|
Скачати 32.69 Kb.
|
«Соціалізація молоді, неформальна освіта, освіта в звичайних школах: різні способи взаємодії, навчання, партнерства» Проект розкриває існуючі види позитивних практик в цій області освіти для того, щоб оцінити успішність молодої людини і створити спільну освітню мережу, що діє на різних рівнях: місцевому, регіональному, міжрегіональному і європейському. Цей проект створено в рамках європейської Програми «Молодь в дії» і розроблений партнерами чотирьох країн: Франції, України, Італії, Росії. Спираючись на способи і засоби, що використовуються в країнах учасницях семінару, для сприяння досягнення активної громадянської позиції молоді й розвитку прогресивного суспільства, чотири країни задавалися питаннями виховання молоді й побудови моделі сучасного суспільства, зокрема інформаційного. Робота семінару організована довкола трьох осей: молода людина як особистість, як громадянин і в своєму відношенні до держави, як вираження соціального запиту. Напрямки роботи семінару:
Встановлена форма (семінар) дозволяє висвітлити:
Завдання семінару:
Цей семінар вписується в європейську співпрацю, починаючи з 2009 року, Челябінськ (Росія). Відбулося багато зустрічей і обміну досвідом між партнерами. Перший семінар дозволив партнерській мережі чотирьох країн розглянути різні освітні й педагогічні ситуації і усвідомити, що молодіжний освітній простір, простір неформального навчання і виховання різних європейських країн будуються не на одних і тих же сенсах і реаліях освіти цих країн. Але два загальних і головних питань, які турбують суспільство: 1. Який сенс освіти, педагогічних заходів і форм співпраці з батьками, асоціаціями і муніципалітетами? 2. Який сенс заходів, що проводяться з молодими людьми? Яким чином молодь розвиває суспільство? Чи потрібно готувати молодих людей до адаптації в суспільстві, або потрібно формувати громадян, які трансформуватимуть суспільство? Семінар, проведений в жовтні 2011 р. у Франції дозволяє зробити крок, який продовжить цю рефлексію. Наші 4 країни задаються питаннями з виховання молоді й побудови сучасної моделі прогресивного суспільства. Посилаючись на європейський проект і спираючись на досвід чотирьох країн, появі яких нових кроків у вирішенні цих питань ми могли б сприяти? Пересічення наших точок зору на конкретні психолого-педагогічні, соціальні дослідження дозволить підсилити наступні сподівання: - йти назустріч різним способам залучення молоді в освітній процес, розглядати їх, зустрічатися з організаторами, аналізувати і в перспективі об'єднати педагогічні й соціальні практики країн учасниць семінару; - працювати над необхідністю інтеграції залученням молодих людей і діяльністю установ і асоціацій формальної і неформальної освіти; - брати до уваги різні простори виховання молоді: в сім'ї, в школі, поза школою, через засоби масової інформації, соціальні мережі, мережу Internet. Як ця виховна єдність працює разом? Під виховною єдністю розуміємо спільноту молодих людей (які ще навчаються), батьків, педагогів, аніматорів, педагогів-організаторів, соціальних педагогів, викладачів та інших; - будувати мобільну співпрацю з багатьма учасниками освітнього процесу (шкільними установами, позашкільними установами, центрами анімації, молодіжними асоціаціями, колективами, науковими молодіжними товариствами, центрами перепідготовки педагогів тощо) на територіальному рівні з питань освіти і соціалізації молоді в сучасному інформаційному суспільстві. |
РОБОЧА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА Професійна освіта”, “Оптотехніка”, “Телекомунікації”, “Технологічна освіта”, “Видавничо-поліграфічна справа” |
Тема Освіта як предмет економічного дослідження Роль освіти в розвитку сучасного суспільства Вони всі взаємозв'язані і взаємозалежні, але освіта є базою для всіх інших. Освіта є суттєвим фактором поліпшення охорони здоров'я... |
ЗАТВЕРДЖУЮ Повна або базова вища освіта (магістр, спеціаліст, бакалавр) за одним з напрямів підготовки “Торгівля”, “Економіка і підприємництво”.... |
ЗАТВЕРДЖУЮ Базова або неповна вища освіта (бакалавр або молодший спеціаліст) відповідного напряму підготовки. Післядипломна освіта в галузі... |
Обласний конкурс на кращу методичну розробку серед працівників позашкільних закладів ... |
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ «СУЧАСНА ГУМАНІТАРНА ОСВІТА: ПОШУК НОВИХ ЗАСОБІВ І МОЖЛИВОСТЕЙ САМОРЕГУЛЯЦІЇ ТА ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ МОЛОДІ» |
Комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 гімназія» Концепція загальної середньої освіти (12-річна школа) підкреслює, що освіта ХХІ століття це освіта для людини, її стрижень розвиваюча... |
ЗАТВЕРДЖУЮ Професійно-технічна освіта без вимог до стажу роботи або повна загальна середня освіта та професійна підготовка на виробництві, підвищення... |
Методичні рекомендації включають технологію проведення студентами... Спеціальність: фізика і математика, історія та географія; практична психологія, початкова освіта, філологія та журналістика, фізичне... |
Інформатика: освіта і соціум Жук Ю. О. Інформатика: освіта і соціум // Гуцульська школа. 2000. №1 – С. 14-15 |