|
Скачати 55.66 Kb.
|
Теми1, 2. Теорія будови органічних сполук. ВуглеводніІ рівень (кожне завдання по 0,5 балів) Завдання 1 – 6 мають чотири варіанти відповіді, серед яких лише один правильний.
в) газоподібний; г) плазма.
ІІ рівень (кожне завдання по 1 балу) Завдання 7 і 8 мають чотири варіанти відповідей, серед яких лише один правильний.
а) 2,3-диметилбутан; б) 4-метилпентен-1; в) 1-метилгексин-2; г) 1-метилбензен. Назвіть правильно цю сполуку. __________________________________________________________________________________________________________________________________________
Запишіть розв’язок задачі. __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Завдання 9 має шість варіантів відповідей, серед яких декілька правильних.
III рівень (завдання 10 – 2 бали; завдання 11 – 1 бал) У завданні 10 до кожного з чотирьох рядків інформації, позначених цифрами, виберіть один правильний варіант, позначений буквою.
1) бутен; А один –зв’язок і п’ять –зв’язків; 2) етен; Б два –зв’язки і три –зв’язки; 3) етин; В два –зв’язки і шість –зв’язків; 4) бутадієн. Г два –зв’язки і дев’ять –зв’язків; Д один –зв’язок і одинадцять –зв’язків.
У завданні 11 слід розташувати відповіді у певній послідовності.
Запишіть рівняння реакцій. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ІV рівень (3 бали)
Вкажіть умови перебігу реакціїй. |
Контрольна робота з теми «Вуглеводні» Які з наведених висловів характеризують переважну більшість органічних сполук: а складаються з атомів Карбону та Гідрогену |
Тема «Спільні й відмінні ознаки органічних і неорганічних сполук.... Неметалічні елементи Карбон, Гідроген, Оксиген, Нітроген дістали назву елементів-органогенів |
ПРОГРАМА З ХІМІЇ для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів Програмою передбачено вивчення хімії металічних і неметалічних елементів і їхніх сполук (10-й клас) і основних класів органічних... |
ВУГЛЕВОДНІ Автор: БОСЕЦЬКА Т. К. Завдання №1 Вкажіть назву ряду сполук, молекули яких мають однотипну будову та відрізняються на одну або кілька CH2 груп |
1 Універсальною біологічною системою окислення неполярних сполук... Універсальною біологічною системою окислення неполярних сполук багато лікарських |
Відомі українські математики Діапазон наукової творчості Остроградського надзвичайно широкий: диференціальне та інтегральне числення, алгебра, теорія чисел, диференціальна... |
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ МІЖНАРОДНИЙГУМАНІТАРНИЙУНІВЕРСИТЕТ... Україні, а також виходячи з необхідності закріплення ідеї пріоритету права в юридичній діяльності вивчення навчальної дисципліни... |
ВУГЛЕВОДНІ Автор: БОСЕЦЬКА Т. К. Завдання №1 Виберіть речовину, яка в реакції дегідратації відщеплюється від молекули речовини |
Текст на украинском языке ДЕСЯТЬ ОСНОВНИХ ПРИЧИН, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА... ДЕСЯТЬ ОСНОВНИХ ПРИЧИН, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА РІСТ ОРГАНІЧНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ У ДІТЕЙ І ЇХ МОЖЛИВА КЕРОВАНІСТЬ 3 БОКУ МЕДИЧНИХ... |
ВУГЛЕВОДНІ Автор: БОСЕЦЬКА Т. К. Завдання №1 Ацетилен утворює вибухові суміші з повітрям. Реагенти взаємодіють повністю за умови об'ємного співвідношення кисню й ацетилену |