Соціалізація молоді, неформальна освіта, освіта в звичайних школах


Скачати 32.69 Kb.
Назва Соціалізація молоді, неформальна освіта, освіта в звичайних школах
Дата 26.03.2013
Розмір 32.69 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
«Соціалізація молоді, неформальна освіта, освіта в звичайних школах: різні способи взаємодії, навчання, партнерства»
Проект розкриває існуючі види позитивних практик в цій області освіти для того, щоб оцінити успішність молодої людини і створити спільну освітню мережу, що діє на різних рівнях: місцевому, регіональному, міжрегіональному і європейському.

Цей проект створено в рамках європейської Програми «Молодь в дії» і розроблений партнерами чотирьох країн: Франції, України, Італії, Росії. Спираючись на способи і засоби, що використовуються в країнах учасницях семінару, для сприяння досягнення активної громадянської позиції молоді й розвитку прогресивного суспільства, чотири країни задавалися питаннями виховання молоді й побудови моделі сучасного суспільства, зокрема інформаційного.

Робота семінару організована довкола трьох осей: молода людина як особистість, як громадянин і в своєму відношенні до держави, як вираження соціального запиту.

Напрямки роботи семінару:

  • молодь і активна громадянська позиція, місце молоді, її причетність і участь в житті свого населеного пункту;

  • молодіжна політика і глобальне виховання: загальні питання формального вихованням (школа), неформального (позашкільного) і абстрактного (сім'я);

  • співпраця багатьох учасників освітнього процесу в одній території: навчальний заклад, молодіжна асоціація, територіальні колективи, наукові молодіжні товариства, центри анімації, інститути підвищення кваліфікації вчителів тощо;

  • соціалізація молоді в сучасному інформаційному суспільстві.

Встановлена форма (семінар) дозволяє висвітлити:

  • узагальнення різних способів дії з цієї проблеми;

  • вивчення молодіжних політик в кожній країні учасниці семінару для сприяння залучення молодих людей в життя інформаційного суспільства;

  • перехресний аналіз навчальних дій;

  • визначення дій на перспективу в рамках Програми «Молодь у дії».

Завдання семінару:

  • виявлення культурних, соціальних, виховних і адміністративних відмінностей молодіжних політик країн партнерів семінару;

  • обмін досвідом в сфері молодіжних політик, практик;

  • створення загальної платформи принципів, цінностей і практик у сфері молодіжних політик з п’яти пріоритетних об'єктів, зазначених вище.


Цей семінар вписується в європейську співпрацю, починаючи з 2009 року, Челябінськ (Росія). Відбулося багато зустрічей і обміну досвідом між партнерами. Перший семінар дозволив партнерській мережі чотирьох країн розглянути різні освітні й педагогічні ситуації і усвідомити, що молодіжний освітній простір, простір неформального навчання і виховання різних європейських країн будуються не на одних і тих же сенсах і реаліях освіти цих країн. Але два загальних і головних питань, які турбують суспільство:

1. Який сенс освіти, педагогічних заходів і форм співпраці з батьками, асоціаціями і муніципалітетами?

2. Який сенс заходів, що проводяться з молодими людьми? Яким чином молодь розвиває суспільство? Чи потрібно готувати молодих людей до адаптації в суспільстві, або потрібно формувати громадян, які трансформуватимуть суспільство?

Семінар, проведений в жовтні 2011 р. у Франції дозволяє зробити крок, який продовжить цю рефлексію. Наші 4 країни задаються питаннями з виховання молоді й побудови сучасної моделі прогресивного суспільства. Посилаючись на європейський проект і спираючись на досвід чотирьох країн, появі яких нових кроків у вирішенні цих питань ми могли б сприяти? Пересічення наших точок зору на конкретні психолого-педагогічні, соціальні дослідження дозволить підсилити наступні сподівання:

- йти назустріч різним способам залучення молоді в освітній процес, розглядати їх, зустрічатися з організаторами, аналізувати і в перспективі об'єднати педагогічні й соціальні практики країн учасниць семінару;

- працювати над необхідністю інтеграції залученням молодих людей і діяльністю установ і асоціацій формальної і неформальної освіти;

- брати до уваги різні простори виховання молоді: в сім'ї, в школі, поза школою, через засоби масової інформації, соціальні мережі, мережу Internet. Як ця виховна єдність працює разом? Під виховною єдністю розуміємо спільноту молодих людей (які ще навчаються), батьків, педагогів, аніматорів, педагогів-організаторів, соціальних педагогів, викладачів та інших;

- будувати мобільну співпрацю з багатьма учасниками освітнього процесу (шкільними установами, позашкільними установами, центрами анімації, молодіжними асоціаціями, колективами, науковими молодіжними товариствами, центрами перепідготовки педагогів тощо) на територіальному рівні з питань освіти і соціалізації молоді в сучасному інформаційному суспільстві.

Схожі:

РОБОЧА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА
Професійна освіта”, “Оптотехніка”, “Телекомунікації”, “Технологічна освіта”, “Видавничо-поліграфічна справа”
Тема Освіта як предмет економічного дослідження Роль освіти в розвитку сучасного суспільства
Вони всі взаємозв'язані і взаємозалежні, але освіта є базою для всіх інших. Освіта є суттєвим фактором поліпшення охорони здоров'я...
ЗАТВЕРДЖУЮ
Повна або базова вища освіта (магістр, спеціаліст, бакалавр) за одним з напрямів підготовки “Торгівля”, “Економіка і підприємництво”....
ЗАТВЕРДЖУЮ
Базова або неповна вища освіта (бакалавр або молодший спеціаліст) відповідного напряму підготовки. Післядипломна освіта в галузі...
Обласний конкурс на кращу методичну розробку серед працівників позашкільних закладів
...
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ
«СУЧАСНА ГУМАНІТАРНА ОСВІТА: ПОШУК НОВИХ ЗАСОБІВ І МОЖЛИВОСТЕЙ САМОРЕГУЛЯЦІЇ ТА ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ МОЛОДІ»
Комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 гімназія»
Концепція загальної середньої освіти (12-річна школа) підкреслює, що освіта ХХІ століття це освіта для людини, її стрижень розвиваюча...
ЗАТВЕРДЖУЮ
Професійно-технічна освіта без вимог до стажу роботи або повна загальна середня освіта та професійна підготовка на виробництві, підвищення...
Методичні рекомендації включають технологію проведення студентами...
Спеціальність: фізика і математика, історія та географія; практична психологія, початкова освіта, філологія та журналістика, фізичне...
Інформатика: освіта і соціум
Жук Ю. О. Інформатика: освіта і соціум // Гуцульська школа. 2000. №1 – С. 14-15
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка