|
Скачати 465.97 Kb.
|
Кросворди. Тестові і творчі завдання з слюсарної справи. м. Жовті Води Дніпропетровської області 2011рік Укладач: Стукало Микола Григорович , вчитель трудового навчання вищої кваліфікаційної категорії комунального закладу освіти спеціальної загальноосвітньої школи для дітей з вадами розумового розвитку м. Жовті Води Дніпропетровської області. Рецензенти: Федорченко Л.Х. – завідуюча відділом корекційної педагогіки ДОІППО. Ковальчук І.М. – завідуюча відділом охорони праці та трудового навчання ДОІППО. Сухих О.В.- заступник директора з навчальної роботи спеціальної школи – інтернату №1 м. Дніпропетровська. Посібник рекомендовано вчителям для використання на уроках трудового навчання в 4 – 9 класах, вихователям спеціальних шкіл – інтернатів для дітей з особливими потребами. 2 Передмова На заняттях з слюсарної справи , поряд із здобуттям практичних навиків роботи з інструментами , учні оволодівають необхідним об’ємом технічних знань, ознайомлюються з великою кількістю нових понять і термінів. Засвоєнню технічної термінології на уроках трудового навчання слід приділяти особливу увагу. Це пов’язано із затрудненнями в запам’ятовуванні, вимовлянні, вживанні незвичних для них слів. Учнів необхідно навчати не тільки правильно вимовляти , але й правильно записувати назви інструментів, обладнання і пристосувань. Завдання вчителя – за допомогою спеціальних прийомів, надавати допомогу учням в запам’ятовуванні технічної термінології. Запам’ятовування здійснюється непримусово, в результаті вольової і свідомої діяльності школярів. Одним з таких прийомів є застосування кросвордів. На уроках трудового навчання використовуються кросворди, складені довільної і комбінованої форми за окремими темами програмового матеріалу, також використовуються їх при вивченні будови окремих слюсарних інструментів, обладнання, пристосувань, при засвоєнні слюсарних операцій. В загальному вигляді роботу при засвоєнні слюсарної термінології з використанням кросвордів слід будувати наступним чином: виготовляти дидактичний матеріал – картки з питаннями для кросворду, планшет, на якому розкреслена форма кросворду, і перевірочні картки з розв’язаним кросвордом. Учні заповнюють кросворд простим олівцем, який потім легко стирається. Таким чином, планшет можна використовувати протягом декількох років . Використовувати кросворди можна також при повторенні і закріпленні навчального матеріалу, в фронтальній і індивідуальній роботі з учнями для активізації процесу запам’ятовування технічної термінології. Об’єм теоретичного матеріалу включає необхідні відомості про різні слюсарні операції: розмічання матеріалу, рубання, обпилювання металу, свердління отворів. Для пояснення теоретичного матеріалу, пов’язаного з певною слюсарною операцією, на етапі закріплення, можна пропонувати учням розв’язати кросворд до відповідної теми. 3 Використання таких кросвордів особливо корисне на етапі початкового знайомства і засвоєння учнями будови інструментів, обладнання і пристосувань. Коли запас знань в учнів значно збільшився, пропонувати їм комбіновані кросворди, які включають питання з різних розділів програмового матеріалу. Наприклад, розв’язати кросворд, в якому учні повинні записати 6 слів на букву Н, з однаковою кількістю букв. За допомогою такого кросворда можна перевірити наскільки учні засвоїли раніше пройдений матеріал, пов’язаний з наступним поясненням нового. Завдання з кросвордами можна використовувати під час тематичного оцінювання, фронтального й індивідуального опитування, відпочинку учнів, а також під час проведення позаурочних заходів з трудового навчання, де учні можуть позмагатися в тому, хто швидше і точніше розв’яже кросворд. Дидактичний матеріал, запропонований у вигляді кросвордів, надає змогу вчителю в активізації запам’ятовування учнями допоміжної школи технічної термінології і може використовуватися на різних етапах уроку. Для виявлення рівня знань учнів з програмового матеріалу слід використовувати тестові та творчі завдання . Використання кросвордів,тестових і творчих завдань підвищує інтерес учнів до навчальної діяльності і формує в них позитивне відношення до теоретичного засвоєння програмового матеріалу. 4 РОЗДІЛ І. КРОСВОРДИ Кросворд ‹‹ Розмічання матеріалу ››
|
Тестові завдання з української літератури за курс 5 класу до розділу «Світ фантазії, мудрості» Посібник містить тестові завдання, які допоможуть вчителям оцінити навчальні досягнення учнів, перевірити знання текстів, розвинути... |
Вальтер Скотт? Тестові, творчі,контрольні завдання по темі «Героїчне минуле в літературі», «Україна та її історія в літературі». 7 КЛАС |
Рекомендації щодо оцінювання олімпіадних завдань Тестові завдання Бали за тестові завдання не нараховуються у випадках, коли відповідь неправильна або відсутня; відповідь обведена олівцем, а не ручкою;... |
Переставна і сполучна властивості множення Даний посібник можуть використовувати вчителі математики при вивченні теми «Множення раціональних чисел» у 6 класі. До посібника... |
Завдання Тестові завдання з однією правильною відповіддю Елементарним об’єктом, який використовується в растровому графічному редакторі є |
Тестові контрольні завдання для проведення поточного контролю практичного... Завдання складається із запитання та чотирьох варіантів відповіді, серед яких потрібно вибрати один варіант |
Тестові контрольні завдання для проведення поточного контролю практичного... Завдання складається із запитання та чотирьох варіантів відповіді, серед яких потрібно вибрати один варіант |
Тестові контрольні завдання для проведення поточного контролю практичного... Завдання складається із запитання та чотирьох варіантів відповіді, серед яких потрібно вибрати один варіант |
Тестові контрольні завдання для проведення поточного контролю практичного... Завдання складається із запитання та чотирьох варіантів відповіді, серед яких потрібно вибрати один варіант |
Тестові контрольні завдання для проведення поточного контролю практичного... Завдання складається із запитання та чотирьох варіантів відповіді, серед яких потрібно вибрати один варіант |