ТЕМА УРОКУ


Скачати 59.52 Kb.
НазваТЕМА УРОКУ
Дата10.12.2013
Розмір59.52 Kb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Право > Урок
Долинська І.М. ВПУ № 21 м. Миколаїв

ТЕМА УРОКУ: Українська національно - демократична революція: тріумф чи трагедія українського народу.
МЕТА: Повторити та узагальнити знання учнів з теми.

Удосконалити вміння аналізувати історичні події, оцінювати і пояснювати історичні факти, самостійно використовуючи різні джерела.

Розвивати вміння давати характеристику історичним особам.

Виховувати в учнів почуття патріотизму , повагу до історичного минулого своєї держави

Прививати учням стійкий інтерес до вивчення історії як могутнього джерела сучасних змін.
ТИП УРОКУ: повторювально-узагальнююче заняття, тематичне оцінювання.
ФОРМА УРОКУ: стилізований «круглий стіл» з елементами опитування та бесіди.
ФОРМИ РОБОТИ УЧНІВ: групова, індивідуальна, колективна змістовно - пошукова діяльність.
ОБЛАДНАННЯ: карта та атласи з історії України, портрети політичних діячів, тексти та фото, музичний супровід, вірші.


ХІД УРОКУ:
1.ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА. Актуалізація та мотивація навчання.

Вступне слово вчителя про тему та мету заняття. Звучить пісня В.Скоробського «Юним», присвячена героям битви під Крутами. Учні записують до зошитів тему та епіграф уроку:
« Ніхто нам не побудує держави,

якщо ми самі її собі не побудуємо.

І ніхто з нас не створить нації,

якщо ми нацією не хочемо бути».

В.Липинський.

Актуальність теми - 95 річниця подій, що розглядаються – Українська НДР 1917 -1920рр., сучасна політична ситуація та державна політика в Україні.

Кожний з учнів отримує таблицю, яку повинен заповняти на протязі уроку, вона буде формою його індивідуального звіту. // дод.1

2. РОБОТА УЧНІВ ПО ЗАКРІПЛЕННЮ ТА УЗАГАЛЬНЕННЮ ЗНАНЬ:
а) КОЛЕКТИВНА РОБОТА : а\ знання фактичного матеріалу - троє учнів у дошки, а інші самостійно у зошитах повинні згрупувати терміни та поняття стосовно етапів УНР, які перераховує вчитель.

б\ перевірка знань хронологічного матеріалу – усне фронтальне опитування.
б) ГРУПОВА РОБОТА УЧНІВ

Кожна група отримує завдання вгадати історичного діяча, або історичне джерело, або подію за наведеним уривком. Доповнення учнями характеристик та відомостей на основі знань, добутих самостійно. \\ дод.2


в) САМОСТІЙНА ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА – заповнення таблиці.
3. РОЗГЛЯД ПРОБЛЕМНОГО ПИТАННЯ: Вчитель ставить перед учнями питання зачитуючи цитату з Євангелія. \\ дод.3.\\ « про яку проблему і під час революції , і нашого сучасного українського життя йде мова?» . Учні повинні мати можливість висловитися, назвати причини поразки революції, та спільно виробити тезу про потребу єдності народу на будь-якому етапі історії.
ПИТАННЯ учителя : «Так чим же була для нашого народу та країни та революція: трагедією чи тріумфом, чи марними були жертви, прагнення, чи мають якусь цінність її документи та уроки?»

Учні повинні висловити свою думку про значення революції, пояснити, що вони розуміють під терміном «патріотизм», «Батьківщина», незалежність.
4. ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ . Учні завершують оформлення та здають на перевірку таблиці, які отримали на початку заняття.

Виставлення оцінок за роботу на уроці.
Заключне слово вчителя:

Надихаючи учнів на плідну працю на користь не тільки собі, але й державі, суспільству , намагаючись підвищити їхню самоцінність як громадян України та оживити почуття патріотизму, учитель читає вірш «Українці мої» В.Баранова //дод.4//

ДОДАТКИ:

дод1. УКРАЇНСЬКА НАЦІОНАЛЬНО- ДЕМОКРАТИЧНА РЕВОЛЮЦІЯ

ПОЛІТИЧНИЙ

РЕЖИМ

КРИТЕРІЇ

ПОРІВНЯННЯ



ЦЕНТРАЛЬНА РАДА



ГЕТЬМАНАТ

П. СКОРОПАДСЬКОГО


ДИРЕКТОРІЯ УНР

ЧАС ІСНУВАННЯ










НАЗВА КРАЇНИ










ТЕРИТОРІЯ










ЛІДЕРИ










НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ,

ТИП ДЕРЖАВНОГО

РЕЖИМУ










ВІЙСЬКОВЕ ПИТАННЯ










ЗЕМЕЛЬНЕ ПИТАННЯ










РОБІТНИЧЕ

ПИТАННЯ










ПРОБЛЕМИ

ПРОРАХУНКИ












Дод. 2

Опис історичної особи
Про кого з політичних діячів йде мова:
« народився в родині нащадка козацького роду. Виховувався в пошані до української

старовини і культури. Кадровий військовий. Брав участь у російсько-японській та Першій світовій війнах. Дослужився до чину генерал-лейтенанта, був нагороджений Георгіївським хрестом 4 ступеня. Час його влади вважається найбільш стабільним періодом Української революції, хоча в суспільстві була значна кількість населення незадоволена реформами. Під час Другої світової війни допомагав рятувати українців з фашистських концтаборів. Загинув у 1945р. при бомбардуванні Берліну.»?

« За легендою, коли його хрестили, то на священнику загорівся одяг. В такому випадку, кажуть, що народився великий розбійник. Він був засуджений до страти, але уник її. Боровся проти всіх влад, не визнавав ніяких ідей крім ідеї народної волі. Створив власну республіку в Гуляй-Полі, його досягнення в керуванні армією та організаторські здібності визнавалися і прибічниками і ворогами. Обвинувачюється у багатьох кривавих злочинах. Був розгромлений і білими, і червоними, вимушений рятуватися за кордоном. Помер від старих ран у Парижі майже в повній самотності. »?
« Народився на Херсонщині в родині чабана. Декілька разів був заарештований царською поліцією за пропаганду українських ідей. Письменник. Під час революції в Україні був першим прем’єр - міністром.УНР, головою Директорії. За часів Радянської Влади десятки разів повертався в Україну, але вимушений був знову емігрувати до Франції. За кордоном займався розповсюдженням українських націоналістичних ідей. Був в’язнем фашистського концтабору під час Другої світової війни. На пропозицію уряду Франції прийняти французьке громадянство та гідне заможне життя відповів , що назавжди є тільки громадянином своєї батьківщини –України.»?

« Автор двох тисяч наукових праць з історії та історіографії України. Всесвітньо відомий вчений. Голова Центральної Ради, автор конституції УН, Першій президент України .Після падіння Центральної ради жив у Женеві, Берліні, Парижі. У двадцяті роки повернувся до України, займався науковою діяльністю. Але у 1931р. був заарештований більшовистською владою та звинувачений у націоналістичній діяльності. Помер в Кисловодську при загадкових обставинах.»?

«Народився в Полтаві в сім’ї міщан козацького роду. Навчався в духовній семінарії. Захоплювався українською культурою, грав на скрипці, був непоганим диригентом. Виключений з семінарії за виконання українських пісень. Прибічник ідеї державної незалежності України, член Революційної української партії. Під час революції був міністром військових справ, головним отаманом . Шукав союзників для боротьби з більшовиками, підписав угоду з Польщею. Після поразки революції емігрував до Польщі, потім до Парижу, де продовжує боротьбу. В 1926 р. його підступно вбито за наказом Радянського уряду.

« Адвокат за фахом. Очолював в центральній раді прибічників повної незалежності від Росії –самостійників. Метою життя вважав боротьбу з поневолювачами України. Після прийняття Другого універсалу на знак протесту підняв збройне повстання, був відісланий на фронт. За часів гетьманату мав пропозиції високих посад але відмовився. Після поразки української революції жив на Кубані, але мріяв про Україну. Знайдений повішеним, але причина смерті невідома досі.

Уривки з 1,3,4 Універсалів ЦР, Акту Злуки УНР та ЗУНР, опису подій під Крутами тощо…

Хто, яка подія зображені на фото ?

0-8491

2-154086 skoropadski


mihnovsky


a04z
attach 2


parad_1918_vynnychenko_volodymyr_400

Схожі:

УРОКУ ТЕМА ПРОГРАМИ: Технології комп'ютерної обробки інформації
ТЕМА УРОКУ: Тема уроку: Створення, завантаження та збереження файлів-документів. Введення, редагування та форматування інформації....
Уроку Тема уроку: Пристрої введення-виведення інформації. 
Структура і тип уроку повністю відповідають меті і завданням уроку, тобто науковий рівень уроку відповідає сучасним вимогам
План-конспект уроку інформатики в 7 класі Тема уроку
Тема уроку: Робота з текстовою інформацією. Призначення та основні функції текстового редактора. Текстові процесори. MS Word. Поняття...
ТЕМА ПРОГРАМИ: «Основи роботи на ПК.» Тема уроку
Тема уроку: «Побудова та форматування таблиць. Створення діаграм. Робота з колонками.»
УРОК №46 Тема уроку
Тема уроку. Характеристики варіаційних рядів. Середні величини. Мода, медіана вибірки
Урок 21 Тема уроку
Тема уроку. Паралельне проектування та його властивості, Зображення просторових фігур на площині
УРОК №35 Тема уроку
Тема уроку. Розв'язування текстових задач складанням систем рівнянь з двома змінними
УРОК 43 Тема уроку
Тема уроку: Використання формул комбінаторики для обчислен­ня ймовірностей подій
УРОК 13 Тема уроку
...
УРОК №28 Тема уроку
...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка