|
Скачати 31.73 Kb.
|
Урок «Операція "Таємничий острів"» Цілі уроку: вийшовши за межі програми, показати могутність хімії як джерела добробуту для всього народу; показати величезне значення науки хімії в житті людини й суспільства. Тин уроку: міжпредметне навчання та систематизація знань. Форма проведення: науково-практична конференція із захисту творчих робіт. ХІД УРОКУ 1. Завдання учасникам операції «Таємничий острів» Уважно прочитати знаменитий роман Жуля Берна «Таємничий острів» і написати повідомлення, в якому оцінювалося б, наскільки реально описано в книзі події з погляду хімії, геології, екології та інших наук. Думку обґрунтувати. 2. Захист робіт учнів відбувається після обробки матеріалу Ці захисти можна проводити підчас вивчення, закріплення матеріалу з теми «Роль хімії у житті суспільства». Наприклад: Звіт ученого біолога, що відвідав «таємничий острів». Якби острів відвідав учений-біолог, він, мабуть, був би вражений більше, ніж геолог. Насамперед — рослинність. Евкаліпти, верби, деревоподібні папороті, дуби, кедри, хлібні дерева. Цікаво, як потрапили на острів, розташований у південній півкулі, кедри й дуби, що ростуть виключно у північній півкулі? Евкаліпти ростуть в Австралії, що від острова далеко, тож яким чином насіння подолаю сотні миль водного простору? Подивимося на тваринний світ. Агуті, кенгуру, фазани, муфлони, коала, кролики, кабани, кози, куруку, тетерева, водяні свинки... Кенгуру живе в Австралії; тетерева й фазани — далеко на півночі. А водяна свинка мешкає у прісній воді в Південній Америці; леопарди — мешканці Азії. Вони також потрапили на острів «дивом». А взагалі, рослинність і тваринний світ острова — прекрасний, дивний, захоплює й надить у подорож... Урок-презентація Форма уроку: загально-індивідуальна (кожна група звітує про свою діяльність; зі звітів вибирається найкращий). Цілі: продемонструвати вміння й навички аналізувати, узагальнювати, виокремлювати істотне, головне; вміти логічно, послідовно, переконливо довести, обгрунтувати значущість підібраного матеріалу; переконати всіх у важливості й актуальності добору рубрик творчих робіт. Форма проведення: презентація хімічного журналу. ХІД УРОКУ І. Кожній творчій групі класу дається завдання: створити хімічний журнал, що має рубрики:
4. Підсумки презентації підбиває журі.
|
УРОК НАСЛІДКИ ДЕГРАДАЦІЇ ПРИРОДНИХ КОМПОНЕНТІВ Цілі уроку Цілі уроку: ознайомити учнів із наслідками деградації природних компонентів; розвивати вміння використовувати знання попередніх... |
Урок-тренінг «Незаселений острів» Уявіть, що ви пливете до Африки. Унаслідок катастрофи ви потрапили на незаселений острів. Коли вас врятують, і чи зможуть це зробити... |
УРОК 10. КРУГООБІГИ РЕЧОВИН, ЕНЕРГІЇ, ІНФОРМАЦІЇ ТА IX ЗМІНИ АНТРОПОГЕННОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ Цілі уроку Цілі уроку: ознайомити учнів зі змінами кругообігу речовин, енергії та інформації внаслідок антропогенної діяльності; розвивати навички... |
УРОК ПРЕДМЕТ, ОБ'ЄКТ, ЗАВДАННЯ і МЕТОДИ НАУКИ ПРО ДОВКІЛЛЯ Цілі уроку Цілі уроку: розглянути визначення, предмет і завдання екології як науки; розвивати навички застосування матеріалів інших курсів... |
УРОК 11. КАТЕГОРІЯ «ЗБАЛАНСОВАНИЙ РОЗВИТОК», її ЕВОЛЮЦІЯ. НАЙВАЖЛИВІШІ... Цілі уроку: ознайомити учнів з категорією «збалансований розвиток», розглянути найважливіші баланси у сфері користування; розвивати... |
УРОК СТРУКТУРА СУЧАСНОЇ ЕКОЛОГІЇ ТА її МІСЦЕ В СИСТЕМІ НАУК Цілі уроку Цілі уроку: проаналізувати структуру сучасної екології, визначити її місце в системі наук; розвивати навички практичного застосування... |
УРОК 15. КАТЕГОРІЯ «ОПТИМІЗАЦІЯ». КРИТЕРІЇ ТА ПРІОРИТЕТИ ЛАНДШАФТНО-ЕКОЛОГІЧНОЇ... Цілі уроку: ознайомити учнів з категорією «оптимізація», розглянути критерії та пріоритети ландшафтно-екологічної оптимізації території;... |
Дата проведення уроку: УРОК 2 Цілі уроку: проаналізувати структуру сучасної екології, визначити її місце в системі наук; розвивати навички практичного застосування... |
УРОК 14 Цілі уроку: ознайомити учнів з основними категоріями заповідних об'єктів, сформувати в них уявлення про екомережі; розвивати навички... |
Нестандартний урок у 10 класі з теми «Загальні властивості металів» Цілі Цілі: узагальнити, поглибити й закріпити основні теоретичні знання теми будова, тип зв'язку, фізико-хімічні властивості, способи... |