РАЙОННА ПРОГРАМА “ Питна вода Ульяновського району” на 2006-2020 роки


Скачати 179.17 Kb.
Назва РАЙОННА ПРОГРАМА “ Питна вода Ульяновського району” на 2006-2020 роки
Дата 20.03.2013
Розмір 179.17 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Географія > Документи
Затверджено

рішенням Ульяновської районної ради

від 7 липня 2006 року № 26

РАЙОННА ПРОГРАМА

Питна вода Ульяновського району”

на 2006-2020 роки
Розділ І. Загальні положення

Районна програма “Питна вода Ульяновського району” на 2006-2020 роки (далі – програма) розроблена відповідно до:

Закону України “Про Загальнодержавну программу “Питна вода України” на 2006-2020 роки”;

Закону України “Про питну воду та питне водопостачання”;

Указу Президента України від 19 жовтня 1999 року № 1351/99 “Про прискорення реформування житлово-комунального господарства”;

Указу Президента України від 4 лютого 2003 року № 75 “Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 11 листопада 2002 року “Про стан безпеки водних ресурсів держави та якість питної води в містах і селищах України”;

Районна програма “Питна вода Ульяновського району” на 2006-2020 роки визначає політику та основну стратегію підвищення рівня та розширення надання послуг з водопостачання та водовідведення, поліпшення якості питної води та розвитку водопровідно-каналізаційного господарства Ульяновського району.

Розроблення Програми обумовлено:

незадовільним технічним станом та зношеністю основних фондів систем питного водопостачання та водовідведення;

застосуванням застарілих технологій та обладнання в системах питного водопостачання та водовідведення;

високою енергоємністю систем централізованого питного водопостачання та водовідведення;

недостатністю використання розвіданих запасів та перспективних ресурсів підземних вод для питного водопостачання населення;

обмеженістю інвестицій та дефіцитом фінансових ресурсів, необхідних для розвитку, утримання в належному технічному стані та експлуатації систем питного водопостачання та водовідведення.


Розділ II. Сучасний стан водопровідно-каналізаційної

мережі та якості питної води

Водопостачання населення Ульяновського району здійснюється з підземних джерел, які використовуються для цілей питного водопостачання. В районі діє 24 джерела централізованого водопостачання. Крім того, в районі є біля 4,5 тисяч джерел децентралізованого водопостачання – це шахтні колодязі. Централізованим водопостачанням охоплені місто та 14 сіл, потужність якого складає 0,8 тис. куб. м./добу, загальна довжина водопровідних мереж87,55 км. (додатки 6,7).

У районі відсутня система централізованого водовідведення.

Для питного водопостачання в районі використовують підземні води. Населення споживає 86,3 % води, що подається комунальними водопроводами. Загальне середнє питне водоспоживання по району складає 104 л/ добу (додаток 4). 22 % населення міста і 90 % населення сіл району для питних цілей використовують воду з індивідуальних колодязів.

В останні роки в наслідок використання морально та фізично застарілих мереж питного водопостачання існує небезпека в погіршенні якості питної води, що спричинює необхідність проведення постійного моніторингу її якості.

В Ульяновському районі розвідані запаси підземних вод на території с.Шамраївка. Затверджені запаси родовища підземних вод складають 5,3 тис. куб. м/добу. Забір підземних вод у 1990 році склав 4,12 тис. куб. м/добу, а у 2005 році – 0,8 тис. куб .м/добу, що обумовлено значним скороченням промислового виробництва в м. Ульяновка.

Аналіз і узагальнення результатів обстеження сучасного стану водопостачання району свідчить, що водопровідно –каналізаційне господарство перебуває у кризовій ситуації, а саме:

за надійністю роботи;

за енергоспоживанням;

за фінансово-економічними показниками.

Надання послуг населенню з точки зору надійності, якості та безпеки послуг водопостачання – незадовільне та погіршується з таких основних причин:

  • низький рівень охоплення населення послугами;

  • велика кількість аварійних водопровідних мереж та споруд;

  • відсутність централізованої каналізації.

Високий рівень зношеності споруд, розподільчих мереж, недосконалі і застарілі технології водопідготовки, амортизоване насосоенергетичне обладнання призводить до частих аварій, значних втрат води та енергетичних ресурсів і викликають дестабілізацію водозабезпечення переважної більшості населених пунктів. Фізичне і моральне старіння системи розподілу води значно випереджає темпи їхньої заміни та санації, що на даний час може призвести до катастрофічних наслідків. У зв’язку з незадовільним станом розподільчих водопровідних мереж систем водопостачання відсутності коштів на їх капітальний ремонт і виконанням планово- попереджувальних робіт постійно зростають витоки води. 86% споживачів не мають спеціальних приладів для обліку споживання питної води (додаток 4).

Тарифи на послуги питного водопостачання та водовідведення для населення у переважній більшості населених пунктів не відшкодовують витрат на виробництво, не враховують інвестиційної складової, що обумовлює збитковість функціонування підгалузі в цілому та поступовий її занепад. Враховуючи те, що вартість електричної енергії є основною складовою собівартості води господарсько-питного призначення, енергозбереження є однією з основних проблем модернізації системи питного водопостачання. Ще однією вагомою складовою собівартості водопостачання в Ульяновському районі є відсутність каналізації, що призводить до істотного завищення тарифу на вивіз рідких нечистот. Успішне розв’язання зазначених проблем дасть змогу не лише зекономити кошти для інвестування розвитку системи питного водопостачання, а й упорядкувати в подальшому тарифи на питну воду у бік їх зниження. Проблеми водопостачання населення та якості питної води мають стратегічне значення і потребують комплексного вирішення.

Система водопостачання району є досить енергоємною внаслідок використання фізично і морально застарілого обладнання. Відсутність необхідних гідравлічних розрахунків систем водопостачання і недостатня кількість резервних ємностей води призводить до збільшення витрат електроенергії.

Останніми роками через відсутність коштів у водопровідно-каналізаційних господарств фактично не впроваджуються нові прогресивні рішення, необхідність яких обумовлена тим, що зараз відбулася різка зміна балансу водоспоживання, значно зменшилося споживання промисловими підприємствами, змінилась структура собівартості води, яка подається , різко зросла вартість електроенергії, матеріалів і реагентів, збільшилася непродуктивні витрати води у всіх елементах системи, внаслідок чого виникли проблеми, які вимагають негайного вирішення:

  • удосконалення системи управління;

  • удосконалення тарифної політики;

  • підвищення якості води та питних потреб;

  • усунення негативного впливу на підземні води;

  • упорядкування зон санітарної охорони, особливо 1-го та 2-го поясів;

  • проведення необхідних гідравлічних розрахунків;

  • забезпечення захисту трубопроводів;

  • реконструкція хлорного господарства;

  • усунення витоків і непродуктивних витрат води;

  • зниження енергоємності систем;

  • здійснення обліку води.

Розділ III. Мета та основні завдання Програми




Метою програми є розробка ефективних заходів, спрямованих на задоволення потреб населення району в економічно доступних послугах з водопостачанням та водовідведення належного рівня та якості відповідно до вимог державних стандартів; створення умов для сталої роботи та розвитку водопровідно-каналізаційного господарства; забезпечення безпечного функціонування водопровідної і каналізаційної системи, зниження техногенного впливу на природні водні об’єкти та поліпшення екологічної ситуації в регіоні; економного і раціонального використання енергоресурсів; розширення рівня надання послуг.

Розробка та впровадження програми базується на таких принципах:

забезпечення необхідного рівня надання послуг;

охоплення всієї території району послугами;

ефективне використання обмежених ресурсів;

орієнтація та обслуговування населення;

оздоровлення фінансового стану постачальників послуг.

Для досягнення мети передбачається вирішити завдання:

доведення якості питної води до необхідних вимог;

зменшення нераціонального використання води;

збільшення обсягу надання послуг;

підвищення надійності та ефективної роботи систем;

зменшення витрат на виробництво одиниці продукції;

впровадження енергозберігаючих технологій.

Реалізація цієї програми принесе користь здоров'ю населення, сприятиме охороні навколишнього середовища від забруднення та стимулюватиме економічний розвиток району.

Розділ IV. Напрями та заходи виконання Програми



Виконання Програми здійснюється за такими основними напрямами:

охорона і раціональне використання джерел питного водопостачання;

впровадження вимог нормативно-правового та науково-технічного забезпечення з урахуванням стандартів, технологій, правил;

розвиток та реконструкція систем водопостачання та водовідведення;

забезпечення підприємств питного водопостачання та водовідведення ресурсо- та енергозберігаючими технологіями підготовки питної води та очищення стічних вод і відповідним обладнанням та приладами контролю.

Виконання Програми потребує впровадження вимог нормативно-правового та науково-технічного забезпечення, реалізації місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування основних завдань Загальнодержавної програми “Питна вода України” на 2005-2020 роки.

Охорона і раціональне використання джерел питного водопостачання включає (Додаток 8):

будівництво систем водовідведення в місті та сільських населених пунктах району, покращення стану зон санітарної охорони джерел водопостачання;

благоустрій водоохоронних зон;

захист джерел питного водопостачання від шкідливого впливу діяльності сільськогосподарських об’єктів, що створюють загрозу забруднення вод;

державний моніторинг стану водних об’єктів, вода яких використовується для питного водопостачання.

Серед заходів, що дають змогу значно поліпшити якість питного водопостачання, суттєве значення мають заходи щодо покращення стану зон санітарної охорони джерел питного водопостачання, які включають: проведення обстеження стану першого поясу зон санітарної охорони, їх відновлення, здійснення робіт з попередження міграції забруднюючих речовин у другому і третьому поясах зон санітарної охорони, винесення за межі другої зони санітарної охорони особливо небезпечних забруднювачів - звалищ, полігонів твердих побутових відходів, скотомогильників тощо.

Розрахункова вартість заходів з охорони і раціонального використання джерел питного водопостачання становить 120,5 тис. гривень, у тому числі на першому етапі (2005-2010 роки) – 22,4 тис. гривень.

Впровадження вимог нормативно-правового забезпечення Програми (додаток 9) включає розроблення та затвердження на регіональних рівнях:

актів з питань регулювання відносин у сфері гарантованого забезпечення населення питною водою та водовідведенням:

- правил надання послуг з централізованого питного водопостачання та водовідведення,

- правил користування системами водопостачання та водовідведення;

- норм водоспоживання населенням та іншими споживачами питної води;

- правил приймання стічних вод у комунальну систему водовідведення та скиду стічних вод після очищення у водойми;

- економічно обґрунтованих тарифів на послуги з водопостачання та водовідведення;

- порядку проведення перерахунків за неякісні або ненадані послуги з водопостачання та водовідведення;

екологічних нормативів якості та експлуатаційних запасів води у джерелах питного водопостачання;

графіків та методик аналізу води і засобів контролю води та оцінки якості питної води;

технологічних нормативів використання питної води водопровідно-каналізаційними підприємствами;

зон санітарної охорони та правового режиму водних об’єктів.

Розрахункова вартість заходів із нормативно-правового забезпечення Програми становить 17,5 тис. гривень, у тому числі на першому етапі (2005-2010 роки) – 17,5 тис. гривень.

Науково-дослідне забезпечення Програми, а також освіти та участі громадськості (Додаток 10), включає розроблення технологій щодо раціонального використання та економії питної води, вдосконалення водозаборів з підземних джерел питного водопостачання та технологій підготовки питної води, впровадження методик і засобів контролю і оцінки якості питної води, перепідготовку і підготовку кваліфікаційних фахівців сфери управління системами водопостачання і водовідведення, створення автоматизованих систем управління виробництвом та технологічними процесами, публікацію у засобах масової інформації даних про якість надання послуг.

Розроблення технологій щодо раціонального використання та економії питної води передбачає проведення науково-дослідних і дослідно-конструкторських робіт з розробки сучасних енерго- та ресурсозберігаючих обладнання і технологій, встановлення оптимальних за параметрами насосів, гідравлічних розрахунків для оптимізації тиску у водоводах і водопровідних мережах, удосконалення систем контролю та обліку за використанням питної води, модернізацію енергетичного господарства водопровідних споруд.

Розрахункова вартість заходів з розробки технологій щодо раціонального використання та економії питної води становить 10,4 тис. гривень, у тому числі на першому етапі (2005-2010 роки) – 5 тис. гривень.

Забезпечення енергозбереження (додаток 11) передбачає:

Добір на всіх стадіях використання в системах за параметрами насосів з урахуванням сучасного реального гідравлічного розрахунку та зонування систем;

Заміну застарілого та зношеного насосного устаткування, яке не відповідає сучасним вимогам;

Встановлення проміжних насосів для забезпечення рівномірності роботи системи залежно від водоспоживання протягом доби та в різні сезони року;

Заміну застарілого електрообладнання;

Встановлення насосного устаткування з регулюючими електроприводами.

Цей напрям є особливо важливим, оскільки подача і розподіл води у водопровідних мережах та транспортування стічних вод належать до найбільш енергоємних робіт і значна частина в собівартості і тарифах на водопостачання припадає саме на електроенергію.

підвищення надійності роботи системи питного водопостачання (додаток 12) передбачає:

спорудження нових та реконструкцію водопровідних вузлів насосних станцій;

будівництво нових резервуарів і водонапірних башт для розширення парку;

модернізацію водопровідних систем населених пунктів, кільцювання мережі, зонування системи;

реконструкцію систем питного водопостачання на підставі сучасних гідравлічних розрахунків;

капітальний ремонт систем питного водопостачання на підставі сучасних гідравлічних розрахунків;

капітальний ремонт систем питного водопостачання та водовідведення.

Економія водних ресурсів (додаток 13) передбачає:

оптимізацію та збалансування загального споживання води населенням;

зменшення втрат води завдяки реконструкції мереж та споруд систем водозабезпечення;

облік води на всіх етапах водопостачання, а також при транспортуванні та очищенні стічних вод;

встановлення лічильників у кожному житловому будинку безпосередньо у споживачів;

заміну старих та аварійних магістральних водоводів і водопровідної мережі;

санацію окремих ділянок водовідводів і розподільчої мережі;

оптимізацію тиску у водоводах та мережах на основі гідравлічних розрахунків.

Створення альтернативних джерел водопостачання (додаток 14) передбачає:

максимальне задіяння місцевих підземних джерел водопостачання;

розвиток групових, локальних та альтернативних водопроводів.

Поліпшення якості води (додаток 15) передбачає:

забезпечення норм санітарних охоронних зон систем водопостачання;

впровадження використання станцій знезалізнення підземних вод;

забезпечення цілодобового водопостачання;

ремонт, належний контроль та регулярна санітарна обробка споруд децентралізованого водопостачання;

розвиток і зміцнення матеріальної бази аналітичних лабораторій по контролю водних ресурсів та якості питної води.

Розвиток систем водопостачання та водовідведення (додаток 16) передбачає:

будівництво нових та розширення існуючих систем водозабезпечення та водовідведення;

заміну аварійних ділянок водопровідних мереж та каналізаційних колекторів, насамперед напірних;

проведення робіт із санації, ремонту та відновлення мереж;

розширення надання послуг з водовідведення та поліпшення їх якості;

будівництво у невеликих населених пунктах модульних та малих біологічно-безвідходних очисних споруд.
Розділ V. Етапи виконання Програми
Розробленню та впровадження заходів програми передувало:

вивчення існуючої ситуації;

визначення основних проблемних питань у розвитку господарства;

прийняття стратегії розвитку водопровідно-каналізаційного господарства ;

розробка плану заходів по вдосконаленню наданих послуг з водопостачання та водовідведення.

Виконання програми розраховується здійснити поетапно. Для виконання завдань прийняті такі часові рамки:

Перший етап : 2006 – 2010 роки;

Другий етап: 2011 – 2015 роки;

Третій етап: 2016 – 2020 роки ;

На першому етапі (2005-2010 роки) передбачається (додаток 17):

стабілізувати фінансово-економічний стан підприємств питного водопостачання та водовідведення шляхом запровадження економічно обґрунтованих тарифів на послуги з урахуванням витрат на здійснення капітальних вкладень;

запровадити вимоги нормативно-правового і науково-технічного забезпечення на регіональних рівнях у сфері питної води та питного водопостачання;

здійснити заходи щодо економії питної води та зниження енергоємності її виробництва;

створити сприятливі умови для залучення інвестиційних ресурсів з метою технічного переоснащення систем питного водопостачання та водовідведення;

здійснити заходи з дослідження і охорони джерел питного водопостачання - інвентаризація та екологічна оцінка стану підземних джерел, розроблення прогнозів їх якості, проведення паспортизації джерел питного водопостачання;

поліпшити стан і забезпечити дотримання режимів зон санітарної охорони та водоохоронних зон джерел питного водопостачання;

відновити та реконструювати в сільських населених пунктах системи питного водопостачання, що знаходяться у непрацюючому стані або постачають воду, яка не відповідає нормативам якості питної води;

розпочати реалізацію пілотних проектів з основних напрямів реформування і розвитку підприємств питного водопостачання та водовідведення.

На другому етапі (2011-2015 роки) передбачається:

розширити обсяги робіт з відновлення, реконструкції, будівництва систем питного водопостачання та водовідведення міста і сільських населених пунктів району, а також з охорони та покращення стану водних об’єктів - джерел питного водопостачання;

здійснити заходи щодо підвищення ефективності і надійності функціонування систем питного водопостачання та водовідведення, які забезпечать поступове поліпшення якості питної води, у тому числі за рахунок розширення обсягів використання підземних вод;

забезпечити проведення державного моніторингу вод та державного обліку у сфері питної води, питного водопостачання та водовідведення.

На третьому етапі (2016-2020 роки) передбачається завершення найбільш капіталовитратних заходів, які дадуть змогу докорінно покращити забезпечення населення району якісною питною водою.
Розділ VI. Освіта, підготовка кадрів, виховання,

інформування та участь громадськості у розв'язанні проблем

забезпечення населення питною водою
З метою сприяння розвитку системи екологічної освіти, інформування населення, підготовки професійних кадрів, формування екологічної свідомості і культури спеціалістів підприємств питного водопостачання та водовідведення, для ефективного виконання пріоритетних напрямів реалізації Програми передбачається:

перепідготовка і підвищення кваліфікації фахівців сфери управління водопровідно-каналізаційними мережами;

підготовка і підвищення кваліфікації фахівців контрольно-вимірювальних лабораторій;

залучення громадських організацій до участі у заходах, передбачених цією Програмою;

підготовка і періодична публікація про якість води та стан питного водопостачання в області;

підтримка природоохоронних акцій щодо захисту і збереження джерел питного водопостачання на державному та місцевому рівнях.
Розділ VII. Організаційне забезпечення виконання Програми
Безперебійне питне водопостачання та водовідведення забезпечується на основі єдиного управління, впровадження новітніх технологій, освоєння капіталовкладень, стабілізації економічного становища підприємств питного водопостачання та водовідведення, зниження витрат матеріальних та енергетичних ресурсів.

В основу управління у сфері питного водопостачання та водовідведення покладено такі принципи: взаємо узгодженість діяльності підприємств водопровідно-каналізаційної мережі; удосконалення роботи з розмежування повноважень у цій сфері між органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.

Організацію виконання Програми відповідно до своїх повноважень здійснюють:

на державному рівні - центральний орган виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства та інші центральні органи виконавчої влади;

на регіональному рівні - обласна державна адміністрація:

на місцевому рівні - структурні підрозділи, посадові особи виконавчих органів міських, селищних, сільських рад.

Відділ містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства районної державної адміністрації щорічно представляє районній раді звіт та необхідну інформацію про хід виконання Програми і вносить пропозиції щодо коригування завдань Програми.

Розділ VIII. Фінансове забезпечення виконання Програми



Фінансування Програми здійснюється за рахунок:

коштів Державного бюджету України;

коштів місцевих бюджетів;

коштів підприємств питного водопостачання та водовідведення відповідно до програм їх розвитку, затверджених органами місцевого самоврядування в порядку, встановленому законом;

інших джерел надходження, у тому числі зовнішніх і внутрішніх запозичень, грантів міжнародних організацій, коштів міжнародних програм, благодійних внесків тощо.

Обґрунтування обсягів робіт та обсягів фінансування з Державного бюджету України з урахуванням пропозицій міжвідомчої та регіональних комісій (додається) з реалізації Програми щорічно подається центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства до проекту Державної програми економічного і соціального розвитку та проекту Державного бюджету України на відповідний рік.

Кошти Державного бюджету України можуть використовуватися на державну підтримку таких заходів:

реконструкція та будівництво в сільській місцевості систем питного водопостачання, які потребують значних капітальних вкладень (міжрегіональні групові водопроводи, станції з очищення води);

попередження аварій та запобігання техногенним катастрофам у житлово-комунальному господарстві;

здійснення досліджень та розробок з визначення технічних умов, регламентів, методів експлуатації обладнання в системах питного водопостачання;

впровадження вітчизняних вимірювальних приладів з контролю якості води і оснащення ними лабораторій;

впровадження вимог нормативно-правової бази і науково-технічного забезпечення з питань питного водопостачання та водовідведення;

методичне, метрологічне та аналітичне забезпечення впровадження державних стандартів у сфері питної води та питного водопостачання.

Реконструкція і будівництво системи питного водопостачання та водовідведення за рахунок Державного бюджету здійснюється по субвенції з Державного бюджету України місцевим бюджетам на виконання заходів з попередження аварій та запобігання техногенним катастрофам у житлово-комунальному господарстві у разі їх передбачення в Державному бюджеті України на відповідний рік на умовах співфінансування з місцевих бюджетів та підприємств.

У 2006 році для виконання заходів Програми передбачається використати 254,5 тис. грн. (Додаток 20).
Розділ IX. Контроль за виконанням Програми
Контроль за виконанням Програми здійснює постійна комісія районної ради з питань комунальної власності, житлового господарства, побутового, торгівельного обслуговування та захисту прав споживачів та відділ містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства районної державної адміністрації, який щороку до 20 лютого надає районній раді та районній державній адміністрації узагальнену інформацію про хід виконання Програми.

Громадський контроль за ходом реалізації Програми здійснюється відповідно до законів України „Про питну воду та питне водопостачання” та „Про охорону навколишнього природного середовища”.

Контроль за використанням коштів, спрямованих на забезпечення виконання Програми, здійснюється відповідно до чинного законодавства.

Розділ X. Очікувані результати виконання Програми



Виконання Програми дасть можливість забезпечити:

реалізацію державної політики у сфері питної води та питного водопостачання;

підвищення рівня якості послуг з питного водопостачання та водовідведення, що надаються населенню;

поліпшення санітарно-епідемічної ситуації, зниження рівня захворюваності населення;

охорону і раціональне використання джерел питного водопостачання та поступове їх відновлення;

впровадження на підприємствах питного водопостачання та водовідведення сучасних технологій, матеріалів, реагентів, обладнання тощо;

підвищення ефективності функціонування підприємств питного водопостачання та водовідведення;

зниження витрат матеріальних і енергетичних ресурсів у процесі питного водопостачання та водовідведення;

модернізацію інфраструктури підприємств питного водопостачання;

оптимальне співвідношення рівня витрат на оплату послуг питного водопостачання та доходів населення.




/home/server16/bibl.com.ua/pars_docs/refs/3/2654/2654.doc

Схожі:

РЕЗОЛЮЦІЯ засідання Громадської ради при Нікопольському міському голові
«Питна вода», а саме: Програма «Питна вода» комунального підприємства «Нікопольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного...
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ НОВОУШИЦЬКА РАЙОННА РАДА ШОСТЕ СКЛИКАННЯ
Відповідно до пункту 4 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про Загальнодержавну програму «Питна вода України» на...
СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Внести зміни до додатку 5 рішення міської ради від 28. 07. 2005 №468-26/VI «Про Програму питна вода Синельникового на 2006-2020 роки»...
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я
Погодити внесення змін до додатків 3, 4, 5 рішення міської ради від 28. 07. 2005 № 468-26/VI «Про Програму Питна вода Синельникового...
Паспорт регіональної цільової програми
Підстава для розроблення: стаття 143 Конституції України, стаття 43 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Закон...
Паспорт регіональної цільової програми
Підстава для розроблення: стаття 143 Конституції України, стаття 43 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Закон...
ПРОГРАМА формування позитивного інвестиційного іміджу Ульяновського...
Програма формування позитивного інвестиційного іміджу Ульяновського району на 2012-2013 роки (далі-Програма) розроблена відповідно...
Програма економічного і соціального розвитку Овруцького району на 2011-2020 роки
ЗАХОДИ ПО ВИКОНАННЮ ПРОГРАМИ ЕКОНОМІЧНОГО І СОЦІАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ОВРУЦЬКОГО РАЙОНУ НА 2011-2020 РОКИ «ОВРУЧЧИНА 2020»
РАЙОННА ЦІЛЬОВА ПРОГРАМА містобудівного кадастру Коломийського району на 2013-2017 роки
Програмою передбачено завершити розробку схеми планування території Коломийського району
ПРОГРАМА ЗАЙНЯТОСТІ НАСЕЛЕННЯ на 2006 2007 роки м. Іллічівськ Мета...
Програма зайнятості населення м. Іллічівська на 2006 2007 роки (далі – програма) спрямована на виконання завдань, визначених Законом...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка