І. РЕФОРМА ДЕРЖАВНИХ ФІНАНСІВ Реформа міжбюджетних відносин


Скачати 104.64 Kb.
Назва І. РЕФОРМА ДЕРЖАВНИХ ФІНАНСІВ Реформа міжбюджетних відносин
Дата 08.07.2013
Розмір 104.64 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Економіка > Документи
Звіт

про виконання плану дій на 2013 рік

щодо реалізації Національного плану дій на 2013 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на2010-2014 роки

«Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава» у м. Бердянськ за перше півріччя 2013 року


№ з/п

До підпункту змісту Нац.плану дій

Найменування заходу

Інформація про виконання заходу

І. РЕФОРМА ДЕРЖАВНИХ ФІНАНСІВ

Реформа міжбюджетних відносин

1.

5.1.1.

Підготовка та подання до місцевих рад проекту рішення щодо розподілу видатків місцевих бюджетів на 2013 рік за головними розпорядниками коштів у розрізі бюджетних програм.

Розроблення головними розпорядниками коштів обласного та місцевих бюджетів, які залучаються до експерименту:

бюджетних запитів;

паспортів бюджетних програм.

Рішенням міської ради від 27.12.12р. №52 «Про міський бюджет на 2013 рік» затверджено додаток № 3-1 “Розподіл видатків міського бюджету на 2013 рік за головними розпорядниками коштів” у форматі програмно-цільового методу.
Складено 89 бюджетних запитів на 2013 рік у форматі

програмно-цільового методу.
Складено 89 паспортів бюджетних програм на 2013 рік.

III. РЕФОРМА МЕДИЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ

Реалізація реформи медичного обслуговування на загальнодержавному рівні

2.

26.2.

Проведення реєстрації центрів первинної медичної (медико-санітарної) допомоги як юридичних осіб з урахуванням досвіду пілотних регіонів та положень наказу Міністерства охорони здоров’я України від 04.11.2011 № 755

У м. Бердянську рішенням сесії Бердянської міської ради від 11.12. 2012 № 2 створено КУ "Бердянський центр первинної медико-санітарної допомоги" БМР.

Розпорядженням міського голови з 23.05.2013 призначено головного лікаря КУ "Бердянський центр первинної медико-санітарної допомоги" БМР Євстратова Олександра Вікторовича.

24.05.2013 КУ "Бердянський центр первинної медико-санітарної допомоги" БМР зареєстровано як юридичну особу.

На даний час розроблено та затверджено штатний розпис КУ "Бердянський центр первинної медико-санітарної допомоги" БМР. Ведеться робота з формування бюджету комунальної установи.


IV. РЕФОРМА ОСВІТИ ТА РОЗВИТОК НАУКОВО-ТЕХНІЧНОЇ СФЕРИ

Реформування системи соціальної підтримки та послуг




35,1

Здійснення заходів щодо подальшого розширення мережі дошкільних, оптимізації загальноосвітніх навчальних закладів з урахуванням необхідності підвищення якості та доступності освіти

Станом на 15.06.2013 року в місті функціонує 16 дошкільних навчальних закладів (далі ДНЗ), у тому числі 2-навчально-виховних комплекси, з них 1 -приватний, проектна потужність яких складає -2357 місць. Фактично їх відвідують 3290 дітей.

З метою розширення мережі ДНЗ міста до комунальної власності громади міста Бердянська передано комплекс будівель і споруд ДЗН №15 (колишній власник ВАТ “Завод “Прилив”). Зазначений об'єкт знаходиться в аварійному стані. Вирішується питання його реконструкції та ремонту.

Також, виконкомом проводиться відповідна робота щодо передачі до комунальної власності ДНЗ № 29.



V. Реформа соціальної сфери




49.4.

Запровадження механізму надання соціальної послуги щодо здійснення денного догляду за особами, не здатними до самообслуговування, у тому числі дітьми-інвалідами, передбачивши співробітництво з організаціями надання цієї послуги з недержавними суб`єктами, які надають відповідні соціальні послуги

Для введення соціальної послуги щодо здійснення денного догляду на базі КУ «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» Бердянської міської ради проведено наступні заходи:

- визначено потребу у впровадженні групи денного перебування для дітей-інвалідів, які відвідують відділення соціальної реабілітації згідно з індивідуальною програмою реабілітації даної програми (10 дітей віком від 3 до 8 років). Однак, для введення даної послуги необхідна законодавча база, де визначино кількість дітей у групах та їх перебування у них; вік дітей; час перебування; платна чи безоплатна послуга та інше;

- визначено приміщення для соціальної послуги та заходи щодо приведення його у відповідність до санітарно-гігієнічних норм для денного перебування осіб, не здатних до самообслуговування, у тому числі дітей-інвалідів.

Для цього розробляється відповідний проект, де передбачено проведення капітального ремонту даху, поточного ремонту тепло- та водомережі, ремонту харчоблоку.

Складено перелік придбання меблів, обладнання, м’якого інвентарю, дидактичного матеріалу.

13.06.2013 року метою впровадження денного догляду на базі відділення соціальної реабілітації дітей-інвалідів КУ “Територіальний центр соціального обслуговування” Бердянської міської ради проведена зустріч керівників управління праці та соціального захисту населення з батьками, які виховують дітей-інвалідів.


VI. Дерегуляція, розвиток підприємництва та реформування надання адміністративних послуг

Спрощення дозвільної системи та сфери ліцензування




69.7.

Приведення у відповідність із Законом України “Про регулювання містобудівної діяльності” нормативно-правових актів місцевих органів виконавчої влади

На виконання ст.ст.16, 18 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності” рішенням тридцять восьмої сесії Бердянської міської ради VІ скликання від 31.05.2013 № 27 „Про затвердження Плану зонування території міста Бердянська” затверджений План зонування території (зонінг) міста Бердянськ.

На виконання ст.ст.16, 19 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності” рішенням двадцять восьмої (позачергова) сесії Бердянської міської ради VI скликання від 04.10.2012 № 15 затверджений детальний план території мікрорайону № 6 „Північний”.

На виконання ст. 20 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності” рішенням виконавчого комітету Бердянської міської ради від 11.10.2011 № 494 „Про створення архітектурно-містобудівної ради при управлінні архітектури та земельних відносин виконкому Бердянської міської ради та затвердження Положення про неї” створені містобудівна рада та затверджено Положення про неї. Розпорядженням міського голови від 20.02.2013 № 58-р затверджений новий склад містобудівної ради.

На виконання ст. 40 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності” рішенням тридцять третьої сесії Бердянської міської ради VІ скликання від 31.01.2013 № 58 „Про затвердження Порядку залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури міста Бердянська” затверджений відповідний Порядок.

На виконання ст. 28 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності” та Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлового комунального господарства від 21.10.2011 № 244, рішенням виконавчого комітету Бердянської міської ради від 30.04.2013 № 179 „Про внесення змін до Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста Бердянська у новій редакції, затвердженої рішенням виконавчого комітету Бердянської міської ради від 08.06.2012 № 243” затверджена Комплексна схема розміщення ТС у новій редакції.

На виконання ст. 22 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності” відділом містобудівного кадастру, інженерно-геодезичної служби та архівного обліку управління містобудування та архітектури виконкому Бердянської міської ради створено на базі інформаційних ресурсів виконкому містобудівний кадастр та проводиться його постійне поповнення.


Реформування надання адміністративних послуг




82.1.

Забезпечення спрощення процедур надання адміністративних послуг з урахуванням вимог ЗУ “Про адміністративні послуги” шляхом перегляду переліків документів, необхідних для одержання адміністративних послуг

Перелік документів, необхідний для отримання адміністративних послуг, визначено відповідно до чинного законодавства, який переглядається та змінюється у разі видання нових законів.




83.1.

Забезпечити реалізацію завдань, визначених розпорядженням голови облдержадміністрації від 20.02.2013 № 81 “Про організацію системи надання адміністративних послуг”, зокрема, забезпечення створення центрів надання адміністративних послуг у містах обласного значення та районах області

Згідно з розпорядженням голови облдержадміністрації від 20.02.2013 №81 “Про організацію системи надання адміністративних послуг” виконавчим комітетом Бердянської міської ради проведено відповідна робота щодо відкриття 03.06.2013 року Центру надання адміністративних послуг. Рішенням виконавчого комітету від 22.05.2013 № 217 затверджено Положення, Регламент роботи Центру та тимчасовий перелік адміністративних послуг.




83.3.

Забезпечити розроблення, затвердження та розміщення інформаційних карток на кожну адміністративну послугу з урахуванням вимог нормативно-правових актів щодо переліку адміністративних послуг

На офіційному сайті міської ради розміщено інформаційні картки на кожну адміністративну послугу.




83.4.

Забезпечити розроблення технологічних карток на кожну адміністративну послугу

Розроблені та затвердженні технологічні картки на адміністративні послуги, що надаються виконавчим комітетом. Для забезпечення розроблення технологічних карток іншими службами та установами міста у травні 2013 року була проведена нарада на тему “Організація роботи Центру надання адміністративних послуг”, після якої згідно з протоколом суб’єктам надання адміністративних послуг до 01.07.2013 року необхідно розробити та затвердити технологічні картки.




83.5.

83.5.1.

83.5.2.

83.5.3.

Впровадження заходів, спрямованих на забезпечення надання адміністративних послуг через створені центри надання адміністративних послуг, зокрема:

- з оформлення та видачі паспорта громадянина України; паспорта громадянина України для виїзду за кордон, проїзного документа дитини;

- послуг з первинної державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, в тому числі на земельну ділянку;

- послуг з видачі витягів із Державного земельного кадастру

Виконавчим комітетом були направлені листи відповідним службам та установам

(від 31.05.2013 № 03-3302/40) з пропозицією щодо співробітництва, надання переліку адміністративних послуг та інформаційних і технологічних карт до них, для ознайомлення та подальшого забезпечення надання послуг через Центр надання адміністративних послуг у строк до 01.07.2013 року.




83.9.

Опрацювання пропозицій щодо прийняття та повернення документів для надання адміністративних послуг засобами поштового зв’язку

Готується Меморандум про взаємне співробітництво щодо спрощення процедури доступу до надання адміністративних послуг. У пунктах поштового зв’язку буде розміщено інформацію, яка необхідна для отримання адміністративних послуг.




84.1.

Забезпечити реалізацію заходів щодо надання адміністративних послуг органами Державної міграційної служби України, у томі числі через центри надання адміністративних послуг, з урахуванням завдань, визначених у підпунктах 84.1.2, 84.1.4, 84.1.5, 84.1.6 і 84.1.7 Національного плану дій на 2013 рік

Після затвердження відповідних нормативно-правових актів буде забезпечено надання адміністративних послуг органами Державної міграційної служби України через Центр надання адміністративних послуг.













X. РЕФОРМА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА

Технічне переобладнання, підвищення ресурсо- та енергоефективності житлово-комунального господарства




162.1.

Забезпечення перегляду та актуалізації Регіональної програми підвищення енергоефективності Запорізької області на 2010-2015 роки, затвердженої рішенням обласної ради від 12.11.2010 № 4 (зі змінами), та Програми технічної модернізації комунальної теплоенергетики Запорізької області на 2011-2015 роки, затвердженої рішенням обласної ради від 27.09.2011 № 8, у частині їх доповнення заходами, спрямованими на стимулювання населення до енергоощадних заходів, а також проведення моніторингу їх виконання

Рішенням виконкому Бердянської міської ради від 10.06.2013 № 218 затверджено Програму з енергозбереження та підвищення енергоефективності на території міста Бердянська на 2013-2017 роки.

До Департаменту промисловості та розвитку інфраструктури облдержадміністрації надано звіт щодо виконання І етапу Регіональної програми підвищення енергоефективності Запорізької області на 2010-2015 роки (лист від 14.06.2013 № 03-3645/32).


XIV. ВПРОВАДЖЕННЯ НАЦІОНАЛЬНИХ П РОЕКТІВ ТА ІНВЕСТИЦІЇ




233.

Підготовка Бердянської гімназії № 1 «Надія» і Запорізького колегіуму № 98 для встановлення та використання відповідного технічного обладнання в рамках реалізації національного проекту «Відкритий світ»

У Бердянській гімназії № 1 «Надія» проведена відповідна робота щодо впровадження Національного проекту «Відкритий світ», а саме:

  • виконано підготовчі електромонтажні роботи щодо встановлення устаткування;

  • отримано та підключено мультимедійні інтерактивні комплекси у чотирьох з п’яти класів (поставку однієї інтерактивної дошки буде здійснено 19 червня 2013 року );

  • облаштовано спеціальне приміщення для зберігання та обслуговування комп’ютерної техніки;

  • заплановані заходи щодо підготовки вчителів до роботи в проекті;

Отримано необхідне обладнання:

  • ноутбуки – 12 од.;

  • нетбуки – 30 од.;

  • планшетів – 30 од.;

- програмно апаратні комплекси (цифрові лабораторії) для кабінетів фізики, хімії, біології – 6 од..

Схожі:

Запровадження програмно-цільового методу на місцевому рівні
Плану-графіку реформ на 2010-2014 роки за напрямом «Регіональний розвиток і реформа міжбюджетних відносин» та Основних підходів до...
Пестовська З. С., старший викладач кафедри фінансів та банківської справи
Реформування міжбюджетних відносин в умовах міжнародної фінансової кризи
Освітня реформа: стратегії реалізації та очікування громадян
Характеристика розвитку системи освіти України за якісними і кількісними показниками у рейтингу міжнародних моніторингів
На якій планеті знаходиться найвища гора (Олімп) в нашій Сонячній системі ?
Конституційна реформа 12. 2004 позначила трансформацію форми державного правління
Чи доцільно підвищувати ставки акцизного податку на алкогольну та тютюнову продукцію?
Міністерство доходів і зборів України: вдала адміністративна реформа чи спосіб централізації влади?
Чи доцільно підвищувати ставки акцизного податку на алкогольну та тютюнову продукцію?
Міністерство доходів і зборів України: вдала адміністративна реформа чи спосіб централізації влади?
Синергізм в інформаційної перспективі державних та приватних фінансів: підходИ та принципи
Обґрунтовано власну концепцію застосування синергізму в інформаційній перспективі державних та приватних фінансів через формулювання...
ЗАТВЕРДЖУЮ
Об'єктивні передумови виникнення і розвитку фінансів. Фінанси як економічна, вартісна, розподільна, історична категорія. Специфічні...
2. Поняття та класифікація суб'єктів аграрного права
Аграрна реформа в Україні має бути спрямована на структурну перебудову агропромисловою комплексу, удосконалення його функціонально-компонентної...
ПЛАН-КОНСПЕКТ для проведення заняття з особовим складом СДПЧ-3 з...
ТЕМА: Політична реформа в Україні, її мета. Проект Закону України “Про внесення змін до Конституції України від 06. 03. 2003р.”
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка