Критерії оцінки веб квесту


Скачати 43.42 Kb.
Назва Критерії оцінки веб квесту
Дата 29.04.2013
Розмір 43.42 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
Критерії оцінки веб - квесту




Критерії

Обгрунтування критеріїв

балли

Зміст

Розуміння завдання

- Робота демонструє точне розуміння завдання
- Включаються як матеріали, що мають безпосереднє відношення до теми, так і матеріали, що не мають відношення до неї
- Включені матеріали, що не мають безпосереднього відношення до теми
зібрана інформація не аналізується і не оцінюється.

10

5

0

Повнота розкриття теми


- повно
  - частково
  - Не розкрита

10

5

0

виклад аспектів теми

- Викладені повно
  - частково
  - Не викладені


10

5

0

виклад стратегії вирішення проблеми

- Викладена стратегія вирішення проблем
  - Процес рішення неповний.
  - Процес рішення неточний або неправильний

10

5

0

логіка викладу інформації

- Логічне викладення матеріалу
  - Порушення логіки
  - Відсутність логіки

10

5

0

Самостійна робота групи

Злагоджена робота в групі

- Чітко спланована робота групи
  - Робота групи частково спланована
  - Не спланована робота в групі

5

3

0

Розподіл ролей у групі

- Вся діяльність рівномірно розподілена між членами команди
   - Робота над матеріалом рівномірно розподілена між більшістю учасників команди
  - Кілька членів групи відповідають за роботу всієї команди.

5
3
0

Авторська оригінальність

- Унікальна робота. Міститься велика кількість оригінальних, винахідливих прикладів
  - У роботі присутні авторські знахідки
  - Стандартна робота, не містить авторської індивідуальності

5
3

0

Ступінь самостійності роботи групи

- Повна самостійність при виконанні роботи
  - Часткова самостійність роботи групи
  - Несамостійна робота групи

5

3

0

оформлення роботи

Граматика, відповідний словник, відсутність помилок правопису і друкарських помилок

- Грамотна робота з точки зору граматики, стилістики, орфографії
  - Негрубі помилки з точки зору граматики, стилістики, орфографії
  - Грубі помилки з точки зору граматики, стилістики, орфографії

5
3
0

захист роботи

якість доповіді

- Аргументованість основних позицій, композиція доповіді логічна, повнота представлення в доповіді результатів роботи
  - Порушення логіки виступу, неповне подання результатів роботи, неповна система аргументації
  - Не заявлені аргументи по основних позиціях, повне порушення логіки, не представлені результати дослідження

10

5
0

Обсяг і глибина знань по темі


- Доповідачі демонструють ерудицію, відображають міжпредметні зв'язки
  - Доповідачі грамотно викладають матеріал, але не показують достатньо глибоких знань
-Доповідачі виявляють повне неволодіння матеріалом

10
5
0

Культура мови, манера триматися перед аудиторією

- Доповідачі впевнено тримаються перед аудиторією, грамотно володіють мовою, дотримуються регламент, утримують увагу аудиторії
  - Доповідачі допускають негрубі мовні помилки при виступі, незначно порушують регламент, частково утримують увагу аудиторії
  - Доповідачі губляться перед аудиторією, виявляють бідність мови, порушують регламент, не можуть утримати увагу аудиторії


10

5

0

Відповіді на запитання

- Доповідачі переконливо і повно відповідають на питання, дружелюбно тримаються, прагнуть використовувати відповіді для успішного розкриття теми.
  - Доповідач не на всі питання може знайти переконливі відповіді
  - Доповідач не може відповісти на питання або при відповідях поводиться агресивно, некоректно

10

5
0

Ділові та вольові якості доповідача

- Доповідач прагне до досягнення високих результатів, готовий до дискусії, доброзичливий, контактний
  - Доповідач готовий до дискусії, не завжди проявляє доброзичливість
  - Доповідач не готовий до дискусії, агресивний, йде від контактів

10
5
0


Оцінка «5» - 140 -110

Оцінка «4» - 109 - 80

Оцінка «3»- 79 - 60

Оцінка «2» – 59 - 0

Схожі:

Орієнтовні критерії оцінки діяльності районних (міських) методичних кабінетів і центрів (проект)

І НФОРМАЦ І ЙНИЙБЮЛЕТЕН Ь
ПРОБЛЕМА ЕФЕКТИВНОСТІ ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАННЯ: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ
Критерії комплексної оцінки
Ступінь опірності організму несприятливому впливу чинників навколишнього середовища
Календарне планування курсу «Основи веб-дизайну» для ІІ-го курсу на 2011-2012 н р
Структура веб-сайтів, різновиди веб-сторінок. Реєстрація веб-сайту на сервері безкоштовного хостинга
Структура веб-сайтів. Етапи створення сайту. Засоби автоматизованої...
Розвивальна мета: Розвивати координацію рухів, зорову пам’ять, вміння працювати з програмами
Структура веб-сайтів. Етапи створення сайту. Засоби автоматизованої...
Розвивальна мета: Розвивати координацію рухів, зорову пам’ять, вміння працювати з програмами
Урок (11 клас ) Тема уроку: Основи автоматизованого створення та публікації веб-ресурсів
Мета: Ознайомити учнів із різновидами, структурою веб-сайтів, основами створення веб-ресурсів
МЕТОДИКА ОЦІНКИ СКЛАДНОСТІ НАВЧАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ З ІНФОРМАТИКИ
Одна з переваг цієї системи підвищення об'єктивності підсумкової оцінки. Тому важливив педагогічним завданням є розробка максимально...
ЮРИДИКО-ЛІНГВІСТИЧНІ ПАРАМЕТРИ ЯКОСТІ НОРМАТИВНО-ПРАВОВИХ ТЕКСТІВ
У доповіді крізь призму категорій сучасної юридичної лінгвістики розглянуто специфіку нормативно-правового тексту, його функції,...
Основи веб-дизайну. Огляд технологій та сервісів Веб Веб-спільноти. Вікі технології
ТЕМА: Основи веб-дизайну. Огляд технологій та сервісів Веб Веб-спільноти. Вікі технології
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка