|
Скачати 168.09 Kb.
|
ПРІОРИТЕТИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ГАДЯЦЬКОЇ ГІМНАЗІЇ ІМЕНІ ОЛЕНИ ПЧІЛКИ ГАДЯЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ Адреса: вул. Гетьманська 35, м. Гадяч , Полтавська область, 37300 Телефон: (05354) 2-17-55, (05354) 2-14-90 Е - mail: [email protected] Електронна адреса Веб-сайту: http://gimnasium1.hmarka.net/ Директор: Смірнова Тетяна Юріївна Гадяцька гімназія імені Олени Пчілки - це сучасний навчальний заклад, в якому створено оптимальні умови для творчості, розвитку та самовиявлення особистості. Мета діяльності - розвиток і формування соціально зрілої, творчої особистості, громадянина України як вільної, духовно багатої, щасливої людини. Інноваційна діяльність Гадяцької гімназії імені Олени Пчілки здійснюється на основі діючих нормативних документів, що регулюють інноваційну освітню діяльність: Закони України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", "Про інноваційну діяльність", "Про основні засади розвитку інформаційного суспільства в Україні на 2007-2015 роки"; Національна доктрина розвитку освіти, затверджена Указом Президента України від 17 квітня 2002 року №347/2002; положення про загальноосвітній навчальний заклад, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 14 червня 2000 р. №964; Державна цільова програма впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій "Сто відсотків" на період до 2015 року, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. №494; Меморандум про взаєморозуміння між Міністерством освіти і науки та компанією "Майкрософт Україна" від 20 травня 2008 р. Інноваційна педагогічна діяльність заснована на осмисленні практичного педагогічного досвіду, орієнтована на зміну й розвиток навчально – виховного процесу з метою досягнення вищих результатів, одержання нових знань, формування якісно іншої педагогічної практики. Керуючись положенням Конституції України, законами «Про освіту», «Про загальну середню освіту», державною програмою «Вчитель», Національною доктриною розвитку освіти щодо забезпечення рівного доступу до якісної освіти, освітня політика Гадяцької гімназії імені Олени Пчілки спрямована на пізнавальну, наукову, аналітико–управлінську та аналітико – корекційну діяльність, психодіагностичну функцію навчального процесу, на ефективність, дієвість і результативність методичної роботи. Інноваційна діяльність здійснюється у різних напрямах.
У квітні 2007 – 2008 н.р. була обрана для реалізації науково – методична проблема „Психолого – педагогічне забезпечення творчого підходу до гуманізації навчально – виховного процесу, оволодіння ефективними педагогічними технологіями, впровадження нових технологій навчання і виховання з метою підвищення його ефективності та результативності». Педагогічний колектив спрямував свої зусилля на пошук нових форм і методів роботи. Вибір проблеми передбачає виокремлення ідей, цілей, завдань, положень, висновків наукового дослідження. Це дало змогу зосередити увагу на конкретному науково – методичному матеріалі, сконцентрувати на ньому всю творчу діяльність колективу: навчально– виховний процес, методичну роботу та самостійну роботу вчителів . Робота над проблемою була поділена на три етапи. Слід зазначити, що педагогічний колектив досяг певних успіхів у її реалізації, використанні інформаційних технологій в управлінні, методичному забезпеченні та організаційній підтримці навчально-виховного процесу. Успішно вирішувалась проблема особистісно-зорієнтованого підходу до учнів. Усі структурні підрозділи спрямовували свою роботу на реалізацію науково – методичної проблеми гімназії. Це доповіді, виступи, проекти, предметні декади, презентації, конкурси, заходи, науково – дослідницька діяльність, власні методичні розробки. Підсумки діяльності закладу у цей період підведені у наказі по закладу та шляхом випуску методичних матеріалів. У 2012 – 2013 н.р. гімназія розпочала роботу над 4 методичною проблемою «Забезпеченння єдиного освітнього простору для навчання кожної дитини у відповідності до індивідуальних особливостей, здібностей та інтересів, гарантованого рівня підготовки випускників до самостійного життя». Уся діяльність школи підпорядкована її реалізації.
Учні 11-х класів на екскурсії в Українській академії банківської справи Національного банку України. 2013 рік
Крім того, Шаманська Ольга Миколаївна успішно закінчила он – лайн курси для вчителів англійської мови, які проводила Британська рада в Україні в квітні 2011 року для підвищення кваліфікації викладачів англійської мови (ETTO).
Виступ академіка АНУ М. Жулинського у Гадяцькій гімназії імені Олени Пчілки під час презентації збірки Лауреата премії імені Олени Пчілки Л. Мирошниченко «Золоті дні золотого дитячого віку»(2012р.)
Щорічний конкурс « Людина року» Гімназійний конкурс бізнес - ідей
Шевченко Валерія – учасник Всеукраїнського конкурсу МАН у м. Києві ( 2012 рік) 14 гімназистів – переможці конкурсу – захисту робіт МАН 2011 – 2012 н.р. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ У ГАДЯЦЬКІЙ ГІМНАЗІЇ ІМЕНІ ОЛЕНИ ПЧІЛКИ Система роботи з обдарованими учнями у закладі включає наступне: 1. діагностику; 2. створення банку «Обдарованість»; 3. організацію навчальної позаурочної діяльності (факультативи, індивідуальні заняття, участь у конкурсах, олімпіадах, змаганнях); 4.організацію пізнавальної діяльності (інформаційне забезпечення, наукова організація праці, робота в бібліотеці, МАН, гурткова робота); 5. моніторинг та аналіз успіхів та досягнень учнів; 6. розробка рекомендацій учням, батькам, учителям стосовно розвитку здібностей і обдарувань дітей та їх професійної орієнтації(щоденники, виступи на батьківських зборах, бюлетені, матеріали сайту);
Система роботи, на наш погляд, дає позитивні результат. Протягом атестаційного періоду заклад є лідером за кількістю переможців районних і обласних олімпіад. Щороку обговорюється результативність роботи закладу, окремих вчителів, м\о з обдарованими учнями. Складаються таблиці, створюються діаграми, графіки щодо результатів роботи вчителів певного предмету, відбувається співставлення результатів діяльності протягом років. Простежується те, у скількох олімпіадах отримав перемогу учень, перемоги класу, паралелі класів. Про успіхи на конкурсах, олімпіадах учні дізнаються з вітальних листівок на дошці оголошень, при вручення нагород на шоу – програмі «Людина року», на святі «Останній дзвоник», «Олімп» та на сайті закладу. Переможці Всеукраїнського конкурсу з математики «Кенгуру»(2012 рік) Переможці Всеукраїнського конкурсу з української мови «Соняшник» (2012 рік) Переможці Всеукраїнського конкурсу з інформатики «Кенгуру» Переможці районного конкурсу художньої самодіяльності «Веселка»(2013 рік) ОРГАНІЗАЦІЯ ВИХОВНОЇ РОБОТИ У ГАДЯЦЬКІЙ ГІМНАЗІЇ ІМЕНІ ОЛЕНИ ПЧІЛКИ На виконання Указу Президента України від 27 квітня 1999 р. N 456 (456/99) "Про заходи щодо розвитку духовності, захисту моралі та формування здорового способу життя громадян", Указу Президента України № 411/2008 Про заходи щодо забезпечення захисту прав і законних інтересів дітей, Концепції художньо-естетичного виховання учнів у загальноосвітніх навчальних закладах та Комплексної програми художньо-естетичного виховання у загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах, Концепції національно-патріотичного виховання молоді, «Основних орієнтирів виховання учнів 1–12 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», згідно річного плану діяльність педагогічного колективу у 2011 – 2012 н.р. була спрямована на виховання гуманіста, патріота, громадянина України, реалізацію завдань Концепції національно-патріотичного виховання молоді, заходів щодо профілактики дитячої безпритульності і бездоглядності, «Комплексного плану практичних заходів з питань протидії незаконному обігу наркотиків» тощо. Виховна робота гімназії — різноманітна діяльність учителів, вихователів, спрямована на виховання учнів і здійснювана в позаурочний час. Вона спрямована на закріплення, поглиблення знань, застосування їх на практиці, розширення кругозору учнів, формування наукового світогляду. Її мета полягає у задоволенні інтересів і запитів дітей, розвитку їх творчого потенціалу, нахилів і здібностей у різних сферах діяльності та спілкування. Складний процес виховання здійснюється за допомогою різноманітних форм роботи, вибір яких залежить від змісту та завдань виховної роботи, вікових особливостей виховання з урахуванням основних напрямків діяльності школярів:
Протягом 2012 – 2013 навчального року на сайті закладу висвітлено близько 150 різноманітних заходів. Флеш - моб Проект «Виборина» Співпраця з волонтерами. Виховання майбутніх лідерів. РЕАЛІЗОВАНІ ПРОЕКТИ ПЛАНУ РОЗВИТКУ ШКОЛИ
ЗНАХІДКИ У РОБОТІ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ ГАДЯЦЬКОЇ ГІМНАЗІЇ ІМЕНІ ОЛЕНИ ПЧІЛКИ
(систематизовано велика кількість презентацій, фільми, тести, роздатковий матеріал)
1. Проектна діяльність закладу. 2. Організація роботи з обдарованими учнями. ВІДЕОРЯД ЗУСТРІЧІ В РАМКАХ ЕСТАФЕТИ ПЕДАГОГІЧНИХ ІННОВАЦІЙ ПЕРЕБУВАННЯ САРСЬКОЇ ЗОШ I - III СТУПЕНІВ У ГАДЯЦЬКІЙ ГІМНАЗІЇ ІМПЕНІ ОЛЕНИ ПЧІЛКИ |
План роботи наукового товариства учнів Гадяцької гімназії імені Олени... Гадяцької гімназії імені Олени Пчілки Гадяцької районної ради Полтавської області |
Звіт про виконання у 2012 – 2013 н р. плану розвитку Гадяцької гімназії... Упровадження інформаційно – комунікаційних технологій у навчально – виховний процес Гадяцької гімназії імені Олени Пчілки |
Звіт про виконання у 2011 – 2012 н р. плану розвитку Гадяцької гімназії... Впровадження інформаційно – комунікаційних технологій у навчально – виховний процес Гадяцької гімназії імені Олени Пчілки |
Посібник Перелік електронних засобів навчання, створених вчителями Гадяцької гімназії імені Олени Пчілки Гадяцької районної ради Полтавської... |
Упровадження інноваційних технологій у практику роботи Гадяцької... При вивченні окремих тем використовуються відео свідчення людей, які були учасниками історичних подій |
НАКАЗ по Гадяцькій гімназії імені Олени Пчілки Гадяцької районної ради Полтавської області Відповідно до листа Головного управління освіти і науки №01-01-13/769 від 15. 05. 2009, наказу відділу освіти Гадяцької районної... |
Відділ освіти Гадяцької районної державної адміністрації Гадяцький... Саме вона має виконувати головне завдання – забезпечувати матеріальні та педагогічні умови для духовного, морального, інтелектуального... |
НАКАЗ по Гадяцькій гімназії імені Олени Пчілки Гадяцької районної ради Полтавської області Робота над проблемою стимулювала колектив до практичного втілення ідей та основних принципів особистісно зорієнтованого навчання |
Реферат ЗІ СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ НА ТЕМУ «УКРАЇНА У ТВОРЧОСТІ ЗАРУБІЖНИХ ПИСЬМЕННИКІВ» Гадяцька гімназія імені Олени Пчілки Гадяцької районної ради Полтавської області |
Відділ освіти Гадяцької районної державної адміністрації Гадяцький... Провідна функція школи виявляється в тому, що вона своєю дією задає головний напрямок і зміст соціальних впливів, їхню орієнтацію,... |