Закону України від 21. 05. 1997 №280/97-ВР (280/97-ВР)


Скачати 92.45 Kb.
Назва Закону України від 21. 05. 1997 №280/97-ВР (280/97-ВР)
Дата 08.07.2013
Розмір 92.45 Kb.
Тип Закон
bibl.com.ua > Інформатика > Закон

МАКАРІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ШОСТОГО СКЛИКАННЯ

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р і ш е н н я
Про Положення про комісії при виконавчому комітеті

Макарівської селищної ради шостого скликання
Відповідно до вимог частин другої та четвертої статті 54
Закону України від 21.05.1997 № 280/97-ВР (280/97-ВР) „Про місцеве самоврядування в Україні” (Відомості Верховної Ради (ВВР), 1997,
№ 24, стаття 170) (із подальшими змінами) селищна рада вирішила :


  1. Затвердити Положення про комісії при виконавчому комітеті Макарівської селищної ради шостого скликання (додається).




  1. Відповідальність за виконання Положення покласти на голів комісій та керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету.




  1. Контроль за виконанням Положення покласти на постійну комісію з питань регламенту, депутатської етики, законності та правопорядку, зв’язку із засобами масової інформації, забезпечення діяльності депутатів та заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів.

Cелищний голова О.М. Іващенко

смт Макарів

02 грудня 2010 року

№ 011-02-VІ

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням сесії

селищної ради шостого скликання

від 02.12.2010 № 011-02-VІ

Положення про комісії при виконавчому комітеті

Макарівської селищної ради шостого скликання


  1. Загальні положення




  1. Комісії при виконавчому комітеті (далі – комісії) є виконавчими органами ради, що обираються з числа осіб, які є фахівцями у відповідних галузях народного господарства, соціально-активних громадян для вивчення, попереднього розгляду і підготовки питань, які належать до відання виконавчого комітету, здійснення контролю за виконанням цих рішень.




  1. Комісії є підзвітними раді, виконавчому комітету та відповідальними перед ними.




  1. Комісії обираються радою на строк її повноважень у складі голови і членів комісії. Всі інші питання структури комісії вирішуються відповідною комісією.




  1. До складу комісій не можуть бути обрані депутати ради (крім секретаря селищної ради).




  1. Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету координує діяльність комісій, дає їм доручення, сприяє організації виконання їх висновків і рекомендацій.




  1. Заступник голови і секретар комісії обираються на першому (організаційному) засіданні комісії.




  1. Особи, обрані до комісій, працюють на громадських засадах.




  1. Протягом строку своїх повноважень рада може утворювати нові комісії, ліквідовувати і реорганізовувати раніше утворені комісії, вносити зміни до складу комісій.




  1. Комісії діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, рішеннями ради та виконавчого комітету, прийнятими у межах їх компетенції, цим Положенням.

  2. Перелік, функціональна спрямованість і порядок організації роботи комісій визначаються Регламентом селищної ради та цим Положенням.

  3. Матеріально-технічне і організаційне забезпечення діяльності комісій здійснюється апаратом ради та виконавчого комітету.




  1. Перелік комісій




  1. Рішенням першої сесії селищної ради шостого скликання утворені такі комісії при виконавчому комітеті:


- Адміністративна комісія

- Комісія з житлових питань, комунальної власності та житлово-комунального господарства

- Комісія з питань охорони навколишнього середовища та зрізанню земельних насаджень

- Комісія з питань торгівлі, сфери послуг та реклами

- Комісія з питань молодіжної політики та опікунська рада


  1. Повноваження комісій




  1. Комісії за дорученням ради, селищного голови, секретаря селищної ради, керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету або за власною ініціативою:

  1. попередньо розглядають проекти:

    1. розробляють проекти рішень виконавчого комітету та готують висновки і рекомендації з цих питань;

    2. вивчають діяльність підзвітних і підконтрольних раді підприємств, установ та організацій, їх філіалів і відділень незалежно від форм власності та їх посадових осіб, подають за результатами перевірки рекомендації на розгляд їх керівників, а в необхідних випадках – на розгляд виконавчого комітету, а також з питань, віднесених до відання виконавчого комітету;

    3. здійснюють контроль за виконанням рішень виконавчого комітету.




  1. Голови та заступники голів комісій виступають на засіданнях виконавчого комітету з доповідями і співдоповідями.




    1. Комісії у питаннях, які належать до їх відання, та в порядку, визначеному законом, мають право отримувати від керівників підприємств, установ, організацій та їх філіалів і відділень незалежно від форм власності та їх посадових осіб, необхідні матеріали і документи.

    2. Рекомендації комісій підлягають обов’язковому розгляду органами, підприємствами, установами, організаціями, посадовими особами, яким вони адресовані. Про результати розгляду і вжиті заходи повинно бути повідомлено комісіям у встановлений ними строк.

  1. Функціональна спрямованість комісій




  1. Функціональна спрямованість комісій визначається їх назвою.

  2. Комісія у сфері своєї діяльності вивчає, попередньо розглядає, розробляє проекти рішень виконавчого комітету, контролює їх виконання, приймає висновки і рекомендації.




  1. План роботи комісії




  1. Комісія вивчає питання, внесені до плану роботи комісії, а також позапланові питання, включені до порядку денного засідання комісії за дорученням ради, селищного голови, секретаря селищної ради,
    керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету, за пропозицією членів комісії.




  1. До плану роботи комісії питання включаються після обговорення пропозицій на засіданні комісії, з визначенням строку підготовки питання і відповідального за підготовку питання.




  1. План роботи комісії складається, як правило, на півроку і затверджується на засіданні комісії.




  1. Зведений план роботи комісій готується апаратом ради і виконавчого комітету та надається кожному члену виконавчого комітету, надсилається до підвідомчих і підконтрольних раді органів, підприємств, установ і організацій в частині, що їх стосується.




  1. Організація роботи комісій




  1. Організація роботи комісії ради покладається на голову комісії.
    Голова комісії скликає і веде засідання комісії, дає доручення членам комісії, представляє комісію у відносинах з іншими органами, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами, організаціями, а також громадянами, організує роботу щодо реалізації висновків і рекомендацій комісії. У разі відсутності голови комісії або неможливості ним виконувати свої повноваження з інших причин його функції здійснює заступник голови комісії або секретар комісії.

  2. Комісія для вивчення питань, розробки проектів рішень виконавчого комітету може створювати підготовчі комісії і робочі групи з залученням представників громадськості, вчених і спеціалістів. Питання, які належать до відання кількох комісій, можуть за ініціативою комісій, а також за дорученням селищного голови, секретаря селищної ради, виконавчого комітету, керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету розглядатися комісіями спільно.




  1. Проект порядку денного чергового засідання комісії формується її секретарем і подається для узгодження голові комісії.




  1. Додаткові питання включаються до порядку денного засідання комісії за рішенням її голови, а у разі його відсутності – заступника голови комісії.




  1. Секретар комісії забезпечує участь членів комісії на засіданнях і не пізніше як за три дні до дня засідання сповіщає їм дату, час і місце засідання, надає членам комісії і запрошеним матеріали, підготовлені для розгляду на черговому засіданні комісії.


Підготовка документів для розгляду на засіданні комісії


  1. Документи для розгляду на засіданні комісії готуються згідно з резолюцією селищного голови, керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету, головою комісії, членами комісії.




  1. Комплект документів, який подається на розгляд засідання, повинен складатися з проекту висновків і рекомендацій та (або) рекомендацій комісії, інформації або доповідної записки з обговорюваного питання, необхідного довідкового та аналітичного матеріалу, списку осіб, які запрошуються на засідання.




  1. Підготовлений комплект матеріалів подається секретареві комісії або працівнику виконавчого апарату ради та виконавчого комітету, який надає організаційну допомогу відповідній комісії, в строки, вказані в резолюції селищним головою, керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету або голови комісії.


8. Проведення засідань комісій
8.1. Засідання постійної комісії скликається в міру необхідності і є правомочним, якщо в ньому бере участь не менш як половина від загального складу комісії.
8.2. Засідання комісії проводяться відкрито. Про необхідність закритого обговорення питання ухвалюється окреме рішення комісії.
8.3. Порядок денний засідання затверджується безпосередньо на засіданні комісії.

8.4. Особи, запрошені на засідання з окремих питань, можуть виступати при їх обговоренні, вносити пропозиції, робити зауваження по суті обговорення питання, давати необхідні довідки. Після розгляду відповідного питання і прийняття рішення ці особи в подальшій роботі комісії участі не беруть.
8.5. В окремих випадках, за відсутністю члена комісії з поважних причин, він може висловити свою позицію письмово.
8.6. Засідання комісії протоколюються секретарем комісії, а при їх відсутності – членом комісії за дорученням голови комісії.

До протоколу вносяться дата засідання, прізвища присутніх членів комісії, прізвища і посади запрошених, порядок денний, стисла інформація про розгляд питань порядку денного (прізвища тих, хто виступав, внесені ними пропозиції, результати голосування, окремі думки членів комісії, які не погоджуються з результатами голосування), прийняті рішення.

Всі інформаційні, довідкові та інші матеріали з питань порядку денного долучаються до примірника протоколу, який зберігається у справах комісії.
8.7. За результатами вивчення і розгляду питань комісії готують висновки і рекомендації. Висновки і рекомендації комісії приймаються більшістю голосів від загального складу комісії і підписуються головою комісії, а в разі його відсутності – заступником голови або секретарем комісії. Протоколи засідань комісії підписуються головою і секретарем комісії.
8.8. У випадку проведення спільного засідання кількох комісій головуючий на засіданні і секретар засідання визначаються на засіданні, а рішення на такому засіданні вважається ухваленим, якщо за нього проголосувало не менше половини від загального складу кожної із комісій, що беруть участь у спільному засіданні.

Висновки і рекомендації, прийняті комісіями на їх спільних засіданнях, підписуються головами відповідних комісій та секретарем засідання.

Протокол спільного засідання у кількості на один більше ніж кількість комісій, що брали участь у засіданні, не пізніше як через п’ять робочих днів у віддрукованому вигляді подається на підпис головам комісій та секретарю засідання і після підписання, не пізніше наступного робочого дня, – розсилається до комісій, які брали участь у спільному засіданні.

Всі інформаційні, довідкові та інші матеріали з питань порядку денного спільного засідання долучаються до примірника протоколу, який зберігається у справах виконавчого апарату ради та виконавчого комітету.

9. Висновки і рекомендації комісії
9.1. Висновок комісії – це ухвалене комісією рішення з питання, яке віднесене до компетенції виконавчого комітету, вивчалося комісією і ґрунтується на узагальненні всіх необхідних і достатніх пропозицій, матеріалів, довідок, висновків і рекомендацій спеціалістів, фахівців, експертів, зацікавлених сторін і осіб.

Висновок комісії враховується при ухваленні інших рішень комісії або при ухваленні рішень виконавчого комітету. Висновок комісії, який належить врахувати при підготовці проекту рішення виконавчого комітету, надсилається до апарату ради та виконавчого комітету або до профільної комісії, яка готує проект рішення.
9.2. Рекомендації комісії – це ухвалене комісією рішення а питання, яке віднесено до компетенції виконавчого комітету. Рекомендації повинні містити обґрунтування (констатація недоліків або порушень і посилання на відповідні висновки і рекомендації), конкретні пропозиції і термін їх впровадження.

Рекомендації комісії надсилаються до відповідних органів, підприємств, установ, організацій і посадових осіб, які у встановлений комісією термін повідомляють про результати розгляду і вжиті заходи.
10. Виконання рішень комісії
10.1. Висновки і рекомендації комісій підлягають обов'язковому розгляду органами, підприємствами, установами, організаціями, посадовими особами, яким вони адресовані. Про результати розгляду і вжиті заходи повинно бути повідомлено комісіям у встановлений ними строк.
10.2. У разі недотримання визначених комісією строків на ім’я голови комісії відповідними виконавцями подається доповідна записка з обґрунтуванням причин порушення строків.
10.3. Рішення щодо подальшого виконання висновків та рекомендацій комісії приймає її голова.
10.4. Контроль за виконанням висновків та рекомендацій комісії здійснює секретар комісії та керуючий справами (секретар) виконавчого комітету.


Секретар ради О.Ф. Гедз

Схожі:

Закону України від 21. 05. 1997 №280/97-ВР (280/97-ВР)
Про місцеве самоврядування в Україні’’ (Відомості Верховної Ради (ВВР), 1997, №24, стаття 170) (із подальшими змінами)
Закону України від 21. 05. 1997 №280/97-ВР (280/97-ВР)
Затвердити Положення про постійні комісії Макарівської селищної ради шостого скликання (додається)
Закону України від 21. 05. 1997 №280/97-ВР (280/97-ВР)
Відповідно до вимог підпункту 6 частини першої статті 26, частини першої статті 54 Закону України від 21. 05. 1997 №280/97-ВР
НІКОПОЛЬСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА
Згідно зі статтею 42 Закону України від 21 травня 1997 р. №280-97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні»
НІКОПОЛЬСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА
Згідно зі статтею 42 Закону України від 21 травня 1997 р. №280-97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні»
НІКОПОЛЬСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА
Згідно зі статтею 42 Закону України від 21 травня 1997 р. №280-97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні»
НІКОПОЛЬСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА
Згідно зі статтею 42 Закону України від 21 травня 1997 р. №280-97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні»
НІКОПОЛЬСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА
Згідно зі статтею 42 Закону України від 21 травня 1997 р. №280-97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні»
Р І ШЕНН Я
Від імені та в інтересах територіальної громади, керуючись Податковим кодексом України та статтею 26 Закону України від 21. 05. 1997...
НОВОУШИЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
«а» частини 1 статті 34 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” від 21. 05. 1997 року №280/97-ВР (в редакції від 01....
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка