Тестова методика ЯК ОБРАТИ ПРОФЕСІЮ


Скачати 35.32 Kb.
Назва Тестова методика ЯК ОБРАТИ ПРОФЕСІЮ
Дата 10.06.2013
Розмір 35.32 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Спорт > Документи
Тестова методика ЯК ОБРАТИ ПРОФЕСІЮ
Доцільним при визначенні професійної спрямованості учнівської молоді є використання тестової методики, підготовленої співробітни­ками Інституту професійного самовизначення молоді Російської ака­демії освіти.

Інструкція. «З перерахованих тверджень і професійних якостей ви­беріть ті, котрі ви вважаєте значимими для майбутньої професійної діяль­ності».

  1. Ви надаєте перевагу суспільним інтересам перед особистими.

  2. Намагаєтеся зрозуміти думку інших людей, поважаєте чужу думку.

  3. Ви дружелюбні й товариські.

  4. Волієте працювати, учитися і відпочивати в колективі.

  5. Можете взяти на себе лідерство і здатні працювати керівником.

  6. Ви ввічливі, умієте поважати людей.

  7. Ретельно виконуєте доручене.

  8. Ви керуєтеся загальноприйнятими нормами і дотримуєтеся вста­новлених правил.

  9. Ви життєрадісні.

  10. Ви дотепні і маєте почуття гумору.

  11. Ви мужні.

  12. Ви терплячі.

  13. Маєте почуття відповідальності.

  14. Завжди закінчуєте розпочату роботу, справу.

  15. Вмієте отримувати прибуток.

  16. Ви чесні.

  17. Любите роботу, в якій багато розмаїття.

  18. Ваші справи ведете з ентузіазмом.

  19. Швидкі в роботі.

  20. Ретельні в роботі.

  21. Швидкі в розумінні ідей.

  22. У вас є почуття справедливості.

  23. Можете швидко прийняти рішення в несподіваній ситуації.

  24. Виконуєте роботу в несподіваній ситуації.

  25. Думаєте про своє майбутнє і плануєте його.

  26. Ви творча особистість.

  27. Швидко сприймаєте дійсність. У вас добре розвинутий: а) зір, б) слух, в) нюх, г) смак.

  28. Ви заповзятливі.

  29. У вас умілі: а) пальці, б) ноги, в) руки.

  30. Можете добре керувати механізмами за допомогою: а) очей і рук, б) очей, ніг і рук.

  31. Ви придатні до роботи: а) у приміщенні, б) просто неба.

  32. Вам подобається вирощувати і утримувати живих істот.

  33. Вам подобаються красиві речі.

  34. Ви добре висловлюєте свої думки: а) на словах, б) письмово, в)засобами каліграфії, г) за допомогою живопису, г) скульптури, д) музи­ки, е)акторської гри.

  35. Можете дотримуватися чистоти і підгримувати гарний санітарний стан.

  36. Ви фізично сильні, у вас особливо розвинуті: а) кисті рук, б) руки, в) спина, г) ноги.

  37. Ви любите: а) займатися спортом, б) стежити, як займаються спортом інші.

  38. У вас гарна пам'ять.

  39. Ви добре піклуєтеся: а) про дітей, б) про старших, в) про хворих, г) про чужих людей (не родичів).

  40. Можете переписувати слова ы цифри, знаходити помилки.

  41. Можете рахувати швидко і точно.


Формула професій:

Археолог—14,18,20,21,24,25,26,346,38.

Архітектор—5,13,18,20,21,23,24,25,26,27 а, 29 а, в, 32,34 б, 35,39,41.

Біолог—14,18,20,21,23,24,25,26,27 а, 6,29 а, в, 32,34 6,35,38,39,41.

Хімік—5,12,13,18,20,21,23,24,25,26,27 а, в, г, 29 а, в, 30а,313,35,38,39,41.

Еколог—14,18,20,21,23,24,25,26,27 а, б, г, 29 а, г, 34 б, 38.

Актор (акторка) — 4,7,10,12,26,27 а, б, 29 а, б, в, 33,34 а, е, 38.

Художник — 5,18,21,26,37 а, б, 29 а, в, 33,34 г, г, 38,39.

Композитор —19,20,26,27 а, б, 29 а, в, ЗО а, 31 а, 34 в, 36 а, 38,40.

Дизайнер—13,17,18,20,21,24,25,26,27 а, г,29 а, в, 33,34 г,г,38,39,41.

Журналіст—1,6,10,11,12,13,18,19,20,21,22,23,25,26,27 а, б, 28, 31 а, б, 34 а, б, 38.

Письменник—1,10,11,13,17,18,21,25,26,31 а,33,34б,38.

Екскурсовод —3,9,16,20,34 а, 3 8,40.

Перекладач —3,6,8,12,13,14,20,21,24,27 а, б, 34 а, 38.

Секретар-машиністка— 7,8,19,24,29 а, З, ЗО а, 31 а, 40.

Діловод — 13,24,31 а, 40,41.

Бухгалтер—13,16,24,29 а,31 а, 40,41.

Економіст—12,14,17,20,24,25,31 а, 34 а, б, 38,39,40,41.

Бібліотекар—2,13,16,20,24,25,29,40.

Перукар —3,7,9,10,19,20,27 а,г, 29 а, в, ЗО а, 31 а.

Бармен —3,6,9,10,12,20,25,27 а, б, в, 29 а, в, ЗО а.

Кухар —5,13,14,19,20,26,27 а, в, г, 29 а, в, ЗО а, 33,35,39.

Вихователь — 2,9,12,13,20,23,27 а, б, 34 а, д, е, 35,39,40 а, г.

Пожежний — 1,4,7,8,11,12,19,23,27 а, 28,36 а, б, в, г.

Офіцер (військовий) —5,11,13,20,21,22,23,29 а, в, ЗО б, 34 а, 35,36 а, б, в, г, 38,39.

Манекенниця — 3,7,9,17,31 а,33,34е.

Швачка-мотористка— 7,20,24,27 а, б, г, 29 а, в, ЗО б, 31 а.

Годинникар—12,18,20,24,27 а, б, 29 а, ЗО а, 31 а.

Столяр — 12,20,24,27 а, 29 а, в, ЗО а, 31 а, 33,34 г, 36 а, б, в, г.

Кранівник —7,8,12,20,21,23,27 а, ЗОа, 6,31 б.

Маляр —12,24,27 а, г, 29 а, в, ЗО а, 31 а, 33,34 г, 36 а, б, в, г.

Інженер-електронник—4,8,12,13,18,20,21,23,24,26,27 а, б, г, 29 а, в, ЗО а, 38,39,41.

Ремонтник радіо, телеапаратури — 12,20,21,23,27 а, б, 29 а, в, ЗО а, 31 а.

Робітник-металург—12,20,23,24,27 а, б, 29 а, в, ЗО а, 36 а, б, в, г.

Оператор-програміст — 19,20,27 а, 29 а, ЗО а, 31 а, 41.

Геолог—14,18,20,21,23,24,25,26,346,38,40,41.

Юрист—1,2,8,13,14,21,22,24,25,34 а, 6,38,41.

Математик—14,18,20,21,24,25,26,31 а, 38,39,40,41.

Лікар —2,4,8,11,13,18,19,20,21,23,26,27 а, 6.

Метеоролог—14,18,20,21,23,24,25,26,27 а, б, 29 а, б, в, ЗО б, 34 6,38,41.

Психолог, психіатр—2,3,5,6,8,9,12,13,17,18,20,21,24,25,26,27 а, б, 29 а, в, ЗО а, б, 34 а-д, 35,38,39.

Учитель—2,5,6,8,12,13,18,20,21,24,25,26,27 а, б, 29 а, в, ЗО а, 6,34 а-д.

Ветеринар—5,8,11,13,20,21,23,27а,б,в,29в,30а,35,36а,б,в,г,38,39.

Фермер —12,20, ЗО а, 31 б, 32,35,36 а, б, в, г.

Збирач автомобілів —12,13,20,21,24,27 а, б, 29 в, ЗО в, 36 а, б, в, г.

Кораблебудівник—12,18,20,27 а, 29 а, ЗО а, 36 а, б, в, г, 41.

Капітан корабля—5,8,11,12,13,20,21,23,24,25,27 а, б, 36 а, б, в, г, 38,39,41.

Водій автобуса — 8,13,20,23,27 а, б, ЗО б, 36 а, б, в, г.

Стюардеса—2,3,7,12,13,20,21,23,34 а, 40 а, б, в, г.

Професійний спортсмен—8,9,14,23,24,27 а, б, 29 а, б, в, 35,36 а, б, в, г, 37 а, б.

Каскадер—11,12,17,19,27 а, б, 28,29 б, в, ЗО а, б, 36 а, б, в, г, 37 а, 6.

Схожі:

Дослідження: «Духовний потенціал в структурі особистості учня» Предмет
Методи дослідження: Інтегративна тестова методика «Духовний потенціал особистості» (автор кандидат психологічних наук Едуард Помиткін)....
Конкурс-гра «Голосую за професію»
Мета: Ознайомити з різноманітним світом професій; звернути увагу підлітків на таке важливе питання, як вибір професії; розширяти...
Про підсумки проведення ІІ та ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських...
Важливий напрямок роботи з обдарованими дітьми – підготовка та їх участь у Всеукраїнських олімпіадах. Олімпіади сприяють розвитку...
Асоціація фахівців з нерухомості України Київське міське відділення
Президент АФНУ Шульга А. В. запропонував обрати Президію у складі Альвана Л.І., Базелінського Ю. Ф., Злидня С. А., Шульги А. В. Головою...
Асоціація фахівців з нерухомості України Київське міське відділення
КМВ АФНУ Пилипчук А. К привітав всіх з відкриттям XVІІ звітно-виборчої Конференції і запропонував обрати робочу Президію у складі...
Асоціація фахівців з нерухомості України Київське міське відділення
Голова Правління КМВ АФНУ Корчев Д. Ю. привітав всіх з відкриттям XVІІІ звітної Конференції і запропонував обрати робочу Президію...
Асоціація фахівців з нерухомості України Київське міське відділення
Голова Правління КМВ АФНУ Злидень С. А. привітав всіх з відкриттям XV звітно-виборчої Конференції і запропонував обрати робочу Президію...
1. Російсько-турецька війна та звільнення балканських слов’ян. 4 год
Тема Югославські держави у часи Другої світової війни – 3 б., тестова перевірка
Обрати раду кабінету української мови та літератури

Обери свою майбутню професію”
Незабаром почнеться зовнішнє незалежне оцінювання, а відтак і вступна кампанія 2011 року у вищих та професійно-технічних навчальних...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка