Р І ШЕНН Я


Скачати 242.93 Kb.
Назва Р І ШЕНН Я
Дата 13.04.2013
Розмір 242.93 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Спорт > Документи










НІКОПОЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА

VІ СКЛИКАННЯ








Р І Ш Е Н Н Я



­

­­­­­­_


____________ м.Нікополь № _____________




Проект
Про збір за провадження

деяких видів підприємницької

діяльності
Від імені та в інтересах територіальної громади, керуючись Податковим кодексом України та статтею 26 Закону України від 21.05.1997 року № 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада ВИРІШИЛА:
1. Встановити з 1 лютого 2011 року на території міста Нікополь збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності.

2. Затвердити з 1 лютого 2011 року Положення про збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності згідно з додатком.

3. Вважати таким, що втратило чинність з 1 січня 2011 року рішення міської ради від 30.01.2008 року № 29-22/V «Про встановлення вартості торгового патенту».

4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань бізнесу, споживчого ринку, сфери послуг, транспорту та зв’язку (Метер).


Міський голова Р.І.Токар
Проект рішення підготували комісія з питань бізнесу, споживчого ринку, сфери послуг, транспорту та зв’язку.
Голова комісії з питань бізнесу,

споживчого ринку, сфери послуг,

транспорту та зв’язку М.А.Метер
Завізували:
Секретар міської ради В.В.Горяна
Начальник фінансового управління О.М.Давидко
В.о. начальника юридичного відділу Д.В. Вінтоняк
Додаток

до рішення міської ради

від__________№______
ПОЛОЖЕННЯ

про збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності

Збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності  сума коштів, яка сплачується за придбання та використання торгового патенту.

1. Платники збору

1.1. Платниками збору є суб’єкти господарювання (юридичні особи та фізичні особи  підприємці), їх відокремлені підрозділи, які отримують в установленому цим Положенням торгові патенти та провадять такі види підприємницької діяльності:

а) торговельна діяльність у пунктах продажу товарів;

б) діяльність з надання платних побутових послуг за переліком, визначеним Кабінетом Міністрів України;

в) торгівля валютними цінностями у пунктах обміну іноземної валюти;

г) діяльність у сфері розваг (крім проведення державних грошових лотерей).

1.2. Не є платниками збору за провадження торговельної діяльності та діяльності з надання платних послуг такі суб’єкти господарювання:

а) аптеки, що перебувають у державній та комунальній власності;

б) фізичні особи  підприємці, які провадять торговельну діяльність у межах ринків усіх форм власності;

в) фізичні особи  підприємці, які здійснюють продаж вирощених в особистому підсобному господарстві, на присадибній, дачній, садовій і городній ділянках продукції рослинництва і тваринництва, свійської худоби та птиці (як у живому вигляді, так і продукції забою в сирому вигляді та у вигляді первинної переробки), продукції власного бджільництва;

г) фізичні особи  підприємці, які сплачують державне мито за нотаріальне посвідчення договорів про відчуження власного майна, якщо товари кожної окремої категорії відчужуються не частіше одного разу на календарний рік;

д) суб’єкти господарювання, утворені громадськими організаціями інвалідів, які мають податкові пільги згідно із законодавством та здійснюють торгівлю виключно продовольчими товарами вітчизняного виробництва та продукцією, виготовленою на підприємствах "Українське товариство сліпих", "Українське товариство глухих", а також фізичними особами  інвалідами, зареєстрованими відповідно до закону як підприємці;

е) суб’єкти господарювання, які провадять торговельну діяльність виключно з використанням таких видів товарів вітчизняного виробництва: хліб і хлібобулочні вироби; борошно пшеничне та житнє; сіль, цукор, олія соняшникова і кукурудзяна; молоко і молочна продукція, крім молока і вершків згущених із домішками і без них; продукти дитячого харчування; безалкогольні напої; морозиво; яловичина та свинина; свійська птиця; яйця; риба; ягоди і фрукти; мед та інші продукти бджільництва, бджолоінвентар і засоби захисту бджіл; картопля і плодоовочева продукція; комбікорм для продажу населенню;

є) суб’єкти господарювання, що реалізують продукцію власного виробництва фізичним особам, які перебувають з ними у трудових відносинах, через пункти продажу товарів, вбудовані у виробничі або адміністративні приміщення, що належать такому суб’єкту;

ж) суб’єкти господарювання, які провадять діяльність із закупівлі у населення продукції (заготівельна діяльність), якщо подальша реалізація такої продукції відбувається за розрахунками у безготівковій формі (пункти приймання склотари, макулатури, відходів паперових, картонних і ганчіркових; заготівля сільськогосподарської продукції та продуктів її переробки);

з) підприємства, установи та організації, які провадять діяльність у торговельно-виробничій сфері (ресторанне господарство), у тому числі навчальних закладах, із обслуговування виключно працівників таких підприємств, установ та організацій, а також учнів і студентів у навчальних закладах.

Не є платниками збору за провадження діяльності у сфері розваг суб’єкти господарювання, які провадять комп’ютерні та відеоігри.

2. Види діяльності, які провадяться з придбанням пільгового торгового патенту

2.1. З придбанням пільгового торгового патенту провадиться торговельна діяльність виключно з використанням таких товарів (незалежно від країни їх походження):

а) товари повсякденного вжитку, продукти харчування, вироби медичного призначення для індивідуального користування, технічні та інші засоби реабілітації через торговельні установи, утворені з цією метою громадськими організаціями інвалідів;

б) товарів військової атрибутики та повсякденного вжитку для військовослужбовців на території військових частин і військових навчальних закладів;

в) насіння та посадкового матеріалу овочевих, баштанних, кормових та квіткових культур, кормових коренеплодів та картоплі;

г) сірників;

ґ) термометрів та індивідуальних діагностичних приладів.

2.2. З придбанням пільгового торгового патенту провадиться торговельна діяльність виключно з використанням таких товарів вітчизняного виробництва:

а) поштові марки, листівки, вітальні листівки і конверти непогашені, ящики, коробки, мішки, сумки та інша тара, виготовлена з дерева, паперу та картону, яка використовується для поштових відправлень підприємствами, що належать до сфери управління центрального органу виконавчої влади у галузі транспорту та зв’язку, і фурнітура до них;

б) товари народних промислів, крім антикварних та тих, що становлять культурну цінність згідно з переліком, затвердженим центральним органом виконавчої влади у сфері культури;

в) готові лікарські засоби (лікарські препарати, ліки, медикаменти, предмети догляду, перев’язувальні матеріали та інше медичне приладдя), вітаміни для населення, тампони, інші види санітарно-гігієнічних виробів із целюлози або її замінників, ветеринарні препарати, вироби медичного призначення для індивідуального користування інвалідами, технічні та інші засоби реабілітації інвалідів;

г) зубні паста та порошки, косметичні серветки, дитячі пелюшки, папір туалетний, мило господарське;

ґ) вугілля, вугільні брикети, паливо пічне побутове, гаc освітлювальний, торф паливний кусковий, торф’яні брикети і дрова для продажу населенню, газ скраплений у балонах, що реалізується населенню за місцем проживання для використання у житлових та/або нежитлових приміщеннях;

д) проїзні квитки;

е) зошити.

2.3. З придбанням пільгового торгового патенту провадиться торговельна діяльність виключно з використанням періодичних видань друкованих засобів масової інформації вітчизняного виробництва, що мають реєстраційні свідоцтва, видані в установленому порядку, а також книг, брошур, альбомів, нотних видань, буклетів, плакатів, картографічної продукції, що видаються юридичними особами  резидентами України.

При здійсненні продажу товарів, зазначених у абзаці першому цього підпункту, платники збору можуть одночасно здійснювати продаж супутньої продукції (незалежно від країни їх походження): ручки, олівці, інструменти для креслення, пензлі, мастихіни, мольберти, фарби, лаки, розчинники та закріплювачі для малювання та живопису, полотна, багети, рамки та підрамники для картин, швидкозшивачі, інші канцелярські прилади та конторське приладдя, крім виготовлених з дорогоцінних і напівдорогоцінних металів.

3. Ставки збору

3.1. Ставка збору за провадження торговельної діяльності та діяльності з надання платних послуг встановлюється Нікопольською міською радою з розрахунку на календарний місяць у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати, установленої законом на 1 січня календарного року (далі  мінімальна заробітна плата), визначеному цим пунктом, з урахуванням місцезнаходження пункту продажу товарів та асортименту товарів, пункту з надання платних послуг та виду платних послуг.

3.2. Установити ставки збору за провадження торговельної діяльності, у тому числі за провадження торговельної діяльності нафтопродуктами, скрапленим та стиснутим газом із застосуванням пістолетних паливно-роздавальних колонок на стаціонарних, малогабаритних і пересувних автозаправних станціях, заправних пунктах, та діяльності з надання платних послуг згідно додатку до цього Положення.

3.3. Ставка збору за здійснення торгівлі валютними цінностями на календарний місяць становить 1,2 розміру мінімальної заробітної плати.

3.4. Ставка збору за здійснення діяльності у сфері розваг на квартал становить:

для використання грального автомата (грального автомата "кран-машина", грального автомата, на якому проводяться дитячі ігри, іншого грального автомата, призначеного для проведення платних розважальних ігор)  розмір мінімальної заробітної плати;

для використання гральних жолобів (доріжок) кегельбана, боулінга, що вводяться в дію за допомогою жетона, монети або без них,  розмір мінімальної заробітної плати, збільшений у 2 рази, за кожний гральний жолоб (доріжку);

для використання столів для більярда, що вводяться в дію за допомогою жетона, монети або без них, крім столів для більярда, що використовуються для спортивних аматорських змагань,  розмір мінімальної заробітної плати за кожний стіл для більярда;

для проведення інших оплатних розважальних ігор  розмір мінімальної заробітної плати за кожне окреме гральне місце.

3.5. Ставка збору за провадження торговельної діяльності із придбанням пільгового торгового патенту встановлюється в розмірі 0,05 розміру мінімальної заробітної плати щорічно.

3.6. Ставка збору за провадження торговельної діяльності із придбанням короткотермінового торгового патенту за один день становить 0,02 розміру мінімальної заробітної плати.

3.7. Ставки збору, визначені відповідно до цієї статті, округляються (менш як 50 копійок відкидається, а 50 копійок і більше округляється до однієї гривні).

4. Порядок придбання торгового патенту

4.1. Для провадження передбачених цим Положенням видів підприємницької діяльності суб’єкт господарювання подає до органу державної податкової служби за місцем сплати збору заявку на придбання торгового патенту, яка повинна містити такі відомості:

а) найменування суб’єкта господарювання, код за ЄДРПОУ (для юридичної особи) та прізвище, ім’я, по батькові суб’єкта господарювання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичної особи);

б) юридична адреса (місцезнаходження) суб’єкта господарювання, а у разі якщо патент придбається для відокремленого підрозділу,  місцезнаходження такого відокремленого підрозділу згідно з документом, що засвідчує право власності (оренди);

в) вид підприємницької діяльності, для провадження якої придбається торговий патент;

г) вид торгового патенту;

ґ) найменування документа про повну або часткову сплату збору;

д) назва та фактична адреса (місцезнаходження) пункту продажу товарів, пункту з надання платних послуг, пункту обміну іноземної валюти, грального місця, позначення "виїзна торгівля";

е) назва, дата, номер документа, що засвідчує право власності (оренди);

є) період, на який придбається торговий патент.

Підставою для придбання торгового патенту є заявка, оформлена відповідно до цього пункту. Встановлення будь-яких додаткових умов щодо придбання торгового патенту не дозволяється.

4.2. Відомості, наведені в поданій суб’єктом господарювання заявці, звіряються з оригіналами або нотаріально посвідченими копіями документів, на підставі яких заповнена така заявка.

Звірка відомостей, наведених в поданій суб’єктом господарювання заявці, здійснюється в момент подання такої заявки. Оригінали або нотаріально посвідчені копії документів, пред’явлені суб’єктом господарювання на звірку, в органі державної податкової служби не залишаються.

У разі невідповідності відомостей, наведених у поданій суб’єктом господарювання заявці, документам, на підставі яких заповнена така заявка, або невнесення до заявки усіх необхідних відомостей, орган державної податкової служби має право відмовити у видачі торгового патенту суб’єкту господарювання.

4.3.Торговий патент видається особисто фізичній особі  підприємцю або особі, уповноваженій юридичною особою, під підпис у триденний термін з дня подання заявки. Датою придбання торгового патенту є зазначена в ньому дата.

4.4. Бланк торгового патенту є документом суворого обліку.

У разі втрати або зіпсування торгового патенту платнику збору видається дублікат торгового патенту в порядку, установленому цим пунктом.

4.5. Для провадження торговельної діяльності, діяльності з надання платних послуг та діяльності з торгівлі валютними цінностями для кожного відокремленого підрозділу, який не є платником податку на прибуток, торгові патенти придбаються суб’єктами господарювання за місцем реєстрації такого відокремленого підрозділу.

4.6. Для провадження торговельної діяльності, діяльності з надання платних послуг та діяльності з торгівлі валютними цінностями торгові патенти придбаються окремо для кожного пункту продажу товарів, пункту з надання платних послуг, пункту обміну іноземної валюти.

4.7. У разі проведення ярмарків, виставок-продажів та інших короткотермінових заходів, пов’язаних з демонстрацією та продажем товарів, суб’єкт господарювання придбає короткотерміновий торговий патент.

4.8. Для здійснення діяльності у сфері розваг торговий патент придбається для кожного окремого грального місця. Якщо окреме гральне місце має декілька незалежних гральних місць, торговий патент придбається окремо для кожного з них.

4.9. Форма торгового патенту та порядок його заповнення встановлюються центральним органом державної податкової служби.

5. Порядок та строки сплати збору

5.1. Порядок сплати збору платниками збору, які:

а) провадять торговельну діяльність або надають платні послуги (крім пересувної торговельної мережі)  збір сплачується за місцезнаходженням пункту продажу товарів або пункту з надання платних послуг;

б) здійснюють торгівлю валютними цінностями  за місцезнаходженням пункту обміну іноземної валюти;

в) здійснюють діяльність у сфері розваг  за місцезнаходженням пункту надання послуг у сфері розваг;

г) здійснюють торгівлю через пересувну торговельну мережу  за місцем реєстрації таких платників;

ґ) здійснюють торгівлю на ярмарках, виставках-продажах та інших короткотермінових заходах, пов’язаних з демонстрацією та продажем товарів,  за місцем провадження такої діяльності.

5.2. Строки сплати збору:

а) за провадження торговельної діяльності з придбанням короткотермінового торгового патенту  не пізніш як за один календарний день до початку провадження такої діяльності;

б) за провадження торговельної діяльності (крім торговельної діяльності з придбанням короткотермінового торгового патенту), діяльності з надання платних послуг, здійснення торгівлі валютними цінностями  щомісяця не пізніше 15 числа, який передує звітному місяцю;

в) за здійснення діяльності у сфері розваг  щоквартально не пізніше 15 числа місяця, який передує звітному кварталу.

5.3. Під час придбання торгового патенту суб’єкт господарювання вносить суму збору за один місяць (квартал). На суму збору, сплачену під час придбання торгового патенту, зменшується сума збору, яка підлягає внесенню в останній місяць (квартал) його дії.

5.4. Платники збору можуть здійснити сплату збору авансовим внеском до кінця календарного року.

5.5. Суми збору, не сплачені в установлені строки, вважаються податковим боргом і стягуються до бюджету згідно з положеннями Податкового Кодексу України.

6. Порядок використання торгового патенту

6.1. Оригінал торгового патенту повинен бути розміщений:

на фронтальній вітрині магазину, а за її відсутності  біля реєстратора розрахункових операцій;

на фронтальній вітрині малої архітектурної форми;

на табличці в автомагазинах, на розвозках та інших видах пересувної торговельної мережі, а також на лотках, прилавках та інших видах торговельних точок, відкритих у відведених для торговельної діяльності місцях;

у пунктах обміну іноземної валюти;

у приміщеннях для надання платних послуг, а також у приміщеннях, в яких проводяться розважальні ігри.

6.2. Торговий патент повинен бути відкритий та доступний для огляду.

6.3. Для запобігання пошкодженню торгового патенту (вигорання на сонці, псування внаслідок затікання дощової води, псування сторонніми особами тощо) дозволяється розміщувати нотаріально засвідчені копії торгових патентів у визначених підпунктом 6.1. місцях. При цьому оригінал такого патенту повинен зберігатися у відповідальної особи суб’єкта господарювання або відповідальної особи відокремленого підрозділу, яка зобов’язана надавати його для огляду уповноваженим законом особам.

6.4. Торговий патент діє на території, на яку поширюються повноваження органу, який здійснив реєстрацію суб’єкта господарювання, або за місцезнаходженням відокремленого підрозділу.

6.5. Передача торгового патенту іншому суб’єкту господарювання або іншому відокремленому підрозділу такого суб’єкта не дозволяється.

6.6. Торговий патент, виданий для провадження торговельної діяльності з використанням пересувної торговельної мережі (автомагазини, розвозки тощо), діє на території України.

7. Строк дії торгового патенту

7.1. Строк дії торгового і пільгового патенту, крім короткотермінового торгового патенту та торгового патенту на здійснення діяльності у сфері розваг, становить 60 календарних місяців.

7.2. Строк дії короткотермінового торгового патенту становить від одного до п’ятнадцяти календарних днів.

7.3. Строк дії торгового патенту на здійснення діяльності у сфері розваг становить вісім календарних кварталів.

7.4. У разі невнесення суб’єктом господарювання збору у встановлений цим Положенням строк, дія такого патенту анулюється з першого числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулося таке порушення.

7.5. Суб’єкт господарювання, що припинив діяльність, яка відповідно до Податкового кодексу підлягає патентуванню, до 15 числа місяця, що передує звітному, письмово повідомляє про це відповідному органу державної податкової служби. При цьому торговий патент підлягає поверненню органу державної податкової служби, який його видав, а суб’єкту господарювання повертається надмірно сплачена сума збору.
Додаток

до Положення

від_________№_______
Ставки збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності

грн.

 

 

В И Д Д І Я Л Ь Н О С Т І

 

Ставки збору у розмірі від мінімальної заробітної плати за календарний місяць

 
















Перша

Друга

Третя

 
















зона

зона

зона

 

І. Торговельна діяльність

 

 

 

 

 

1.Магазини та інші торгові точки,які знаходяться в окремих приміщеннях, будівлях або частинах по місцезнаходженню і мають торговельний зал для покупців або використовують для торгівлі його частину

 

 

 

0,17

0,15

0,12

 

 

 

2.Кіоски,палатки та інші малі архитектурні форми,які розташовані в окремому приміщення, але не мають вбудованого торговельного залу для покупців

 

 

 

0,1

0,09

0,08

3.Автомагазини, розвозки та інші види пересувної торговельної мережі

0,15

0,15

0,15

4.Лотки,прилавки та інші види торговельних точок у відведених для торговельної діяльності місцях,крім лотківіі прилавків,що надаються в оренду суб’єктам господарювання-фізичним особам та розташовані в межах спеціалізованих підприємств сфери торгівлі - ринків усіх форм власності

 

 

 

0,1

0,09

0,08

 

 

 

 

 

 

5.Магазини комісійної торгівлі 

0,13

0,12

0,11

6.Стаціонарні, малогабаритні і пересувальні автозаправні станції, заправні пункти, які здійснюють торгівлю нафтопродуктами, скрапленим та стиснутим газом

0,4

0,4

0,4

 

 

 

7.Фабрики-кухні, фабрики- заготівельні, відкриті літні майданчики, кіоск та інші пункти ресторанного господарства

0,13

0,12

0,1

 

 

 

8.Їдальні , буфети , закусочні. 

0,16

0,14

0,12

9.Кафе , бари

 

 

 

 

0,2

0,18

0,14

10.Ресторани .

 

 

 

 

0,2

0,2

0,2

11.Оптові бази,склади-магазини або інші приміщення, що використовуються для здійснення оптової торгівлі за готівку, інші готівкові платіжні засоби та з використанням платіжних карток

 

 

 

0,2

0,2

0,2

 

 

 

 

І І.Діяльність з надання платних послуг




 

 

 

1.Виготовлення тентів, чохлів, штор, драпіровок.

 

0,11

0,1

0,1

2.Послуги з ремонту радіотелевізійної, аудіо- , відеоапаратури .

0,13

0,12

0,11

3.Заміна елементів живлення. 

0,13

0,13

0,13

4.Ремонт та виготовлення ювелірних виробів в т.ч. за індивідуальним замовленням

0,2

0,2

0,2

5.Ремонт та виготовлення металовиробів за індивідуальним замовленням

0,2

0,19

0,19

6. Послуги з прокату велосипедів водних і водних лиж, човнів та катерів

 

 

0,15

7.Ремонт та техничне обслуговування автомобілів за індивідуальним замовленням

0,2

0,2

0,19

8.Послуги з ремонту інших предметів особистого користування, домашнього вжитку

0,1

0,09

0,08

9.Ремонт та будівництво житла за індивідуальним замовленням

0,2

0,2

0,2

10.Прокат аудіо- , відеокасет , СD - дисків .

 

0,1

0,1

0,1

11.Прокат автотранспортних засобів, мотоциклів, моторолерів, мопедів, легкових і вантажних автомобілів, причепів до автомобілів та інших пристроїв

0,2

0,2

0,2

12.Прокат весільного вбрання та одягу для урочистих подій

 

0,2

0,2

0,2

13.Послуги з виконання фоторобіт та обробки плівок

 

0,11

0,11

0,11

14.Послуги з тиражування звукозаписів та відеозаписів за індивідуальним замовленням

0,19

0,19

0,19




Примітка: Перша зона : пр.Трубників №1-95

вул.Електрометалургів № 1 - 216

вул.Шевченко № 30-243,вул.Першотравнева 1-21,

вул. Богуна, Станиславського, Каштанова,

вул. В.Усова
Друга зона: вул.К-Лібкнехта, Добролюбова

Вчительська, Некрасова, Першотравнева 22-70

м-р Жуковського, Херсонська,Кооперативна,

Дибенко, Г.Чернобиля, Микитинська, Краснодонська
Третя зона : інші .
Аналіз регуляторного впливу

до проекту рішення «Про збір за провадження

деяких видів підприємницької діяльності»

Цей аналіз регуляторного впливу (надалі – Аналіз) розроблено на виконання та з дотриманням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської діяльності» від 11.09.93р. №1160 та з урахуванням Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.04р. №308.

Аналіз визначає правові та організаційні засади реалізації проекту рішення «Про збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності».

1. Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання

У зв’язку з прийняттям Податкового кодексу України (далі – Кодекс) з 1 січня 2011 року втрачає чинність Закон України «Про патентування деяких видів підприємницької діяльності». Податковим кодексом визначено, що до місцевих зборів належить збір за провадження деяких видів підприємницької ді­яльності і органи місцевого самоврядування зобов’язані у місячний термін з дня набрання ним чинності, забезпечити прийняття рішень щодо встановлення місцевих податків і зборів на відповідній території.

2. Визначення цілей державного регулювання

Ціллю прийняття цього регуляторного акта є встановлення в м.Нікополі ставок збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності відповідно до визначеного Податковим кодексом переліку і в межах виз­начених ним граничних розмірів ставок та отримання до бюджету міста Нікополь відповідних надходжень.

3. Визначення та оцінка усіх прийнятних альтернативних способів досягнення встановлених цілей

Відносини, що вини­кають у сфері справляння податків і зборів, регулюються Податковим кодексом України. Статтею 12 Кодексу передбачено, що рішення про встановлення місцевих податків та зборів на певній території, в межах визначених повноважень, приймають сільські, селищні, міські ради.

У разі не встановлення рішеннями органів місцевого са­моврядування, місцевих податків і зборів, передбаче­них пунктом 10.3 статті 10 Кодексу, такі податки і збори сплачуються платниками у по­рядку, встановленому Кодексом та за мінімальними ставками відповідно до пункту 12.3.5 статті 12 Кодексу.

Неприйняття рішення про встановлення місцевих податків та зборів спричинить втрати доходної частини бюджету міста.

Альтернативні способи запровадження місцевих податків і зборів в місті Нікополь, крім вищезазначених, відсутні.

4. Опис механізмів та заходів, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акта.

В місті Нікополь пропонується установити місцевий збір за провадження деяких видів підприємницької ді­яльності та затвердити Положення, яке визначатиме порядок його справляння.

Відповідно до Кодексу за провадження торговельної діяльності (в тому числі за провадження торговельної діяльності нафтопродуктами, скрапленим та стиснутим газом із застосуванням пістолетних паливно-роздавальних колонок на стаціонарних та діяльності з надання платних послуг пропонується встановити ставки збору згідно з додатком до Положення про збір за провадження деяких видів підприємницької ді­яльності.

Ставки, що пропонуються до затвердження, визначені в межах розмірів, передбачених Податковим кодексом.

5. Обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акту та оцінка можливості впровадження та виконання вимог регуляторного акту.

Прийняття цього регуляторного акту забезпечить належне справляння місцевих податків і зборів в місті Нікополь та надходження зазначених платежів до бюджету в прогнозованих обсягах.

Перешкоди щодо можливого впровадження цього регуляторного акта та виконання його вимог відсутні.

6. Очікувані результати від прийняття регуляторного акту. Аналіз вигод та витрат.
Дія зазначеного регуляторного акту поширюється на суб’єктів господарювання, фізичних осіб та органів місцевого самоврядування.

Для визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого регуляторного акту, які виникають у різних груп суб’єктів, на яких поширюється дія цього акту, наведена таблиця аналізу вигод та витрат.

Сфера впливу

Вигоди

Витрати

Суб’єкти господарювання

Прийняття Положення в м.Нікополь та офіційне оприлюднення, забезпечить прозорий механізм справляння вказаного збору

Сплата збору у встановленому обсязі

Фізичні особи

Органи місцевого самоврядування

Отримання надходжень до бюджету від запровадженого збору.

Прийняття цього регуляторного акту витрат не потребує

7. Строк дії регуляторного акту.

Зазначений проект нормативно-правового акту є загальнообов’язковим до застосування на території міста та має необмежений термін дії. В разі внесення змін до Податкового кодексу в частині справляння місцевих податків і зборів відповідні зміни будуть внесені до цього регуляторного акта.

8.Показники результативності регуляторного акту.

Для визначення результативності цього регуляторного акту пропонується встановити такі загальні показники:

- кількість СПД, які придбавають торговий патент;

- обсяги надходжень до бюджету міста збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності.

9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акту.

Результативність регуляторного акту буде щоквартально відстежуватись фінансовим управлінням та управлінням економічної політики міської ради шляхом здійснення аналізу надходжень до бюджету міста збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності та кількості СПД, які придбали торговий патент відповідно до даних податкової служби.
Із зауваженнями та пропозиціями звертатися до фінансового управління Нікопольської міської ради: м. Нікополь, пр. Електрометалургів, 3, кабінет 18, тел. 5-17-55, факс – 5-00-43

Схожі:

Р І ШЕНН Я
Про затвердження міської комплексної програми Оздоровлення та відпочинок дітей м. Нікополь
Р І ШЕНН Я
Про затвердження міської комплексної програми «Соціальна підтримка сім’ї, дітей та молоді на 2013 -2017 роки»
Р І ШЕНН Я
Про створення тимчасової спеціальної комісії міської ради з вивчення питань, пов’язаних з розслідуванням резонансних злочинів
СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я
В результаті виконання завдань програми досягнуто позитивні тенденції на ринку праці міста
Р І ШЕНН Я
...
Р І ШЕНН Я іменем    України
Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ у складі
Р І ШЕНН Я
Керуючись Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні”, статутом територіальної громади м. Синельникового, виконавчий комітет...
СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я
Синельникове 1988-1995 років народження на строкову військову службу у жовтні-листопаді 2013 року
СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я
Синельникове 1988-1995 років народження на строкову військову службу у квітні-травні 2013 року
Р І ШЕНН Я
Про продовження терміну роботи тимчасової спеціальної комісії міської ради з вивчення питань, пов’язаних з наданням послуг з газопостачання...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка