|
Скачати 21.83 Kb.
|
17. Методика навчання пристроїв комп’ютера. Серед питань, які пов’язані з вивченням апаратури комп. Пристроїв та принципів дії комою можна виділити 4 групи: 1. Структура комп. І функції призначення її основних пристроїв. 2. Принципи взаємодії апаратної і програмної складових комп. 3. Фізичні основи функціонування основних елементів комп.(повинно вивчатися на уроках фізики) 4. Арифметико-логічні основи комп. Після обговорення призначення основ. складових комп. Їх зовні. Вигляду, призначення та функцій доцільно разом з учнями намалювати схему інформаційної системи, яка допоможе систематизувати знання. Така схема в процесі ознайомлення з іншими пристроями комп'ю. поступово може уточнюватися та доповнюватися. Вивчення основних понять інформаційної системи доцільно будувати циклічно: формуються лише найзагальніші уявлення про об'єкт вивчення; з часом дещо уточнюються його характеристики. При ознайомленні з основними пристроями комп'ютера доцільно разом з учнями побудувати відповідні таблиці для відображення їх основних характеристик. Ознайомлення учнів з поняттям процесора можна почати із його узагальненого опису. Головне — розуміння учнями призначення цього пристрою та його функцій. Вивчення призначення запам'ятовуючих пристроїв комп'ютера (спеціальних носіїв повідомлень) доцільно починати в евристичній бесіді із з'ясування терміна пам'ять. З’ясувати різних видів комп'ютерної пам'яті — довготривалої та оперативної. Важливо також навчити учнів знаходити асоціації, порівнювати та аналізувати. Внутрішня пам'ять — це власна (біологічна) пам'ять людини; зовнішня пам'ять — це різні засоби для записування і зберігання повідомлень — паперові, магнітні тощо. Доцільно пояснити учням, що запам'ятовуючі пристрої комп'ютера поділяються на внутрішні та зовнішні. Потім з'ясувати, з чого складається окремо внутрішня та окремо зовнішня пам'ять, вказати на відмінності між оперативними і постійними запам'ятовуючими пристроями. Для систематизації знань можна разом з учнями побудувати схему, в якій відображено всі види запам'ятовуючих пристроїв комп'ютера Складати схему слід послідовно, ознайомлюючись з новим матеріалом. До запам'ятовуючих пристроїв комп'ютера належать також зовнішні засоби зберігання інформації — магнітні та оптичні диски, магнітні стрічки. За допомогою евристичної бесіди вчитель може з'ясувати основні характеристики дисків. Слід ознайомити учнів з правилами захисту інформації на дискетах, їх зберіганням, вимогами до поведінки користувача при читанні та зберіганні інформації на дискеті. Далі доцільно повідомити учням про одиниці вимірювання ємності запам'ятовуючих пристроїв, запропонувати для засвоєння відповідну систему вправ. З точки зору майбутньої практичної діяльності важливим є ознайомлення з зовнішнім виглядом та функціональним призначенням різних пристроїв введення-виведення. На цьому етапі особливого значення набувають відповідні унаочнюючі засоби — плакати, слайди, відео й, основне, пряме демонстрування цих пристроїв Для закріплення вивченого матеріалу, що містить багато нових термінів вчитель може скористатися методами та прийомами: 1. Із набору картинок(пристроїв комп.) скласти робоче місце секретаря. 2 “Аукціон ідей”-захист власної моделі комп. 3. Ребуси. 4. Кросворди. 5.Гра “Поле чудес ” |
18. Методика навчання операц ОС ПК має розвинений набір сервісних програм, які дозволяють здійснювати перевірку функціонування пристроїв комп'ютера, розмітку... |
7. Архітектура комп’ютера Архітектура комп’ютера. Поняття архітектури комп’ютера. Класична архітектура комп’ютера і принципи фон Неймана. Удосконалення і розвиток... |
ТоргСистема Інструкція по програмі Boryspil DreamCassa Київ 2007 Підготовка комп’ютера, ФП (фіскального принтера) та інших пристроїв, які використовуються при роботі, до готовного стану |
1. Постановка завдання На сьогоднішній день існує багато пристроїв охорони приміщень. По типу їх можна розділити на дві групи: активної та пасивної дії |
Урок №5. Тема: Пам'ять комп’ютера Мета: ознайомити учнів з видами пам’яті комп’ютера; зовнішніми запам’ятовуючими пристроями комп’ютера |
Урок №5. Тема: Пам'ять комп’ютера Мета: ознайомити учнів з видами пам’яті комп’ютера; зовнішніми запам’ятовуючими пристроями комп’ютера |
20. Методика навчання технології опрацювання графічних даних. Комп'ютерна... Комп'ютерна графіка — це створення і обробка зображень (малюнків, креслень і т д.) за допомогою комп'ютера. Розрізняють два способи... |
Комп ’ ютерні технології проектування та моделювання РЕС РЕС аналогових та цифрових електронних пристроїв. Володіти основними комп’ютерними технологіями та вміти їх використовувати на практиці.... |
1. Основні складові частини і можливості комп’ютера. Висловлювання Основні складові частини і можливості комп’ютера. Висловлювання Техніка безпеки під час роботи з комп'ютером і правила поведінки... |
1 Подання (кодування) даних в пам’яті комп’ютера Структура внутрішньої пам’яті комп’ютера. Біт, байт, машинне слово. Кодування символьних даних в пам’яті комп’ютера. Подання числових... |