|
Скачати 37.96 Kb.
|
План-конспект уроку з трудового навчання Тема: Захист проекту Мета: навчальна: формування в учнів знань about процес захисту розроблених творчих виробів; виховна: виховання наполегливості та працьовитості; розвиваюча: удосконалення уміння демонстрування та опису виробу. Хід уроку I. Організаційна частина II. Актуалізація знань учнів На наступному уроці ви будемо захищати свої вироби, тому вам потрібно знати саму суть процесу захисту, а також потрібну документацію (портфоліо проекту) та послідовність подання інформації при захисті. III. Викладення нового матеріалу ЗАХИСТ ТВОРЧОГО ПРОЕКТУ На захист творчого проекту кожен учень (група учнів) готує проектну папку (пояснювальну записку) та виріб. Рекомендований вміст проектної папки
Пояснювальна записка повинна бути акуратно оформлена, написана гарним почерком або надрукована з допомогою ПК на аркушах паперу форматом А4. Вона обов’язково повинна вміщувати такі розділи:
На титульному листі пояснювальної записки пишуться:
* У випадку виконання проекту групою вказуються прізвища та імена кожного учня групи та їх ролі (дизайнер, майстер, рекламний агент, адміністратор). На першому аркуші записуються назви розділів з указаними номерами сторінок. Сторінки повинні бути пронумеровані та скріплені. Захист роботи відбувається перед спеціальною експертною комісією, яка складається із 2-4-х осіб (або однокласників, або учнів інших класів). Для виступу кожному учневі дається 5-7 хвилин. Після виступу присутні можуть ставити запитання та висловлювати власну думку. Запитання й пояснення повинні бути по суті проектної роботи. Від учня, який захищає свою роботу, повинні бути отримані всі пояснення зі змісту, оформлення та виконання роботи, аргументовані посилання на джерела інформації. Підсумкова оцінка — рейтингова, яка включає самооцінку, середню колективну оцінку експертів та оцінку вчителя. ПЛАН ВИСТУПУ НА ЗАХИСТІ 1. Мета проекту:
2. Розв’язувані задачі: конструктивні
технологічні
екологічні
естетичні
економічні та маркетингові
3. Коротка історична довідка з теми проекту:
4. Хід виконання проекту:
5. Економічна доцільність виготовлення виробу, виходячи з аналізу:
6. Висновки з теми проекту:
7. Власна оцінка роботи над проектом. Загальна оцінка є середньоарифметичною чотирьох оцінок:
IV. Практична робота. За планом, який ви законспектували в зошит розробіть план свого виступу на наступному уроці. Те що ви сьогодні не завершите, будете доробляти вдома. V. Аналіз роботи усього класу VІ. Підсумок уроку |
План-конспект уроку з трудового навчання Тема : Портфоліо проекту Портфоліо використовують для того, щоб більш широко розкрити уявлення про ваш проект (виріб). Також портфоліо використовують під... |
План-конспект уроку з трудового навчання Тема : Портфоліо проекту Портфоліо використовують для того, щоб більш широко розкрити уявлення про ваш проект (виріб). Також портфоліо використовують під... |
План-конспект уроку трудового навчання Т Тема уроку. Пошук аналогів існуючих виробів та зображень для випалювання, їх аналіз |
16 годин кожен. Їх вивчення відбувається за окремо розробленими програмами.... Особливістю сучасного уроку трудового навчання є навчання учнів не лише конкретним трудовим операціям але й підготовка їх до життя,... |
Методичні рекомендації до структур окремих типів уроків трудового... Виникає питання: як за 45 хвилин встигнути виконати весь обсяг відповідного навчального матеріалу. Перш за все, необхідно відійти... |
Класифікація проектів з трудового навчання Навчальні проекти, що виконуються школярами на уроках трудового навчання, можна класифікувати за такими ознаками |
План проведення тижня трудового навчання Виставка найкращих робіт, виготовлених на уроках трудового навчання й у позакласний час учнями 5-11 кл |
Методичні рекомендації до вивчення трудового навчання у загальноосвітніх... Викладання трудового навчання в загальноосвітніх закладах здійснюється відповідно до таких нормативних документів |
ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ ТА ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ... |
Уроку з трудового навчання Тема: Постановка проблеми. Робота з інформаційними джерелами Проблемна ситуація завжди базується на суперечностях. Навчальна проблема – це суперечність між старою та новою інформацією. Проблемне... |