Конкурсу «Учитель року» в районі (місті) Тема: «Удосконалення форм, змісту та організації проведення Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2014»


Скачати 116.93 Kb.
Назва Конкурсу «Учитель року» в районі (місті) Тема: «Удосконалення форм, змісту та організації проведення Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2014»
Дата 12.11.2013
Розмір 116.93 Kb.
Тип Конкурс
bibl.com.ua > Інформатика > Конкурс
Інтернет-семінар

для спеціалістів районних (міських) відділів

(управлінь) освіти, методистів районних (міських)

методичних кабінетів (інформаційно-методичних центрів),

які відповідають за організаційно-методичний супровід проведення Всеукраїнського конкурсу «Учитель року» в районі (місті)
Тема: «Удосконалення форм, змісту та організації проведення Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2014».

Мета: надати методично-організаційні рекомендації до проведення
І (районного, міського) та ІІ (обласного) турів Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2014».
Доброго дня, шановні колеги!

Сьогодні з вами працюють: Ставицький Сергій Борисович, завідувач Центру інноваційного розвитку освіти та Галушко Наталя Анатоліївна, методист Центру інноваційного розвитку освіти.

Просимо учасників зареєструватися за формою: ПІБ, район (місто), який ви представляєте, посада.

Для організації співпраці щодо проведення конкуру просимо надати до 15.10.2013 року в електронному вигляді інформацію про спеціалістів (методистів), які здійснюють організаційно-методичний супровід проведення Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2014» в районі (місті), за формою: район (місто), ПІБ (повністю), посада, контактний телефон (бажано сотовий), стаж роботи щодо забезпечення організаційно-методичного супроводу цього конкурсу. Інформацію надсилати за електронною адресою ciro-hano@ukr.net.
1.Особливості організаційно-методичного супроводу

ІІ (обласного) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2014».
Нормативна база проведення І (районного, міського) та ІІ (обласного) турів Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2014» у Харківській області:

  1. Указ Президента України від 29.06.1995 року № 489/95 «Про всеукраїнський конкурс «Учитель року».

  2. Постанова Кабінету Міністрів України від 11.08.1995 року № 638 «Про затвердження Положення про всеукраїнський конкурс «Учитель року» (зі змінами, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України
    від 14.09.2005 р. № 900).

  3. Умови проведення щорічного конкурсу «Учитель року» в Харківській області, затверджені наказом Головного управління освіти і науки Харківської обласної державної адміністрації від 20.01.2010 року № 9, зареєстровані в Харківському обласному управлінні юстиції 03.02.2010 за № 2/1081.

  4. Рішення колегії Міністерства освіти і науки України від 27.06.2013 р.№ 2/1-19 «Про підсумки Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2013».

  5. Наказ Міністерства освіти і науки України «Про проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2014» від 02.09.2013 р. № 1255.

  6. Наказ Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації «Про проведення Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2014» в Харківській області» – готується до друку.

  7. Наказ місцевого органу управління освітою «Про проведення Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2014» в районі (місті)» складається на підставі вищезазначених нормативних документів.

Всеукраїнський конкурс «Учитель року – 2014» проводитиметься за 5 номінаціями: «Географія», «Початкові класи», «Трудове навчання», «Директор школи», «Світова література» (у цьому році в першому та другому турах дві номінація «Світова література» й «Російська мова та література» об’єднується ).

Нагадуємо, що в конкурсі можуть брати участь педагогічні працівники закладів освіти всіх типів і форм власності Харківської області незалежно від віку, освіти, набутого фаху, які мають стаж педагогічної роботи не менше 5-ти років та основне місце роботи вчителем (директором) відповідно до номінації.

Конкурсні завдання з номінації «Директор школи» будуть виконуватись за окремою програмою.
Колеги зверніть особливу увагу на зміну строків проведення конкурсу, відповідно Наказу Міністерства освіти і науки України про проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2014» від 02.09.2013 р. № 1255.

Організаційно-методичний супровід

І районний (міський) тур проводиться у жовтні – листопаді 2013 року.

ІІ (обласний) тур відбудеться в грудні 2013 року – січні 2014 року.

IІІ (заключний) тур пройде в лютому – березні 2014 року.

Слідкуйте за повідомленнями на сайтах Всеукраїнського конкурсу «Учитель року», Головного управління освіти і науки Харківської обласної державної адміністрації, КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти».

Порядок проведення ІІ (обласного) туру конкурсу детально висвітлений в Умовах проведення Всеукраїнського конкурсу «Учитель року» в Харківській області (http://guonkh.gov.ua/competitions/uchitel_roky/index.page2.html).

У 2013/2014 н.р. захист власного досвіду або педагогічної концепції, що передбачає розкриття педагогічного досвіду, захист власних педагогічних ідей, технологій, методики, буде проводитися у формі «Майстер-класу».

Основною метою проведення конкурсного випробування «Майстер-клас» є ознайомлення з новими технологіями, новими методиками і авторськими напрацюваннями.

Формат завдання: ознайомлення з перспективним педагогічним досвідом (умовно «Школа передового педагогічного досвіду») педагогів, заснованого на практичних діях показу і демонстрації творчого вирішення певної педагогічної, психологічної, методичної задачі, обмін досвідом навчання і виховання учнів.

2. Рекомендації з підготовки конкурсного матеріалу

з номінації «Директор школи».

Матеріал, який надається на Конкурс, повинен бути викладений у вигляді єдиного тексту (есе).

Обсяг роботи повинен бути не більше 12 сторінок друкованого тексту формату А4 без фотографій, схем та малюнків.

Сформулюйте в роботі головне досягнення школи за період не більше п’яти останніх років, яким Ви дійсно пишаєтесь.

Етапи роботи над матеріалом:

  • формулювання досягнення;

  • визначення засобів, за допомогою яких ви його досягли;

  • опис діяльності з досягнення цього результату.

У матеріалі повинні знайти відображення відповіді на питання:

  • чим це досягнення є значимим саме для Вашої школи;

  • що дав цей результат особисто Вам, Вашій школі, всім учасникам навчально-виховного процесу;

  • які проблеми школи та управлінської діяльності заважали цьому досягненню;

  • які управлінські рішення дозволили цього досягнути;

  • за рахунок яких ресурсів (матеріальних, кадрових та ін.) вдалося це зробити;

  • чи довелося вносити зміни в діючі локальні акти школи чи приймати нові для досягнення цього результату (якщо так, то які);

  • чи отримав даний результат визнання учасників навчально-виховного процесу, колег-директорів, керівництва.



3. Вимоги до оформлення матеріалів учасників

ІІ (обласного) туру конкурсу та створення портфоліо конкурсантів
Матеріали переможців І (районного, міського) туру на участь у ІІ (обласному) турі Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2014» подаються до КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» (к. 29) у паперовому та електронному вигляді й оформлюються у вигляді портфоліо відповідно до поданого нижче переліку.

  1. Особиста заява учасника на участь у конкурсі за особистим підписом конкурсанта (розміщена на сайті КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» у розділі «Планування науково-методичної роботи» підрозділ «Всеукраїнські, обласні конкурси»).

  2. Анкета переможця першого (районного, міського) туру конкурсу (форма анкети зазнала змін, яка розміщена на сайті КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» у розділі «Планування науково-методичної роботи» підрозділ «Всеукраїнські, обласні конкурси»).

  3. Фотографії: кольоровий портрет (10х15), 2-3 сюжетні кольорові фотографії вчителя, що відображають його педагогічну діяльність.

  4. Лист-подання районного (міського) відділу (управління) освіти на бланку відділу (управління) освіти за підписом начальника відділу (управління).

Обсяг листа – до однієї друкованої сторінки.

  1. Висновок про педагогічну та методичну діяльність учителя, підготовлений районним (міським) методичним кабінетом (інформаційно-методичним центром) за підписом завідувача Р(М)МК(ІМЦ).

Висновок про педагогічну та методичну діяльність претендента має містити відомості про систему роботи педагога, ефективність його діяльності, особисті досягнення, результати участі учнів у предметних олімпіадах (районних, обласних, всеукраїнських, міжнародних), конкурсах, виставках, фестивалях тощо.

Обсяг висновку – не більше двох друкарських сторінок.

  1. Опис педагогічного досвіду. В описі педагогічного досвіду мають бути розкриті індивідуальні особливості роботи вчителя, сучасні та авторські форми й методи вирішення проблеми, упровадження інноваційних педагогічних технологій тощо.

Можна використовувати такий алгоритм:

  • дати обґрунтування актуальності досвіду роботи вчителя, його практичне значення;

  • висвітлити основну ідею педагогічного досвіду, його інноваційну значущість;

  • вказати, на які наукові чи практичні дослідження опирається у своїй роботі, які наукові концепції та теорії, яких авторів використовує;

  • розкрити технологію реалізації провідної педагогічної ідеї та її складових;

  • розкрити запропоновані інновації в організації навчально-виховного процесу;

  • провести аналіз результатів професійної діяльності, указати зміни в якості знань учнів в оволодінні практичними уміннями і навичками, розвиток інтересу до предмета тощо;

  • вказати проблеми та труднощі, з якими учитель зіткнувся в процесі роботи, та шляхи їх подолання;

  • викласти свою точку зору на зміст освіти, форми, методи, прийоми, засоби навчання школярів предмета, який викладає.

Обсяг опису досвіду – до п’яти друкованих сторінок.

7. Витяг із протоколу засідання районної (міської) методичної ради про схвалення педагогічного досвіду конкурсанта (за наявності) за підписом голови та секретаря районної (міської) методичної ради.
Конкурсанти, які пройшли до ІІІ етапу ІІ (обласного) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2014», подають портфоліо, що представляється у двох видах – друкованому та електронному.

Для участі у ІІІ етапі другого туру портфоліо для вчителів повинно вміщувати:

  1. Опис досвіду роботи педагога з реалізації проблеми, над якою він працює, (до 5 друкованих сторінок, без схем, малюнків, таблиць). У ньому мають бути розкриті індивідуальні особливості роботи педагога, сучасні та авторські форми і методи вирішення проблеми; результати. Схеми, малюнки, таблиці оформлюються окремими додатками.

  2. Творчий доробок педагога: дидактичні, методичні розробки, тестові завдання, система позакласних, виховних заходів, робота з батьками тощо як практичне підтвердження роботи педагога над проблемною темою.

  3. Цикл уроків з навчальної теми, що розкриває систему роботи педагога над проблемною темою.

  4. Друковані науково-методичні публікації педагога за останні 3 роки.

  5. Відеозапис (диск DVD-RW) двох уроків у різних класах (також подаються конспекти уроків).

  6. Фотоматеріали (2-3 фотографії педагога, що відображають його педагогічну діяльність).

У матеріалах має простежуватися система взаємозв’язку: досвід – творчі доробки – уроки.

Також надається презентація досвіду роботи вчителя (в електронному та роздрукованому вигляді).

Обсяг презентації – до 15 слайдів.
Портфоліо для учасників у номінації «Директор школи» повинно вміщувати:

  1. Опис досвіду роботи педагога з реалізації проблеми, над якою він працює, (до 12 друкованих сторінок, без схем, малюнків, таблиць). Схеми, малюнки, таблиці оформлюються окремими додатками.

Сформулюйте в роботі над порт фоліо головне досягнення школи за період не більше п’яти останніх років, яким Ви дійсно пишаєтесь.

Етапи роботи над матеріалом:

  • формулювання досягнення;

  • визначення засобів, за допомогою яких ви його досягли;

  • опис діяльності з досягнення цього результату.

У матеріалі повинні знайти відображення відповіді на питання:

    • чим це досягнення є значимим саме для Вашої школи;

    • що дав цей результат особисто Вам, Вашій школі, всім учасникам навчально-виховного процесу;

    • які проблеми школи та управлінської діяльності заважали цьому досягненню;

    • які управлінські рішення дозволили цього досягнути;

    • за рахунок яких ресурсів (матеріальних, кадрових та ін.) вдалося це зробити;

    • чи довелося вносити зміни в діючі локальні акти школи чи приймати нові для досягнення цього результату (якщо так, то які);

    • чи отримав даний результат визнання учасників навчально-виховного процесу, колег-директорів, керівництва.

  1. Друковані науково-методичні публікації педагога за останні 3 роки.

  2. Фотоматеріали (2-3 фотографії педагога, що відображають його педагогічну діяльність).

У матеріалах має простежуватися система взаємозв’язку: досвід – творчі доробки – уроки.

Також надається презентація досвіду роботи директора (в електронному та роздрукованому вигляді). Обсяг презентації – до 15 слайдів.
Увага!

1. Реєстрація учасника конкурсу відбувається лише при подачі повного пакету документів для участі в І етапі ІІ (обласного) туру конкурсу.

Пакети документів учасників конкурсу від кожного району (міста) надає відповідальна особа – спеціаліст Р(М)В(У)О, методист Р(М)МК(ІМЦ), що забезпечує організаційно-методичний супровід проведення конкурсу.

КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» при проведенні конкурсу співпрацює з відділами (управліннями) освіти та районними (міськими) методичними кабінетами (інформаційно-методичними центрами), а не з окремими педагогами.

2. Документи подаються в паперовому та електронному вигляді.

Матеріали, що подаються в паперовому вигляді, мають бути зібрані в папку з файлами або прошиті пружиною (в одному екземплярі).

Матеріали в електронному варіанті подаються на компакт-диску із зазначенням на ньому прізвища, ім'я та по батькові учасника конкурсу, навчального закладу та району (міста), який він представляє.

3. Усі диски з матеріалами, конверти з фотографіями повинні бути надійно закріплені (вклеєні, закріплені скотчем тощо).

4. Матеріали, надіслані на конкурс, не повертаються і не видаються авторам, що необхідно заздалегідь пояснити конкурсантам для запобігання можливих непорозумінь.
4. Пропозиції щодо вдосконалення організації проведення конкурсу.

Останнє питання нашого Інтернет-семінару присвячене забезпеченню зворотного зв’язку та реалізації мережної взаємодії, пропонуємо обговорити отриману інформацію.

Шановні колеги, пропонуємо вам висловитися щодо шляхів підготовки педагогів до участі у Всеукраїнському конкурсі «Учитель року – 2014».

Ви можете надати свої пропозиції щодо покращення організації та проведення другого (обласного) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2014», висловити свої побажання.

Таким чином, наголошуємо ще раз на тому, що відповідальним за організаційно-методичний супровід конкурсу в районах (містах) області слід взяти до відома вищевикладену інформацію і звернути ретельну увагу на підготовку вчителів до участі в ІІ (обласному) турі.
Питання, які можуть виникнути в ході вашої роботи, можна поставити за телефоном 731-50-52 або написати листа на адресу Центру, наш e-mail ciro-hano@ukr.net.
Повідомляємо, що на сайті Академії в розділі «Файловий архів» (підрозділ «Заходи») та в розділі «Планування науково-методичної роботи» (підрозділ «Всеукраїнські, обласні конкурси») буде розміщено стенограму цього ЧАТу.

Шановні колеги, дякуємо вам за плідну роботу! Бажаємо успіхів!

Конкурсні завдання з номінації «Директор школи».

Перший етап другого (обласного) туру розкриває рівень професійної підготовки педагогічного працівника та складається з двох частин:

І частина – письмові відповіді на запитання та тестові завдання за фахом освіти та змістом відповідних навчальних дисциплін, методики викладання предмета.

ІІ частина – письмовий аналіз конкурсантами відеозапису уроку з відповідної навчальної дисципліни для кожної номінації.

Другий етап другого (обласного) туру розкриває рівень педагогічної майстерності педагога та складається з двох частин:

І частина – __________

ІІ частина – _________.

Третій етап другого (обласного) туру проводиться :

І частина   у форматі «майстер-класу»   це обмін досвідом управління, навчання і виховання з керівниками загальноосвітніх навчальних закладів на базі районних методичних кабінетів, заснований на практичних діях показу і демонстрації творчого вирішення певної управлінської, педагогічної, психологічної та методичної задачі.

ІІ частина   оцінювання портфоліо учасника Конкурсу в номінації «Директор школи».

Схожі:

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ «УЧИТЕЛЬ РОКУ 2014»
Для ознайомлення та відповідного реагування надсилаємо лист Міністерства освіти і науки України від 09. 10. 2013 №1/9-705 щодо методичних...
Положення про Всеукраїнський конкурс «Учитель року» (редакція 2005...
Організація та проведення Всеукраїнського конкурсу«Учитель року». Інструктивно-методичні рекомендації, 2007 р
Конкурсу «Учитель року»
...
Про підсумки обласного туру Всеукраїнського конкурсу
Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2009» у період з 10 по 13 лютого цього року проведено обласний тур названого конкурсу професійної...
Організація та умови проведення всеукраїнського конкурсу
«Про всеукраїнський конкурс «Учитель року», Положення про всеукраїнський конкурс «Учитель року», затвердженого постановою Кабінету...
НАКА З
Хмельницької обласної державної адміністрації від 1 лютого 1996 року №249-р “Про фінансування витрат на проведення Всеукраїнського...
НАКА З
Про фінансування витрат на проведення Всеукраїнського конкурсу “Учитель року” в області” та з метою виявлення і підтримки творчої...
Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів (зі змінами,...
НАПН України; І. Ю. Ненашев, учитель фізики, лауреат Всеукраїнського конкурсу "Учитель року-1996"; Н. А. Охрименко, методист Донецького...
Конкурсу “Учитель року 2010” в номінації «Правознавство»

Конкурсу-захисту науково-дослідницьких
Малої академії наук України в 2013-2014 н р в місті з 16 по 21 грудня 2013р проведено І етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка