ВСТУП.....................................................................................................................
|
3
|
|
Розділ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ГУМАНІТАРНОГО ТА СОЦІАЛЬНОГО РОЗВИТКУ В ЗБРОЙНИХ СИЛАХ УКРАЇНИ.
|
5
|
|
1.1. Гуманітарний та соціальний розвиток ЗС України: сутність, мета та принципи.................................................................................................
|
5
|
|
1.2. Зміст гуманітарного і соціального розвитку ЗС України.................
|
10
|
|
Розділ 2. ВИХОВНА РОБОТА В Збройних силах УКРАЇНИ: СИСТЕМА, СУТНІСТЬ І ЗМІСТ.........................................................
|
16
|
|
2.1. Етапи розвитку системи виховної роботи в підрозділах Збройних сил України..............................................................................................
|
16
|
|
2.2. Сутність та особливості виховної роботи в підрозділах Збройних Сил України.............................................................................................
|
19
|
|
2.3. Закони виховання, закономірності та принципи організації виховної роботи в підрозділі Збройних Сил України.........................
|
24
|
|
Розділ 3. ЄДИНОНАЧАЛЬНІСТЬ У ЗБРОЙНИХ СИЛАХ УКРАЇНИ – ОСНОВНИЙ ПРИНЦИП УПРАВЛІННЯ ВІЙСЬКОВИМИ ПІДРОЗДІЛАМИ......................................................................................
|
34
|
|
3.1. Сутність і зміст єдиноначальності в Збройних Силах України.........
|
35
|
|
3.2.Особливості єдиноначальності в умовах демократизації Збройних Сил України та цивільного контролю над їх діяльністю................................................................................................
|
36
|
|
3.3. Основні методи та форми виховної роботи щодо зміцнення єдиноначальності....................................................................................
|
41
|
|
Розділ 4. ЗАСТУПНИК КОМАНДИРА ПІДРОЗДІЛУ З ГУМАНІТАРНИХ ПИТАНЬ – ОРГАНІЗАТОР МОРАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЙОГО ДІЯЛЬНОСТІ.................................................
|
45
|
|
4.1. Особливості професійної діяльності заступника командира підрозділу з гуманітарних питань.........................................................
|
45
|
|
4.2. Функції заступника командира підрозділу з гуманітарних питань: зміст і напрями реалізації.......................................................................
|
51
|
|
Розділ 5. МОРАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БОЙОВОЇ ПІДГОТОВКИ В ПІДРОЗДІЛІ............................................................
|
61
|
|
5.1. Організація морально-психологічного забезпечення тактичної підготовки підрозділу...........................................................................
|
62
|
|
5.2. Завдання морально-психологічного забезпечення вогневої підготовки підрозділу: зміст та особливості проведення.................
|
73
|
|
5.3. Особливості морально-психологічного забезпечення технічної та спеціальної підготовки.............................................................................
|
78
|
|
Розділ 6. ОРГАНІЗАЦІЯ МОРАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВАРТОВОЇ СЛУЖБИ В ПІДРОЗДІЛІ..............
|
81
|
|
6.1. Основні завдання морально-психологічного забезпечення вартової служби..............................................................................................................
|
82
|
|
6.2. Зміст основних етапів морально-психологічного забезпечення вартової служби..............................................................................................
|
83
|
|
Розділ 7. РОЛЬ ЗАСТУПНИКА КОМАНДИРА ПІДРОЗДІЛУ З ГУМАНІТАРНИХ ПИТАНЬ В СИСТЕМІ МОРАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВІЙСЬКОВОЇ ДИСЦИПЛІНИ ТА ПРАВОПОРЯДКУ……………………………...
|
91
|
|
7.1. Сутність морально-психологічного забезпечення військової дисципліни та правопорядку................................................................
|
92
|
|
7.2. Методика аналізу стану військової дисципліни в підрозділі...........
|
96
|
|
7.3. Методика аналізу дисциплінарного проступку.................................
|
101
|
|
7.4. Перелік документів, які необхідно мати посадовим особам підрозділу з питань зміцнення військової дисципліни...............
|
104
|
|
Розділ 8. МОРАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ СТАН ОСОБОВОГО СКЛАДУ: СУТНІСТЬ, ЗМІСТ ТА МЕТОДИКА ОЦІНЮВАННЯ........................................................................................
|
107
|
|
8.1. Сутність та зміст морально-психологічного стану особового складу підрозділу..................................................................................
|
107
|
|
8.2.Методика оцінювання морально-психологічного стану особового складу підрозділу..................................................................................
|
110
|
|
8.2.1.Методика вивчення психологічного клімату групи..........................
|
112
|
|
8.2.2. Методика оцінювання психологічної атмосфери в колективі (за А.Ф. Фідлером)......................................................................................
|
114
|
|
8.2.3. Методика оцінки морально-психологічного стану особового складу військового підрозділу (взводу, роти) у мирний час (за М.Й. Варійом)........................................................................................
|
115
|
|
8.2.4 Методика оцінки морально-психологічного стану особового складу військового підрозділу (взводу, роти)у воєнний час (за М.Й. Варійом)......................................................................................
|
119
|
|
Розділ 9. ІНДИВІДУАЛЬНО-ВИХОВНА РОБОТА З ОСОБОВИМ СКЛАДОМ: СУТНІСТЬ, МЕТОДИКА ОРГАНІЗАЦІЇ.................
|
123
|
|
9.1. Сутність і зміст індивідуально-виховної роботи в сучасних Збройних Силах України.......................................................................
|
123
|
|
9.2. Методика індивідуально-виховної роботи.........................................
|
126
|
|
Розділ 10 ГУМАНІТАРНА ПІДГОТОВКА ОСОБОВОГО СКЛАДУ ПІДРОЗДІЛУ: МЕТОДИКА ОРГАНІЗАЦІЇ Й ПРОВЕДЕННЯ.
|
130
|
|
10.1. Організація гуманітарної підготовки в підрозділі............................
|
131
|
|
10.2 Методична система і організаційні форми гуманітарної підготовки..............................................................................................
|
146
|
|
Розділ 11. ОРГАНІЗАЦІЯ ІНФОРМУВАННЯ ОСОБОВОГО СКЛАДУ ПІДРОЗДІЛУ: СУТНІСТЬ, ЗМІСТ, МЕТОДИКА ОРГАНІЗАЦІЇ Й ПРОВЕДЕННЯ......................................................
|
151
|
|
11.1. Сутність та зміст інформування особового складу Збройних Сил України...............................................................................................
|
152
|
|
11.2. Організація інформування особового складу підрозділу..............
|
155
|
|
Розділ 12. МЕТОДИКА ОРГАНІЗАЦІЇ КУЛЬТУРНО-ВИХОВНОЇ, ПРОСВІТНИЦЬКОЇ РОБОТИ В ПІДРОЗДІЛІ.........................
|
159
|
12.1. Культурно-виховна, просвітницька робота в Збройних Сил України: сутність та зміст.................................................................
|
159
|
12.2. Методика організації культурно-виховної роботи та дозвілля особового складу підрозділу............................................................
|
162
|
Розділ 13. НАРОДОЗНАВЧА СВІТЛИЦЯ – ЦЕНТР ВИХОВНОЇ РОБОТИ В ПІДРОЗДІЛІ........................................................................................
|
168
|
13.1. Організація роботи народознавчої світлиці підрозділу..................
|
168
|
13.2. Оформлення народознавчої світлиці................................................
|
171
|
13.3. Методичні поради щодо оформлення елементів наочної агітації та їх розміщення.................................................................................
|
174
|
Розділ 14. АКТИВ І ГРОМАДСЬКІ ОРГАНІЗАЦІЇ В ПІДРОЗДІЛІ............................
|
179
|
14.1. Підбір активу, його навчання та виховання....................................
|
179
|
14.2. Навчання та виховання активу..........................................................
|
181
|
14.3. Службова документація членів активу.............................................
|
183
|
14.4. Організація роботи активу підрозділу..............................................
|
184
|
Розділ 15.ПЛАНУВАННЯ ВИХОВНОЇ РОБОТИ З ОСОБОВИМ СКЛАДОМ В ПІДРОЗДІЛІ: ЗМІСТ ТА МЕТОДИКА...................
|
189
|
15.1. Сутність планування виховної роботи в підрозділі........................
|
189
|
15.2. Методика планування виховної роботи в підрозділі......................
|
191
|
Додаток 1. Етапи морально-психологічного забезпечення вартової служби......................................................................................................
|
195
|
Додаток 2. Вимоги керівних документів щодо зміцнення військової дисципліни...............................................................................................
|
196
|
Додаток 3. Заходи морально-психологічного забезпечення військової дисципліни та правопорядку.................................................................
|
197
|
Додаток 4. Основні заходи попередження правопорушень....................................
|
198
|
Додаток 5. Традиційні методи навчально-пізнавальної діяльності слухачів....................................................................................................
|
199
|
Додаток 6. Методи активізації навчально-пізнавальної діяльності слухачів....................................................................................................
|
200
|
Додаток 7. Типовий поточний план виховної роботи в підрозділі.......................
|
201
|
Додаток 8. Особова справа на військовослужбовця...............................................
|
204
|
Список використаної літератури...........................................................................
|
240
|
ЗМІСТ.........................................................................................................................
|
244
|