|
Скачати 26.82 Kb.
|
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА до навчального плану для підготовки у Вінницькому міжрегіональному вищому професійному училищі кваліфікованих робітників з професії: 4112, 7241.1 “Оператор комп’ютерного набору” “Електромеханік з ремонту та обслуговування лічильно-обчислювальних машин” Навчальний план розроблений на основі Типової базисної структури навчальних планів для підготовки кваліфікованих робітників у професійно-технічних навчальних закладах 2010 року та державних стандартів з професії. Навчальний план передбачає підготовку кваліфікованих робітників із молоді, яка успішно отримала базову середню освіту, досягла до вступу в училище віку, встановленого переліком професій, не має медичних протипоказань до роботи і виробничого навчання цій професії. Навчальний план складається з циклу природничо-математичної, суспільно-гуманітарної, загально-професійної, професійно-технічної, професійно-практичної підготовки. Виходячи із терміну навчання, об’єм кожного курсу встановлений в залежності від складності заданих професій і рівня кваліфікації та відповідності державним стандартам. В навчальному плані передбачено вивчення спеціального курсу практичного навчання з проведення в кінці етапів атестації знань, умінь і навиків виконуючи роботу за вказаними професіями. Весь курс навчання включає 4251 годин. На загальноосвітню підготовку виділено 1778 годин, що складає 43% від загальної кількості годин. Професійно-теоретична підготовка включає 660 годин, що складає 21% від загальної кількості годин. На професійно-практичну підготовку відведено 1574 годин, що складає 36% від загальної кількості годин. В графіку навчального процесу відображено чергування практичного та теоретичного навчання. Це сприяє використанню попереджувального методу теоретичного навчання, а також реалізації міжпредметних зв’язків, міжциклових технологічних зв’язків, етапності навчання, максимальному добовому і тижневому навантаженню з урахуванням організаційно-технічних умов. В навчальному плані передбачено такі етапи професійно-практичного навчання: виробниче навчання в майстерні, виробнича практика. Кожен з етапів розрахований на те, щоб учні послідовно, багаторазово відпрацьовували дії та прийоми, які складають комплекс навиків і умінь, котрими повинен володіти кваліфікований робітник. Тривалість занять з професійно-практичного навчання встановлено у відповідності вимогам Кодексу законів про працю. Після закінчення виробничої практики учні складають випускні кваліфікаційні іспити. В навчальному плані всі предмети внесені в сітку навчальних годин. Під час теоретичного навчання навантаження не перевищує 36 годин на тиждень. Кількість годин, яка відводиться на вивчення окремих програм, послідовність вивчення тем, у випадку необхідності, рішенням методичної комісії може змінюватись, але при обов’язковій умові, що програми будуть виконані повністю (за змістом і загальною кількістю годин), учні отримують міцні знання та навички і не буде порушений зв’язок між практичним і теоретичним навчанням. На другому та третьому курсі введений предмет «Технології», який вміщує теми з поглибленим вивченням спеціальної технології з професій «Оператор комп’ютерного набору» та «Електромеханік з ремонту та обслуговування лічильно-обчислювальних машин» В навчальному плані визначені предмети, з яких виведені обов’язкові екзамени, а також терміни їх проведення. Крім екзаменів систематично контролюються знання учнів шляхом усного опитування чи письмових робіт, тестування, комплексної атестаційної роботи. Обов’язковим є виконання курсових робіт. Повторення навчального матеріалу, письмові контрольні роботи проводяться за рахунок навчального часу, відведеного на вивчення даного предмета. Директор ДПТНЗ «ВМВПУ» О.Д. Дмитрик |
ПРОГРАМИ для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання Пояснювальна записка |
ЗМІСТ Пояснювальна записка 4 Психологічний супровід впровадження Базової програми розвитку дитини дошкільного віку |
Додаток И Пример рефератів українською та англійською мовами Пояснювальна записка до дипломного проекту: 81 с., 34 рис., 6 табл., 2 додатка, 35 джерел |
Пояснювальна записка Ця гра може зайняти цілий урок. Пропонуємо використати гру при вивченні п’єси Г.Ібсена „Ляльковий дім” |
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів 5-9 класи ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА Пропозиції за результатами громадського обговорення просимо надсилати за електронною адресою: k |
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА ДЕРЖАВНА ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНА ЧАСТИНА ТЕРИТОРІАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ УКРАЇНИ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ... |
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА ДЕРЖАВНА ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНА ЧАСТИНА ТЕРИТОРІАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ УКРАЇНИ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ є... |
Пояснювальна записка Навчальна дисципліна «Фізична культура» – самостійна галузь діяльності у соціокультурному просторі й викладається у загальноосвітніх... |
Пояснювальна записка Мета вивчення навчальної дисципліни Навчальна програма складена згідно освітньо-професійної програми ГСВО напряму 030402 «Правознавство» |
Пояснювальна записка до програми Головною метою сучасного гуманітарного освітнього закладу в Україні є виховання громадянина України, соціально зрілої, творчої, працелюбної... |