|
Скачати 43.57 Kb.
|
Національний технічний університет України «КПІ» Науково-технічна лабораторія СЕТ www.setlab.net EduManager – програма для демонстрації використання понятійно-тезисної моделі для навчального процесу. Автоматизація контролю знаньДокументація
Програмний комплекс складається з двох файлів:
Для інсталяції системи достатньо просто скопіювати дані файли в будь-який каталог жорсткого диску. В каталозі також повинна існувати папка Frames (її слід створити або скопіювати з інсталяційного диску). Подальше налаштування програм не потрібне. Запуск системи проводиться шляхом виконання модулю EduManager.exe.
Після виконання інсталяції системи можна приступити до її використання. В даному розділі описана методика роботи з програмою.
Ознайомимося з інтерфейсом програмної системи. Після запуску, користувач бачить вікно, зображене на Рис. 1. Ліва частина вікна являє собою дерево-структури курсів, завантажених в систему. Праворуч – форма фрагменту. Рис. 1. Вікно системи після запуску
Структура курсу представлена у вигляді дерева. На першому рівні – спеціальності, на другому – розділи, на третьому - теми, на четвертому – лекції, на п’ятому – фрагменти. Структуру цього дерева можна редагувати за допомогою елементів панелі «Дерево курсів» в лівій частині вікна (див. Рис. 2). Рис. 2. Формування структури курсів В процесі переходу між елементами дерева в правій частині відображається інформація про вибраний елемент. Ця форма однотипна для всіх елементів, окрім фрагменту. Тут можна редагувати назву структурного елементу курсу і його номер по порядку серед інших елементів цього ж рівня (№п/п). Форма зображена на Рис. 3. Рис. 3. Форма редагування структурного елемента курсу Саме з даної форми виконується запуск на побудову тесту. Тест будується по ділянці матеріалу, що охоплює даний структурний елемент курсу.
Навчальний матеріал зберігається у фрагментах. При переході у дереві курсів до найнижчого рівня вузлів, тобто до фрагментів, в правій частині вікна з’являється форма роботи з фрагментом (Рис. 4). При завантаженні або формуванні фрагменту безпосередньо в програмі слід зважати, що система сприймає текст фрагменту як текст формату HTML (тільки та, частина документу, що знаходиться всередині тегів тіла документа і ). Зроблене це тому, що навчальний матеріал розраховано використовувати в мережі INTERNET, де головним форматом передачі текстової інформації є формат HTML. Форма роботи з фрагментом зображена на Рис. 4. Рис. 4. Форма роботи з фрагментом Завантаження фрагменту з файлу Текст для фрагменту можна приготувати в сторонньому редакторі, після чого завантажити з зовнішнього файлу в систему. Зробити це можна по кнопці «Завантажити з файлу» на формі. Додавання поняття і тези Процес формування бази знань є ключовим в роботі системи. Саме при роботі з фрагментом користувач має можливість додавати і редагувати поняття та тези. Все це можна зробити в більшості випадків, користуючись лише мишею без застосування клавіатури. Перш за все , вкладка «Браузер» має бути активна. Щоб додати тезу чи поняття з тексту, слід виділити необхідну ділянку тексту. Після цього натиснути кнопку «Додати тезу» (поняття). Перед користувачем відкриється форма редагування тези (поняття) (див. рис.6.5,6.6), і відповідний текст знаходитиметься в необхідному полі. Рис. 5. Редагування поняття Рис. 5. Редагування тези На формах у відповідних полях редагуються:
При натисканні на кнопку «Вилучити», відповідний елемент вилучається з бази даних.
Тестування проводиться по певній ділянці навчального матеріалу – по всій дисципліні, по розділу, по темі, або лекції. Для вибору ділянки потрібно просто активізувати відповідний елемент у дереві курсів. Після цього відкривається форма, цього елементу (див. Рис. 3). Щоб запустити побудову тесту слід натиснути кнопку тестування. Після цього починається динамічна побудова тесту із бази знань і відкривається вікно тестування (рис.6.6). Рис. 6. Форма тестування За допомогою візуальних елементів користувач може дати відповіді на поставлені запитання. По кнопці «Перевірка» виконується перевірка і оцінка результатів тестування. |
Концептуальний підхід до подання знань в інтелектуальній освітній системі Лабораторія СЕТ – Науково-технічна лабораторія новітніх інформаційних технологій |
Лабораторія СЕТ Науково-технічна лабораторія новітніх інформаційних технологій Лабораторія СЕТ – Науково-технічна лабораторія новітніх інформаційних технологій |
К. М. Ситника Допущено Міністерством освіти і науки України Рецензенти: д-р техн наук, проф. /. М. Астрелін (Національний технічний університет України «КПІ»), д-р техн наук, проф. О. Я. Лобойко... |
Національний Технічний Університет України “КПІ” |
КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ КИЇВ НТУУ "КПІ" 1997 МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ УКРАЇНИ... МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УКРАЇНИ "КИЇВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ" |
Національний Технічний Університет України „КПІ” Зображення файла 'Target with scale 300. ppi' має дві 1см лінійки. Виміряйте відстані між пікселями та розміри структур (наприклад... |
Національний Технічний Університет України “КПІ” Кожна група наприкінці роботи складає звіт. Звіт повинен бути набраний на комп’ютері та представлений або у роздрукованому, або в... |
Національний Технічний Університет України “КПІ” Кожна група наприкінці роботи складає звіт. Звіт повинен бути набраний на комп’ютері та представлений або у роздрукованому, або в... |
Секція 1 Роль політики в розробці та запровадженні інноваційних моделей розвитку ... |
Міністерство освіти України Національний Технічний Університет України... Вона спрямована на врегулювання певного кола суспільних відносин, має загальний метод правового регулювання та фіксує правові норми... |