Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України


Скачати 241.54 Kb.
Назва Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Дата 21.04.2013
Розмір 241.54 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Фізика > Документи

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Харківська обласна рада

Головне управління освіти і науки

Харківської обласної державної адміністрації

Харківський гуманітарно-педагогічний інститут



Комплект


екзаменаційних білетів з предмета
«Анатомія, фізіологія дитячого організму»

для напрямку підготовки

111ш

Спеціальність:

6.010102

«Початкова освіта»

Освітньо-кваліфікаційний рівень:

Бакалавр

Кваліфікація спеціаліста:

Вчитель початкової школи

Строк навчання:

4 роки 5 місяців на базі повної загальної середньої освіти

Форма навчання:

Заочна

111ан

Спеціальність:

6.020303

«Філологія », англійська мова

Освітньо-кваліфікаційний рівень:

Бакалавр

Кваліфікація спеціаліста:

Вчитель іноземної(англійської мови) загальноосвітнього навчального закладу I-II ступенів

Строк навчання:

4 роки 5 місяців на базі повної загальної середньої освіти

Форма навчання:

Заочна

111сп

Спеціальність:

6.010106

«Соціальна педагогіка»

Освітньо-кваліфікаційний рівень:

Бакалавр

Кваліфікація спеціаліста:

Соціальний педагог

Строк навчання:

4 роки 5 місяців на базі повної загальної середньої освіти

Форма навчання:

Заочна



Обговорено і затверджено

на засіданні кафедри природничих

дисциплін

Протокол № _____ від ______ 2011р.
Зав. кафедри ____________Г.Ф. Пономарьова

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Харківська обласна рада


Головне управління освіти і науки

Харківська обласна державна адміністрація

Харківський гуманітарно-педагогічний інститут
ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № ___
з дисципліни «Анатомія, фізіологія дитячого організму»

1. Пояснити значення і будову органів дихання, розвиток гортані у дітей, підлітків.

2. Дати обґрунтування необхідності вивчення анатомії, фізіології, гігієни та основ медичних знань для майбутніх вчителів.

3. Енурез у дітей, причини, профілактика.

Практичне завдання: визначити тип ВНД дитини, якщо відомо, що вона емоційно збуджена, у неї швидко змінюється настрій, вона слабо стимулює свої бажання та емоції, її дія характеризується спалахами збудження, іноді агресивністю.

Завідувач кафедри ___________________ Викладач ____________________

/підпис, прізвище та ініціали/ /підпис, прізвище та ініціали/
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Харківська обласна рада


Головне управління освіти і науки

Харківська обласна державна адміністрація

Харківський гуманітарно-педагогічний інститут

ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № ___
з дисципліни «Анатомія, фізіологія дитячого організму»



1. Механізм і шляхи утворення умовних зв’язків.

2. Обґрунтуйте склад, значення та вікові особливості крові людини.

3. Перша допомога при опіках, обмороженнях.

Практичне завдання: Поясніть. Під час інсульту (крововилив у якусь частину кори великих півкуль) одна людина втратила здатність говорити, хоча розуміла все, що їй говорили і могла писати. Визначте, в яку частину кори в неї був крововилив.
Завідувач кафедри ___________________ Викладач ____________________

/підпис, прізвище та ініціали/ /підпис, прізвище та ініціали/

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Харківська обласна рада


Головне управління освіти і науки

Харківська обласна державна адміністрація

Харківський гуманітарно-педагогічний інститут
ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № ___
з дисципліни «Анатомія, фізіологія дитячого організму»


1. Зуби, їх ріст, розвиток, гігієна ротової порожнини.

2. Пояснити правила розсаджування дітей в класі і підбору парти.

3. Доведіть, що динамічний стереотип-фізіологічна основа уміння і навичок.

Практичне завдання: проілюструйте надання першої допомоги при кровотечах.
Завідувач кафедри ___________________ Викладач ____________________

/підпис, прізвище та ініціали/ /підпис, прізвище та ініціали/

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Харківська обласна рада


Головне управління освіти і науки

Харківська обласна державна адміністрація

Харківський гуманітарно-педагогічний інститут

ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № ___
з дисципліни «Анатомія, фізіологія дитячого організму»

1. Зробіть загальний висновок у чому проявляється взаємозв’язок будови нирки з виконанням нею функцій виділення непотрібних речовин з крові?

2. Значення і загальний план будови шкіряного, рухового, нюхового, смакового і вестибулярного аналізаторів. Особливості їх роботи у дітей різного віку.

3. Поясніть гігієнічні вимоги догляду за шкірою, одягом, взуттям школяра.

Практичне завдання: розрахуйте, яким буде хвилинний об’єм крові, якщо частота серцевих скорочень 75 уд/хв, а систолічний об’єм дорівнює 68 см куб?
Завідувач кафедри ___________________ Викладач ____________________

/підпис, прізвище та ініціали/ /підпис, прізвище та ініціали/
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Харківська обласна рада


Головне управління освіти і науки

Харківська обласна державна адміністрація

Харківський гуманітарно-педагогічний інститут
ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № ___
з дисципліни «Анатомія, фізіологія дитячого організму»




  1. Нейрон, як основна структурна одиниця. Розвиток нейрону, різновидності нейронів

2. Визначте правила організації сну дітей шкільного віку та обгрунтуйте необхідність їх дотримання.

3. Чому при дослідженні хворого завжди робиться аналіз його сечі та крові?

Практичне завдання: Визначити тип ВНД. Учень легко знаходить спільну мову у будь-яких обставинах. Завжди має добрий настрій. Впевнено відповідає біля дошки, не реагує на зауваження учнів, легко переключається з однієї теми на іншу.
Завідувач кафедри ___________________ Викладач ____________________

/підпис, прізвище та ініціали/ /підпис, прізвище та ініціали/

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Харківська обласна рада


Головне управління освіти і науки

Харківська обласна державна адміністрація

Харківський гуманітарно-педагогічний інститут
ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № ___
з дисципліни «Анатомія, фізіологія дитячого організму»
1. Статеві залози. Фізіолого-гігієнічні вимоги статевого виховання.

2. Дати порівняльну характеристику будови ока дитини та дорослої людини.

3. Обґрунтуйте гігієнічні вимоги до організації робочого місця школяра.

Практичне завдання: Визначити тип ВНД дитини, якщо відомо, що вона дуже емоційно збуджена, в неї швидко змінюється настрій, вона слабо стримує свої бажання та емоції, її дія характеризується спалахами збудження, іноді агресивністю.
Завідувач кафедри ___________________ Викладач ____________________

/підпис, прізвище та ініціали/ /підпис, прізвище та ініціали/
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Харківська обласна рада


Головне управління освіти і науки

Харківська обласна державна адміністрація

Харківський гуманітарно-педагогічний інститут
ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № ___
з дисципліни «Анатомія, фізіологія дитячого організму»
1. “Організм – це складна біологічна система”. Обґрунтуйте цей вислів.

2. Аналізатори, їх значення, класифікація. Структура сенсорних систем.

3. Поясніть чому змінюється склад сечі в залежності від характеру їжі.

Практичне завдання: Визначити тип ВНД. Учень легко знаходить спільну мову у будь-яких обставинах. Завжди має добрий настрій. Впевнено відповідає біля дошки, не реагує на зауваження учнів, легко переключається з однієї теми на іншу.
Завідувач кафедри ___________________ Викладач ____________________

/підпис, прізвище та ініціали/ /підпис, прізвище та ініціали/


Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Харківська обласна рада


Головне управління освіти і науки

Харківська обласна державна адміністрація

Харківський гуманітарно-педагогічний інститут
ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № ___
з дисципліни «Анатомія, фізіологія дитячого організму»
1. Дати порівняльну характеристику скелету хребта дитини і дорослої людини.

2. Синапси, їх будова. Механізм передачі збудження через синапс.

3. Визначіть і обгрунтуйте гігієнічні вимоги до складу і кількості їжі дітей.

Практичне завдання: дайте фізіолого-гігієнічну оцінку розкладу уроків для 2-го класу на середу: 1. Російська мова

2. Російське читання

3. Природа

4. Музика
Завідувач кафедри ___________________ Викладач ____________________

/підпис, прізвище та ініціали/ /підпис, прізвище та ініціали/
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Харківська обласна рада


Головне управління освіти і науки

Харківська обласна державна адміністрація

Харківський гуманітарно-педагогічний інститут
ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № ___
з дисципліни «Анатомія, фізіологія дитячого організму»


  1. Дати порівняльну характеристику будови та розташування серця дитини та дорослої людини.

  2. Залози внутрішньої секреції. Вплив гормонів гіпофізу на ріст і розвиток організму людини.

  3. Назвати основні принципи загартування, дати їм пояснення з точки зору анатомії і фізіології дитини.

Практичне завдання: Людина ніколи не лікувала зуби. Але зайшовши до зуболікувального кабінету. Вона поблідла і задриджала. Проаналізуйте цю ситуацію.

Завідувач кафедри ___________________ Викладач ____________________

/підпис, прізвище та ініціали/ /підпис, прізвище та ініціали/
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Харківська обласна рада


Головне управління освіти і науки

Харківська обласна державна адміністрація

Харківський гуманітарно-педагогічний інститут
ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № ___
з дисципліни «Анатомія, фізіологія дитячого організму»



  1. Основні закономірності росту і розвитку дітей і підлітків. Антропометричні вимірювання.

2. Дати гігієнічну оцінку мікроклімату кабінету початкових класів.

3. Поясніть, як можна визначити шкільну зрілість дитини 6-7 років і принципи розподілу цих дітей в перші класи.

Практичне завдання: розрахуйте за яким номером парти повинна сидіти дитина, якщо її
зріст 132 см.

Завідувач кафедри ___________________ Викладач ____________________

/підпис, прізвище та ініціали/ /підпис, прізвище та ініціали/
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Харківська обласна рада


Головне управління освіти і науки

Харківська обласна державна адміністрація

Харківський гуманітарно-педагогічний інститут
ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № ___
з дисципліни «Анатомія, фізіологія дитячого організму»
1. Вітаміни, їх фізіологічне значення.

2. Втома та її фізіологічні механізми. Профілактика перевтоми.

3. Дотримання санітарно-гігієнічних вимог при прийомі їжі дітьми молодшого шкільного віку.

Практичне завдання: в класі протягом півріччя діти сидять на одному й тому ж місці. Визначіть, яке порушення профілактичної роботи допущено вчителем даного класу.
Завідувач кафедри ___________________ Викладач ____________________

/підпис, прізвище та ініціали/ /підпис, прізвище та ініціали/


Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Харківська обласна рада


Головне управління освіти і науки

Харківська обласна державна адміністрація

Харківський гуманітарно-педагогічний інститут
ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № ___
з дисципліни «Анатомія, фізіологія дитячого організму»
1. Дати порівняльну характеристику скелету голови дитини і дорослої людини.

2. Імунітет, його види. Антигени, антитела. СНІД, йог о профілактика.

3. Гігієна дихання. Виховання навичок правильного диханя у дітей молодших класів.

Практичне завдання: Розрахуйте. Визначити світловий коефіціент (СК) класної кімнати, коли відомо, що площа заклеїної поверхні вікна дорівнює 2,7 м кв. (вікон – 3); площа підлоги – 82 м кв. Чи відповідає світловий коефіціент гігієнічним вимогам?
Завідувач кафедри ___________________ Викладач ____________________

/підпис, прізвище та ініціали/ /підпис, прізвище та ініціали/
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Харківська обласна рада


Головне управління освіти і науки

Харківська обласна державна адміністрація

Харківський гуманітарно-педагогічний інститут
ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № ___
з дисципліни «Анатомія, фізіологія дитячого організму»
1. Згиби хребта, їх утворення і сроки фіксації.

  1. Дати гігієнічну оцінку мікроклімату кабінету початкових класів, природній та штучній вентиляції.

3. Хронічні інфекційні захворювання. Туберкульоз.

Практичне завдання: як визначити номер шкільної парти, якщо висота стільця 34 см, а висота кришки 58 см?

Завідувач кафедри ___________________ Викладач ____________________

/підпис, прізвище та ініціали/ /підпис, прізвище та ініціали/

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Харківська обласна рада


Головне управління освіти і науки

Харківська обласна державна адміністрація

Харківський гуманітарно-педагогічний інститут
ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № ___
з дисципліни «Анатомія, фізіологія дитячого організму»



  1. Дати порівняльну характеристику будови органу слуху дитини та дорослої людини.

2. Алергія та її види.

3. Визначити правила режиму дня школяра та обгрунтувати необхідність їх дотримання.

Практичне завдання: Проаналізуйте. На уроці в 3-му класі під час пояснення нового матеріалу учитель помітив, що учні відволікаються сторонніми подразниками. Що повинен знати вчитель початкових класів при поясненні нового матеріалу і що повинен робити в цій ситуації?
Завідувач кафедри ___________________ Викладач ____________________

/підпис, прізвище та ініціали/ /підпис, прізвище та ініціали/
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Харківська обласна рада


Головне управління освіти і науки

Харківська обласна державна адміністрація

Харківський гуманітарно-педагогічний інститут
ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № ___
з дисципліни «Анатомія, фізіологія дитячого організму»


  1. Розвиток мови у дітей. Утворення умовних рефлексів на мовні подразнення у дітей різного віку. Особливості засвоєння навчального матеріалу.

  2. Короткозорість. Профілактика короткозорості.

  3. Шкідливий вплив паління на органи дихання.

Практичне завдання: складіть розклад уроків для учнів 3-В класу, який відповідав би гігієнічним нормам і вимогам (додаток № 1).

Завідувач кафедри ___________________ Викладач ____________________

/підпис, прізвище та ініціали/ /підпис, прізвище та ініціали/

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Харківська обласна рада


Головне управління освіти і науки

Харківська обласна державна адміністрація

Харківський гуманітарно-педагогічний інститут
\ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № ___
з дисципліни «Анатомія, фізіологія дитячого організму»
1. Основні вчення про клітину. Визначіть органоїди клітини та їх функції.

  1. Гальмування умовних рефлексів та його роль у процесах вищої нервової діяльності.

  2. Щитовидна залоза, її вплив на фізичний та розумовий розвиток дитини. Кретинізм.

Практичне завдання: складіть виступ на батьківські збори на тему “Підготовка учнів до школи. Шкільне письмов приладдя, книги, зошити”.
Зав. кафедри ______________ Викладач ________________
Завідувач кафедри ___________________ Викладач ____________________

/підпис, прізвище та ініціали/ /підпис, прізвище та ініціали/
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Харківська обласна рада


Головне управління освіти і науки

Харківська обласна державна адміністрація

Харківський гуманітарно-педагогічний інститут
ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № ___
з дисципліни «Анатомія, фізіологія дитячого організму»


  1. Серце, його будова, функції, вікові особливості.

  2. Порівняти склад атмосферного і видихуваного повітря.

  3. Які ви знаєте порушення постави і як їм запобігти.

Практичне завдання: відповідь обгрунтуйте: чому при виконанні фізичних вправ людина частіше дихає, у неї прискорена робота серця, підвищується температура тіла, виділяється багато поту.
Завідувач кафедри ___________________ Викладач ____________________

/підпис, прізвище та ініціали/ /підпис, прізвище та ініціали/


Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Харківська обласна рада


Головне управління освіти і науки

Харківська обласна державна адміністрація

Харківський гуманітарно-педагогічний інститут
ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № ___
з дисципліни «Анатомія, фізіологія дитячого організму»


  1. Скелет людини, його будова, вікові особливості.

  2. Обґрунтуйте дію ретикулярної формації і лімбічної системи.

3. Умовні та безумовні рефлекси, їх відмінності, біологічне значення.

Практичне завдання: складіть розклад уроків для учнів 3-А класу, який відповідав би гігієнічним нормам та вимогам (додаток № 1).

Завідувач кафедри ___________________ Викладач ____________________

/підпис, прізвище та ініціали/ /підпис, прізвище та ініціали/

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Харківська обласна рада


Головне управління освіти і науки

Харківська обласна державна адміністрація

Харківський гуманітарно-педагогічний інститут
ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № ___
з дисципліни «Анатомія, фізіологія дитячого організму»


  1. Значення нервової системи. Загальний план будови нервової системи.

  2. Нервова і гуморальна регуляція кровообігу.

3. Вікові особливості терморегуляції. Роль шкіри в регуляції температури дитини.

Практичне завдання: складіть розклад уроків на 5-денний тиждень для учнів 2-го класу виходячи з навчального плану:

народознавство – 1 год. українська мова – 4 год.

трудове навчання – 1 год. українське читання – 4 год.

математика – 5 год. природознавство – 1 год.

образотворче мистецтво – 1 год. музика – 1 год.

фізкультура – 2 год.

Всього – 20 год.
Завідувач кафедри ___________________ Викладач ____________________

/підпис, прізвище та ініціали/ /підпис, прізвище та ініціали/

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Харківська обласна рада


Головне управління освіти і науки

Харківська обласна державна адміністрація

Харківський гуманітарно-педагогічний інститут
ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № ___
з дисципліни «Анатомія, фізіологія дитячого організму»


  1. Зорова сенсорна система. Будова ока. Вікові особливості будови ока.

  2. Значення гомеостазу для життєдіяльності всіх клітин і тканин організму.

3. Вплив музичних занять на розвиток слухового аналізатора.

Практичне завдання: практично усі діти 1-го класу мають велике бажання навчитися в школі, але труднощі, з якими вони зустрічаються в школі, зменшують бажання вчитися. Визначте, що повинні зробити ви як вчитель, для більш легкої адаптації дитини до навчання в школі.
Завідувач кафедри ___________________ Викладач ____________________

/підпис, прізвище та ініціали/ /підпис, прізвище та ініціали/

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Харківська обласна рада


Головне управління освіти і науки

Харківська обласна державна адміністрація

Харківський гуманітарно-педагогічний інститут
ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № ___
з дисципліни «Анатомія, фізіологія дитячого організму»


  1. Значення травлення. Загальний план будови травної системи.

  2. Значення чистоти й цілостності шкіряних покривів.

  3. Світова і кольорова чутливість у дітей різного віку.

Практичне завдання: користуючись довідковою літературою, складіть добове меню для 7-річної дитини (додаток № 2).

Завідувач кафедри ___________________ Викладач ____________________

/підпис, прізвище та ініціали/ /підпис, прізвище та ініціали/

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Харківська обласна рада


Головне управління освіти і науки

Харківська обласна державна адміністрація

Харківський гуманітарно-педагогічний інститут
ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № ___
з дисципліни «Анатомія, фізіологія дитячого організму»


  1. Значення опорно-рухового апарату. Класифікація скелетних м’язів, основні групи, їх функціональне значення.

  2. Проаналізуйте діяльність залози внутрішньої секреції через гіпо- і гіперфункції, від якої виникають хвороби гіпокарлики, гігантизм.

  3. Подумайте і обгрунтуйте:

  • які вам відомі харчові отруєння і як їм запобігти;

  • яку першу допомогу слід надати при перших ознаках отруєння;

  • яка роль вчителя у попередженні отруєнь у вихованні дітей правильного відношення до їжі і вироблення санітарно-гігієнічних навичок, пов’язаних з прийманням їжі

Практичне завдання: яку дію має на організм купання у відкритих водоймах?
Завідувач кафедри ___________________ Викладач ____________________

/підпис, прізвище та ініціали/ /підпис, прізвище та ініціали/
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Харківська обласна рада


Головне управління освіти і науки

Харківська обласна державна адміністрація

Харківський гуманітарно-педагогічний інститут
ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № ___
з дисципліни «Анатомія, фізіологія дитячого організму»


  1. Будова системи дихання та її вікові особливості.

  2. Режим харчування.

3. Чому у дітей порушується зір? Які ви знаєте види порушень зору?

Профілактика порушеня зору.

Практичне завдання: проаналізувати як ви будете створювати мікроклімат класу, який поліпшує працездатність учнів 1-4 класів.
Завідувач кафедри ___________________ Викладач ____________________

/підпис, прізвище та ініціали/ /підпис, прізвище та ініціали/

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Харківська обласна рада


Головне управління освіти і науки

Харківська обласна державна адміністрація

Харківський гуманітарно-педагогічний інститут
ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № ___
з дисципліни «Анатомія, фізіологія дитячого організму»


  1. Проаналізуйте метои дослідження процесу травлення, якими користувався
    І.П. Павлов і які використовуюься для дослідження кишково-шлункового тракту людей.

  2. Хімічний склад та будова кісток. Вікові особливості кісток дорослої людини та дитини.

  3. Поясніть, які системи забезпечують процес виведення з організму непотрібних речовин.

Практичне завдання: загартування дітей водою. Методика проведення водних процедур.

Завідувач кафедри ___________________ Викладач ____________________

/підпис, прізвище та ініціали/ /підпис, прізвище та ініціали/
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Харківська обласна рада


Головне управління освіти і науки

Харківська обласна державна адміністрація

Харківський гуманітарно-педагогічний інститут
ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № ___
з дисципліни «Анатомія, фізіологія дитячого організму»


  1. Рефлекс – основний принцип нервової діяльності. Поняття про рефлекторну дугу, рефлекторне кільце (зворотна аферентація).

  2. З’ясувати, в чому вікова різниця органів травлення дітей та дорослого.

  3. Надання першої допомоги при капелярній кровотечі, артеріальній кровотечі, носовій кровотечі

Практичне завдання: пояснити, чому стан хворого з 11/А/ групою крові значно погіршився, коли йому перелили людини з 111 /В/ групою крові.
Завідувач кафедри ___________________ Викладач ____________________

/підпис, прізвище та ініціали/ /підпис, прізвище та ініціали/


Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Харківська обласна рада


Головне управління освіти і науки

Харківська обласна державна адміністрація

Харківський гуманітарно-педагогічний інститут
ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № ___
з дисципліни «Анатомія, фізіологія дитячого організму»


  1. Гіподинамія та її негативний вплив на організм дітей. Запропонувати заходи щодо профілактики “рухового голоду” в учнів початкових класів.

  2. Проаналізуйте, чому без їжі і води людина може жити декілька днів, а без повітря не може жити навіть 10 хвилин.

  3. Гігієнічні вимоги до обладнання класної кімнати, до правильного розсаджування учнів в класі.

Практичне завдання: як слід надати першу допомогу дитині, якщо під час прогулянки в неї виник сонячний удар?
Завідувач кафедри ___________________ Викладач ____________________

/підпис, прізвище та ініціали/ /підпис, прізвище та ініціали/
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Харківська обласна рада


Головне управління освіти і науки

Харківська обласна державна адміністрація

Харківський гуманітарно-педагогічний інститут
ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № ___
з дисципліни «Анатомія, фізіологія дитячого організму»


  1. Кров, її склад, властивості і значення для життєдіяльності організму. Вікові особливості кровотворення.

  2. Вплив фізичної культури і спорту на розвиток рухових навичок і формування вільної постави школяра.

  3. Надання першої допомоги при харчових отруєннях.

Практичне завдання: навести приклади фізкультхвилинок, пояснити значення.
Завідувач кафедри ___________________ Викладач ____________________

/підпис, прізвище та ініціали/ /підпис, прізвище та ініціали/


Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Харківська обласна рада


Головне управління освіти і науки

Харківська обласна державна адміністрація

Харківський гуманітарно-педагогічний інститут
ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № ___
з дисципліни «Анатомія, фізіологія дитячого організму»


  1. Значення робіт І.М. Сєчєнова у розвитку уявлень про рефлекторну природу діяльності мозку

  2. Будова спинного мозку.

  3. Захисна функція печінки. Шкідливий вплив алкоголю на стан печінки.

Практичне завдання: багато людей чистять зуби, переміщуючи щітку зліво направо. Як довести, що такі рухи не очищають ротову порожнину від часто їжі, що застряли між зубами?
Завідувач кафедри ___________________ Викладач ____________________

/підпис, прізвище та ініціали/ /підпис, прізвище та ініціали/
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Харківська обласна рада


Головне управління освіти і науки

Харківська обласна державна адміністрація

Харківський гуманітарно-педагогічний інститут
ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № ___
з дисципліни «Анатомія, фізіологія дитячого організму»




  1. Слово як умовний подразник. Дві сигнальні системи діяльності. Узагальнююча функція слова.

  2. Біологічне значення білків, жирів і вуглеводів.

3. Нервова гуморальна регуляція кровообігу.

Практичне завдання: визначити тиск крові і пояснити функціональний стан серцево-судинної системи.
Завідувач кафедри ___________________ Викладач ____________________

/підпис, прізвище та ініціали/ /підпис, прізвище та ініціали/


Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Харківська обласна рада


Головне управління освіти і науки

Харківська обласна державна адміністрація

Харківський гуманітарно-педагогічний інститут
ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № ___
з дисципліни «Анатомія, фізіологія дитячого організму»



  1. Поняття про основні етапи обміну речовин в організмі.

  2. Динамічний стереотип – фізіологічна основа уміння і навичок.

  3. Значення гомеостазу для життєдіяльності всіх клітин і тканин організму.

Практичне завдання: під час інсульту одна людина втратила здатність говорити, хоч розуміла все, що їй говорили і могла писати. Визначіть в яку частину кори в неї був крововилив.
Завідувач кафедри ___________________ Викладач ____________________

/підпис, прізвище та ініціали/ /підпис, прізвище та ініціали/
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Харківська обласна рада


Головне управління освіти і науки

Харківська обласна державна адміністрація

Харківський гуманітарно-педагогічний інститут
ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № ___
з дисципліни «Анатомія, фізіологія дитячого організму»



  1. Розвиток мови у дітей. Утворення умовних рефлексів на мовні подразники у дітей різного віку. Особливості засвоєння навчального матеріалу.

  2. Нервова і гуморальна регуляція кровообігу.

3. Шкідливий вплив куріння на органи дихання.

Практичне завдання: розгляньте (додаток № 3) і сформулюйте висновки про причини, що сприяють викривленню хребта. Як протидіяти цим причинам?

Завідувач кафедри ___________________ Викладач ____________________

/підпис, прізвище та ініціали/ /підпис, прізвище та ініціали/

Схожі:

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ
Міністерству освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, департаментам (управлінням) освіти і науки обласних, Київської...
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ
Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 10. 06. 2011 №572 "Про Типові навчальні плани початкової школи", рішення...
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Представництво ООН в Україні за підтримки Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України проводить конкурс, присвячений важливій...
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ
Всеукраїнська акція "Моральний вчинок", ініційована Національною експертною комісією України з питань захисту суспільної моралі за...
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ
Севастопольської міських державних адміністрацій на виконання листа Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 16....
УКАЗ Президента України Про затвердження Положення про Міністерство...
Затвердити Положення про Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України (додається)
Відповідно до протоколу засідання журі конкурсу від 06. 04. 2013 року
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ ОСВІТИ, НАУКИ, СІМ’Ї ТА МОЛОДІ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ...
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ...
Міністерства освіти і науки проводиться Всеукраїнський конкурс юних зоологів і тваринників, метою якого є створення умов для творчого...
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ ДЕПАРТАМЕНТ...
Львівський обласний дитячий еколого-натуралістичний центр в березні-травні 2013 року проводить природоохоронну акцію «Первоцвіти...
«Загальні і спеціальні здібності»
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України Донецька обласна державна адміністрація Управління освіти і науки
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка