|
Скачати 47.08 Kb.
|
Тренінгові заняття для вчителів «Здоровим буди здорово!» Доброго дня, шановні гості!Я рада вас вітати на нашому тренінговому занятті «Здоровим бути здорово». Сьогодні ми спробуємо з вами визначити чинники, які мають позитивний та негативний вплив на наше самопочуття та здоров’я в цілому. Проговоримо пропозиції, щодо підтримки його (здоров’я) на належному рівні протягом багатьох років та дамо відповідь на питання: «Чому ж здорово бути здоровим». Отож тематика сьогоднішньої зустрічі здоров’я, адже саме воно – безцінне надбання не тільки кожної людини, а й усього суспільства. При зустрічах, розтаваннях з близькими і дорогими нам людьми ми бажаємо їм доброго і міцного здоров’я тому, що це - основна умова і запорука повноцінного і щасливого життя. Здоров’я допомагає нам здійснювати наші плани успішно вирішувати основні життєві завдання, переборювати труднощі, а коли потрібно, то й витримувати значне перевантаження. Отже, до справи. Спочатку пропоную правила роботи, які нам сьогодні стануть у нагоді. Як правило, вони сталі й використовуються на всіх тренінгових заняттях: - активність - правила «піднятої руки» - твори «тут і зараз» - не критикуй! - вимкнений мобільний телефон - доброзичлива атмосфера. Переходимо до наступної вправи «Чуттєве дерево». Стосовно нашої сьогоднішньої зустрічі ………. Ми з вами на самому старті. То й стікери розташуємо на корінні. З вашого дозволу, я почну. Дякую за відповіді. Наступний логічний етап нашої зустрічі – знайомство. Деякі з вас вже встигли дізнатися дещо один про одного на першій частині конференції, проте я пропоную вам наразі наступне. Після того, як ви назвете своє ім’я, продовжить фразу «Якби я був вожаком племені індійців, мене б звали…..» Щиро дякую за відвертість. Сподіваюсь, що дана вправа дала змогу не тільки дізнатися ім’я учасників, а й отримати про вас більш цікаву інформацію. І знову ж таки повертаємось до нашої зустрічі. Народна мудрість говорить: «Життя прожити не поле пройти» Яке ж воно – наше життя? Минуле, сучасне, майбутнє…Для когось - колосиста пишна нива, для інших – перепахане рілля, або взагалі – пустеля. Однієї з основних складових саме щасливої долі людини є здоров’я. Тому в наступній вправі ми спробуємо визначити чинники, які позитивно та негативно впливають на нього і використаємо для цього метод «Килимок ідеї». Спочатку об’єднаємось в 2 групи за кольорами здоров’язберігаючої енергії – жовтий та зелений. Жовті визначають явища, які діють негативно впливають на здоров’я, зелені – чинники, які позитивно діють на його стан. Зараз пропоную оприлюднити результати, та вислухати доповідача з кожної з груп. Дякуємо за роботу. А зараз хотілося почути від вас рекомендації щодо збереження нашого здоров’я. Для цього ми використовуємо метод «Мозковий штурм». А саму вправу назвемо «Кроки до здоров’я». Ми з вами вирішимо, яким чином нам треба поводитись, щоб якомога довше підтримувати здоров’я та життєвий тонус. Проте не варто забувати про те, що дуже часто на нашому життєвому шляху зустрічаються альтернативи, серед яких ми повинні зробити вибір і, бажано, правильний. Тому переходимо до наступної вправи-енергізатора – «Аукціон». Кожен із учасників отримує по 21 $. Чому 21? Відповім: «Це вік повної самостійності особистості». І як юнак може розпоряджатися своїм вибором, так і я даю вам змогу витрачати ці $ на те, що вам більш до вподоби. Отже, перед вами поставлена задача: «Витратити, або заощадити». Але пам’ятайте, перш ніж зробити свій вибір, двічі подумайте, проте і «задніх пасти» не треба, ви можете залишитись ні з чим. До вашої уваги 10 пар лотів. - А тепер скажіть мені будь ласка, чи шкода вам того чого не придбали? - Чи хотіли ви щось змінити? Можете зробити наступний висновок: не треба поспішати з передчасними діями, проте в той же час, не треба зволікати. Всі ми знаємо що наші вникни тією чи іншою мірою впливають та змінюють нас. А от яким чином і в який бік залежить від самих нас. Все це можна сказати про вплив нашої поведінки та способу життя та здоров’я. Яким чином приходять ці зміни я наглядно продемонструю вам за допомогою справи «Скріпа». Кожному з вас надано звичайну канцелярську скріпку, у вас 10 секунд для того, щоб розігнути її та зробити якомога рівнішою. Продемонструємо результати, усі справились, молодці. Проте розслаблятися ще зарано. Я пропоную вам за той же період часу – 10 секунд – відновити скріпку і надати їй вихідну позицію та попередньому вигляду. Тепер подивимось у кого це вийшло найбільш вдало. А зараз пропоную відповісти на запитання: - Чи можна сказати що скріпи виглядають так само, як і на початку вправи? - Що важче розгинати чи згибати скріпку? - Чому навчає нас приклад зі скріпкою? Кожне рішення, яке приймаємо в житті так чи інакше змінює нас. Незважаючи на минулі помилки, ми вже сьогодні маємо змогу розпочати все спочатку, та жити за іншими правилами. Подібні ситуації викарбовуються в нашій пам’яті і тягнуть за собою цілу низку запитань: - як правильно жити? - який стиль поведінки обрати, щоб підходив саме для мене? - чи можна взагалі сказати, що так правильно? Всі ці питання можна віднести до риторичних, тому що, як правило, відповіді на них однозначної немає. Проте існують перлини людської мудрості, які узагальнені в притчах. Саме вони допомагають усім в цілому і кожному зокрема, знати свій і тільки свій шлях. Тим притчі я яскраві що трактуються індивідуально для кожного. Тому пропоную до вашої уваги відеоролик «Сенс життя». Дайте, будь ласка, відповіді на питання: -Чи погоджуєтесь ви з відповідями учнів/вчителя? -Яку б ви запропонували версію відповіді на запитання? Підійшов час підбивати підсумки нашої роботи. Всі ви, напевно, дивилися фільм із зіркою Країни Мрій та колишнім губернатором Каліфорнії Арнольдом Шварценегером «Згадати все». Ми ж, звичайно, не в Голівуді і поки що не обіймаємо таку посаду, проте вправу з аналогічною назвою ми все ж таки виконаємо. Отже, «Згадати все». Зараз пропоную кожному сказати декілька слів стосовно нашої зустрічі. Хотілося б почути ваші враження, думки, пропозиції. От і наближається до логічного завершення наше тренінгове заняття. Я дякую всім за те, що були активними, біли цікавими та захопливими. І на останок в нас лишилася маленька вправа – гармонія, яка носить назву «Жовта валіза». Чому жовта? Жовтий – колір сонця, позитивного настрою та відмінного самопочуття. І саме в цю, наповнену приємними почуттями валізу, ви з вами поскидаємо все, що знадобиться нам потому. А щоб згадувати нашу зустріч біло приємно, давайте кожному в його валізу поскидаємо наші теплі побажання. Наприкінці нашої зустрічі, мені хотілося б згадати один крилатий латинський вираз: «Міцне здоров’я краще найбільшого багатства». Нехай це стане кредом вашого життя і керівництвом до щасливого майбутнього. Я дякую вам всім за увагу та співпрацю. Впевнена, що всі ми сьогодні заслуговуємо на гучні дружні оплески. |
РОЛЬ МАГІСТРАТУРИ У РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ З’ясовано причини незатребуваності серед вчителів магістерської освіти як другої та як підвищення кваліфікації. Зроблено висновок... |
Тематичні та поурочні плани вчителів Для більшої ефективності проведення заняття можна залучати різні цікаві факти, але так щоб вони були зв’язані із вивчення предмету.... |
Рекомендації для творчих груп вчителів з проблем впровадження ІКТ в навчально-виховний процес Творчі групи вчителів це групи різних за фахом педагогів, які займаються вивченням, освоєнням, впровадженням якоїсь однієї загальної... |
Продовження роботи другої сесії Академії лідерства в рамках Ради Європи «Посилення інституційної спроможності органів місцевого самоврядування в Україні», що фінансується урядом Данії і Швейцарською... |
Програми роботи гуртка МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА ЗАНЯТТЯ ГУРТКА У методичній розробці заняття «Програмне забезпечення для опрацювання мультимедійних даних Windows Movie Maker. Створення кліпів»... |
Формування готовності вчителів до інноваційної діяльності Постановка проблеми: завдання підготовки вчителів до інноваційної діяльності в системі післядипломної педагогічно освіти |
Баликіна В. А Сінемалогія стає зараз дуже популярною. Як правило, її використовують тренінгові компанії, але все частіше і частіше до цього методу... |
Зміст Назва заняття Заняття для батьків учні яких здійснюють вибір профілю у 7 (3) класі Сарненської гімназії |
ТАБЛИЧНЕ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ (блочна подача матеріалу) Результати були дуже позитивні. Як показав досвід роботи вчителів нашої школи і чудові результати дітей, ця методика варта того,... |
Методичні рекомендації для вчителів фізичної культури Використання занять у тренажерному залі для вдосконалення фізичної підготовки школярів старших класів |