|
Скачати 71.29 Kb.
|
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України Управління міжнародного співробітництва01135, м. Київ, проспект Перемоги, 10 тел.,факс 486-22-35
Вищим навчальним закладам Інформуємо, що Представництво ООН в Україні за підтримки Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України проводить конкурс, присвячений важливій проблематиці – сталому розвитку і Конференції «Ріо+20». «Ріо+20» - це Конференція ООН зі сталого розвитку, яка відбудеться в Ріо-де-Жанейро, в червні 2012 року – через 20 років після історичного Саміту Землі в Ріо-де-Жанейро. Для підвищення рівня поінформованості про важливість реалізації концепції сталого розвитку в Україні і стимулювання сталого способу життя Представництво ООН в Україні оголошує на конкурс єсе і короткометражного кіно серед молоді, першочергово серед студентів вищих навчальних закладів України на тему «Сталий розвиток: уявіть майбутнє, якого ми хочемо». Учасникам конкурсу пропонується представити різноманітні приклади сталого способу життя і поділитися своїми ідеями, надіславши есе або короткометражний фільм. Просимо розповсюдити інформацію стосовно згаданого конкурсу серед студентів вашого навчального закладу. Детальний опис конкурсу додається до цього листа. Додаток: на 5 арк. Начальник управління А. Д. Божков Шаповал С.С. 486 24 38 Додаток Конкурс блогів (есе) "Сталий розвиток: майбутнє, якого ми хочемо" Інформаційна довідка «Ріо +20» - Конференція Організації Об'єднаних Націй з питань сталого розвитку, яка відбудеться в Ріо-де-Жанейро, Бразилія, в червні 2012 року - через 20 років після історичного Саміту Землі, що пройшов в Ріо в 1992 році. «Ріо +20» надасть можливість уявити майбутнє, яким ми хочемо його побачити через 20 років. Очікується, що в Конференції візьмуть участь представники найвищого рівня, включаючи глав держав і урядів або інших високопоставлених представників. В ході Конференції буде вироблено політичний документ. Офіційне обговорення буде зосереджено на двох основних темах: а) «зелена» економіка в контексті сталого розвитку та подолання бідності і б) ефективне інституційне координування сталого розвитку. Це історична можливість для визначення шляху до сталого майбутнього - майбутнього з великою кількістю робочих місць, більш чистою енергетикою, посиленою безпекою та гідним рівнем життя для всіх. Українська громадськість недостатньо обізнана з концепцією сталого розвитку і в основному пов'язує її з охороною навколишнього середовища. Для підвищення рівня поінформованості про важливість реалізації концепції сталого розвитку в Україні, отримання підтримки громадськості для «Ріо +20» і стимулювання сталого способу життя Організація Об'єднаних Націй в Україні розпочинає конкурс блогів (есе) серед студентів університетів і молоді взагалі під назвою "Сталий розвиток: майбутнє, якого ви хочете". Учасникам пропонується, спираючись на особистий досвід, розробити оригінальні рішення для забезпечення сталого розвитку регіону, де вони мешкають, і поділитися своїми ідеями, завантаживши опис у блог на платформі korrespondent.net. Конкурс «Сталий розвиток: майбутнє, якого ми хочемо» в Україні є частиною глобальної кампанії "Майбутнє, якого ми хочемо". Кампанія має на меті залучити українську молодь до глобальної дискусії зі сталого розвитку. Завдання: Представництво ООН в Україні спільно з Програмою розвитку ООН, Міністерством освіти, науки, молоді та спорту України, веб-порталом Korrespondent.net та іншими партнерами планує запустити конкурс блогів (есе) на тему «Сталий розвиток: майбутнє, якого ми хочемо» з метою популяризації концепції сталого розвитку серед широкого загалу і особливо серед української молоді. Цілі: • навчити молодих людей концепції сталого розвитку в Україні; • долучити молодь по всій Україні до дискусії про сталий розвиток; • підвищити обізнаність про конференцію «Ріо +20», яка відбудеться в червні 2012; • оприлюднити ідеї учасників конкурсу для того, щоб вони стали доступними для ознайомлення громадськістю; • простимулювати дії на шляху до кращого майбутнього для всіх. Первинна аудиторія: студенти ВНЗ, аспіранти, молодь віком від 18 до 25 років Вторинна аудиторія: широкий загал Запропоновані теми для обговорення: 1. Моя Україна + 20. Сталий розвиток в Україні. Запропонуйте шляхи для розбудови сталого майбутнього в Україні. Які економічні та соціальні зміни повинні відбутися в Україні, щоб сталий розвиток став можливим на найближчі 20 років? Які кроки в екологічній, економічній і соціальній політиці має зробити держава на шляху до майбутнього, якого ми хочемо? Запропонуйте конкретні практичні рішення. 2. Моє місто +20. Сталий розвиток твого міста. Міста є центрами інтелектуальної діяльності, торгівлі, культури, науки, виробничої праці, соціального розвитку тощо. Але паралельно виникає цілий ряд інших супутних проблем. До загальних проблем міст відносяться перенаселеність, брак коштів для забезпечення базових послуг, брак адекватного житла та деградація інфраструктури. Проблеми, що стоять перед містами, можуть вирішуватися за рахунок більш ефективного використання ресурсів і зменшення рівня забруднення навколишнього середовища і масштабів бідності. Майбутнє, якого ми хочемо для всіх, передбачає наявність міст з можливістю для кожного мешканця мати доступ до базових послуг, адекватному енергопостачанню, житлу, транспорту тощо. Визначте шляхи для сталого розвитку вашого рідного міста. Що має змінитися в економічному і соціальному плані на локальному рівні, щоб сталий розвиток став можливим на найближчі 20 років на місцях? Які кроки в екологічній, економічній і соціальній політиці повинна вжити міська громада на шляху до майбутнього, якого ми хочемо? Запропонуйте конкретні практичні рішення. 3. Відповідальне споживання Традиційно наші рішення про покупку товарів грунтувалися на показниках якості і ціни. Проте зважаючи на зростаючі побоювання щодо захисту навколишнього середовища і прав людини у всьому світі, все більше покупців приймають рішення про покупку товару, керуючись міркуваннями про шкоду, завдану навколишньому середовищу в ході виробництва даного продукту і про соціальний підтекст (яка робоча сила використовується для виробництва даного продукту). Цей новий купівельний підхід отримав назву «відповідальне споживання». Подумайте над простими способами, за допомогою яких кожен з нас може відповідально споживати різні продукти, воду та енергію. 4. Подолання бідності і сталий розвиток У країнах, які розвивають «зелену економіку», вже спостерігається значне зростання робочих місць, і цей успіх можна закріпити за допомогою подальших інвестицій в «зелені» сектори економіки. Перехід до «зеленої» економіки також означає перехід до працевлаштування, яке, як мінімум, буде створювати стільки ж робочих місць, як і звичайний бізнес. Подумайте про нові робочі місця в системі низьковуглецевої економіки - робочі місця, які допомагають зменшити витрату вугілля, знизити рівень споживання енергоресурсів, поліпшити енергетичну безпеку і підвищити енерегостійкість в районах, що піддаються найбільшому ризику зміни клімату. Знайдіть своє власне робоче місце в системі «зеленої» економіки. 5. Освіта як рушійна сила сталого розвитку Освіта дає ключ для розвитку. Якісна освіта, професійне навчання і навчання протягом усього життя є незамінним інструментом для подолання бідності. Зв'язок між рівнем освіти і бідністю дуже чіткий, адже освічені люди мають більший потенціал для заробітку і більш здатні покращити якість свого життя. Освіта розширює права і можливості людей, допомагає їм стати більш проактивними і керувати своїм життям. Освіта визнається як одне з основних прав людини і є тісно пов’язаною із практично усіма вимірами розвитку – економічним, соціальним і гуманітарним. В новому глобальному бізнес контексті інвестиції в галузі сталого розвитку, інновацій і в університети мають сприйматися як рушійна сила сталого розвитку. На цьому фоні університети, а також інші центри знань грають важливу інструментальну роль як розробники технічних і технологічних екологічних рішень. Таким чином, центри знань мають інвестувати в інкорпорацію інноваційних інформаційно-комунікативних технологій в освітній процес. Подумайте, яким чином можливо зробити процес освіти сталим, враховуючи реалії свого міста і країни, в якій ви живете. Критерії оцінки робіт: - значення теми блогу для сталого способу життя - інноваційний підхід до розкриття теми - ретельність і точність у розкритті теми - якість, ясність, стислість викладення думок - проведення особистих досліджень Додаткові умови: - довжина тексту складає 1500-2000 слів - матеріали мають бути оригінальними, не опублікованими раніше - кожен учасник може подати лише одну роботу - для візуального супроводу тексту можна додавати свої фото і відеоматеріали на обрану тему. Хронологія Старт конкурсу – 21 березня Кінцевий термін реєстрації робіт – 1 червня. Оголошення переможців – 11 червня Призи та переможці: Всі переможці конкурсу отримають листи подяки від імені Організації Об'єднаних Націй в Україні і Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. Всі переможці (1, 2, 3 місце) отримають по 2 квитки на концерт (живий звук) ALyosha. Крім цього, спонсор конкурсу компанія «ПокетБук Україна» надасть переможцям цінні подарунки: Перше місце – електронний рідер Pocketbook Basic 611 і фірмову обкладинку до рідера; Друге місце – електронний рідер Pocketbook Basic 611 і флеш-драйв на 4 Gb; Третє місце – електронний рідер Pocketbook Basic 611. «ПокетБук Україна» також надасть один заохочувальний приз автору найкращого есе, написаного на тему «Освіта як рушійна сила сталого розвитку». Партнери конкурсу блогів (есе): Представництво ООН в Україні, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту, веб-портал Korrespondent.net, компанія Pocketbook International, співачка ALyosha Координатори: Вікторія Андрієвська, координатор ООН у зв'язках з громадськістю і ЗМІ, [email protected], +38.044.254.00.35. Дарія Іванінів, асистент координатора ООН у зв'язках з громадськістю і ЗМІ, [email protected],+38.044.254.00. |
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ Міністерству освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, департаментам (управлінням) освіти і науки обласних, Київської... |
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 10. 06. 2011 №572 "Про Типові навчальні плани початкової школи", рішення... |
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ Всеукраїнська акція "Моральний вчинок", ініційована Національною експертною комісією України з питань захисту суспільної моралі за... |
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ Севастопольської міських державних адміністрацій на виконання листа Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 16.... |
УКАЗ Президента України Про затвердження Положення про Міністерство... Затвердити Положення про Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України (додається) |
Відповідно до протоколу засідання журі конкурсу від 06. 04. 2013 року МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ ОСВІТИ, НАУКИ, СІМ’Ї ТА МОЛОДІ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ... |
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ... Міністерства освіти і науки проводиться Всеукраїнський конкурс юних зоологів і тваринників, метою якого є створення умов для творчого... |
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ ДЕПАРТАМЕНТ... Львівський обласний дитячий еколого-натуралістичний центр в березні-травні 2013 року проводить природоохоронну акцію «Первоцвіти... |
«Загальні і спеціальні здібності» Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України Донецька обласна державна адміністрація Управління освіти і науки |
МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ Кабінету Міністрів України від 11 серпня 1995 р. № 638, рішення колегії Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від... |