|
Скачати 46.89 Kb.
|
Медичне зображення та розпізнання образів Лабораторна № 2 Обробка та виміри зображень Правила:
Дослід 1. Файл image1.tif утримує зображення зрізу мозкової тканини щура. Зображення погано центровано, має низьку контрастність та викривлено шумами. Дослідіть наступні операції:
Приготування до покращення зображення. Зображення повинно бути відцентрованим та добре орієнтованим. Покажіть це зображення інструктору та отримайте його відпис на листі з вправами. На листі з відповідями, опишіть, що ви зробили для отримання цього зображення. Дослід 2. Файл Blob1.tif утримує 32 світлих або темних круглих об’єктів різного розміру та контрастності. Файл Blob1n.tif утримує подібні об’єкти з добавленням шуму. Файл Blob2n.tif утримує інший набір 32 світлих або темних об’єктів з шумом. Використайте покращення контрастності, фільтрацію, та інші операції для перших двох зображень для покращення видимості об’єктів. На основі цього експерименту, поліпшіть зображення Blob2n.tif. На листі з відповідями напишіть, які ви використовували операції. Поясніть, як розмір кульок, контрастність та тип (темний чи світлий) впливає на видимість кульок. Як розмір зображення на дисплеї впливає на видимість цих об’єктів? На листі з вправами покажіть яке вічко на зображенні утримує кульки. Дослід 3. Деякі з об’єктів у Файлі Coins A були видалені перед отриманням зображення Cons B. Розробіть метод з використанням програми ImageJ, який б демонстрував, які об’єкти були пересунені. Поясніть ваш метод на листі з відповідями та покажіть ваші результати інструктору. Дослід 4. Відкрийте зображення Particles.tif. Використайте команди Image/Adjust/Threshold для вибору меж аналізу. Використайте чарівну паличку для вибору частки. Виміряйте частку. Після вимірів частки, використайте команду Edit/Clear. Чи можете ви виміряти частку знову на тому самому зображенні? Відкрийте зображення знову. Як використати команду ‘Analyze particles’ для отримання вимірів для усіх часток зображення. Скорегуйте команду так, щоб частки, які торкаються кромок зображення та крапок шуму (дуже малі частки) не враховувалися при аналізі. Експортуйте виміри до програми Microsoft Excel та підрахуйте середню площину частки. Опишіть метод, який ви використовували для аналізу та вкажіть кількість часток та середній розмір частки. Покажіть зображення, яке сформоване програмою ImageJ інструктору. Лабораторна робота № 2 Лист завдань Прізвища студентів Ініціали інструктора. Дослід 1. Дослід 2. Позначте хрестиком, якщо вічко утримує об’єкт. Дослід 3. Дослід 4. |
К. М. Ситника Допущено Міністерством освіти і науки України Рецензенти: д-р техн наук, проф. /. М. Астрелін (Національний технічний університет України «КПІ»), д-р техн наук, проф. О. Я. Лобойко... |
Національний Технічний Університет України “КПІ” |
КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ КИЇВ НТУУ "КПІ" 1997 МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ УКРАЇНИ... МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УКРАЇНИ "КИЇВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ" |
Національний Технічний Університет України „КПІ” Зображення файла 'Target with scale 300. ppi' має дві 1см лінійки. Виміряйте відстані між пікселями та розміри структур (наприклад... |
Національний Технічний Університет України “КПІ” Кожна група наприкінці роботи складає звіт. Звіт повинен бути набраний на комп’ютері та представлений або у роздрукованому, або в... |
Національний технічний університет України «КПІ» Науково-технічна лабораторія СЕТ Для інсталяції системи достатньо просто скопіювати дані файли в будь-який каталог жорсткого диску. В каталозі також повинна існувати... |
Міністерство освіти України Національний Технічний Університет України... Вона спрямована на врегулювання певного кола суспільних відносин, має загальний метод правового регулювання та фіксує правові норми... |
ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ Кафедра кореляційної оптики ЗВІТ З НАВЧАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ Міністерство освіти та науки України Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича |
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ Робота (відповідь) студента у ході обговорення програмних питань дисципліни на семінарських заняттях і критерії оцінювання |
Секція 1 Роль політики в розробці та запровадженні інноваційних моделей розвитку ... |