|
Скачати 103.28 Kb.
|
Практична робота №4. Тема: Розробка групової операції обробки деталі на токарно-револьверному станку моделі 1В340Ф30. Мета роботи: здобути навики в розробці технологічних переходів складної багатоінструментальної операції для групової обробки деталі на ТВР.. Короткі теоретичні відомості про скть групового методу обробки деталей. Впровадження групового методу дозволяє зменшити час технологічної підготовки виробництва нових виробів, збільшити продуктивність праці, забезпечити зменшення собівартості продукції. Групове виробництво створює умови для впровадження методів автоматизації проектування на базі використання ЕОМ. При розробці групового ТП слід звертати увагу га схожість видів заготовок, єдність допоміжного та ріжучого інструментів і однакову послідовність операцій. В результаті розроблюється декілька ТП, що мають ряд спільних елементів, тобто: однаковий спосіб закріплення заготовок, декілька абсолютно однакових переходів обов’язкових при виготовлені всіх вказаних деталей і незначну кількість переходів, притаманним окремим деталям. Рис. 4.1. Спрощена схема сутності групового методу обробки деталей. Таким чином, спрощено сутність методу групової обробки деталей можна зобразити схемою, яка представлення на рис. 4.1., де позначено:
Слід зауважити, що кожна з вершин та зв’язків представленої схеми змістовно є досить трудомісткою і не завжди однозначною. Це вимагає від проектувальників ітераційного використання різноманітних за своїм фізичним змістом та значенням факторів та величин. Хід роботи Вихідні дані:
Рис.4.2. Деталі групи Рис.4.3. Схема формування комплексної деталі
Рис.4.3. Матриця відповідності між елементарними поверхнями деталей групи при розробці комплексної деталі Рис.4.4. Ескіз комплексної деталі
Рис. 4.5. Схема формування технологічних переходів групової операції на основі комплексної деталі Рис.4.6. Технологічні переходи Таблиця 4.1. Розробка технологічних переходів
|
РОЗРОБКА УПРАВЛЯЮЧИХ ПРОГРАМ ДЛЯ ОБРОБКИ ПОВЕРХОНЬ ОБЕРТАННЯ НА Мета роботи: вивчити технологічні можливості токарно-револьверних верстатів з ЧПУ; набути навики розробки УП на токарно-револьверному... |
3 Технологічні можливості верстата мод. 16К20ФЗРМ132 Мета роботи: вивчити технологічні, можливості токарно-гвинторізних верстатів з ЧПУ; ознайомитись з принципами кодування ін формації... |
Рівне, 2012 Для обробки конкретної деталі чи групи деталей проектують спеціальні вузли і деталі агрегатного верстата кондукторні плити, затискні... |
Практична робота. Розробка моделі «Сутність-зв'язок». Р обота з об'єктами... Практична робота. Розробка моделі «Сутність-зв'язок». Робота з об'єктами БД у середовищі СКБД |
Практична робота. Розробка моделі «Сутність-зв'язок». Р обота з об'єктами... Практична робота. Розробка моделі «Сутність-зв'язок». Робота з об'єктами БД у середовищі СКБД |
Задача 1 Тема: «Многогранники» Токарю при обробці деталі силу Р взаємодії ріжучої кромки різця і деталі (силу різання) можна розкласти на три взаємно перпендикулярні... |
ТЕМА: «Касові операції. Авансовий звіт» МЕТА: навчитися вводити інформацію про господарські операції за допомогою документів |
Уроку Тема: Таблиці істинності Мета: навчальна: Сформувати основні поняття про таблиці істинності. Навчити учнів використовувати логічні вирази та логічні операції... |
ТЕМА: «Банківські операції. Оплата рахунків постачальникам» МЕТА: навчитися вводити інформацію про господарські операції за допомогою документів |
ТЕХНОЛОГІЇ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ як шлях формування професійної компетентності педагога Створення моделі професійно компетентного педагога сучасної освітньої установи, розробка моделі індивідуального маршруту професійної... |