ГРА «ВМІННЯ ВЛАДНАТИ КОНФЛІКТ» ПРЕДМЕТ НАВЧАННЯ


Скачати 20.44 Kb.
НазваГРА «ВМІННЯ ВЛАДНАТИ КОНФЛІКТ» ПРЕДМЕТ НАВЧАННЯ
Дата28.03.2013
Розмір20.44 Kb.
ТипДокументи
ГРА «ВМІННЯ ВЛАДНАТИ КОНФЛІКТ»
ПРЕДМЕТ НАВЧАННЯ:

Цей план заняття з навчання здорового способу життя, зокрема запобігання насильству, може бути адаптований до інших тем.
МЕТА:18534-clipart-illustration-of-two-orange-people-on-blue-puzzle-pieces-engaging-in-a-handshake-upon-a-deal-symbolizing-link-exchange-and-teamwork.jpg

Навчити учнів вміти вмінню налагоджувати конфліктні ситуації.
НАВЧАЛЬНІ ЦІЛІ:

Наприкінці заняття учні повинні вміти:

  1. Продемонструвати два насильницькі методи, якими користуються люди під час конфлікту.

  2. Показати за допомогою рольової гри, як мінімум, два ненасильницькі методи владнання конфлікту.



ЗАВДАННЯ:

Учні мають визначити ситуації, за яких під час владнання конфлікту можуть бути використані насильницький та ненасильницький методи.
МАТЕРІАЛИ:

Нічого особливого не потребує.

ДІЯЛЬНІСТЬ:

  • Нехай учні занотують усі приклади насильства, свідками яких вони особисто були протягом минулого тижня. Зачитайте декілька прикладів і запишіть їх на дошці. Після цього нехай учні працюють у маленьких групах для того, щоб визначити причини насильств, з'ясувати шляхи уникнення насильницьких дій або шляхи ненасильницького вирішення конфлікту.

  • Учитель може записати на дошку відповіді учнів і попросити їх поміркувати про те, чим наслідки використання ненасильницького методу відрізняються від наслідків використання насильницького методу. Як кожний підхід впливає на людей, що задіяні у конфлікті?


ЗІГРАЙТЕ У ГРУ:

Зіграйте у гру, в якій усі в класі формують тісне коло. Одна людина залишається поза колом і намагається потрапити в його середину. Зазначте, який метод при цьому використовується. Обговоріть почуття людини, яку залишили поза колом (наприклад, відчай, злість...)

Тепер зіграйте в гру знову, використовуючи ненасильницький метод потрапити в коло. Шляхом «мозкового штурму» вигадайте якомога більше ненасильницьких методів, за якими можна це зробити (наприклад: попросити, запропонувати обмін, підкуп або змінити мету, щоб потрапити в коло).

Групове обговорення. Яке відношення ця гра має щодо профілактики ВІЛ/СНІДу, вживання наркотиків, алкоголю та тютюну? Застосуйте творчі здібності для розробки інших варіантів цієї гри.

Схожі:

Формування позитивної Я-концепції учнів, як спосіб профілактики конфліктів...
Думайте про дитину справедливо і не буде конфліктів. Вміння попередити конфлікт одна з основних частин педагогічної мудрості вчителя....
Урок № Тема: Конфлікт між буденним життям і високими пориваннями...
Феєрії, розвивати в учнів творчу уяву, вміння роботи з текстом, вміння визначати підтекст художнього твору, вміння дискутувати, аргументувати...
Конфлікт і способи його вирішення
...
13. Педагогіка як наука. Її предмет і завдання Зміст понять «педагогіка»,...
Предмет і об’єкт педагогіки. Основні етапи розвитку педагогіки і освіти. Категорії педагогіки (виховання, освіта, навчання, розвиток)....
Що таке конфлікт?
Мета. Навчити учнів усвідомлювати першопри­чини конфлікту, що таке конфлікт, наслідки конфліктів
Урок навчання гра моти. 1 клас Л. А. Козиренко. Альбер Камю. «Чума»
Заняття №1. Підготовка проекту «Компетентнісний підхід в системі особистісно орієнтованого навчання»
Сіверська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №3 ОРГАНІЗАЦІЯ І ЗМІСТ...
Завдання, які я підбираю до кожного уроку, пов’язують і розумову, і фізичну активність, сприяють вихованню гармонійної особистості....
УРОК ПРЕДМЕТ, ОБ'ЄКТ, ЗАВДАННЯ і МЕТОДИ НАУКИ ПРО ДОВКІЛЛЯ Цілі уроку
Цілі уроку: розглянути визначення, предмет і завдання еко­логії як науки; розвивати навички застосування матеріалів інших курсів...
Кожен із нас інтуїтивно розуміє, що таке конфлікт, адже він є невід’ємною...
У процесі конфлікту людина покладається на власний егоїзм, незважаючи на почуття та думки свого опонента, але згодом виснажується...
В СИСТЕМІ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІВ ПТНЗ
Вчений Дж. Рамен зазначає, що «відсутність позитивних результатів навчання означає, або студентам не компетентно виклали, або вони...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка