|
Скачати 87.56 Kb.
|
Цвітоське навчально – виховне об»єднання Затверджено Наказ № ___ від ________2010 р. Директор Цвітоського НВО ________ Л.О.Тимчук ІНСТРУКЦІЯ З БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ № ___для педагога-організатора
1.4. Педагог-організатор організовує та створює здорові та безпечні умови під час організації дозвілля учнів, шкільних та позашкільних виховних заходів, екскурсій.
1.10. Педагогу-організатору не дозволяється приносити в навчальний заклад речі, які не використовуються під навчально-виховного процесу: предмети, що колються, ріжуться, сірники, запальнички, аерозольні балончики з різними наповнювачами, вибухонебезпечні предмети, різко пахучі парфуми, хімічні речовини тощо.
Педагог-організатор перед початком роботи: 2.1. Отримує на вахті ключі від приміщення, де буде проводитись захід, впевнюється у відповідності приміщення вимогам безпеки та санітарно – гігієнічним правилам: 2.1.1. перевіряє стан дверей, вікон, підлоги, обладнання (наявність пошкоджень, які заважають переміщенню), освітлення; 2.1.2. впевнюється у справності всіх електроприладів, що використовуються під час проведення виховного процесу; 2.1.3. приводить у порядок робоче місце, не захаращує його зайвими предметами, що не використовуються під час заходу; 2.1.4. одяг та взуття педагога-організатора відповідає санітарно-гігієнічним вимогам і не створює загрозу життю та здоров’ю всіх учасників навчально-виховного процесу. 2.2. У разі виявлення незначних порушень вимог безпеки педагог-організатор робить запис у журналі адміністративно-громадського контролю, якщо порушення не можуть бути усунені негайно. 2.3. У разі встановлення грубих порушень вимог безпеки негайно повідомляє адміністрацію школи і не розпочинає виховний захід в даному приміщенні до ліквідації порушень. 2.4. При використанні аудіо, відеоапаратури тощо перевіряє її справність, надійність установлення апаратури та проведення електропроводки. 2.5. Провітрює приміщення. 2.6. Перевіряє освітлення. 2.7. Перед початком заходу чітко визначає порядок i правила безпечного проведення всіх його етапів. 2.8. Готує матеріали та обладнання необхідне для проведення заходу. 2.9. Забороняється приносити до місця проведення заходу будь-які пристрої, речовини чи предмети, які можуть становити небезпеку для оточуючих. 2.10.Педагог-організатор не допускає знаходження учнів у приміщенні без нагляду до початку заходу. 2.11. Проводить інструктаж з техніки безпеки та попередження дитячого травматизму перед проведенням масових заходів як у приміщенні школи так і за її межами з реєстрацією у класному журналі та у спеціальному журналі реєстрації « Інструктажів з питань безпеки життєдіяльності для учнів». 2.12. Перед проведенням екскурсій педагог-організатор:
3.6. Користується під час проведення заходів тільки безпечними засобами та пристроями, які передбачені нормативними положеннями, які стоять на інвентарному обліку в навчальному закладі та знаходяться у справному стані. 3.7. Під час використання технічних засобів дотримується інструкцій з їх експлуатації та правил електробезпеки:
3.8. Не використовує під час заходів колючі, ріжучі предмети, сірники, запальнички, легкозаймисті речовини, аерозольні балончики з різними наповнювачами, вибухонебезпечні предмети, різко пахучі парфуми, хімічні речовини тощо. 3.9. Слідкує за освітленням, щоб світло, що сліпить, при довготривалій, напруженій роботі може призвело до порушення зору. 3.10. Контролює виконання і дотримання норм пожежної безпеки учнями. 3.11. Уважний до самопочуття учнів i y разі отримання скарги забезпечує негайне надання медичної допомоги, доводить це до відома класного керівника, медичного працівника або директора школи. 3.12. Під час проведення масових заходів:
3.13. Під час проведення екскурсій:
4.1. Педагог-організатор:
4.2. Якщо стан робочого місця або обладнання становить загрозу життю та здоров’ю будь-якого учасника навчально-виховного процесу, педагог-організатор вживає заходів, щоб запобігти доступ учнів та вчителів у небезпечне місце та негайно повідомити адміністрацію. 4.3. Не залишає учнів у навчальному кабінеті після закінчення робот без нагляду. 4.4. Прибирає все обладнання, яке використовувалось під час виховного процесу, розміщує згідно з правилами зберігання. 4.5. Прибирає робоче місце від особистих речей. 4.6. Залишає приміщення у належному санітарному стані. 4.7. При виході з приміщення перевіряє, чи вимкнені електроприлади, світло, чи зачинені вікна. 4.8. Замикає приміщення кабінету на ключ, здає його на вахту під підпис. 4.9. По закінченню екскурсії:
5.1.У разі будь-якої аварійної ситуації педагог-організатор в першу чергу забезпечує безпеку дітей. 5.2. До аварійних ситуацій відносять:
5.3. В аварійній ситуації педагог-організатор виявляє розсудливість, врівноваженість та діє чітко за інструкцією, не вносячи паніки та нервозності серед учасників навчально-виховного процесу. Евакуює дітей, перераховує їх за списком в безпечному місці. 5.4. У разі аварійних ситуацій пов’язаних з коротким замиканням електропроводки, займання ізоляції необхідно:
5.5.У разі виникнення пожежі або загорання педагог-організатор:
5.6. У випадку травмування учнів або працівників закладу необхідно звернутись до медпрацівника або у разі необхідності викликати швидку допомогу за телефоном 103. 5.7. Педагог-організатор вживає заходів для збереження життя і здоров’я учнів, працівників закладу освіти та власного життя у разі виникнення аварійних ситуацій і не ставить власними діями загрозу життю і безпеці людей. 5.8.Слід пам’ятати, телефони екстрених служб : 101 – пожежна служба 102 – міліція 103 – швидка допомога 104 – служба газу 5.9. При виявленні пошкодження життєзабезпечення (електрика, водопровід, каналізація, опалення) або задимлення приміщення повідомляє адміністрацію закладу. Пам'ятайте: дисципліна, увага та чітке дотримання даної інструкції є запорукою успішного проведення навчально-виховного процесу та безпеки життєдіяльності. Розроблено: педагог-організатор УЗГОДЖЕНО: відповідальна з ОП, заступник директора з НВР |
2. Вимоги безпеки перед початком роботи Навчальні заняття, практичні роботи проводяться тільки в присутності вчителя під постійним наглядом за виконанням робіт учнями відповідно... |
2. Загальні відомості та вимоги безпеки перед початком роботи в бібліотеці Дана інструкція поширюється на всіх учасників навчально-виховного процесу під час знаходження в приміщенні бібліотеки |
Загальні відомості та вимоги безпеки перед початком роботи в кабінеті англійської мови Навчальний кабінет англійської мови призначений для проведення занять з учнями школи і має статус шкільного кабінету |
ПЛАН проведення семінарського заняття з безпеки праці з особовим складом 4-го караулу СДПЧ-1 Тема №2 „Вимоги безпеки праці при виконанні господарчих робіт на службі та в позаслужбовий час. Правила роботи на верстатах та агрегатах,... |
План-конспект для проведення занять по безпеки праці з особовим складом 3-го караулу СДПЧ-1 Тема : Вимоги правил безпеки праці при виконанні господарчих робіт на службі та в побуті. Правила роботи на верстатах та агрегатах... |
Зеркалов Д. В. З-57 Охорона праці в галузі: Загальні вимоги. Навчальний посібник Рецензенти: Лисюк М. О. – заступник директора з наукової роботи Національного науково-дослідного інституту промислової безпеки та... |
План проведення семінарського заняття з безпеки праці з особовим... ТЕМА: 4 Вимоги безпеки праці принесенні служби, гасінні пожеж, розбиранні будівельних конструкцій і роботі з ручним інструментом... |
Закріпити у дітьми старшого дошкільного віку з загальноприйнятими... Перед початком гри викладіть перед дітьми ігрові фішки, розгляньте їх з малюками, запропонуйте пояснити, як вони розуміють поняття... |
РВ ГУМНС ТЕМА: Вимоги безпеки праці при виконанні хоз робот на службе і поза службою. Правила роботи на верстаках і агрегатах які знаходяться... |
Основні вимоги до користувачів ПК з охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки При експлуатації ПК необхідно пам'ятати, що первинні мережі електроживлення під час роботи знаходяться під напругою, яка є небезпечною... |