Національний технічний університет України «КПІ» Науково-технічна лабораторія СЕТ


Скачати 43.57 Kb.
Назва Національний технічний університет України «КПІ» Науково-технічна лабораторія СЕТ
Дата 08.05.2013
Розмір 43.57 Kb.
Тип Керівництво
bibl.com.ua > Інформатика > Керівництво
Національний технічний університет України «КПІ»

Науково-технічна лабораторія СЕТ

www.setlab.net
EduManager – програма для демонстрації використання понятійно-тезисної моделі для навчального процесу.

Автоматизація контролю знань

Документація





  1. Інсталяція системи


Програмний комплекс складається з двох файлів:

  • EduManager.exe – виконавчий модуль

  • EduBase.mdb – база даних

Для інсталяції системи достатньо просто скопіювати дані файли в будь-який каталог жорсткого диску. В каталозі також повинна існувати папка Frames (її слід створити або скопіювати з інсталяційного диску).

Подальше налаштування програм не потрібне.

Запуск системи проводиться шляхом виконання модулю EduManager.exe.



  1. Керівництво користувача


Після виконання інсталяції системи можна приступити до її використання. В даному розділі описана методика роботи з програмою.



  1. Інтерфейс системи


Ознайомимося з інтерфейсом програмної системи. Після запуску, користувач бачить вікно, зображене на Рис. 1. Ліва частина вікна являє собою дерево-структури курсів, завантажених в систему. Праворуч – форма фрагменту.



Рис. 1. Вікно системи після запуску



  1. Формування структури курсів


Структура курсу представлена у вигляді дерева. На першому рівні – спеціальності, на другому – розділи, на третьому - теми, на четвертому – лекції, на п’ятому – фрагменти. Структуру цього дерева можна редагувати за допомогою елементів панелі «Дерево курсів» в лівій частині вікна (див. Рис. 2).




Рис. 2. Формування структури курсів
В процесі переходу між елементами дерева в правій частині відображається інформація про вибраний елемент. Ця форма однотипна для всіх елементів, окрім фрагменту. Тут можна редагувати назву структурного елементу курсу і його номер по порядку серед інших елементів цього ж рівня (№п/п). Форма зображена на Рис. 3.



Рис. 3. Форма редагування структурного елемента курсу
Саме з даної форми виконується запуск на побудову тесту. Тест будується по ділянці матеріалу, що охоплює даний структурний елемент курсу.


  1. Робота з фрагментом


Навчальний матеріал зберігається у фрагментах. При переході у дереві курсів до найнижчого рівня вузлів, тобто до фрагментів, в правій частині вікна з’являється форма роботи з фрагментом (Рис. 4).

При завантаженні або формуванні фрагменту безпосередньо в програмі слід зважати, що система сприймає текст фрагменту як текст формату HTML (тільки та, частина документу, що знаходиться всередині тегів тіла документа і ). Зроблене це тому, що навчальний матеріал розраховано використовувати в мережі INTERNET, де головним форматом передачі текстової інформації є формат HTML. Форма роботи з фрагментом зображена на Рис. 4.



Рис. 4. Форма роботи з фрагментом

Завантаження фрагменту з файлу
Текст для фрагменту можна приготувати в сторонньому редакторі, після чого завантажити з зовнішнього файлу в систему. Зробити це можна по кнопці «Завантажити з файлу» на формі.
Додавання поняття і тези
Процес формування бази знань є ключовим в роботі системи. Саме при роботі з фрагментом користувач має можливість додавати і редагувати поняття та тези. Все це можна зробити в більшості випадків, користуючись лише мишею без застосування клавіатури. Перш за все , вкладка «Браузер» має бути активна. Щоб додати тезу чи поняття з тексту, слід виділити необхідну ділянку тексту. Після цього натиснути кнопку «Додати тезу» (поняття). Перед користувачем відкриється форма редагування тези (поняття) (див. рис.6.5,6.6), і відповідний текст знаходитиметься в необхідному полі.


Рис. 5. Редагування поняття


Рис. 5. Редагування тези
На формах у відповідних полях редагуються:

  • Назва/текст;

  • Клас;

  • Рівень важливості.

При натисканні на кнопку «Вилучити», відповідний елемент вилучається з бази даних.


  1. Тестування


Тестування проводиться по певній ділянці навчального матеріалу – по всій дисципліні, по розділу, по темі, або лекції. Для вибору ділянки потрібно просто активізувати відповідний елемент у дереві курсів. Після цього відкривається форма, цього елементу (див. Рис. 3). Щоб запустити побудову тесту слід натиснути кнопку тестування. Після цього починається динамічна побудова тесту із бази знань і відкривається вікно тестування (рис.6.6).


Рис. 6. Форма тестування
За допомогою візуальних елементів користувач може дати відповіді на поставлені запитання. По кнопці «Перевірка» виконується перевірка і оцінка результатів тестування.

Схожі:

Концептуальний підхід до подання знань в інтелектуальній освітній системі
Лабораторія СЕТ – Науково-технічна лабораторія новітніх інформаційних технологій
Лабораторія СЕТ Науково-технічна лабораторія новітніх інформаційних технологій
Лабораторія СЕТ – Науково-технічна лабораторія новітніх інформаційних технологій
К. М. Ситника Допущено Міністерством освіти і науки України
Рецензенти: д-р техн наук, проф. /. М. Астрелін (Національний технічний університет України «КПІ»), д-р техн наук, проф. О. Я. Лобойко...
Національний Технічний Університет України “КПІ”

КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ КИЇВ НТУУ "КПІ" 1997 МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ УКРАЇНИ...
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УКРАЇНИ "КИЇВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ"
Національний Технічний Університет України „КПІ”
Зображення файла 'Target with scale 300. ppi' має дві 1см лінійки. Виміряйте відстані між пікселями та розміри структур (наприклад...
Національний Технічний Університет України “КПІ”
Кожна група наприкінці роботи складає звіт. Звіт повинен бути набраний на комп’ютері та представлений або у роздрукованому, або в...
Національний Технічний Університет України “КПІ”
Кожна група наприкінці роботи складає звіт. Звіт повинен бути набраний на комп’ютері та представлений або у роздрукованому, або в...
Секція 1 Роль політики в розробці та запровадженні інноваційних моделей розвитку
...
Міністерство освіти України Національний Технічний Університет України...
Вона спрямована на врегулювання певного кола суспільних відносин, має загальний метод правового регулювання та фіксує правові норми...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка