|
Скачати 57.79 Kb.
|
2010/2011 н.р. ІІ етап Всеукраїнської олімпіади з географії 7 клас Теоретичний тур 1. Розкрийте поняття «географічна оболонка», охарактеризуйте основні закономірності її формування й розвитку. (12 балів) 2. Поясніть існуючі закономірності в розміщенні тектонічних структур, великих форм рельєфу і корисних копалин. Відповідь проілюструйте на прикладі Африки. (12 балів) 3. Для характеристики річки використовують певні географічні поняття. Складіть словник таких понять (5-10) і розкрийте їх зміст. (1 бал за кожне поняття) Практичний тур 1. Учень 7-го класу весь вечір готувався до контрольної роботи з теми «Океани». Проте на уроці був дуже засмучений, в голові переплуталась вся географічна інформація. Допоможіть учню правильно розподілити, характерні для кожного з океанів, об’єкти і поняття, імена дослідників, цифрові дані. 1)Острови Туамоту, 2)жолоб Пуерто-Рико,3) Канарська течія, 4)Васко да Гама, 5)Мусонна течія, 6) Фритьоф Нансен, 7)гайоти, 8)латимерія, 9)Норвезька течія, 10)ендеміки, 11)маорі, 12)Руаль Амундсен, 13)Меланезія, 14) тороси,15)Баб-ель-Мандебська протока, 16)нерпа,17) ціанея, 18) вогняне кільце, 19)вулкан Мауна-Кеа, 20)гатерія, 21)затока Фанді, 22)Васко де Бальбоа, , 23)архіпелаг Шпіцберген, 24)Зондський жолоб, 25) море Бофорта, 26) пташині базари, 27) Суецький канал, 28)Азовське море, 29) Ісландія, 30) вікінги, 31) Лабрадорська течія, 32) Перська затока, 33) Серединно-океанічний хребет Гаккеля, 34) морські змії, 35) 25% площі Світового океану , 36) 76, 2 млн км2 , 37) Червоне море, 38) Вест-Індія, 39) протока Ла-Манш, 40) 4 000 м.
20 балів (зараховується тільки повністю правильно заповнена колонка – по 5 балів) 2. Використавши масштаб - в 1см 100м, накресліть шлях руху з умовними знаками. Від криниці учні вирушили ґрунтовою дорогою на схід і пройшли 300м. З правої сторони дороги було рідколісся, а зліва — болото. Через дерев'яний міст переправилися на другий берег річки, яка тече з північного сходу на південний захід і має ширину 70м. Далі рухалися просікою через листяний ліс у південно-східному напрямі і пройшли нею 250м до будинку лісника. (6 балів) 3. За поданою характеристикою відгадайте назви географічних об’єктів Африки і позначте ці об’єкти на контурній карті (1 бал за кожну правильну відповідь):
Тести (Вірна відповідь оцінюється в 1 бал. Максимальна кількість балів – 15)
|
2010/2011 н р. ІІ етап Всеукраїнської олімпіади з географії Розкрийте зміст поняття «економічний потенціал країни». Проаналізуйте складові економічного потенціалу України. (12 балів) |
ЗАПРОШЕННЯ на Всеукраїнську студентську олімпіаду 2010-2011 навчального... Міністерства освіти і науки України від 02. 12. 2010 року №1190 «Про проведення Всеукраїнської студентської олімпіади 2010-2011 навчального... |
ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з педагогіки і психології Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Чернівецької обласної державної адміністрації від 10. 09. 2012 р. №78 ІІ етап Всеукраїнської... |
Департамент освіти і науки, молоді та спорту Чернівецької обласної... Вкажіть спеціалізовану міжнародну організацію, що займається продовольчою проблемою у світі |
Департамент освіти і науки, молоді та спорту Чернівецької обласної... Визначте альбедо земної поверхні за таких показників сонячної радіації (у МДж/м2) за місяць: пряма – 200, розсіяна – 100, відбита... |
Департамент освіти і науки, молоді та спорту Чернівецької обласної... Якщо в пункті А місцевий час взимку відстає від київського поясного часу на 32 хвилини, то географічна довгота пункту А складає |
НАКА З Львівський обласний еколого-натуралістичний центр з 25 грудня 2010 року до 25 січня 2011 року провів обасний етап Всеукраїнської... |
Міський етап Всеукраїнської олімпіади з біології ... |
ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з біології Паразит, який спричиняє у людини підвищення температури тіла, біль у м’язах,, набрякання обличчя – це… |
ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з біології А гороху посівного; Б горіха грецького; В кокосової пальми; Г сейшельської пальми |