|
Скачати 195.58 Kb.
|
Звіт про повторне відстеження результативності регуляторного акта - рішення Кременчуцької міської ради від 24 листопада 2009 року «Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Кременчука Полтавської області» 20 грудня 2011 р. м. Кременчук Вид та назва регуляторного акта: Рішення Кременчуцької міської ради від 24.11.2009 р. «Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Кременчука Полтавської області». Рівень прийняття: Кременчуцька міська рада Паспорт документа:
Сфера впливу: держава, орган місцевого самоврядування, суб’єкти господарювання, громадяни. Стислий опис документа: Нормативна грошова оцінка земель м. Кременчука Полтавської області з базовою вартістю одного квадратного метра земель у розмірі 154,11грн. розроблена та затверджена рішенням міської ради від 24.11.2009 року в зв’язку з тим, що:
Рішення Кременчуцької міської ради від 24.11.2009 р. «Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Кременчука Полтавської області» вступило в дію з 01 січня 2011 року. Розміри орендної плати в місті регулюються рішенням Кременчуцької міської ради «Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Кременчука Полтавської області» від 24.11.2009 р. У результаті значного підвищення нормативної грошової оцінки земель різного функціонального призначення була переглянута величина орендної плати за окремі ділянки. Так, відповідно до депутатського листа 05 липня 2011 року прийнято рішення про зменшення відсотку від нормативної грошової оцінки землі з 10-ти до 5-ти для земельних ділянок, переданих в експлуатацію та обслуговування автозаправних станцій, мийок автомашин. Рішенням Кременчуцької міської ради від 22 лютого 2011 року встановлено, що з 01.03.2011 р. до 30.06.2011 р. грошова оцінка земель орендарям розраховується з коригуючим коефіцієнтом 0,65, також, рішенням Кременчуцької міської від 05.07.2011 р. встановлено, що з 01.07.2011 р. по 31.12.2011 р. грошова оцінка земель орендарям розраховується з коригуючим коефіцієнтом 0,65. Таким чином, починаючи з 01 березня 2011 року і до кінця 2011 року орендна плата нараховувалась на 35 % менше від встановленого розрахунку. Цими рішеннями було досягнуто значного зменшення навантаження на землекористувачів та землевласників, але це, в свою чергу, привело до зменшення надходжень до міського бюджету. Цілі прийняття акта:
Строк виконання заходів з відстеження: Листопад 2011 року, період для відстеження 10 місяців 2009 року, 10 місяців 2010 року, 10 місяців 2011 року. Тип відстеження Повторне відстеження, другий етап. Другий етап повторного відстеження результативності дії рішення Кременчуцької міської ради від 24 листопада 2009 року «Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Кременчука Полтавської області». Виконавець заходів відстеження
Методи одержання результатів відстеження Порівняльний аналіз кількості платників, зданої площі в оренду та надходжень до міського бюджету від сплати орендної плати за землю на підставі даних фінансового управління та міського управління земельних ресурсів виконкому Кременчуцької міської ради. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, способи одержання даних: Для встановлення кількісних значень показників результативності регуляторного акта використовувались дані фінансового управління та міського управління земельних ресурсів виконкому Кременчуцької міської ради. . Спосіб одержання інформації: Письмовий; звіти в електронному вигляді. Результативність дії прийнятого рішення про розміри річної орендної плати за землю в залежності від їх функціонального використання здійснювались за допомогою наступних заходів: - моніторингу кількості платників орендної плати за землю за період 2009 – 2011роки; - моніторингу площі, зданої в оренду Кременчуцькою міською радою за 2009-2011 роки; - моніторингу надходжень до міського бюджету від сплати орендної плати за землю за 2009 - 2011 роки. 1. Кількісні та якісні значення показників результативності акта
У порівнянні з 2009 роком зменшення кількості суб’єктів господарювання, які орендують земельні ділянки зменшилася на 7 % в 2010 році. В 2011 році тенденція до зменшення збереглася, і, в порівнянні з 2010 роком зменшення відбулося на 15 %. 2. Показники площі земельних ділянок, які здаються в оренду міською радою
Аналізуючи площі земельних ділянок наданих в оренду за 2009 – 2011 роки слід відмітити зменшення: в 2010 році порівняно з 2009 роком на 3 %, в 2011 році, порівняно з 2010 роком на 19 %. 3. Сума надходжень до міського бюджету від сплати орендної плати за землю відповідно по роках:
Приріст надходжень по орендній платі за землю, в основному, відбувався за рахунок: 2009 – 2010 роки за рахунок підвищення вартості земельних ділянок на індекс інфляції, в середньому на 12 %. У 2011 році за рахунок підвищення грошової оцінки землі та за рахунок зростання витрат на облаштування територій і розвитку інфраструктури приріст відбувся на 186 %.
2. Оцінка результативності реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей:
Аналіз кількісних показників орендарів землі та площі, зданої міською радою в оренду та надходжень орендної плати за землю до міського бюджету за період 2009 – 2011 роки свідчить про зростання надходжень до міського бюджету на фоні зменшення кількості орендарів та площі земельних ділянок. У 2011 році у порівнянні з 2009 та 2010 роками кількість платників та площа земельних ділянок зменшилась, проте надходження до міського бюджету зросли. В 2010 році в порівнянні з 2009 роком приріст відбувся за рахунок коефіцієнту індексації. В 2011 році порівняно з 2010 роком приріст відбувся за рахунок суттєвого збільшення базової вартості земельних ділянок з 32,14 грн. за квадратний метр до 154,11 за квадратний метр. Прийняття рішення міською радою від 24.11.2009р. «Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Кременчука Полтавської області» мало позитивний результат. Так, у 2010 році в порівнянні з 2011 роком, при зменшенні зданої в оренду площі на 6 відсотків (1293,49 га. станом на 31.10.2009 року проти 1260,28 га. станом на 31.10.2010 року), надходження до міського бюджету збільшились на 12 % (19746,8 тис. грн. за 10 місяців 2009 року проти 22143,6 тис. грн. за 10 місяців 2010 року). Відповідно, у 2011 році в порівнянні з 2010 роком, при зменшенні зданої в оренду площі на 19 відсотків (1260,27 га. станом на 31.10.2010 року проти 1021,56 га. станом на 31.10.2011 року), надходження до міського бюджету збільшились на 186 % (22143,6 тис. грн. за 10 місяців 2010 року проти 63313,1 тис. грн. за 10 місяців 2011 року, з урахуванням коефіцієнту, який застосовується з 01.03.2011 р. – 0,65 %). Висновок Якісні показники результативності: створені рівні умови для ведення підприємницької діяльності (однакові відсотки орендної плати від нормативної грошової оцінки землі для осіб, які займаються однаковим видом діяльності, що дозволяє запровадити принципи здорової конкуренції для подальшого розвитку підприємництва в місті, дії чиновників більш передбачувані, що веде до зростання довіри до місцевої влади. Оцінка результатів реалізації регуляторного акту та ступеня досягнення цілей: вказаний регуляторний акт не відповідає вимогам діючого законодавства, в частині застосування понижуючого коефіцієнта 0,65, застосованого на підставі рішень Кременчуцької міської ради від 22.02.2011р. та від 05.07.2011 р., який не передбачено Податковим кодексом України від 02.12.2010, № 2755-VI, зокрема ст. 288.5, яка наголошує, що розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою:
Також, законом України «Про оцінку земель» від 11.12.2003 р. № 1378 ІV не передбачено понижуючий коефіцієнт . Рішення «Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Кременчука Полтавської області» від 24.11.2009 р. чітко визначає розмір орендної плати відповідно до цільового використання земельних ділянок, є доцільним та ефективним заходом для поповнення доходної частини міського бюджету, що стимулює розвиток тих галузей, які відповідають основним напрямкам соціально-економічного розвитку міста, прозорим та зрозумілим для суб’єктів орендарів, підвищує рівень довіри громадян до місцевої влади. В цілому показники результативності регуляторного акту свідчать, що мета його прийняття, в основному, досягнута. З метою вирішення усіх спірних питань щодо завищеної ціни окремих земельних ділянок міста доцільно розпочати розробку нової технічної документації земель м. Кременчука Полтавської області. При цьому слід переглянути локальні фактори, що надасть можливість скоригувати вартість земель без застосування понижувального коефіцієнту. Перший заступник міського голови А.М. Погрібний Звіт про повторне відстеження результативності регуляторного акту-рішення Кременчуцької міської ради від 24.11.2009 р. «Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Кременчука Полтавської області» від 20.12.2011 р. Сторінка |
ЗВІТ про базове відстеження дії регуляторного акту – рішення Кременчуцької... Кременчуцької міської ради «Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Кременчука Полтавської... |
КРЕМЕНЧУЦЬКА МІСЬКА РАДА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ Кременчука від 23. 01. 2012 року №94-908вих12 на рішення Кременчуцької міської ради від 27. 12. 2011 року «Про внесення змін до рішення... |
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення міської ради «Про... Згідно з чинним законодавством України використання землі є платним. Плата за землю справляється у вигляді земельного податку або... |
З В І Т про повторне відстеження дії регуляторного акта – рішення... Рівень прийняття: рішення виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області |
ЗВІТ про базове відстеження результативності дії регуляторного акта... Постанови Кабінету Міністрів України від 11. 03. 2004 №308 “Про затвердження методики проведення аналізу впливу та відстеження результативності... |
З В І Т про базове відстеження дії регуляторного акта – рішення виконкому... Рівень прийняття: рішення виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області |
Звіт Про базове відстеження дії регуляторного акта – рішення виконкому... Рівень прийняття: рішення виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області |
ЗВІТ про базове відстеження дії регуляторного акту рішення Кременчуцької... ... |
ЗВІТ про повторне відстеження дії регуляторного акту – рішення Кременчуцької... ... |
Про повторне відстеження дії регуляторного акту рішення Кременчуцької... ... |