Customer Solution Case Study


Скачати 93.17 Kb.
Назва Customer Solution Case Study
Дата 28.02.2016
Розмір 93.17 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Бухгалтерія > Документи

description: фон1

Customer Solution Case Study description: фон1description: microsoft logo and tagline




Хмарний сервіс iFIn допомагає малому бізнесу




Огляд

Регіон: Україна

Сфера: Фінанси

Партнер

iFin – стартап, створений у вересні 2011 року для розробки однойменного проекту.

Ситуація

Складність і мінливість українського законодавства в галузі бухгалтерського та податкового обліку ускладнюють започаткування бізнесу для приватних підприємців і невеликих компаній. Сформувалася потреба в рішеннях нового класу, здатних максимально оперативно адаптуватися до нововведень і позбавити клієнтів від більшої частини рутини.

Рішення

Побудований на базі Windows Azure сервіс iFin дозволяє створювати первинну документацію, вести бухгалтерський облік, складську діяльність і автоматично у визначені терміни готувати звітність і відправляти її до податкової інспекції, пенсійного фонду та статистичного управління.

Переваги

• оперативність змін і легкість розширення;

• еластичність сервісу;

• Microsoft як гарант доступності та безпеки даних.

Програмне забезпечення

• Windows Azure;

• SQL Azure;

• Microsoft AppFabric;

• Microsoft Visual Studio.

Технології

• WPF;

• ASP.NET;

• AJAX;

• ClickOnce.

«Природно, що головні питання з боку потенційних клієнтів – підприємців, бухгалтерів – стосуються безпеки і збереження інформації. При знайомстві з нашим сервісом, уже одне ім'я Microsoft, як оператора ЦОД, справляє на них сильне враження. Коли ж вони дізнаються про безпрецедентні заходи щодо захисту їхніх даних, всі сумніви остаточно розвіюються».

Олег Бетехтін,

генеральний директор iFin

Про компанію

iFin – український стартап, який було створено у вересні 2011 року для розробки хмарного бухгалтерського сервісу, орієнтованого на приватних підприємців і малий бізнес .

cepfiles_logo_virtualization






«Безумовно, розробка рішення для Windows Azure, хоч і базується на традиційних технологіях Microsoft, має свої нюанси. Але вони прекрасно документовані і не створюють проблем, а, скоріше, змушують розробника діяти максимально правильно, використовувати передовий досвід, економити обчислювальні ресурси тощо».
Юрій Стасів,

технічний директор iFin

Ситуація
Україна входить до числа країн з найбільш складною і заплутаною податковою системою, яка істотно ускладнює започаткування бізнесу. За підрахунками Світового банку, вітчизняні підприємці в тій чи іншій формі сплачують 135 різних податків, адміністрування яких в середньому забирає 657 годин (близько 82 робочих днів) на рік. І навіть спрощена система оподаткування лише частково вирішує цю проблему, оскільки підготовка численної звітності, форми і правила якої, до того ж, регулярно змінюються, вимагає від приватних підприємців та малого бізнесу значних знань і зусиль.

Незважаючи на те, що ринок бухгалтерського ПО достатньо насичений, в сусідніх країнах, у тому числі в Росії, де ситуація з податками і звітністю помітно простіше, останнім часом став активно розвиватися сегмент SaaS-рішень. Ідея полягає в тому, щоб надати користувачам максимально просту систему, яка не вимагає супроводу, постійно знаходиться в актуальному стані, бере на себе всі складнощі облікової роботи, даючи підприємцю можливість максимально зосередитися на своїй основній діяльності. Було очевидно, що подібні рішення знайдуть живий відгук і в Україну.

Рішення

Спрямованість iFin природним чином підштовхнула до застосування хмарних технологій. Бухгалтерське SaaS-рішення, очевидно, буде відчувати пікові навантаження в періоди здачі звітності, тому еластичність «хмари» виявляється дуже доречною. Крім того, використання платформи глобального хмарного провайдера дозволяє забезпечити безпрецедентну надійність і безпеку даних. Уже з реального досвіду iFin можна з упевненістю сказати, що, незважаючи на початкові сумніви, потенційні замовники розуміють переваги віддаленого розміщення своєї фінансової інформації, коли вона максимально захищена від зайвих очей і можливих витоків.

Вибір Windows Azure в якості платформи для системи iFin був продиктований перш за все якісним рівнем підтримки з боку компанії Microsoft, яка проводить тренінги, надає вичерпну документацію і необхідні консультації. Важливу роль зіграла і цінова політика, яка дозволяє запускати проекти, подібні iFin, з мінімальними витратами.

Архітектура iFin (Мал. 1) досить типова і максимально задіє інструменти і механізми Windows Azure, включаючи SQL Azure в якості СУБД і AppFabric для кешування даних і поліпшення загальної продуктивності рішення. Клієнтська частина представлена веб-застосунком, сумісним з будь-яким сучасним браузером, а також завантажуваним аплетом для цифрового підпису документів (з використанням бібліотеки Акредитованого Центру сертифікації ключів MASTERKEY) і розшифровки відповідей від державних органів.

На даний момент iFin дозволяє підприємцям на спрощеній системі оподаткування вводити первинні документи і на їх основі автоматично генерувати і відправляти звітність до податкової інспекції, пенсійного фонду та статистичного управління. Причому робить це в призначені терміни і сповіщає клієнта по електронній пошті про отримання звітності інспектором (в перспективі передбачається використання SMS). В результаті, трудовитрати на підготовку і здачу електронної звітності оцінюються всього лише в 15 хв. щомісячно, або в 3 год. на рік, що кардинально нижче середнього показника в 657 годин.

Крім того, iFin також забезпечує розрахунок зарплат, кадрову підтримку, ведення складу з диференціацією партій товару тощо. Вже зараз сервіс в тестовому режимі здатний обслуговувати юридичні особи і підприємства на загальній системі оподаткування.

Хмарний характер iFin дозволяє оперативно реагувати на зміни законодавства і нормативних вимог, вносити необхідні корективи у форми і

алгоритми розрахунків. Таким чином, сервіс постійно підтримується в актуальному стані і клієнтам не потрібно самостійно слідкувати за змінами, переробляти форми документів.

Хмарна модель дозволила реалізувати ефективний зворотний зв'язок з клієнтами. В кожному вікні інтерфейсу iFin є можливість висловити зауваження, повідомити про помилку або задати питання – служба підтримки реагує протягом 24 годин. Таким чином, з клієнтами ведеться постійний діалог, в перспективі планується впровадити механізм голосувань за введення в систему додаткових облікових й інших функцій.

Вартість річної передплати на iFin в даний час складає 1000 грн. Це набагато дешевше не тільки поширених локальних рішень, але в багатьох випадках і аутсорсингу бухгалтерських послуг. Через три місяці з моменту запуску наприкінці 2011 року у сервісу налічувалося близько 700 клієнтів, які ведуть активну діяльність. Одна половина з них тестує iFin, інша – вже оформила комерційну підписку.

Переваги

В Україні бухгалтерські SaaS-рішення являють порівняно новий напрям, проте ряд їх особливостей дозволяють сподіватися на швидке зростання популярності у клієнтів. Обрана модель і базування на платформі Windows Azure забезпечили iFin наступні важливі переваги.
Оперативність змін і легкість розширення
SaaS-рішення передбачає внесення змін автоматично і непомітно для користувача, завдяки чому він завжди буде працювати з актуальною версією. В даному випадку це означає не тільки використання самої останньої версії програмного коду, а й застосування всіх останніх законодавчих і нормативних нюансів. У разі локального рішення для цього знадобилося б залучати стороннього фахівця.
Крім того, сайт веб-застосунка – це оригінальний підприємницький портал, на вітрині якого представлений спектр бізнес-послуг та пропозицій як від самої компанії, так і її партнерів, який регулярно розширюється.
Еластичність сервісу
Бухгалтерія – один з видів діяльності, що передбачає короткострокові пікові навантаження, пов'язані з масовою підготовкою та здачею звітності. Використання хмарної платформи дає можливість автоматично масштабувати ресурси в залежності від реального навантаження. Це дозволяє, з одного боку, завжди забезпечувати високу доступність і якість обслуговування, а з іншого – не консервувати надлишкову потужність. Не потрібно також переживати за зростання клієнтської бази, оскільки про сервери, інфраструктуру, канали та їх обслуговування піклується хмарний провайдер, в даному випадку Microsoft.
Microsoft як гарант доступності та безпеки даних
Робота з фінансовою документацією вимагає високої надійності і захисту даних. Рівень обслуговування, гарантоване Microsoft, дозволяє iFin декларувати ефективні параметри SLA, забезпечення яких для локального рішення вимагало б величезних фінансових вкладень. Важливо також, що всі дані будуть зберігатися поза офісом і навіть поза Україною, що дозволить захистити їх від ризиків розкрадання, витоків і навіть рейдерських атак.

Платформа Windows Azure

Платформа Windows Azure надає першокласну основу для розширення спектру продуктів і послуг в Інтернеті. Її основні компоненти включають:

- Microsoft SQL Azure. Перша реляційна система баз даних у «хмарі», побудована на принципах

Додаткова інформація

Інформацію про інші проекти, реалізовані на базі технологій корпорації Microsoft, можна знайти за адресами:

www.microsoft.com/ukraine/casestudies (українською мовою), або www.microsoft.com/rus/business/casestudies (російською мовою), або www.microsoft.com/resources/casestudies (англійською мовою).
За додатковою інформацією щодо продуктів та послуг Microsoft звертайтеся до інформаційного центру корпорації Microsoft в Україні за телефоном
+38 (044) 230 51 01 або електронною поштою [email protected].
Адреса корпорації Microsoft в Інтернеті: www.microsoft.com(англійською мовою), www.microsoft.ua (українською мовою).
Для отримання додаткової інформації про послуги iFin

звертайтесь за телефоном
+380 (044) 22-77-0-66 або відвідайте веб-сайт: www.ifin.ua

самообслуговування і заснована на технологіях Microsoft SQL Server.

- Windows Azure. Програмна платформа для розробки, розміщення служб і керування ними. Надає розробникам обчислювальні потужності та сховища в ЦОД компанії Microsoft для розміщення, масштабування і керування застосунками в Інтернеті «на вимогу».
Для отримання додаткової інформації про платформу Windows Azure відвідайте сайт www.windowsazure.com.




Мал. 1. Загальна архітектура iFin

cepfiles_logo_virtualization





Схожі:

Customer Solution Case Study
Роздрібна мережа COMFY удосконалила ключові бізнес-процеси за допомогою Microsoft Dynamics AX2009
Customer Solution Case Study
В Україні компанія працює з 1995 року та має 8 структурних підрозділів, а також 6 фірмових салон-магазинів по всій країні: Київ,...
Customer Solution Case Study
Централізована комплексна автоматизована система страхового обліку на базі технологій Microsoft дала змогу НАСК «Оранта» консолідувати...
Case History Misc02

FORMING OF INNOVATION PORTFOLIO OF PHARMACEUTICAL ENTERPRISES BASED...

Study COMPUTER for the sake of the FUTURE
Використання комп’ютерів та комп’ютеної техніки під час навчання, роботи, в різних сферах життя
Case History LH10
Від.: Я не можу багато розказати! Бо це дуже тяжко пережити. Я не можу говорити, згадаючи
Case History UFRC24
Від.: Родина була ж семеро людей. Так, батько арештували, пішов, пішов коня купувати
Библиографический список литературы по вопросам высшей школы
Кhan M. An empirical study of students' perception of ethical behaviour in higher education institutions in Pakistan / M. Asif Кhan...
Case History OH06
Питання: Інтерв'ю з 67-літнім чоловіком, що мешкає в Клівеланді, Огайо, який мешкав під час великого голоду на Україні, в місті Миколаєві....
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка