Тема. Вкладені цикли. Вкладені оператори розгалуження


Скачати 35.22 Kb.
Назва Тема. Вкладені цикли. Вкладені оператори розгалуження
Дата 03.06.2013
Розмір 35.22 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи

Лабораторна робота № 10.


Тема.

Вкладені цикли. Вкладені оператори розгалуження.

Мета.

Формування вмінь і навиків програмування алгоритмів вкладеної циклічної структури. Закріплення вмінь і навиків використання функцій вводу-виводу. Застосування вмінь і навиків програмування алгоритмів лінійної, розгалуженої та циклічної структури.

Контрольні запитання.

  1. Які цикли називаються вкладеними?

  2. Яка умова накладається на назви параметрів вкладених циклів?

  3. Скільки разів виконується тіло вкладеного циклу?

  4. Поясніть дію груп операторів

    1. For i:=1 to 5 do
      For j:=2 to 4 do
      begin

      end;

    2. For i:=1 to 5 do
      begin
      For j:=2 to 4 do
      begin

      end

      For j=1 to 7
      begin

      end
      end

  5. Як перервати виконання вкладеного та основного циклу?

Завдання.

  1. Скласти програму для розв'язання поставленого завдання.

Вимоги до програми:

  • числові значення параметрів обчислень ввести з клавіатури з відповідною перевіркою коректності типів даних;

  • кількість елементів послідовності ввести з клавіатури;

  • при створенні програми використати оператор циклу з параметром;

  • масиви не використовувати;

  • результати обчислень вивести в одному діалоговому вікні.

Варіанти:

Дано послідовність значень стипендій, отриманих студентом протягом за період. ...

  1. Підрахувати різницю між мінімальною та максимальною отриманою стипендією;

  2. Обчислити загальну суму отриманих коштів;

  3. Визначити середню стипендію;

  4. Обчислити кількість отриманих мінімальних стипендій;

  5. Знайти кількість отриманих максимальних стипендій;

  6. Визначити кількість місяців, в яких студент не отримував стипендію;

  7. Знайти кількість місяців, в яких студент отримував стипендію;

  8. Обчислити кількість місяців, в яких студент отримував стипендію понад 50 грн.;

  9. Знайти кількість місяців, в яких студент отримував стипендію до 800 грн.;

  10. Визначити відхилення середньої стипендії від мінімальної;

  11. Знайти відхилення максимальної стипендії від середньої;

  12. Обчислити кількість місяців, в яких студент отримував стипендію від 500 до 700 грн.;

  13. Визначити кількість місяців, в яких студент отримував стипендію до 500 або понад 700 грн.;

  14. Знайти кількість місяців, в яких студент отримував стипендію, кратну 100 грн.;

  15. Визначити, у скільки разів максимальна з отриманих стипендій перевищує максимальну.

  1. Скласти програму для розв'язання поставленого завдання.

Вимоги до програми:

  • числові значення параметрів обчислень ввести з клавіатури з відповідною перевіркою коректності типів та даних;

  • при створенні програми використати вкладені цикли;

  • масиви та підпрограми не використовувати;

  • результати обчислень вивести в одному діалоговому вікні.

Варіанти:

  1. Знайти натуральне число в межах від 1 до 10000 з максимальною сумою дільників;

  2. Дано натуральне число N. Отримати всі менші за N натуральні числа, що є з ним взаємно прості;

  3. Дано цілі числа Р та Q. Отримати всі дільники числа Q взаємно прості з Р;

  4. Дано натуральне число N. Отримати всі прості дільники цього числа;

  5. Знайти найменше натуральне число N, яке можна подати двома різними способами у вигляді N=х3 + y3 (x >.у);

  6. Дано натуральні числа А та В (А<�В). Отримати всі прості числа Р з проміжку [A;B];

  7. Знайти сто перших простих чисел;

  8. Дано натуральні числа N та М. Отримати всі менші N натуральні числа, квадрат суми цифр яких рівний М;

  9. Дано натуральне число N. Отримати всі менші за N досконалі числа. (Натуральне число називається досконалим, якщо воно рівне сумі всіх своїх дільників, за винятком самого себе. Наприклад, число 6 – досконале, оскільки 6=1+2+3, а число 8 – недосконале, оскільки 81+2+4);

  10. Дано натуральне число N. Вияснити, чи можна подати його у вигляді суми квадратів трьох натуральних чисел. Якщо можна, то вказати таку трійку х, у, z натуральних чисел, що N = x2+y2+z2;

  11. В інтервалі від 1 до 1000 знайти всі пари простих чисел. (Парою простих чисел називаюся два простих числа, різниця між якими рівна 2, наприклад: 3 і 5, 11 і І3, 17 і 19);

  12. Відомо, що будь-яке натуральне число Р (Р>7) можна подати у вигляді Р=А35. Знайти всі пари чисел А та В для числа Р;

  13. Дане натуральне число Р (Р<100000). Отримати всі дружні числа в інтервалі від 1 до Р. (Дружніми числами називається така пара натуральних чисел М і N, для яких сума всіх дільників числа М (крім самого числа М) рівна N, а сума всіх дільників числа N (крім самого числа N) рівна M. Наприклад, числа 220 і 284 дружні, оскільки сума дільників числа 220 (1+2+4+5+10+11+20+22+44+55+110) рівна 284, а сума дільників числа 284 (1+2+4+71+142) рівна 220);

  14. Число Армстронга – це таке число із K цифр, для якого сума К-х степенів його цифр .рівна самому числу. Наприклад: 153=13+53+33. Знайти всі числа Армстронга з двох, трьох, чотирьох цифр;

  15. Дано натуральне число N. Вияснити, чи можна подати його у вигляді суми кубів двох натуральних чисел. Якщо можна, то вказати два таких натуральних числа х та у, що N =х3+y3.

Схожі:

Уроку Тема: Вкладені розгалуження
Мета: Ознайомити учнів з вкладеними розгалуженнями та з використанням їх в середовищі програмування; розвинути логічне та алгоритмічне...
Лекція Р 3 Тема: Вказівки розгалуження
Умовні оператори та оператор вибору призначені для задання потрібного за умовою задачі порядку виконання операторів, тобто для реалізації...
Тема. Використання операторів розгалуження для розв’язування прикладних задач
Формування вмінь і навиків використання операторів розгалуження для розв’язування прикладних задач. Закріплення вмінь і навиків використання...
2. Управляюча структура «Розгалуження»
«розгалуження» – це одна з базових управляючих структур. Вона використовується для перевірки умови і вибору однієї або більше дій...
ТТ07 «Цикли Кузнеця» сучасна інтерпретація
В статті розглянуто ретроспективний аналіз розвитку страхового ринку України, в контексті “Цикли Кузнеця”. Виділені основні етапи...
Тема Створення та реалізація програм з розгалуженням
Мета Навчитись складати та виконувати програми з використанням вказівок розгалуження
Уроку Тема: Оператор розгалуження
Мета: Ознайомити учнів з умовними операторами та з використанням їх в середовищі програмування; розвинути логічне та алгоритмічне...
УРОКУ № Тема програми: Основи роботи на ПК
Добрий день дорогі діти і шановні колеги. Сьогодні ми проводимо відкритий урок з виробничого навчання. Староста групи прозвітуй хто...
Тема. Життєвий цикл у рослин і тварин Мета
Мета: сформувати поняття про життєвий цикл, показати прості й складні життєві цикли
Уроку Тема: Реалізація алгоритмів з послідовним розгалуженням у вигляді програм (проектів)
Мета: Навчитись реалізувати алгоритми розгалуження у вигляді програм (проектів) в середовищі програмування Visual Basic; розвинути...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка