Завдання для III етапу Всеукраїнської олімпіади з економіки


Скачати 36.73 Kb.
Назва Завдання для III етапу Всеукраїнської олімпіади з економіки
Дата 22.02.2016
Розмір 36.73 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Географія > Документи
Завдання

для III етапу Всеукраїнської олімпіади з економіки

11 клас

VIII варіант

Оберіть правильну відповідь. Будь-які виправлення недопустимі.
Рівень 1.

Завдання з вибором однієї правильної відповіді.

(кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал)
1.Об'єктом дослідження мікроекономіки є:

а) загальна корисність; б) податкові канікули;

в) зовнішньоторговельний баланс; г) рівень інфляції;

д) фіскальна політика.

2.”Акціонерна революція” відбувалася в:

а) 1-пол. 18ст. б) 2-пол.18ст. в) 1-пол.19ст. г) 2-пол.19ст. д) 1-пол.20ст.

3.Економічним символом “загальної корисності” є:

а) U б) ТU в) МU г) W д) АС

4.Якщо зростають реальні доходи споживачів, то діє:

а) ефект заміщення б) ефект масштабу в) ефект доходу

г) ефект споживання д) ефект виробництва

5.В якій країні існує командна економічна система:

а) Південна Корея б) Китай в) Японія г) Оман д) Північна Корея

6.Якщо при зменшенні ціни на товар на 3% попит зростає на 6%, то такий попит є:

а) еластичним б) абсолютно нееластичним в) абсолютно еластичним

г) одинично еластичним д) нееластичним

7.Цінова дискримінація можлива тільки на ринку:

а) олігополії б) монополії в) поліпонії г) олігопсонії д) монопсонії

8.Зміна ситуації на ринку починається із зміною:

а) попиту б) пропозиції в) ціни г) технології д) доходів

9. Яка з перелічених змін загальної корисності під впливом збільшення обсягу споживання ілюструє дію закону спадаючої граничної корисності:

а) 400; 500; 600; 700;

б) 100; 150; 250; 300;

в) 200; 250; 270; 280;

г) 150; 350; 450; 600.

10. Витрати на ресурси підприємницького сектора в простій моделі кругових потоків одночасно є потоками доходів:

а) домашніх господарств;

б) державного сектора та домашніх господарств;

в) державного сектора;

г) сектора домашніх господарств та сектора «закордон».

11. Що з переліченого нижче є хибним:

а) виробничі ресурси можуть бути як абсолютно, так і відносно обмеженими;

б) виробничі ресурси змінюються під впливом НТР;

в) виробничі ресурси є одноцільовими за призначенням;

г) виробничі ресурси є джерелом для задоволення необмежених людських потреб.

12. Згідно концепції «невидимої руки ринку» А. Сміта пріоритетність особистого інтересу:

а) зменшує економічний добробут суспільства;

б) примушує виробників враховувати інтереси споживачів;

в) гарантує отримання доходів усім економічним суб’єктам;

г) викликає необхідність державного регулювання економіки.

13. Що з наведеного не є елементом інфраструктури сучасного ринку:

а) пенсійні фонди;

б) біржі праці;

в) страхові компанії;

г) уряд.
14. Основна функція комерційних банків полягає в тому, що вони:

а) скуповують акції, які випускають приватні фірми, та облігації, які випускає уряд, з метою їх перепродажу населенню;

б) регулюють грошовий обіг в країні;

в) є фінансовими посередниками між домогосподарствами, що роблять заощадження, та фірмами, що потребують кредитів;

г) кредитують підприємців та уряд.

15. Лінія АВ – початкова крива виробничих можливостей, а лінія СD – поточна. В точці М у порівнянні з точкою К альтернативна вартість одного комбайну:

а) збільшилась;

б) зменшилась;

в) не змінилась;

г) могла як збільшитися, так і зменшитися.



Рівень 2.

Завдання з вибором однієї правильної відповіді.

(кожна правильна відповідь оцінюється в 2 бал)
1. Центральними суб'єктами мікроекономічного аналізу є:

а) підприємства та банки;

б) наймані робітники та підприємці;

в) споживач і фірма;

г) ринки товарів і ресурсів.

2. Попит на молоко менш еластичний за ціною, ніж попит на кефір:

а) якщо відсутня конкуренція з боку іноземних виробників;

б) ніколи;

в) дуже рідко;

г) найчастіше.

3. Якщо граничний виторг монополії дорівнює нулю, то:

а) економічний прибуток є максимальним;

б) сукупний виторг монополії є максимальним;

в) цінова еластичність попиту на продукцію монополії дорівнює 1;

г) правильні відповіді б) і в).

4. На думку Дж.М.Кейнса до неокласиків слід віднести всіх тих, хто погоджується із законом?

а) Сміта; б) Сея; в) Рікардо; г) Маршалла.

5. Причиною зміщення кривої сукупної пропозиції вправо може бути:

а) зростання цін на ресурси; в) зменшення податків;

б) наявність монополії; г) зменшення субсидій.

Схожі:

Завдання III етапу Всеукраїнської олімпіади юних правознавців ( 10 клас )
Вкажіть, яка наведена нижче не належить до ознак республіканської форми правління
Завдання III етапу Всеукраїнської олімпіади юних правознавців ( 9 клас )
Політичною партією і громадською організацією. Правами і обов'язками. Безпосередньою та представницькою демократією
Завдання для ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з економіки
На уроках праці кожен учень виробляв підставки для ручок, виконуючи всі операції: вирізував з дерева, склеював, покривав лаком. Після...
Завдання III етапу Всеукраїнської олімпіади юних правознавців ( 11 клас )
Право власності на земельну ділянку, щодо якої встановлено земельний сервітут, не припиняється, але мають місце певні обмеження прав...
Диплом творчий тур
Протокол результатів учасників III етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання
Завдання III етапу Всеукраїнської олімпіади з хімії у 2012/2013 навчальному році ЧЕРКАСИ
Визначте всі невідомі речовини, що беруть участь у перетвореннях, напишіть відповідні рівняння хімічних реакцій. Назвіть продукти...
Завдання III етапу Всеукраїнської олімпіади з хімії у 2012/2013 навчальному році ЧЕРКАСИ
Визначте всі невідомі речовини, що беруть участь у перетвореннях, напишіть відповідні рівняння хімічних реакцій. Назвіть продукти...
Переможці III етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з біології, 2016 рік
Ватутінська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 ім. М. Ф. Ватутіна Ватутінської міської ради
Завдання ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади юних правознавців
Завдання 1 – 10 мають по чотири варіанти відповідей, із яких може бути один або кілька правильних. Визначте його (їх) ( кожне завдання...
Завдання ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади юних істориків
Завдання 1 – 4 мають по чотири варіанти відповідей. У кожному завданні – лише одна правильна. Оберіть її. (4 бали)
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка