УКРАЇНА
ЛУГИНСЬКА РАЙОННА РАДА ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РІШЕННЯ
вісімнадцята сесія VІ скликання
від №
Про Програму приватизації
нерухомого майна комунальної власності
територіальних громад сіл,селищ району
та Переліку об’єктів, що підлягають
приватизації у 2013 році.
Відповідно до Закону України “Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)”, враховуючи рекомендації постійної комісії районної ради з питань соціально-економічного розвитку, бюджету та комунальної власності, районна рада керуючись статтями 43, 60 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, районна рада
В И Р І Ш И Л А :
1. Затвердити Програму приватизації нерухомого майна комунальної власності територіальних громад сіл,селищ району та Переліку об’єктів, що підлягають приватизації у 2013 році.(додається).
2. Доручити відділу юридичного забезпечення та управління майном комунальної власності апарату районної ради здійснювати підготовку об’єктів комунальної власності територіальних громад району до приватизації, згідно переліку, затвердженого рішенням сесії районної ради (додається).
3. Оприлюднити в засобах масової інформації перелік об’єктів визначених до приватизації в 2013 році, затверджений цим рішенням.
4.Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань соціально-економічного розвитку, бюджету та комунальної власності (Двуреченський В.П.)
Голова районної ради В.Ю.Денисовець
Додаток 1
до рішення районної ради
від _____________року
Програма приватизації нерухомого майна комунальної власності територіальних громад сіл,селищ району та Переліку об’єктів, що підлягають приватизації у 2013 році
РОЗДІЛ І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1. Програма приватизації майна, яке є спільною власністю територіальних громад району і знаходиться на балансі підприємств, установ і організацій ( в подальшому – Програма), розроблена відповідно до законів України „Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)”, „Про Державну програму приватизації”, Закону України "Про внесення змін до деяких законів України з питань приватизації щодо реалізації положень Державної програми приватизації на 2012 - 2014 роки" а також інших нормативних актів з питань приватизації.
2. В разі внесення змін і доповнень у законодавчі акти щодо приватизації та з інших об’єктивних причин, відповідні зміни і доповнення за рішенням районної ради вносяться до цієї Програми і затверджуються районною радою.
3. Районну політику в сфері приватизації підприємств, організацій тощо ( в подальшому – Об’єктів) спільної власності територіальних громад району здійснює районна рада (в подальшому – Уповноважений орган приватизації).
4. Строк дії цієї Програми визначається до моменту прийняття чергової Програми приватизації.
Мета програми
5. Програма спрямована на створення умов для сприяння підвищенню ефективності використання і розпорядження майном спільної власності територіальних громад району, а також забезпечення надходження коштів до районного бюджету та скорочення бюджетних видатків на утримання окремих об’єктів спільної власності територіальних громад району.
Основні завдання приватизації
6. Приватизація об’єктів виключно за кошти з урахуванням їх індивідуальних особливостей.
7. Забезпечення інформаційної відкритості процесу приватизації.
8. Створення сприятливих умов для появи приватних власників, які мають довгострокові інтереси у розвитку приватизованого об’єкта та здійснюють ефективне управління ними;
9. Забезпечення збільшення надходжень коштів до районного бюджету від приватизації через підвищення конкурентності та прозорості продажів.
Умови для проведення приватизації
10. Умови для проведення приватизації є:
- відсутність законодавчої заборони на приватизацію з боку Верховної ради України, районної ради, судових органів;
- включення нових об’єктів до переліку тих, що підлягають приватизації;
- визначення початкової вартості майна при продажу на аукціоні та шляхом викупу за незалежною оцінкою;
- визначення суб’єкта оціночної діяльності для складання незалежної оцінки майна та Організатора для проведення аукціонів, на конкурсній основі;
- продаж майна здійснюється за окремим рішенням районної ради;
- відшкодування витрат, пов’язаних з підготовкою до приватизації об’єктів та їх продажем здійснюється за рахунок покупця.
РОЗДІЛ ІІ. ПЕРЕДПРИВАТИЗАЦІЙНА ПІДГОТОВКА ОБ’ЄКТІВ
Об’єкти приватизації
11. До об’єктів приватизації належать:
- окреме індивідуально визначене майно – будівлі, споруди, приміщення;
- майно ліквідованих підприємств;
- об’єкти незавершеного будівництва та недіючі об’єкти у зв’язку з відсутністю коштів на їх будівництво, ремонт, реконструкцію;
- структурні підрозділи комунальних підприємств (майстерні, цехи, дільниці, склади тощо);
12. Не підлягають приватизації об’єкти спільної комунальної власності територіальних громад Лугинського району, приватизація яких заборонена відповідно до чинного законодавства України та рішень сесій Лугинської районної ради.
13. В перелік об’єктів, що підлягають приватизації, можуть бути внесені на протязі строку дії цієї Програми зміни та доповнення в зв’язку із створенням нових підприємств, їх ліквідації, змінами в чинному законодавстві, та інше.
14. Підприємства та індивідуально визначені об’єкти, що виникають в ході приватизації майна, визначеного цією Програмою за рахунок злиття, поділу, приєднання, вилучення-перетворення, приватизуються без додаткового їх затвердження.
Порядок приватизації об’єктів
15. Приватизація об’єктів здійснюється шляхом:
- викупу;
- продажу на аукціоні, за конкурсом.
16. З моменту затвердження переліку об’єктів районної програми приватизації здійснюється їх підготовка до приватизації.
Підготовка об’єктів до продажу включає:
- проведення інвентаризації об’єкта в установленому порядку;
- проведення незалежної оцінки об’єкта для визначення ціни його продажу у разі приватизації шляхом викупу, або початкової ціни продажу у разі приватизації на аукціоні, за конкурсом;
- публікацію інформації про об’єкти приватизації у місцевій пресі та інших засобах масової інформації.
17. Строк підготовки об’єкта приватизації до продажу не повинен перевищувати трьох місяців з дня прийняття рішення про включення його до відповідного переліку об’єктів, що підлягають приватизації.
РОЗДІЛ ІІІ. ДОХОДИ ВІД ПРИВАТИЗАЦІЇ
18. Доходи від відчуження нерухомого майна комунальної власності територіальної громади району зараховуються: 70 відсотків до районного бюджету, 30 відсотків зараховується на рахунок балансоутримувача.
РОЗДІЛ IV. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
19. Контроль за здійсненням районної програми приватизації та належним і своєчасним виконанням умов договорів купівлі – продажу об’єктів спільної власності територіальних громад району здійснюється постійною комісією з питань соціально-економічного розвитку, бюджету та комунальної власності.
20. До покупця, який придбав на аукціоні майно, право володіння користування і розпорядження цим майном переходить після оформлення договору купівлі-продажу, акту приймання-передачі майна та повної сплати вартості придбаного майна.
21. Договір купівлі-продажу складається за типовою формою, встановленою чинним законодавством та підписується уповноваженим представником від районної ради на підстави доручення.
22. Порядок сплати і строки внесення коштів за об’єкт визначаються договором купівлі-продажу.
Строки внесення коштів не повинні перевищувати 10 календарних днів після укладення вказаного договору, в разі несплати дія договору припиняється.
Заступник голови
районної ради В.І.Давидюк
Додаток 2
до рішення районної ради
від _________ 2013року
Перелік об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ району,
що підлягають приватизації у 2013 році
№п.п
|
Об’єкт приватизації
|
Адреса
|
1
|
-нежитлове приміщення
|
смт. Лугини
вул. Шевченко 9
|
2
|
- частина приміщення аптечного пункту
площею 55,85 м.кв
|
с. Кремно вул..Шкільна 5
|
3
|
-нежитлове приміщення
|
смт.Лугини вул..Донського 15
|
Заступник голови
районної ради В.І.Давидюк
|