Дистанційний курс «МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛИН» для магістрантів напрямку «Маркетинг» Start Here


Скачати 1.94 Mb.
Назва Дистанційний курс «МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛИН» для магістрантів напрямку «Маркетинг» Start Here
Сторінка 1/16
Дата 18.03.2013
Розмір 1.94 Mb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Економіка > Документи
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   16
Дистанційний курс «МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛИН» для магістрантів напрямку «Маркетинг»

Start Here

  • Знайомство з автором, тьютером, адміністратором курсу, їх адреси.

Шановні слухачи! Я укладач дистанційного курсу, СкороходНаталія Миколаївна, вітаю Вас на дистанціоному курсі “МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛИН» для магістрантів напрямку «Маркетинг»”. Бажаю Вам творчого натхнення, наполегливості та успіхів у навчанні, подальшої професійної та успішної праці!

- Методичні рекомендації щодо роботи з курсом:

  • -         мотивація навчальної діяльності:

Освіта є субстанцією «людського капіталу», тому її ефективна організація забезпечує виробництво та відтворення його відповідно потребам суспільства. Економічна освіта як освіта спеціальна має свій предмет та також потребує ефективної організації. Ефективна організація економічної освіти включає змістовний процес освіти, а також технологію, моделювання освіти. Змістовний процес економічної освіти пов'язаний зі станом економічної науки в цілому та окремих її частин. Технологія та моделювання економічної освіти відображається в методиці викладання економічних дисциплін. Майбутній магістр з маркетингу повинен володіти різними добутими сьогодні методами викладання економічних дисциплін.

-         що повинен знати та вмити студент:

Завдання вивчення дисципліни: вивчення технології, технічних прийомів, способів викладання економічних дисциплін в університетах та іншого рівня навчальних , навчально-наукових закладів.

В результаті вивчення курсу магістрант повинен знати :

  • змістовну складову методики викладання фахових дисциплін(сутність методик, історію їх розвитку, проблеми їх удосконалення);

  • ступінь доцільності використання той чи інший методики викладання фахових дисциплін;

  • можливості комбінування різних методик викладання фахових дисциплін;

  • ефективність використання різних методик фахових дисциплін;

  • та вміти :

  • використовувати окремо та в поєднанні методики викладання фахових дисциплін;

  • самостійно розробляти елементи в процесі використання різних методик викладання фахових дисциплін;

  • удосконалювати існуючи методики викладання фахових дисциплін;

  • підвищувати ефективність навчання на спеціальності «Маркетинг» за допомогою знань з методики викладання фахових дисциплін.

         форма підсумкового контролю:

В дистанційоному курсі передбачена в якості підсумкового контролю – комплексне завдання, яке магістранти повинні виконати та надіслати по електроній пошті на перевірку викладачеві.

        

критерії рейтингу (якщо він є):

Дистанційний курс передбачає два види контролю: поточний та підсумковий.

Поточний контроль складається після вивчення кожного модулю і дає інформацію магістранту та викладачу про результати вивчення матеріалу модулю.

Підсумковий контроль складається після вивчення всього матеріалу курсу і дає інформацію про результат вивчення матеріалу курсу.

Тому, критерії рейтингу студента визначаються по кожному виду контролю.

Оцінка поточного контролю передбачає результат у вигляді: залік та незалік.

Залік отримується, коли студент за поточне тестуваннята творчу роботу отримає понад 50 балів, незалік – 50 балів і нижче.

Оцінка підсумкового контролю передбачає наступні результати:

від 90 (90%) включно до 100 (100%) балів – оцінку “відмінно”;

від 75(75%) включно до 89 (89%) балів – оцінку “добре”;

від 50 (50% ) включно до 74 (74%) балів – оцінку “задовільно”;

нижче 49 (49%) – оцінку “незадовільно”

- за умов отримання нижче 21 бали (20%) – потрібне повторне вивчення дисципліни.

За діючими стандартами магістранти з дисципліни «Методика викладання фахових дисциплін» атестуються на основі критерів щодо заліку.

Робоча навчальна програма дистанційного курсу з потижневим плануванням діяльності магістранта.

До програми додається глосарій, питання для самостійної науково-пізнавальної роботи, завдання для семінару, контрольним модульним роботам и практикумам. Слід мати на увазі, що завдання до практикумів з необхідним доопрацюванням є завданням і до комплексної модульної роботи.

Тематичний план діяльності магістранта, відповідна максимальна
кількість балів з курсу


«МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛИН» для магістрантів напрямку «Маркетинг»


Тема дисципліни

Максимальна
кількість
балів
за тему та модуль


Максимальна кількість балів за напрямом навчальної
діяльності


Сам. роб. з теорії економ

Сам. роб. з підготов. до семінару

Робота з питань

дист. курсу

Модульна контр. робота

Модуль1

50

10

10

10

20

1. Економічна наука як змістовний процес методики викладання фахових дисциплін з напряму «Маркетинг»

8

2

-

2

4

2. Економічний спосіб мислення: загальне та спеціальне

11

2

3

2

4

3. Предмет та метод курсу «Методика викладання фахових дисциплін» з напряму «Маркетинг». Проблеми викладання фахових дисциплін

10

1

3

2

4

4. Методичні аспекти планування та організаційні форми проведення економічних дисциплін з економічних спеціальностей в ВНЗ. Оцінювання навчально-наукових досягнень студентів, які навчаються на економічних спеціальностях

10

2

2

2

4

5. Учбові завдання як сучасний та специфічний спосіб організації викладання економічних дисциплін

11

3

2

2

4

Модуль2

50

10

10

10

20

6. Методи, технології, прийоми та способи викладання фахових дисциплін з економіки.

10

2

2

2

4

7. Сучасні моделі викладання економічних дисциплін на економічних спеціальностях. Зарубіжний досвід з новітніх технологій викладання економічних дисциплін на економічних спеціальностях

11

3

2

2

4

8. Методика організації самостійної роботи під час вивчення економічних наук. Забезпечення між предметних зв’язків та формування цілісної картини світу

9

2

1

2

4

9. Практикум з підготовки лекцій з економічних дисциплін

10

1

3

2

4

10. Практикум з розробки ділових ігор, ігрових ситуацій та проблемних завдань (в тому числі економічних загадок)

10

1

3

2

4

Всього

100

20

20

20

40
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   16

Схожі:

Тема "Що ми знаємо про маркетинг", доповідач Є. Нізельнік (студент...
Тема "Історія успіху компанії Apple (Стів Джобс)", доповідач О. Усупова (студентка напрямку маркетинг, 5-й курс, маркетинг-консультант...
Тема «Що ми знаємо про маркетинг», доповідач Є. Нізельнік (студент...
Тема «Історія успіху компанії Apple (Стів Джобс)», доповідач О. Усупова (студентка напрямку маркетинг, 5-й курс, маркетинг-консультант...
Викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах Гузняєва І. А
Ладиченко Т. В. Методика викладання навчального курсу "Людина і світ": 11 кл.: Книга для вчителя / Т. В. Ладиченко, Т. В. Бакка,...
Кафедра українознавства Г. Г. Кривчик, С. Г. Руденко Дистанційний курс Історія України
Мовляв, ми ж її вже вивчали в школі, та й взагалі для чого майбутньому інженеру-будівельнику, архітектору або економісту марно витрачати...
ДИСТАНЦІЙНИЙ КУРС З ПЕДАГОГІКИ Луганськ 2006 Передмова
Одне з провідних місць у цьому процесі належить циклу педагогічних дисциплін, зокрема курсу “Педагогіка”
Бухарова Г. Д. Маркетинг в образовании: учеб пособие для студ высш...
Артемова Л. В. Педагогіка і методика вищої школи: Навчально-методичний посібник для викладачів, аспірантів, студентів магістратури....
ЗАНЯТТЯ Маркетинг в діяльності бібліотек
Мета заняття: отримати загальну інформацію про маркетинг взагалі та бібліотечний маркетинг зокрема, визначити перспективність використання...
Підготовка до ЗНО- дистанційний курс «Як створити власне висловлення»
Робота в межах дистанційного курсу передбачає суб'єкт-суб'єктні відносини, більшу рівноправність між учнем і вчителем й не лише свободу...
Маркетинг в діяльності бібліотек Мета заняття
Мета заняття: отримати загальну інформацію про маркетинг взагалі та бібліотечний маркетинг зокрема, визначити перспективність використання...
РОБОЧА ПРОГРАМА З дисципліни “Англійська мова” Для спеціальності “Маркетинг” Факультет
Робоча програма складена на основі типової програми для студентів немовних спеціальностей за фахом “Маркетинг”
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка