АНОТОВАНИЙ КАТАЛОГ


Скачати 473.31 Kb.
НазваАНОТОВАНИЙ КАТАЛОГ
Сторінка1/2
Дата11.04.2013
Розмір473.31 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Психологія > Документи
  1   2


Міністерство освіти і науки України

Головне управління освіти і науки

Черкаської облдержадміністрації

Черкаський обласний інститут післядипломної

освіти педагогічних працівників

АНОТОВАНИЙ КАТАЛОГ
ПРОБЛЕМНИХ СПЕЦСЕМІНАРІВ, ТРЕНІГ-КУРСІВ

ТА ПРАКТИКУМІВ
(для замовлень на проведення на базі районів,

міст Черкаської області)

м. Черкаси

2007

Відповідальний за випуск – Назаренко Галина Анатоліївна, заступник директора з наукової та видавничої роботи ЧОІПОПП.
Розміщені у каталозі проблемні семінари, тренінги-курси та практикуми рекомендуються для проведення науково-педагогічними працівниками ЧОІПОПП на базі районів, міст і навіть окремих шкіл області. Листи-замовлення необхідно надсилати до адміністрації інституту. Кількість учасників – не менше 15 осіб.

Затверджено вченою радою ОІПОПП.

Протокол №2 від 16 травня 2007 р.
Видання підготовлено до друку та віддруковано

редакційно-видавничим відділом ЧОІПОПП.

Зам. №806. Тираж 50 пр.

18003, Черкаси, вул. Бидгощська, 38/1.

ЗМІСТ


І. Підвищення загальнопедагогічної компетентності та фахової майстерності вчителів.

1

Гаряча С.А. Семінар-тренінг “Впровадження активних методів навчання, спрямованих на розвиток критичного мислення школярів”

6

2

Крутенко О.В. “Розвиток навичок критичного мислення”

7

3

Добровольська Л.Н. Семінар-тренінг “Методичні основи організації та активізації навчально-творчої діяльності молодших школярів, розвиток логічного мислення”

7

4

Бегеза Л.Є. Тренінг-курс “Розвиток адаптивних якостей педагогічних працівників”

8

5


Алексєєва В.І. Майстер-клас “Основи гуманно-особистісного підходу до дітей в освітньому процесі” (на засадах гуманної педагогіки Ш.О. Амонашвілі)

9

6

Артеменко Т.Б. Семінар-практикум “Мірологія та риторика
сучасної освіти”

9

7

Артеменко Т.Б. Семінар-тренінг “Розвиток особистісної сфери практичного психолога”

10

8

Гловацький С.В. Семінар-практикум “Інтерактивні методи на уроках музичного мистецтва”

10

9

Гловацький С.В. Проблемний семінар-практикум “Розвиток вокально-хорових навичок на уроках музичного мистецтва та в позакласній роботі”

11

10

Гребенюк О.Ю. Тренінг психологічної компетентності “Активне соціально-психологічне навчання”

11

11

Гребенюк О.Ю. Тренінг “Психомалюнок як метод психодіагностики та психокорекції особистості”

12

12

Гребенюк О.Ю. Тренінг “Психічні травми, їх діагностика і корекція”

12

13

Ніколаєску І.О. Семінар-практикум “Імідж соціального педагога”

13

14

Щербенко С.К. Семінар-практикум “Формування образного мислення (ФОМ)”

14

15

Хрипун В.І. Семінар-тренінг “Духовний особистісний розвиток сучасного педагога”

14

16

Волошенко О.В. Семінар-тренінг “Управління конфліктами в освітньому середовищі”

15

17

Волошенко О.В. Спецкурс “Психолого-педагогічні аспекти підготовки дітей до школи”

16

18

Волошенко О.В. Семінар-тренінг “Психологічні основи збереження здоровя педагогічних працівників”

17

19

Волошенко О.В. Семінар-тренінг “Психологічний аналіз професійної діяльності керівника навчального закладу”

17

20

Волошенко О.В. Спецкурс “Врахування індивідуальних особливостей учня у педагогічному процесі”

18

21

Волошенко О.В. Спецкурс “Професійна самореалізація педагогічного працівника”

18

22

Волошенко О.В. Семінар-тренінг “Управління часом”

19

3

Боговарова О.І. Тренінг “Педагогічний конфлікт: стратегії успішного розвязання”

19

24

Боговарова О.І. Тренінг емоційної грамотності “Горіти, але не вигорати!”

20

25

Боговарова О.І. Психотерапевтичний марафон “Всі ми народжені в дитинстві”

21

26

Боговарова О.І. Семінар-тренінг “Мій робочий та особистий стиль спілкування”

22

27

Боговарова О.І. Психологічний практикум “Основи психотерапії для вчителів (психолога, директора)”

23

28

Боговарова О.І. Батьківська школа “Як любити дітей” (цикл тренінгів)

24

29

Боговарова О.І. Семінар-тренінг “1+1=3, або створення команди та управління нею”

25

30

Боговарова О.І. Індивідуальне психологічне консультування та психотерапія

26

ІІ. Сприяння запровадженого профільного навчання учнів старшої школи.

1

Юрчак В.А. Проблемний семінар “Культорологічні підходи до викладання зарубіжної літератури”

26

2

Даниленко Л.І. Семінар-тренінг з підготовки вчителів до викладання курсу за вибором “Екологічні проблеми харчування людини”

27

3

Месевря О.І., Січкар С.І. Семінар-практикум з підготовки педагогів до викладання факультативного курсу “Сучасна українська література”

28

4

Месевря О.І. Семінар-практикум з підготовки педагогів до викладання спецкурсу “Сучасний літературний процес на Черкащині”

28

5

Січкар С.І. Семінар-практикум “Використання ІКТ на уроках української мови та літератури”

29

6

Гловацький С.В. Проблемний семінар з підготовки педагогів до викладання інтегрованих курсів “Художня культура світу”, ”Художня культура України”

30

7

Крутенко О.В. Семінар-тренінг з допрофільного навчання “Мій вибір – життєвий успіх” (вибір майбутньої професії)

30

8

Новосельський М.А. Семінар-практикум з підготовки вчителів до викладання елективного курсу “Енергозбереження”

31

9

Замулко О.І. Семінар-практикум з підготовки вчителів до викладання елективного курсу “Хімія і здоровя”

31

10

Замулко О.І. Семінар-практикум з підготовки вчителів до викладання спецкурсу “Хімія в побуті”

32

11

Щербенко С.К. Семінар-практикум з підготовки вчителів до викладання спецкурсу ”Художня культура України”

32

12

Щербенко С.К. Семінар-практикум з підготовки вчителів до викладання спецкурсу ”Художня культура світу”

33

13

Степанова Н.М. Тренінг-курс з підготовки педагогів до викладання факультативного курсу “Основи християнської етики в українській культурі”

34

14

Фурник І.В., Шемшур В.М. Семінар-практикум “Основи інформаційних технологій” (у рамках програми “Партнерство у навчанні”)

34

ІІІ. Методичне забезпечення виховної діяльності освітніх закладів.

1

Андрющенко Т.К. Семінар-практикум “Формування у дошкільників ціннісного ставлення до власного здоровя”

35

2

Кудін В.С. Тренінг-курс “Захист благополуччя дітей в Україні”(охорона дитинства)

36

3

Степанова Н.М. Семінар-тренінг “Організація та розбудова громадсько-активної школи як осередку розвитку громади”

37

4

Бегеза Л.Є. Семінар-тренінг з підготовки педагогів-тренерів “Комплексної програми формування навичок здорового способу життя у дітей та підлітків” (за програмою “Діалог”)

38

5

Лєснікова Ю.В. Тренінг “Значення раціонального харчування для підтримки здоров’я дітей та молоді”

38

6

Гребенюк О.Ю. Екологічний тренінг

39

7

Чиркова С.І. Тренінг-курс “Метод проектів у програмі “Відкрий серце розуму” (підготовка до роботи з обдарованою молоддю)

39

8

Крутенко О.В. Семінар-тренінг з підготовки педагогів-тренерів Програми “Рівний-рівному” (формування здорового способу життя дітей 10-18 років)

40

9

Лєснікова Ю.В. Семінар-тренінг з підготовки педагогів-тренерів Програми “Корисні звички” (формування здорового способу життя молодших школярів)

41

10

Степанова Н.М. Тренінг-курс з підготовки педагогів до викладання факультативного курсу

41

11

Савицька Г.І. Семінар-тренінг “Використання інтерактивних технологій у викладанні французької мови”

41

12

Пахомова Т.Г. Семінар-тренінг “Ефективна навчальна комунікація та взаємодія з викладання іноземних мов”.

42

13

Козлова О.М. Семінар-практикум з підготовки вчителів математики до викладання елективного курсу “Знайомство з імовірністю і статистикою у 5-6 класах”.

42

14

Кравцов А.К. Семінар-практикум з підготовки вчителів предмета “Захист Вітчизни” в 10-11 класах.

43

15

Підоплічко М.Д. Семінар-практикум “Проблеми вивчення, узагальнення та впровадження передового педагогічного досвіду в практику роботи вчителів загальноосвітніх шкіл”

44


І. Підвищення загальнопедагогічної компетентності та фахової майстерності вчителів


Гаряча Світлана Анатоліївна,

завідувач лабораторії

дошкільної та початкової освіти

ОІПОПП
Семінар-тренінг “Впровадження активних методів навчання, спрямованих на розвиток критичного мислення молодших школярів”
Категорія учасників: вчителі початкових класів.

Учасники семінару-тренінгу навчаться:

  • здійснювати вибір видів та форм роботи з учнями початкових класів відповідно до теорії множинного інтелекту Говарда Гарднера;

  • організовувати на уроках розвивальне середовище для молодших школярів;

  • застосовувати основні методи активного навчання та розвитку критичного мислення молодших школярів під час викладання різних предметів;

  • планувати урок, спрямовуючи його на розвиток критичного мислення.
  1   2

Схожі:

Анотований каталог друкованих матеріалів педагогічних працівників...
Робота методичного кабінету ліцею в значній мірі направлена на допомогу у підготовці педагогічними працівниками методичних розробок...
Анкета опитування «Каталог аудіозаписів» Особисті дані: ПІБ (за бажанням)

Г.І. Богославець // Педагогічний вісник. 2006. №2. С. 7-10
КАТАЛОГ НАУКОВО-МЕТОДИЧНИХ ВИДАНЬ ВИКЛАДАЧІВ КАФЕДРИ ОСВІТНЬОГО МЕНЕДЖМЕНТУ І ПЕДАГОГІЧНИХ ІННОВАЦІЙ
„Каталог послуг”
До платних послуг увійшли послуги, пов’язані з ліцензуванням виробництва і обігу спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів
До 155-річчя від дня народження Івана Яковича Франка До Лолина! До Ольги! До життя!
До Лолина! До Ольги! До життя! : каталог книжкової виставки / Долинська ЦРБ; [упоряд.: З. В. Тарантюк, Л. С. Бобешко, О. Г. Андрєєва,...
Тренер (психолог)
Але буває так, що читач шукає літературу по темі, що цікавить його, не знаючи ні автора, ні назви. Тоді бібліотекареві приходить...
Національний технічний університет України «КПІ» Науково-технічна лабораторія СЕТ
Для інсталяції системи достатньо просто скопіювати дані файли в будь-який каталог жорсткого диску. В каталозі також повинна існувати...
ДЕНЬ СВЯТОГО ВАЛЕНТИНА
Федишин «Лише у нас на Україні», Н. Май «Мамина сорочка», «Пісня про тата», мелодія скрипки та гітари, мелодія Шопена, М. Скорик...
КАТАЛОГ ІННОВАЦІЙНИХ ОСВІТНІХ ПРОЕКТІВ ТА ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ – 2013
НАПН України, закладів післядипломної педагогічної освіти, Асоціації керівників шкіл м. Києва, Громадської організації «Агенція розвитку...
Книга дзеркало життя. Книгу прочитав на крилах політав. Хто вчиться...
Мета: Ознайомити з поняттями «каталог», «картотека». Розширити світогляд учнів. Стимулювати пізнавальну активність. Виховувати любов...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка