1. Виберіть відповідь, яка визначає Ваше ставлення до конфліктів у педагогічному колективі


Скачати 43.12 Kb.
Назва 1. Виберіть відповідь, яка визначає Ваше ставлення до конфліктів у педагогічному колективі
Дата 28.03.2013
Розмір 43.12 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
Матеріали підготувала ст. викладач кафедри психології Боговарова О.І.
1. Виберіть відповідь, яка визначає Ваше ставлення до конфліктів у педагогічному колективі:

А. Конфліктів не повинно бути, тому що і адміністрація, і вчителі прагнуть усунути все, що веде до конфліктів.

Б. Конфлікти підлягають обговоренню й аналізу для того, щоб виявити їхні основні причини і, наскільки можливо, усунути їх. Якщо це неможливо, про це варто сказати відкрито.

В. Адміністріція розбирає конфлікт і приймає рішення, обов'язкове для всіх. Звичайно, конфлікт може і далі приховано жевріти, але тут уже нічого не поробиш.

(Б)


2. Основними причинами конфлікту між класним керівником (директором школи) і очолюваним ним колективом насамперед є:

А. Стиль керівництва, низька компетентність керівника.

Б. Вплив негативно спрямованих мікрогруп, які є в колективі, та їх лідерів.

В. Негативна оцінка керівника з боку вищого керівництва.

Г. Незадовільні комунікації.

Д. Неправильний розподіл ресурсів.

(А)

3. Які Ваші дії, коли на нараді, на зборах починається переливання з порожнього в порожнє?

А. Пропоную звернути увагу на суть питання.

Б. На будь-якій нараді або зборах буває і щось потрібне, і щось таке, що для мене є неважливим. У чергуванні того й іншого проходить нарада або збори. І нічого тут не поробиш - приходиться слухати.

В. Занурююся в "небуття".

Г. Починаю займатися тими справами, які взяв із собою в розрахунку на переливання з порожнього в порожнє.

(Г)

4. Учень вдруге не виконав у строк Вашого завдання, хоч обіцяв і давав слово, що подібного більше не повторюватиметься. Як би Ви вчинили? Оберіть один із варіантів:

А. Дочекаюся виконання завдання, а потім сурово говоритиму з ним наодинці, аби з"ясувати причини, після чого попереджу востаннє.

Б. Не чекаючи виконання завдання, говоритиму з ним про причи­ни повторного зриву, домогатимусь виконання завдання, застосую прийоми покарання.

В. Пораджуся з досвідченим колегою, авторитетним у колективі, яким чином вплинути на порушника. Якщо такого колеги немає, винесу питання про недисциплінованість учня на збори класу і педраду.

Г. Не чекаючи виконання завдання, поставлю питання про пока­рання вихованця на рішення активу класу. Надалі підвищуватиму вимог­ливість і контроль за діяльністю вихованця. (А)

5. Учень ігнорує Ваші поради й вказівки, робить все по-своєму, не звертаючи уваги на зауваження, не виправляючи того, на що Ви вказуєте. Як би Ви вчинили з цим вихованцем надалі? Поясніть свій вибір.

А. З'ясувавши мотиви впертості, застосую різні міри покарання.

Б. В інтересах справи викличу його на відвертість, аби знайти з ним спільну мову, налаштувати на діловий контакт.

В. Запропоную активу класу звернути увагу на його неадекватну поведінку і застосувати міри громадського впливу.

Г. Спробую розібратися в тому, чи я сам не припускаюся педагогічних помилок у взаєминах з цим учнем, а потім вирішу, яким чином реагувати.

(Г, Б)

6. Які поведінкові характеристики властиві успішній, конструктивній, моделі поводження особистості в конфліктній взаємодії:

А. Прагне улагодити конфлікт, виявляє витримку і самовладання, іде від гострих питань.

Б. Не проявляє активності, біжить від гострих питань, відмовляється від компромісу.

В. Доброзичливо ставиться до суперника, прагне улагодити конфлікт; поводиться відкрито і щиро.

Г. Прагне до перемоги в конфлікті, відрізняється витримкою і самовладанням, непослідовна в оцінках і судженнях.

Д. Прагне улагодити конфлікт, доброзичливо ставиться до суперника, біжить від гострих питань.

(В)

7. Технології ефективного спілкування в конфлікті зводяться до таких способів, прийомів і засобів спілкування, які дозволяють досягти наступних цілей (виберіть варіант правильної відповіді):

А. Домогтися переконання суперника у своїй правоті.

Б. Домогтися угоди навіть ціною серйозної поступки соперникові.

В. Домогтися взаємного розуміння і взаємної емпатії із суперником.

Г. Домогтися переваги в переговорному процесі над суперником.

Д. Опанувати ініціативою в суперечці.

(В)

8. Які з наведених нижче рекомендацій суперечать ефективному спілкуванню в конфлікті? Доведіть правильність своєї точки зору.

А. Підтримуйте атмосферу довіри, взаємної поваги, виявляйте емпатію до співрозмовника.

Б. Використовуйте невербальні засоби комунікації: частий контакт очей; кивання головою на знак розуміння й інші.

В. Прагніть до оволодіння ініціативою в спілкуванні, домагайтеся, щоб Вас більше слухали, постарайтеся показати свою ерудицію.

Г. У процесі прийому інформації не перебивайте того, хто говорить, не давайте порад, не критикуйте.

Д. Домагайтеся, щоб Вас почули і зрозуміли.

(В)

9. Найперше правило самоконтролю емоцій у конфлікті полягає в наступному:

А. Спокійно відреагувати на емоційні дії партнера.

Б. Перевести тему розмови на іншу.

В. Відволіктися від непотрібної інформації.

Г. Викликати установку на раціональне сприйняття суперника.

Д. Спробувати зрозуміти мотиви суперника.

(А)
10. На Вашу думку, конфлікт - це (оберіть один з варіантів та обгрунтуйте його):

А. Боротьба думок.

Б. Суперечка, дискусія з гострої проблеми.

В. Протиборство на основі зіткнення протилежно спрямованих мотивів або суджень.

Г. Суперництво, спрямоване на досягнення перемоги в суперечці.

Д. Зіткнення протилежних позицій.

Схожі:

«Виберіть одну правильну відповідь із чотирьох запропонованих варіантів»
Сукупність індивідуально-своєрідних властивостей особистості, які визначають її ставлення і проявляються у типових для даної особистості...
Тематична контрольна робота
Завдання 1-8 мають по п'ять варіантів відповідей, із яких лише ОДНА правильна. Виберіть правильну відповідь і обведіть кружечком...
9 КЛАС ВАРІАНТ 1 РІВЕНЬ І Завдання Виберіть одну правильну відповідь,...
...
10 КЛАС ВАРІАНТ 3 РІВЕНЬ І Завдання Виберіть одну правильну відповідь,...
...
Яке море не має берегів?
...
Варіант 5 І ч астина (5 балів)
Завдання 1 5 мають по чотири варіанти відповіді, з яких тільки одна вірна. Виберіть вірну відповідь. Вірна відповідь кожного завдання...
Тест №1 Правильні многокутники Знайдіть кількість сторін правильного...
...
Закон України
Цей Закон визначає правові і організаційні засади функціонування системи заходів по вирішенню колективних трудових спорів (конфліктів)...
Тематична контрольна робота №4 по темі: «Вектори на площині»
У завданнях 1-6 виберіть одну правильну відповідь і позначте її в бланку відповідей
Контрольна робота №1 Числові нерівності Початковий і середній рівні (6 балів )
У завданнях 1-6 виберіть одну правильну відповідь і позначте її в бланку відповідей
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка