти форми документів. Хмарна модель дозволила реалізувати ефективний зворотний зв'язок з клієнтами. В кожному вікні інтерфейсу iFin є можливість висловити зауваження, повідомити про помилку або задати питання – служба підтримки реагує протягом 24 годин. Таким чином, з клієнтами ведеться постійний діалог, в перспективі планується впровадити механізм голосувань за введення в систему додаткових облікових й інших функцій. Вартість річної передплати на iFin в даний час складає 1000 грн. Це набагато дешевше не тільки поширених локальних рішень, але в багатьох випадках і аутсорсингу бухгалтерських послуг. Через три місяці з моменту запуску наприкінці 2011 року у сервісу налічувалося близько 700 клієнтів, які ведуть активну діяльність. Одна половина з них тестує iFin, інша – вже оформила комерційну підписку. Переваги В Україні бухгалтерські SaaS-рішення являють порівняно новий напрям, проте ряд їх особливостей дозволяють сподіватися на швидке зростання популярності у клієнтів. Обрана модель і базування на платформі Windows Azure забезпечили iFin наступні важливі переваги. Оперативність змін і легкість розширення SaaS-рішення передбачає внесення змін автоматично і непомітно для користувача, завдяки чому він завжди буде працювати з актуальною версією. В даному випадку це означає не тільки використання самої останньої версії програмного коду, а й застосування всіх останніх законодавчих і нормативних нюансів. У разі локального рішення для цього знадобилося б залучати стороннього фахівця. Крім того, сайт веб-застосунка – це оригінальний підприємницький портал, на вітрині якого представлений спектр бізнес-послуг та пропозицій як від самої компанії, так і її партнерів, який регулярно розширюється. Еластичність сервісу Бухгалтерія – один з видів діяльності, що передбачає короткострокові пікові навантаження, пов'язані з масовою підготовкою та здачею звітності. Використання хмарної платформи дає можливість автоматично масштабувати ресурси в залежності від реального навантаження. Це дозволяє, з одного боку, завжди забезпечувати високу доступність і якість обслуговування, а з іншого – не консервувати надлишкову потужність. Не потрібно також переживати за зростання клієнтської бази, оскільки про сервери, інфраструктуру, канали та їх обслуговування піклується хмарний провайдер, в даному випадку Microsoft. Microsoft як гарант доступності та безпеки даних Робота з фінансовою документацією вимагає високої надійності і захисту даних. Рівень обслуговування, гарантоване Microsoft, дозволяє iFin декларувати ефективні параметри SLA, забезпечення яких для локального рішення вимагало б величезних фінансових вкладень. Важливо також, що всі дані будуть зберігатися поза офісом і навіть поза Україною, що дозволить захистити їх від ризиків розкрадання, витоків і навіть рейдерських атак. Платформа Windows Azure Платформа Windows Azure надає першокласну основу для розширення спектру продуктів і послуг в Інтернеті. Її основні компоненти включають: - Microsoft SQL Azure. Перша реляційна система баз даних у «хмарі», побудована на принципах Додаткова інформація Інформацію про інші проекти, реалізовані на базі технологій корпорації Microsoft, можна знайти за адресами: www.microsoft.com/ukraine/casestudies (українською мовою), або www.microsoft.com/rus/business/casestudies (російською мовою), або www.microsoft.com/resources/casestudies (англійською мовою). За додатковою інформацією щодо продуктів та послуг Microsoft звертайтеся до інформаційного центру корпорації Microsoft в Україні за телефоном +38 (044) 230 51 01 або електронною поштою [email protected]. Адреса корпорації Microsoft в Інтернеті: www.microsoft.com(англійською мовою), www.microsoft.ua (українською мовою). Для отримання додаткової інформації про послуги iFin звертайтесь за телефоном +380 (044) 22-77-0-66 або відвідайте веб-сайт: www.ifin.ua самообслуговування і заснована на технологіях Microsoft SQL Server. - Windows Azure. Програмна платформа для розробки, розміщення служб і керування ними. Надає розробникам обчислювальні потужності та сховища в ЦОД компанії Microsoft для розміщення, масштабування і керування застосунками в Інтернеті «на вимогу». Для отримання додаткової інформації про платформу Windows Azure відвідайте сайт www.windowsazure.com. Мал. 1. Загальна архітектура iFin |
Customer Solution Case Study Роздрібна мережа COMFY удосконалила ключові бізнес-процеси за допомогою Microsoft Dynamics AX2009 |
Customer Solution Case Study В Україні компанія працює з 1995 року та має 8 структурних підрозділів, а також 6 фірмових салон-магазинів по всій країні: Київ,... |
Customer Solution Case Study Централізована комплексна автоматизована система страхового обліку на базі технологій Microsoft дала змогу НАСК «Оранта» консолідувати... |
Case History Misc02 |
FORMING OF INNOVATION PORTFOLIO OF PHARMACEUTICAL ENTERPRISES BASED... |
Study COMPUTER for the sake of the FUTURE Використання комп’ютерів та комп’ютеної техніки під час навчання, роботи, в різних сферах життя |
Case History LH10 Від.: Я не можу багато розказати! Бо це дуже тяжко пережити. Я не можу говорити, згадаючи |
Case History UFRC24 Від.: Родина була ж семеро людей. Так, батько арештували, пішов, пішов коня купувати |
Библиографический список литературы по вопросам высшей школы Кhan M. An empirical study of students' perception of ethical behaviour in higher education institutions in Pakistan / M. Asif Кhan... |
Case History OH06 Питання: Інтерв'ю з 67-літнім чоловіком, що мешкає в Клівеланді, Огайо, який мешкав під час великого голоду на Україні, в місті Миколаєві.... |