Районної програми Назва Програма економічного і соціального розвитку Великоновосілківського району на 2015 рік. Підстава для розроблення


Скачати 497.08 Kb.
Назва Районної програми Назва Програма економічного і соціального розвитку Великоновосілківського району на 2015 рік. Підстава для розроблення
Сторінка 1/3
Дата 25.02.2016
Розмір 497.08 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Економіка > Документи
  1   2   3
ПАСПОРТ

районної програми

  1. Назва

Програма економічного і соціального розвитку Великоновосілківського району на 2015 рік.

  1. Підстава для розроблення

  • розпорядження голови Донецької обласної державної адміністрації від 03.10.2014 № 625 «Про розробку проекту Програми економічного і соціального розвитку Донецької області на 2015 рік;

  • розпорядження голови райдержадміністрації від 13.10.2014 № 163 «Про розробку проекту Програми економічного і соціального розвитку Великоновосілківського району на 2015 рік».

  1. Районний замовник або координатор

Великоновосілківська районна державна адміністрація, Великоновосілківська районна рада, відділ економіки і торгівлі райдержадміністрації.

  1. Районні замовники – співвиконавці

Управління та відділи райдержадміністрації, територіальні підрозділи центральних органів виконавчої влади, органи місцевого самоврядування району.

  1. Мета

Реалізація заходів, спрямованих на поліпшення якості життя населення за рахунок стабільного економічного зростання.

  1. Початок, закінчення виконання

2015 рік

  1. Загальні обсяги фінансування (попередні дані)

тис. грн.

Всього

у тому числі за рахунок коштів:

державного бюджету

місцевих бюджетів

підприємств

інших джерел

обласного бюджету

районного бюджету

167090

80981,9

1787,6

19089,6

58596,4

6634,5



  1. Критерії ефективності:

Забезпечення зростання до попереднього року:

- валового збору зернових культур – на 13 %:

- доходів районного бюджету – на 5,3%;

Недопущення заборгованості та виплата заробітної плати вище за мінімальний рівень, виконання заходів щодо соціального захисту населення.


  1. Контроль за виконанням

Великоновосілківська районна державна адміністрація, Великоновосілківська районна рада, відділ економіки і торгівлі райдержадміністрації.

ВСТУП
Програма економічного і соціального розвитку Великоновосілківського району на 2015 рік розроблена відділом економіки і торгівлі райдержадміністрації за участю управлінь райдержадміністрації, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, виконавчих органів сільських та селищної рад, на виконання розпорядження голови Донецької облдержадміністрації від 03.10.2014 № 625 «Про розробку проекту Програми економічного і соціального розвитку Донецької області на 2015 рік» та розпорядження голови райдержадміністрації від 13.10.2014 № 163 «Про розробку проекту Програми економічного і соціального розвитку Великоновосілківського району на 2015 рік».

Районна Програма розроблена відповідно до Закону України від 23.03.2000 № 1602-ІІІ «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України», Закону України «Про місцеві державні адміністрації», постанови Кабінету Міністрів України від 26.04.2003 № 621 «Про розроблення прогнозних і програмних документів економічного і соціального розвитку та складання проекту державного бюджету.

Програму буде розроблено на основі комплексного аналізу демографічної ситуації, стану використання природного, виробничого, науково-технічного та трудового потенціалу, конкурентоспроможності економіки, оцінки існуючого рівня розвитку економіки і соціальної сфери, з урахуванням впливу внутрішніх та зовнішніх політичних, економічних та інших факторів і очікуваних тенденцій зміни впливу цих факторів у перспективі.

У проекті Програми не існує норм, які можна розцінювати як ризик вчинення корупційних правопорушень.

Послідовна реалізація завдань районної Програми дасть можливість у 2015 році закріпити позитивні тенденції економічної та фінансової стабілізації, посилити соціальну складову та економічне зростання.

Програма визначає мету та пріоритетні напрямки дій на 2015 рік щодо забезпечення стабільного зростання в реальному секторі економіки і на цій основі поліпшення якості життя населення.

Фінансування передбачених в Програмі заходів буде здійснюватися за рахунок коштів підприємств, районного бюджету, інвесторів, а також коштів державного та обласного бюджетів.

  1. СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНА СИТУАЦІЯ В РАЙОНІ


1.1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА РАЙОНУ
Великоновосілківський район утворено 7 березня 1923 року, 10 жовтня 1959 року район укрупнено шляхом об’єднання зі Старомлинівським районом.

Великоновосілківський район розташований в південно-західній частині Донецької області. Межує на півночі з Красноармійським районом Донецької області, на північному заході - з Дніпропетровською областю, на південному заході – із Запорізькою областю, на сході – з Мар’їнським районом Донецької області, на південному сході – з Волноваським районом Донецької області.

Площа району 1,9 тис. кв. км або 7,2 % до загальної площі області.

Відстань до обласного центру становить 90 км.

Площа району – 190130 га, в тому числі сільгоспугідь – 172240 га. На території району діють 1 селищна, 16 сільських рад, які об’єднують 67 населених пунктів.

Населення району становить 40,2 тис. чол. За рік народилось 370 немовлят.

Рівень зареєстрованого безробіття на 01.01.2015 очікується на рівні 4,2 %.

На території району в Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України зареєстровано 514 суб’єктів, з них: 22 сільськогосподарських підприємства, 187 малих підприємств, 138 фермерських господарств, 167 підприємств інших форм господарювання, 1056 суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб.

Інфраструктура району представлена 320 об’єктами роздрібної торгівлі, 68 - ресторанного господарства, 64 підприємствами побутового обслуговування населення.

У районі функціонують 25 денних державних загальноосвітніх шкіл та Великоновосілківська гімназія, в яких навчається 4452 учня, 27 дошкільних закладів - 1037 дітей, 1 професійний ліцей – 298 учнів.

Заходи з охорони здоров’я надають «Великоновосілківський районний центр первинної медико-санітарної допомоги», до складу якого входять 9 лікарських амбулаторій, 37 фельдшерських і фельдшерсько-акушерських пунктів та районна центральна лікарня.

На території району працює 320 підприємств торгівлі, 68 підприємств ресторанного господарства, 64 підприємства з надання побутових послуг.

Культурно-дозвільну діяльність в районі здійснюють 32 сільських клубних заклади, 1 культурно-оздоровчий комплекс, 28 сільських бібліотек, 1 районна центральна та 1 дитяча бібліотеки, 3 народні музеї та 1 дитяча музична школа.

В районі нараховується 52 спортивні майданчики та 24 футбольних поля.

Житловий фонд району становить 1106 тис. кв. м, забезпеченість населення району житлом складає 26,4 кв. м на одну особу. Протяжність водопровідної мережі складає 307 км, каналізаційної – 16,1 км, теплових мереж – 4,7 км, але 40 % мереж застаріла та знаходиться в аварійному стані.

Основною спеціалізацією району є вирощування зернових та технічних культур.

Валовий збір зернових культур в 2014 році склав 127925 тн, технічних –43209 тн.

Вартість валової продукції сільського господарства в цінах 2010 року становитиме 275,5 млн. грн.

За 2014 рік сільськогосподарськими підприємствами придбано техніки на 8,2 млн. грн.

Капітальні інвестиції за рахунок усіх джерел фінансування складуть 10,5 млн.грн.

Надходження податків, зборів та інших обов’язкових платежів до бюджетів усіх рівнів складе 47155,9 тис. грн.

Роздрібний товарооборот (юридичних осіб) очікується в сумі 45500 тис.грн.

Обсяг реалізованих послуг становитиме 2084 тис.грн.

Власні доходи Пенсійного фонду України складають 46,8 млн. грн.

Заборгованість з виплати заробітної плати до кінця року становитиме 78,1 тис.грн. по одному підприємству.

В 2014 році:

- введено в експлуатацію 562 кв.м житла;

- створено 320 нових робочих місць, працевлаштовано 700 осіб;

- оздоровлено 1323 дитини, в тому числі 1254 - в пришкільних таборах відпочинку, 69 - в ДОЦ «Дружба»;

- проведених 230 культурних заходів;

- діє 52 спортивних майданчики, 24 футбольних полів, 7 спортзалів, на базі шкіл знаходиться 25 спортивних залів, 6 спортивних майданчиків з тренажерами та 6 тренажерних залів, функціонує 1 дитячо-юнацька спортивна школа;

- спортом займається 2680 чоловік;

- відремонтовано 0,5 тис.м2 доріг комунальної власності;

- замінено насосне обладнання на свердловині с-ща Октябр; за кошти підприємства.

- замінено 770 м водопроводу в с.Шахтарське, 140 м водопровідної мережі по вул. Чапаєва в с. Новопіль, в с. Андріївка комунальним 200 м водопровідної мережі та 100 м напірної лінії.

- на утримання парків і скверів, санітарне очищення та ліквідацію несанкціонованих сміттєзвалищ з місцевого бюджету витрачено 450 тис.грн.


Актуальні проблеми соціально-економічного розвитку Великоновосілківського району

Суть проблеми

Обґрунтування

актуальності проблеми

Пропозиції щодо вирішення

Відсутність газопроводу на більшій території району


Для покращення умов життя населення району та створення сприятливого клімату для розвитку промисловості в районі необхідно провести газифікацію населених пунктів. Програмою будівництва, реконструкції та модернізації об’єктів інфраструктури по Донецькій області на 2012-2015 роки заплановано фінансування з державного та районного бюджетів на 2012-2015 роки будівництво газопроводу середнього тиску. Розроблено проектно-кошторисну документацію. Експертиза № 05-05401-12 від 05.08.2013


Будівництво газопроводу – відводу середнього тиску смт Велика Новосілка


Тривалий термін експлуатації житлових будинків без капітального ремонту.


Житловий фонд району складається з двоповерхових будинків 50-70 х років будівництва. В житловому фонді гострим питанням є капітальний ремонт покрівлі для чого необхідно 200,0 тис.грн. В 2012 році проведено капітальний ремонт покрівлі 3 будинків, ще 2 будівлі потребують першочергового капітального ремонту.


Проведення капітального ремонту житлових будинків в смт Велика Новосілка


Відсутність спеціалізованої техніки для надання житлово-комунальних послуг

Відсутність необхідної техніки у житлово-комунальних підприємств призводить до постійної оренди техніки, що суттєво впливає на збільшення собівартості наданих послуг.


З метою зменшення собівартості послуг, що надаються, необхідно придбати наступну комунальну техніку:

  • екскаватор Борекс – 2203 на базі трактора МТЗ – 920;

  • ассинізаційна машина ГАЗ – 3309




2. ГОЛОВНА МЕТА ТА ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ РОЗВИТКУ НА 2015 РІК
Головна мета Програми – поліпшення якості життя населення за рахунок стабільного економічного зростання.

Головними пріоритетами в роботі райдержадміністрації, місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування на 2015 рік визначені:

поліпшення якості життя населення:

  • створення та укомплектування 320 нових робочих місць, забезпечення громадян соціальним захистом від безробіття;

  • будівництво газопроводу – відводу середнього тиску смт Велика Новосілка;

  • проведення капітальних та поточних ремонтів в школах та дитячих садках;

  • капітальний ремонт спортивної зали районного культурно-оздоровчого комплексу, смт Велика Новосілка

  • будівництво модульної котельної за адресою: вул. Октябрська,33, смт Велика Новосілка

  • проведення розроблення (оновлення) генерального плану населених пунктів (смт Велика Новосілка, с. Времівка, с. Нескучне);

  • проведення інвентаризація земель несільськогосподарського призначення в межах населених пунктів;

  • складання проектів землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозмін та впорядкування угідь;

  • проведення заходів з енергозбереження.

розвиток інфраструктури:

  • оздоровлення фінансового стану підприємств, зміцнення їх платоспроможності;

  • забезпечення стабільного функціонування економіки шляхом наповнення бюджетів усіх рівнів;

  • зміцнення фінансової основи місцевого самоврядування, забезпечення виконання планових завдань по надходженню коштів до бюджету та ефективному використанню бюджетних коштів;

  • створення служби містобудівного кадастру.

3.ВІДНОВЛЕННЯ ЕКОНОМІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ РАЙОНУ

3.1. АГРОПРОМИСЛОВИЙ КОМПЛЕКС

3.1.1. СІЛЬСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО
Актуальні проблеми:

  • значна збитковість сільгосппідприємств району;

  • постійне зростання диспаритету цін на матеріально-технічні ресурси та продукцію сільського господарства;

  • малоефективна державна фінансова підтримка галузі тваринництва;

  • скорочення чисельності великої рогатої худоби у сільгосппідприємствах;

  • повільний розвиток інфраструктури аграрного ринку;

  • відсутність мережі оптових ринків сільськогосподарської продукції;

  • велика зношеність основних фондів.

Головна мета – подальший розвиток галузі у напрямку підвищення конкурентоспроможності продукції на внутрішньому та зовнішньому ринках, зростання рівня забезпеченості населення регіону продуктами харчування, розширення експортних можливостей, соціальне відродження села.

Головні пріоритети:

В галузі рослинництва:

  • збереження родючості ґрунтів шляхом збільшення обсягів внесення мінеральних добрив та здійснення агрохімічного обстеження ґрунтів, організація контролю за змінами їх якісного стану;

  • підвищення урожайності основних сільськогосподарських культур;

  • розвиток інтенсивного овочівництва та картоплярства, садівництва із застосуванням крапельного зрошення у малих та середніх фермерських господарствах.

В галузі тваринництва:

  • виробництво продукції тваринництва та покращення її якості в сільськогосподарських підприємствах району;

  • збільшення виробництва продукції тваринництва в особистих селянських господарствах району;

  • стабілізація поголів’я худоби та птиці за рахунок власного відтворення та закупівлі тварин в особистих господарствах;

  • проведення селекції у тваринництві;

  • забезпечення ветеринарного обслуговування, епізоотичної безпек;

  • проведення ідентифікації і реєстрації тварин у господарствах приватного сектору.

Критерії ефективності:

Валової продукції рослинництва очікується отримати на загальну суму 267426,4 тис.грн. за рахунок:

  • зернових культур 144497 т;

  • соняшника 30033 т;

  • баштанних культур 1501,0 т;

  • овочів 1986 т;

  • зерняткових – 240 т.





В галузі тваринництва очікується збільшення вартості валової продукції - на 12,4 % та складе 8080,1 тис.грн. за рахунок:

  • вирощування худоби та птиці – на 5%, або 420 т.;

  • реалізації на забій худоби та птиці – на 8% ,або 270 т.;

  • чисельності: великої рогатої худоби – на 10,6%. або 520 голів; свиней – на 2,9%, або 3500 голів, птиці – 2600 голів, або на 4%.

Виробництво кормів планується в обсягах, які повністю дозволяють забезпечити потреби громадського тваринництва.

Подальше підвищення продуктивності тваринництва приватного сектору планується проводити за допомогою поглибленої селекційно-племінної роботи, для чого і надалі планується застосовувати штучне запліднення корів та телиць сім’ям бугаїв – плідників з високим генетичним потенціалом, занесених до племінного каталогу та допущених до подальшого використання.
МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Придбання основної кількості техніки здійснюється сільгосптоваровиробниками за рахунок власних коштів і коштів інвесторів, а також на умовах фінансового лізингу.

Всього в 2015 році передбачається отримати сільськогосподарської техніки на суму близько 9712 тис. грн. Це така техніка: трактори – 5 од. на суму 2480,0 тис. грн., зернозбиральні комбайни – 2 од. на суму 5120,0 тис. грн., та інша сільськогосподарська техніка на суму 2112,0 тис. грн.

Для забезпечення вирощування сільськогосподарської продукції в 2015 році необхідно по всіх категоріях сільгосптоваровиробників 4,0 тис. т дизельного палива, 1,3 тис. т бензину.

Ресурсне забезпечення

На фінансування 11 заходів планується спрямувати 47329,0 тис. грн коштів підприємств.
3.1.2. ХАРЧОВА ПРОМИСЛОВІСТЬ
Актуальні проблемами:

  • застаріла матеріальна база виробництва, слабке стимулювання галузі з боку держави;

  • підвищенням цін на сировину, енергоносії при зниженні платоспроможності та попиту споживачів.

Головна мета – задоволення потреб населення в продовольстві, збільшення обсягів виробництва високоякісних продуктів харчування за рахунок.


Головні пріоритети:

  • оновлення матеріально-технічної бази підприємств та модернізації виробництва;

  • збільшення обсягів випуску конкурентоспроможної продукції та розширення її асортименту;

    • активізація роботи щодо залучення інвестицій та кредитів.

Критерії ефективності:

Збільшення обсягів виробництва :

  • хліба та хлібобулочних виробів – на 25,1 % (254 т);

  • олії – на 50% (120 т).


3.2. ЕНЕРГОЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Актуальні проблеми:

  • значна зношеність технологічного обладнання, ліній електропередачі та підстанцій;

  • неповні розрахунки споживачів за використану електроенергію.

Головна мета – забезпечення потреб підприємств, організацій і населення району в електричній енергії.

Головні пріоритети:

  • впровадження сучасних систем обліку для покращення якості та надійності постачання електроенергії споживачам району;

  • забезпечення 100 % оплати за спожиту електроенергію усіма категоріями споживачів;

  • ремонтне обслуговування трансформаторних підстанцій, ліній електропередачі.

Критерії ефективності:

  • технічна підтримка ліній електропередачі та трансформаторних підстанцій в робочому стані.

Ресурсне забезпечення

На реалізацію __ заходів передбачається спрямувати ___ тис. грн. за рахунок коштів підприємства.
3.3. ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ
Актуальні проблеми:

  • значна частка застарілих енерговитратних технологій;

  • високий фізичний та моральний знос машин та обладнання;

  • низький рівень впровадження енергоефективних, енергозберігаючих технологій.

Головна мета – досягнення максимальної ефективності використання паливно – енергетичних ресурсів, зменшення шкідливого впливу на довкілля.

Головні пріоритети:

  • впровадження енергозберігаючих технологій, більш ефективного обладнання і приладів та удосконалення існуючих;

  • зниження енергоємності виробництв, проведення енергетичних обстежень та оформлення енергетичних паспортів підприємств;

  • впровадження енергозберігаючих заходів в організаціях бюджетної сфери;

  • проведення виставок, семінарів, нарад з проблем енергозбереження.

Критерії ефективності:

В 2015 році планується отримати економії паливно-енергетичних ресурсів:

  • вугілля – 0,4 тис. т.,

  • електроенергії – 0,08 млн. кВт. год.

  • нафтопродуктів – 0,15 тис. т.

Вартість зекономлених ПЕР становитиме 1554 тис.грн.

Ресурсне забезпечення

На фінансування 8 заходів передбачається 2205 тис. грн., з яких 269 тис. грн. районного бюджету, 1276 тис. грн. кошти підприємств, 660 тис. грн. інших джерел.


3.4. СФЕРА ПОСЛУГ
Актуальні проблеми:

  • низький технічний рівень оснащення більшості підприємств галузі;

  • недостатня кваліфікація значної частини фахівців для роботи в ринкових умовах

Головна мета - насичення споживчого ринку району якісними послугами, захист прав споживачів тощо.

Головні пріоритети:

  • надання послуг 65 підприємствами побутового обслуговування.

  • підвищення рівня якості обслуговування населення;

  • розширення мережу побутового обслуговування населення на 1 одиницю;

  • продовження роботи щодо виведення заробітної плати з «тіні», максимальної легалізації нерегламентованої зайнятості;

  • підвищення рівня знань працівників галузі;

  • організація виїзного побутового обслуговування у віддалені села та малонаселені пункти (с. Новосілка, с. Малий Керменчик, с-ще Золота Нива);

  • сприяння розвитку конкурентного середовища на ринку послуг.

Кількісні та якісні критерії ефективності:

  • сприяння розвитку конкурентного середовища на ринку послуг;

  • укріплення матеріально-технічної бази 2 підприємств побутового обслуговування;

  • проведення 4 семінарів з суб’єктами підприємницької діяльності

Ресурсне забезпечення:

На виконання 10 заходів передбачається спрямувати 100,8 тис. грн. коштів підприємств.

4. РЕКОНСТРУКЦІЯ ТА ВІДНОВЛЕННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ, ЗАЛУЧЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙНИХ РЕСУРСІВ
4.1. ТРАНСПОРТ
Актуальні проблеми:

  • технічне зношення транспорту.

Головна мета – більш повне, безпечне та якісне задоволення потреб населення району в перевезеннях пасажирів та вантажів.

Головні пріоритети:

  • підвищення безпеки перевезень;

  • збільшення обсягів пасажироперевезень;

  • удосконалення транспортно-маршрутної мережі, розширення мережі автобусних маршрутів в сільській місцевості;

  • реконструкція автостоянки таксі в смт Велика Новосілка;

  • капітальний ремонт автобусної стоянки в смт Велика Новосілка

Критерії ефективності:

  • збільшення чисельності перевезених пасажирів на 1,8% та складе 560 тис. пасажирів;

  • перевезення вантажів збільшиться на 0,5 % та складе 82,7 тис. т. вантажів.

Ресурсне забезпечення

На фінансування 2 заходів передбачається спрямувати 20 тис. грн. за рахунок коштів підприємств.
4.2. СОЦІАЛЬНА ІНФРАСТРУКТУРА РАЙОНУ

4.2.1. ЖИТЛОВЕ БУДІВНИЦТВО
Головна мета - забезпечення населення доступним і комфортним житлом.

Головні пріоритети:

  • збільшення обсягу введення в експлуатацію житла за рахунок усіх джерел фінансування;

  • спрощення дозвільно-погоджувальних процедур;

  • впровадження у житлових будинках енергозберігаючих технологій;

  • першочергове виділення житла особам пільгової категорії.

Критерії ефективності:

  • введення в експлуатацію загальної площі житла за рахунок індивідуальних забудовників – 1000 м² на суму 3500 тис.грн.

Ресурсне забезпечення

На фінансування заходів планується спрямувати 3500 тис.грн. коштів індивідуальних забудовників.

4.2.2. ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО
Актуальні проблеми

  • борги споживачів за надані послуги;

  • відсутність фінансування оновлення, розвитку та модернізації діючих потужностей.

Головна мета – забезпечення населення послугами належного рівня та якості.

Головні пріоритети:

  • проведення капітального ремонту житлових будинків в смт Велика Новосілка;

  • придбання екскаватору, асенізаційної машини;

  • проведення поточного та капітального ремонту доріг;

  • впровадження енергозберігаючих приладів освітлення;

  • проведення робіт з благоустрою.

Критерії ефективності:

  • проведення капітального та поточного ремонту доріг на площі 34,6 тис.м²;

  • рівень оплати за комунальні послуги становитиме 100%.

Ресурсне забезпечення

На фінансування 11 заходів передбачається спрямувати 5155 тис. грн., з яких 1700 тис.грн. коштів державного бюджету, 3175 тис.грн. коштів районного бюджету, 30 тис.грн. коштів підприємств, 250 тис.грн. з інших джерел.
4.2.3 ОСВІТА
Актуальні проблеми:

  • підвищення якості освіти на всіх ступенях навчання, забезпечення рівного доступу до якісної освіти

  • створення умов для нарощування інноваційного потенціалу освіти,

підвищення кваліфікаційного рівня педагогів.

Головна мета - визначення основних пріоритетних завдань, спрямованих на створення умов для всебічного і гармонійного розвитку дітей дошкільного та шкільного віку, забезпечення рівного доступу до якісної освіти в районі.

Головні пріоритети:

  • створення умов до рівного доступу та якісної освіти дітей;

  • створення оптимальних умов для збереження та зміцнення здоров’я, підвищення рівня фізичної підготовленості дітей та підлітків, формування ціннісних орієнтацій щодо здорового способу життя (організація якісного харчування, забезпечення санітарно-гігієнічних вимог організації навчально-виховного процесу тощо);

  • створення різнорівневої системи соціального захисту дітей з метою надання адресної допомоги дітям-сиротам, дітям-інвалідам та дітям з малозабезпечених сімей;

  • розширення можливостей для задоволення різноманітних освітніх потреб громадян, створення умов для забезпечення доступної якісної освіти учнів незалежно від місця проживання;

  • створення безпечних умов життєдіяльності закладів освіти, збереження навчально-матеріальної бази;

  • забезпечення економного та раціонального використання бюджетних коштів;

  • впровадження комплексу заходів щодо поліпшення кадрового забезпечення навчально-виховного процесу та соціального захисту педагогічних працівників.

Критерії ефективності:

  • організація безкоштовного харчування 1816 учнів, в т.ч. - 68 дітей пільгової категорії (діти-сироти; діти, які позбавлені батьківського піклування; діти з малозабезпечених сімей) та 1748 учнів початкових класів (100% від потреби): видатки у сумі 1380,0 тис. грн., в т.ч. бюджетні кошти – 900 тис. грн., спеціальний фонд – 480,0 тис. грн. Вартість порції складається лише із розрахунку вартості продуктів харчування та становить в середньому 5,10 грн.;

  • здійснення підвозу до місць навчання 879 учнів (100% від потреби): в т.ч. власним транспортом 852, найманим 27 учнів. За міністерською програмою «Шкільний автобус» (Постанова КМУ від 16.01.2003р. №569), обласною цільовою програмою планується отримати 1 новий шкільний автобус;

  • доставка підручників у відповідності до замовлення на 2015 рік – 18,0 тис. грн.;

  • оздоровлення дітей пільгової категорії на базі дитячих оздоровчих таборів: 99.9 тис. грн.;

  • надання одноразової допомоги дітям - сиротам та дітям позбавлених батьківського піклування: 14,5 тис. грн.;

  • підвищення кваліфікації при обл. ІППО 118 педагогічних працівників (100% від потреби): 50,0 тис. грн.;

  • участь в інвестиційних проектах за участю громади з метою залучення позабюджетних коштів та обласних міні проектів, покращення матеріально-технічної бази закладів освіти району;

  • впровадження енергозберігаючих технологій на загальну суму 5909,9 грн., а саме встановлення металево пластикових вікон Великоновосілківської гімназії, Шевченківської ЗОШ І-ІІІ ступеня, Старомлинівської ЗОШ №2, Шахтарської ЗОШ, придбання 10 енергозберігаючих циркуляційних насосів;

  • проведення роботи щодо збільшення власних коштів по рахункам спеціального фонду загальноосвітніх шкіл (надання платних послуг, приміщень в оренду, ведення іншої господарської діяльності).


Ресурсне забезпечення

На фінансування 27 заходів планується 7221,0 тис. грн., в тому числі за рахунок районного бюджету – 7000,0 тис. грн.., інших джерел -221,0 тис. грн..
4.2.4. ОХОРОНА ЗДОРОВ'Я
Актуальні проблеми:

  • незадовільні соціально-економічні фактори, що обумовлюють високу захворюваність і смертність населення;

  • низька укомплектованість лікарями, що затримує розвиток сімейної медицини, реформування первинної медико-санітарної допомоги;

  • незадовільна матеріально-технічна база закладів охорони здоров’я;

Головна мета – покращення показників здоров’я населення (зниження загальної смертності, інвалідності, зниження рівня малюкової та запобігання материнської смертності), а також покращення доступності та якості медичного обслуговування населення, зниження захворюваності та розповсюдженості соціально-значимих захворювань, онкопатології, покращення медико-демографічної ситуації в районі.

Головні пріоритети:

  • продовження консультативних виїздів районних фахівців в лікарські амбулаторії і на ФАПи;

  • профілактика захворюваності, інвалідності;

  • забезпечення скринінгового дослідження населення на ВІЛ-інфекцію (біля 3% населення);

  • підвищення ефективності лікування хворих туберкульозом на амбулаторному етапі;

  • забезпечення медикаментами пільгові категорії населення;

  • забезпечення дітей до дворічного віку з малозабезпечених сімей безкоштовним харчуванням дитячими сумішами;

  • покращення матеріально-технічної бази лікувально – профілактичних закладів (проведення поточних ремонтів, придбання обладнання);

  • продовжити роботу по залученню позабюджетних коштів;

  • забезпечити укомплектування медичними кадрами, в першу чергу лікарями, а саме для надання первинної медико-санітарної допомоги.

Критерії ефективності:

  • забезпечення 100 % охоплення профоглядами ветеранів Великої Вітчизняної війни;

  • підвищення рівня забезпеченості лікарями;

  • провести капітальні ремонти в закладах первинного рівня, терапевтичного відділення ЦРЛ та санацію приміщень ЦРЛ та Центру.

Ресурсне забезпечення

На фінансування 28 заходів заплановано 1433,0 тис. грн., в т.ч. районного бюджету – 1417,5 тис. грн., інших джерел – 15,5 тис. грн.
4.2.5 КУЛЬТУРА
Актуальні проблеми:

  • застаріла матеріально-технічна база, відсутність достатнього фінансування для проведення капітальних ремонтів, опалення в зимовий період закладів культури.

Головна мета – забезпечення на території району реалізації державної політики у сфері культури, здійснення відповідно до законодавства управління і контролю у сфері музейної та бібліотечної справи.

Головні пріоритети:

  • вдосконалення форм і методів організації змістовного дозвілля;

  • сприяння розвитку мережі клубів за інтересами та аматорських об єднань, актуальних і перспективних напрямків культурно-дозвільної діяльності шляхом проведення фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, мистецьких акцій, проведення виставок творів образотворчого та декоративно – ужиткового мистецтва;

  • залучення широких верств населення до участі у роботі клубних формувань та аматорських об єднань ;

  • активізація роботи творчих колективів;

  • вшанування передовиків підприємств, ветеранів війни, організація дозвілля населення;

  • поповнення музейних фондів;

  • поліпшення екскурсійної роботи;

  • підвищення культурного інформування населення;

  • збереження національної культури;

  • підвищення якості проведення культурно-мистецьких заходів;

  • розвиток аматорських здібностей населення;

  • поліпшення матеріально – технічного стану закладів культури.

Критерії ефективності:

  • проведення капітальних ремонтів;

  • збільшення чисельності культурних заходів до 250;

  • залучення населення до відвідування бібліотек.
  1   2   3

Схожі:

ПРОГРАМА ЕКОНОМІЧНОГО І СОЦІАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ПЕТРІВСЬКОГО РАЙОНУ
Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади про розроблення Програми
ПРОГРАМА ЕКОНОМІЧНОГО І СОЦІАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ПЕТРІВСЬКОГО РАЙОНУ НА 2012 РІК
Заходи щодо забезпечення виконання завдань Програми економічного і соціального розвитку петровського району на 2012 рік
До Програми економічного і соціального розвитку Петрівського району...
Щодо забезпечення виконання завдань Програми економічного і соціального розвитку Петрівського району на 2011 рік
ПРОГРАМА економічного та соціального розвитку Чуднівського
Загальна характеристика Програми економічного та соціального розвитку Чуднівського району на 2013 рік
ПРОГРАМА економічного та соціального розвитку Чуднівського
Загальна характеристика Програми економічного та соціального розвитку Чуднівського району на 2013 рік
ПРОГРАМА економічного та соціального розвитку Чуднівського
Загальна характеристика Програми економічного та соціального розвитку Чуднівського району на 2014 рік
ПРОГРАМА економічного та соціального розвитку Чуднівського
Загальна характеристика Програми економічного та соціального розвитку Чуднівського району на 2013 рік
Програми економічного, соціального та культурного розвитку Голопристанського...
Управління об'єктами спільної власності територіальних громад району (повноваження не делеговані)
ІНФОРМАЦІЯ про виконання програми соціально-економічного та культурного...
Програми соціально-економічного та культурного розвитку Коломийського району на 2013 рік і основні напрями розвитку на 2014 і 2015...
ПРОГРАМА економічного та соціального розвитку Чуднівського
Мета та основні пріоритетні напрямки економічного і соціального розвитку району на 2016 рік
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка