Тема: Розробка групової операції обробки деталі на токарно-револьверному станку моделі 1В340Ф30


Скачати 103.28 Kb.
Назва Тема: Розробка групової операції обробки деталі на токарно-револьверному станку моделі 1В340Ф30
Дата 16.04.2013
Розмір 103.28 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
Практична робота №4.
Тема: Розробка групової операції обробки деталі на токарно-револьверному станку моделі 1В340Ф30.

Мета роботи: здобути навики в розробці технологічних переходів складної багатоінструментальної операції для групової обробки деталі на ТВР..
Короткі теоретичні відомості про скть групового методу обробки деталей.

Впровадження групового методу дозволяє зменшити час технологічної підготовки виробництва нових виробів, збільшити продуктивність праці, забезпечити зменшення собівартості продукції. Групове виробництво створює умови для впровадження методів автоматизації проектування на базі використання ЕОМ.

При розробці групового ТП слід звертати увагу га схожість видів заготовок, єдність допоміжного та ріжучого інструментів і однакову послідовність операцій. В результаті розроблюється декілька ТП, що мають ряд спільних елементів, тобто: однаковий спосіб закріплення заготовок, декілька абсолютно однакових переходів обов’язкових при виготовлені всіх вказаних деталей і незначну кількість переходів, притаманним окремим деталям.



Рис. 4.1. Спрощена схема сутності групового методу обробки деталей.
Таким чином, спрощено сутність методу групової обробки деталей можна зобразити схемою, яка представлення на рис. 4.1., де позначено:

  • {Dі |і=1,n} – множина деталей, що утворює групу;

  • Dі - і-я деталь групи;

  • n - кількість деталей, що входять в групу;

  • DКП - комплексна деталь;

  • ТП DКП - технологічний процес виготовлення комплексної деталі;

  • {ТП DКП|ТП} - множина технологічних процесів по обробці кожної з деталей;

  • ТП Dі - технологічний процес виготовлення і-ї деталі.


Слід зауважити, що кожна з вершин та зв’язків представленої схеми змістовно є досить трудомісткою і не завжди однозначною. Це вимагає від проектувальників ітераційного використання різноманітних за своїм фізичним змістом та значенням факторів та величин.

Хід роботи

Вихідні дані:

  • Варіант 12;

  • Деталі 1, 6, 11, 16, заготовка штучна мірна





Рис.4.2. Деталі групи



Рис.4.3. Схема формування комплексної деталі


Деталі

Номера поверхонь



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

Б

1

1

1

1

1

1

1

0

0

0

0

0

0

0

7

В

1

1

0

0

1

0

0

1

1

1

0

0

0

0

5

Г

1

1

0

1

1

0

0

0

1

1

1

0

0

1

8

Д

1

1

1

0

1

1

1

0

0

1

0

1

1

0

9



4

4

2

2

4

2

2

1

2

3

1

1

1

1

29




А

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1





Рис.4.3. Матриця відповідності між елементарними поверхнями деталей групи при розробці комплексної деталі



Рис.4.4. Ескіз комплексної деталі





Ескізи деталей

Переходи


Ескіз комплексної деталі

Підрізати торець

Центрування

Свердлувати отвір

Зенкерувати фаску

Зенкерувати фаску

Зенкерувати фаску

Обточити поверхню

Проточити канавку

Обточити фаску

Підрізати торець



О

О

О

О

О

О

О

O

О

О







О

О

О

І

О

І

О

І

О

О



О

О

О

І

І

О

О

І

О

О



О

О

О

О

І

І

О

І

О

О



O

O

O

І

O

І

O

О

O

O




Рис. 4.5. Схема формування технологічних переходів групової операції на основі комплексної деталі



Рис.4.6. Технологічні переходи


Таблиця 4.1. Розробка технологічних переходів

№ поз. РГ

Перехід

№ з/п

найменування

1

1

Центрувати під свердлування на глибину 3 мм.

2

2

Свердлувати отвір 8мм на глибину 30мм.

3

3

Зенкерувати отвір 10мм на глибину 22мм.

4

4

Зенкерувати отвір 12мм на глибину 17мм.

5

5

Зенкерувати фаску 3х45º.

6

6

Підрізати торець кінцево в розмір 27 мм

6

7

Обточити поверхні 20 мм, 24, 25 і обточити 2 фаски 2х45º.

7

8

Проточити канавку шириною 3мм в розмір 15мм.

8

9

Підрізати торець кінцево в розмір 25 мм




Висновок:

В даному практичному занятті ми здобули навички в розробці технологічних переходів складної багато інструментальної операції для групової обробки деталей на ТРВ.

Схожі:

РОЗРОБКА УПРАВЛЯЮЧИХ ПРОГРАМ ДЛЯ ОБРОБКИ ПОВЕРХОНЬ ОБЕРТАННЯ НА
Мета роботи: вивчити технологічні можливості токарно-револьверних верстатів з ЧПУ; набути навики розробки УП на токарно-револьверному...
3 Технологічні можливості верстата мод. 16К20ФЗРМ132
Мета роботи: вивчити технологічні, можливості токарно-гвинторізних верстатів з ЧПУ; ознайомитись з принципами кодування ін­ формації...
Рівне, 2012
Для обробки конкретної деталі чи групи деталей проектують спеціальні вузли і деталі агрегатного верстата кондукторні плити, затискні...
Практична робота. Розробка моделі «Сутність-зв'язок». Р обота з об'єктами...
Практична робота. Розробка моделі «Сутність-зв'язок». Робота з об'єктами БД у середовищі СКБД
Практична робота. Розробка моделі «Сутність-зв'язок». Р обота з об'єктами...
Практична робота. Розробка моделі «Сутність-зв'язок». Робота з об'єктами БД у середовищі СКБД
Задача 1 Тема: «Многогранники»
Токарю при обробці деталі силу Р взаємодії ріжучої кромки різця і деталі (силу різання) можна розкласти на три взаємно перпендикулярні...
ТЕМА: «Касові операції. Авансовий звіт»
МЕТА: навчитися вводити інформацію про господарські операції за допомогою документів
Уроку Тема: Таблиці істинності
Мета: навчальна: Сформувати основні поняття про таблиці істинності. Навчити учнів використовувати логічні вирази та логічні операції...
ТЕМА: «Банківські операції. Оплата рахунків постачальникам»
МЕТА: навчитися вводити інформацію про господарські операції за допомогою документів
ТЕХНОЛОГІЇ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ як шлях формування професійної компетентності педагога
Створення моделі професійно компетентного педагога сучасної освітньої установи, розробка моделі індивідуального маршруту професійної...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка