Закону України від 21. 05. 1997 №280/97-ВР (280/97-ВР)


Скачати 92.63 Kb.
Назва Закону України від 21. 05. 1997 №280/97-ВР (280/97-ВР)
Дата 06.05.2013
Розмір 92.63 Kb.
Тип Закон
bibl.com.ua > Інформатика > Закон

МАКАРІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ШОСТОГО СКЛИКАННЯ

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р і ш е н н я
Про Положення про постійні комісії

Макарівської селищної ради шостого скликання
Відповідно до частини 15 статті 47 Закону України від 21.05.1997
№ 280/97-ВР (280/97-ВР) „Про місцеве самоврядування в Україні”
(Відомості Верховної Ради (ВВР), 1997, № 24, стаття 170)
(із подальшими змінами) селищна рада вирішила :


  1. Затвердити Положення про постійні комісії Макарівської селищної ради шостого скликання (додається).




  1. Відповідальність за виконання Положення покласти на голів постійних комісій та секретаря ради.




  1. Контроль за виконанням Положення покласти на постійну комісію селищної ради з питань регламенту, депутатської етики, законності та правопорядку, зв’язку із засобами масової інформації, забезпечення діяльності депутатів.

Cелищний голова О.М. Іващенко

смт Макарів

02 грудня 2010 року

№ 008-02-VІ

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням сесії

селщної ради шостого скликання

від 02.12.2010 р. № 008-02-VІ
Положення про постійні комісії Макарівської селищної ради

шостого скликання


  1. Загальні положення




  1. Постійні комісії ради (далі – комісії) є органами ради, що обираються з числа її депутатів для вивчення, попереднього розгляду і підготовки питань, які належать до її відання, здійснення контролю за виконанням рішень ради, її виконавчого комітету.




  1. Комісії є підзвітними раді та відповідальними перед нею.




  1. Комісії обираються радою на строк її повноважень у складі голови і членів комісії. Всі інші питання структури комісії вирішуються відповідною комісією.




  1. До складу комісій не можуть бути обрані селищний голова, секретар селищної ради.




  1. Секретар ради координує діяльність комісій, дає їм доручення, сприяє організації виконання їх висновків і рекомендацій.




  1. Заступник голови і секретар комісії обираються на першому (організаційному) засіданні комісії.




  1. Депутат може входити до складу тільки однієї комісії.




  1. Депутати працюють у комісіях на громадських засадах.




  1. Протягом строку своїх повноважень рада може утворювати нові комісії, ліквідовувати і реорганізовувати раніше утворені комісії, вносити зміни до складу комісій.




  1. Комісії діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, рішеннями ради, прийнятими у межах її компетенції, цим Положенням.

  2. Перелік, функціональна спрямованість і порядок організації роботи комісій визначаються Регламентом селищної ради та цим Положенням.

  3. Матеріально-технічне і організаційне забезпечення діяльності комісій здійснюється апаратом ради та виконавчого комітету.




  1. Перелік комісій




  1. Рішенням першої сесії селищної ради шостого скликання утворені такі постійні комісії:




  • комісія з питань регламенту, депутатської етики, законності та правопорядку, забезпечення діяльності депутатів;

  • комісія з питань бюджету та фінансів, соціально-економічного та культурного розвитку;

  • комісія з питань будівництва, благоустрою, екології, комунальної власності, житлово-комунального господарства, здійснення контролю за цінами і тарифами;

  • комісія з питань промисловості, транспорту, торгівлі, розвитку малого та середнього бізнесу;

  • комісія з питань охорони здоров’я, освіти, культури, соціального захисту населення, засобів масової інформації, молоді та спорту;

  • комісія з питань агропромислового комплексу та земельних відносин.




  1. Повноваження комісій




  1. Комісії за дорученням ради, селищного голови, секретаря селищної ради або за власною ініціативою:

  1. попередньо розглядають проекти:

    1. програм соціально-економічного і культурного розвитку території селищної ради, інших цільових програм;

    2. селищного бюджету;

    3. звіти про виконання програм і бюджету;

    4. інші питання, які вносяться на розгляд ради;

    5. розробляють проекти рішень ради та готують висновки і рекомендації з цих питань;

    6. вивчають діяльність підзвітних і підконтрольних раді органів, а також з питань, віднесених до відання селищної ради, виконавчого комітету, підприємств, установ та організацій, їх філіалів і відділень незалежно від форм власності та їх посадових осіб, подають за результатами перевірки рекомендації на розгляд їх керівників, а в необхідних випадках – на розгляд ради;

    7. здійснюють контроль за виконанням рішень ради.




  1. Голови та заступники голів комісій виступають на сесіях ради з доповідями і співдоповідями.




  1. Комісії попередньо розглядають кандидатури осіб, які пропонуються для обрання, затвердження, призначення або погодження селищною радою, готують висновки з цих питань.




  1. Комісії у питаннях, які належать до їх відання, та в порядку, визначеному законом, мають право отримувати від керівників підприємств, установ, організацій та їх філіалів і відділень незалежно від форм власності та їх посадових осіб, необхідні матеріали і документи.




  1. Рекомендації комісій підлягають обов’язковому розгляду органами, підприємствами, установами, організаціями, посадовими особами, яким вони адресовані. Про результати розгляду і вжиті заходи повинно бути повідомлено комісіям у встановлений ними строк.




  1. Функціональна спрямованість комісій




  1. Функціональна спрямованість комісій визначається їх назвою.

  2. Комісія у сфері своєї діяльності вивчає, попередньо розглядає, розробляє проекти рішень ради, контролює їх виконання, приймає висновки і рекомендації.




  1. План роботи комісії




  1. Комісія вивчає питання, внесені до плану роботи комісії, а також позапланові питання, включені до порядку денного засідання комісії за дорученням ради, селищного голови, секретаря селищної ради, за пропозицією членів комісії, інших депутатів.




  1. До плану роботи комісії питання включаються після обговорення пропозицій на засіданні комісії, з визначенням строку підготовки питання і відповідального за підготовку питання.




  1. План роботи комісії складається, як правило, на півроку і затверджується на засіданні комісії.




  1. Зведений план роботи комісій готується апаратом ради і виконавчого комітету та надається кожному депутату, надсилається до підвідомчих і підконтрольних раді органів, підприємств, установ і організацій в частині, що їх стосується.




  1. Організація роботи комісій




  1. Організація роботи комісії ради покладається на голову комісії.
    Голова комісії скликає і веде засідання комісії, дає доручення членам комісії, представляє комісію у відносинах з іншими органами, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами, організаціями, а також громадянами, організує роботу щодо реалізації висновків і рекомендацій комісії. У разі відсутності голови комісії або неможливості ним виконувати свої повноваження з інших причин його функції здійснює заступник голови комісії або секретар комісії.




  1. Комісія для вивчення питань, розробки проектів рішень ради може створювати підготовчі комісії і робочі групи з залученням представників громадськості, вчених і спеціалістів. Питання, які належать до відання кількох комісій, можуть за ініціативою комісій, а також за дорученням ради, селищного голови, секретаря селищної ради розглядатися комісіями спільно.




  1. Проект порядку денного чергового засідання комісії формується її секретарем і подається для узгодження голові комісії.




  1. Додаткові питання включаються до порядку денного засідання комісії за рішенням її голови, а у разі його відсутності – заступника голови комісії.




  1. Секретар комісії забезпечує участь членів комісії на засіданнях і не пізніше як за три дні до дня засідання сповіщає їм дату, час і місце засідання, надає членам комісії і запрошеним матеріали, підготовлені для розгляду на черговому засіданні комісії.


Підготовка документів для розгляду на засіданні комісії


  1. Документи для розгляду на засіданні комісії готуються згідно з резолюцією селищного голови, секретарем селищної ради, головою комісії, членами комісії.




  1. Комплект документів, який подається на розгляд засідання, повинен складатися з проекту висновків і рекомендацій та (або) рекомендацій комісії, інформації або доповідної записки з обговорюваного питання, необхідного довідкового та аналітичного матеріалу, списку осіб, які запрошуються на засідання.




  1. Підготовлений комплект матеріалів подається секретареві комісії або працівнику виконавчого апарату ради та виконавчого комітету, який надає організаційну допомогу відповідній комісії, в строки, вказані в резолюції селищним головою, секретаря селищної ради або голови комісії.


8. Проведення засідань комісій
8.1. Засідання постійної комісії скликається в міру необхідності і є правомочним, якщо в ньому бере участь не менш як половина від загального складу комісії.

8.2. Засідання комісії проводяться відкрито. Про необхідність закритого обговорення питання ухвалюється окреме рішення комісії.
8.3. Порядок денний засідання затверджується безпосередньо на засіданні комісії.
8.4. Особи, запрошені на засідання з окремих питань, можуть виступати при їх обговоренні, вносити пропозиції, робити зауваження по суті обговорення питання, давати необхідні довідки. Після розгляду відповідного питання і прийняття рішення ці особи в подальшій роботі комісії участі не беруть.
8.5. В окремих випадках, за відсутністю члена комісії з поважних причин, він може висловити свою позицію письмово.
8.6. Засідання комісії протоколюються секретарем комісії, а при їх відсутності – членом комісії за дорученням голови комісії.

До протоколу вносяться дата засідання, прізвища присутніх членів комісії, прізвища і посади запрошених, порядок денний, стисла інформація про розгляд питань порядку денного (прізвища тих, хто виступав, внесені ними пропозиції, результати голосування, окремі думки членів комісії, які не погоджуються з результатами голосування), прийняті рішення.

Всі інформаційні, довідкові та інші матеріали з питань порядку денного долучаються до примірника протоколу, який зберігається у справах комісії.
8.7. За результатами вивчення і розгляду питань комісії готують висновки і рекомендації. Висновки і рекомендації комісії приймаються більшістю голосів від загального складу комісії і підписуються головою комісії, а в разі його відсутності – заступником голови або секретарем комісії. Протоколи засідань комісії підписуються головою і секретарем комісії.
8.8. У випадку проведення спільного засідання кількох комісій головуючий на засіданні і секретар засідання визначаються на засіданні, а рішення на такому засіданні вважається ухваленим, якщо за нього проголосувало не менше половини від загального складу кожної із комісій, що беруть участь у спільному засіданні.

Висновки і рекомендації, прийняті комісіями на їх спільних засіданнях, підписуються головами відповідних комісій та секретарем засідання.

Протокол спільного засідання у кількості на один більше ніж кількість комісій, що брали участь у засіданні, не пізніше як через п’ять робочих днів у віддрукованому вигляді подається на підпис головам комісій та секретарю засідання і після підписання, не пізніше наступного робочого дня, – розсилається до комісій, які брали участь у спільному засіданні.

Всі інформаційні, довідкові та інші матеріали з питань порядку денного спільного засідання долучаються до примірника протоколу, який зберігається у справах виконавчого апарату ради та виконавчого комітету.
9. Висновки і рекомендації комісії
9.1. Висновок комісії – це ухвалене комісією рішення з питання, яке віднесене до компетенції ради, вивчалося комісією і ґрунтується на узагальненні всіх необхідних і достатніх пропозицій, матеріалів, довідок, висновків і рекомендацій спеціалістів, фахівців, експертів, зацікавлених сторін і осіб.

Висновок комісії враховується при ухваленні інших рішень комісії або при ухваленні рішень ради. Висновок комісії, який належить врахувати при підготовці проекту рішення ради, надсилається до апарату ради та виконавчого комітету або до профільної комісії, яка готує проект рішення.
9.2. Рекомендації комісії – це ухвалене комісією рішення а питання, яке віднесено до компетенції ради. Рекомендації повинні містити обґрунтування (констатація недоліків або порушень і посилання на відповідні висновки і рекомендації), конкретні пропозиції і термін їх впровадження.

Рекомендації комісії надсилаються до відповідних органів, підприємств, установ, організацій і посадових осіб, які у встановлений комісією термін повідомляють про результати розгляду і вжиті заходи.
10. Виконання рішень комісії
10.1. Висновки і рекомендації комісій підлягають обов'язковому розгляду органами, підприємствами, установами, організаціями, посадовими особами, яким вони адресовані. Про результати розгляду і вжиті заходи повинно бути повідомлено комісіям у встановлений ними строк.
10.2. У разі недотримання визначених комісією строків на ім’я голови комісії відповідними виконавцями подається доповідна записка з обґрунтуванням причин порушення строків.
10.3. Рішення щодо подальшого виконання висновків та рекомендацій комісії приймає її голова.
10.4. Контроль за виконанням висновків та рекомендацій комісії здійснює секретар комісії та секретар селищної ради.


Секретар ради О.Ф. Гедз

Схожі:

Закону України від 21. 05. 1997 №280/97-ВР (280/97-ВР)
...
Закону України від 21. 05. 1997 №280/97-ВР (280/97-ВР)
Про місцеве самоврядування в Україні’’ (Відомості Верховної Ради (ВВР), 1997, №24, стаття 170) (із подальшими змінами)
Закону України від 21. 05. 1997 №280/97-ВР (280/97-ВР)
Відповідно до вимог підпункту 6 частини першої статті 26, частини першої статті 54 Закону України від 21. 05. 1997 №280/97-ВР
НІКОПОЛЬСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА
Згідно зі статтею 42 Закону України від 21 травня 1997 р. №280-97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні»
НІКОПОЛЬСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА
Згідно зі статтею 42 Закону України від 21 травня 1997 р. №280-97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні»
НІКОПОЛЬСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА
Згідно зі статтею 42 Закону України від 21 травня 1997 р. №280-97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні»
НІКОПОЛЬСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА
Згідно зі статтею 42 Закону України від 21 травня 1997 р. №280-97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні»
НІКОПОЛЬСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА
Згідно зі статтею 42 Закону України від 21 травня 1997 р. №280-97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні»
Р І ШЕНН Я
Від імені та в інтересах територіальної громади, керуючись Податковим кодексом України та статтею 26 Закону України від 21. 05. 1997...
НОВОУШИЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
«а» частини 1 статті 34 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” від 21. 05. 1997 року №280/97-ВР (в редакції від 01....
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка