Складені задачі, які включають збільшення ( зменшення ) числа в кілька разів


Скачати 111.24 Kb.
НазваСкладені задачі, які включають збільшення ( зменшення ) числа в кілька разів
Дата18.12.2013
Розмір111.24 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Математика > Документи
Складені задачі, які включають

збільшення ( зменшення ) числа в кілька разів

( 3 клас)

Прізвище___________________________


  1. Прочитай задачу. Уважно роздивись короткий запис. Розв’яжи задачу.


Для паяння заліза приготували сплав олова і свинцю. Олова взяли 6 г,

а свинцю у 5 разів більше. Скільки взяли грамів свинцю й оловаразом?

Олово – 6 г

} ? г

Свинець - ? г, у 5 р. ˃

Розв’язання:1)_____________________________________________________________

2) ______________________________________________________________

Вираз:______________________________________________________________________

Відповідь:__________________________________________________________________
2.Прочитай задачу. Доповни короткий запис. Розв’яжи задачу.
У Дмитрика в одному конверті було 30 поштових марок, а в другому –

в 5 разів менше. Скільки марок було в Дмитрика у двох конвертах?
1 к. -_______________

} ________

2к. - _______________



Розв’язання:1)______________________________________________________________

2)_________________________________________________________

Вираз :____________________________________________________________________

Відповідь:__________________________________________________________________
3.Прочитай задачу. Запиши короткий запис. Розв’яжи задачу.
Альбом коштує 7 грн, а книжка у 8 разів дорожча. Скільки гривень коштують альбом і книжка разом?


Розв’язання:1)_______________________________________________________________

2) ______________________________________________________________

Вираз : _____________________________________________________________________

Відповідь:_____________________________________________________________________
Задачі на знаходження четвертого пропорційного

способом зведення до одиниці

( 3 клас)

Прізвище___________________________


  1. Прочитай задачу. Уважно роздивись короткий запис. Розв’яжи задачу.


У трьох однакових ящиках міститься 21 кг апельсинів. Скільки кілограмів апельсинів міститься у 8 таких ящиках?

3 ящ. – 21 кг ап..

8 ящ. - ? кг ап..
Розв’язання:1)_____________________________________________________

2)________________________________________________________

Вираз :_____________________________________________________________________

Відповідь:__________________________________________________________________
2. Прочитай задачу. Доповни короткий запис. Розв’яжи задачу.
У п’ять однакових коробок розфасовано 30 кг печива. Скільки кілограмів печива у 8 таких коробках?

5 к. - _________

8 к. - _________
Розв’язання:1)___________________________________________________________

2)_________________________________________________

Вираз :____________________________________________________________________

Відповідь:__________________________________________________________________
3. Прочитай задачу. Запиши короткий запис. Розв’яжи задачу.
У чотири однакові бідони налито 28 л яблучного соку. Скільки бідонів знадобиться, щоб розлити в них 42 л соку?

Розв’язання:1)_______________________________________________________________

2) _____________________________________________________________

Вираз : ____________________________________________________________________

Відповідь:___________________________________________________________


Задачі на знаходження четвертого пропорційного

способом зведення до одиниці

( другий вид )

( 3 клас)

Прізвище___________________________


  1. Прочитай задачу. Уважно роздивись короткий запис. Розв’яжи задачу.

Скільки сорочок можна пошити з 30 м тканини, якщо з 10 метрів можна пошити 4 сорочки?
4 с. – 10 м тк.

? с. – 30 м тк.
Розв’язання:1)_____________________________________________________________

2)_______________________________________________________________

Вираз:______________________________________________________________________

Відповідь:__________________________________________________________________
2. Прочитай задачу. Доповни короткий запис. Розв’яжи задачу.

Для виготовлення 15 кг кондитерських виробів необхідно 5 кг борошна. Скільки борошна треба для виготовлення 75 кг таких самих кондитерських виробів?
5 кг борошна – _______________

? кг борошна - _______________
Розв’язання:1)______________________________________________________

2)________________________________________________________

Вираз : ____________________________________________________________________

Відповідь:__________________________________________________________________
3.Прочитай задачу. Запиши короткий запис. Розв’яжи задачу.
12 виделок коштують 37 грн 25 коп. Скільки коштують 36 таких виделок?
Розв’язання: 1)______________________________________________________________

2) _____________________________________________________________

Вираз:_____________________________________________________________________

Відповідь:________________________________________________________________
Задачі на знаходження суми двох добутків

( 3 клас)

Прізвище___________________________


  1. Прочитай задачу. Уважно роздивись короткий запис. Розв’яжи задачу.


Для гуртка малювання керівник придбав 8 коробок олівців по 6 олівців у кожній і 3 коробки олівців по 12 олівців . Скільки всього олівців придбав керівник гуртка?

8 кор. – по 6 ол.

} ? ол.

3 кор. – по 12 ол.
Розв’язання:1)_____________________________________________________________

2)_______________________________________________________________

3) ___________________________________________________________

Вираз :____________________________________________________________________ Відповідь:_________________________________________________________________


  1. Прочитай задачу. Доповни короткий запис. Розв’яжи задачу.


Домогосподарка приготувала 9 банок соку по 3 л в кожній і 10 банок соку по 2 л в кожній. Скільки всього літрів соку приготувала домогосподарка?

9 банок – по ______

}_____л

10 банок – по _____
Розв’язання:1)_____________________________________________________________

2)_____________________________________________________________

3) ______________________________________________________________

Вираз : _____________________________________________________________________

Відповідь:__________________________________________________________________


  1. Прочитай задачу. Запиши короткий запис. Розв’яжи задачу.


Скільки туристів може розміститися у восьми чотиримісних і трьох шестимісних наметах?


Розв’язання: 1)______________________________________________________________

2)______________________________________________________________

3) ___________________________________________________________

Вираз : _____________________________________________________________________

Відповідь:__________________________________________________________________

Розширена задача на

спосіб зведення до одиниці

( 3 клас)

Прізвище___________________________


  1. Прочитай задачу. Уважно роздивись короткий запис. Розв’яжи задачу.

Із 56 м тканини пошили 28 дитячих сорочок. Скільки потрібно тканини,

щоб пошити 15 сорочок для дорослих, якщо на сорочку для дорослого

необхідно на 1 м тканини більше, ніж на дитячу?
На 1 сорочку Кількість сорочок Всього

Дитячі ? м тк. 28 с. 56 м тк.

Дорослі ? м тк., на 1 м тк. ˃ 15 с. ? м тк.

Розв’язання:1)_______________________________________________________________

2)______________________________________________________________

Вираз :_____________________________________________________________________

Відповідь:__________________________________________________________________
2. Прочитай задачу. Доповни короткий запис. Розв’яжи задачу.

На одному верстаті за 8 годин виготовили 16 деталей. На другому

верстаті за 1 годину виготовляють на 2 деталі більше, ніж на першому. Скільки деталей виготовляють на другому верстаті за 6 годин?
За 1 год. Кількість год. (час ) Всього

1 верстат ___________ ________________ __________

2 верстат ___________ _______________ ___________
Розв’язання:1)_______________________________________________________

2)______________________________________________________________

Вираз : _____________________________________________________________________

Відповідь:__________________________________________________________________
3. Прочитай задачу. Запиши короткий запис. Розв’яжи задачу.

Один робітник обробляє за 3 години 72 деталі, а другий таку саму кількість обробляє за 4 години. Скільки деталей обробляє другий

робітник за 8 годин?
Розв’язання: 1)______________________________________________________________

2) _____________________________________________________________

Вираз : _____________________________________________________________________

Відповідь:__________________________________________________________________

Задача, яка включає суми трьох і двох доданків

( 3 клас)

Прізвище___________________________

  1. Прочитай задачу. Уважно роздивись короткий запис. Розв’яжи задачу.

Загальна маса трьох механізмів становить 510 кг. Маса першого і другого механізмів 320 кг, а другого і третього – 360 кг. Якою є маса кожного з цих механізмів?

1 механізм - ? кг

}320 кг

2 механізм - ? кг } 510 кг

}360 кг

3 механізм - ? кг

Розв’язання:1)_____________________________________________________________

2)_____________________________________________________________

3) _____________________________________________________________

Вираз :_____________________________________________________________________

Відповідь:__________________________________________________________________

  1. Прочитай задачу. Доповни короткий запис. Розв’яжи задачу.

На три склади доставили вантаж. На перший і другий доставили 400 т вантажу, на другий і третій – 440 т. Скільки тонн вантажу було доставлено на кожний склад окремо?

1 склад - ? кг

}___ кг

2 склад - ? кг } ____ кг

}___ кг

3 склад - ? кг

Розв’язання:1)_____________________________________________________________

2)_____________________________________________________________

3) ______________________________________________________________

Вираз : _____________________________________________________________________

Відповідь:__________________________________________________________________

  1. Прочитай задачу. Запиши короткий запис. Розв’яжи задачу.

У шкільному медпункті зважувалися Ганнуся, Оленка і Тетянка. Виявилося, що їх спільна вага становить 51 кг. Спільна вага Ганнусі й Оленки – 32 кг, а Оленки й Тетянки – 36 кг. Яку вагу має кожна з дівчаток?

________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________

Розв’язання: 1)______________________________________________________________

2) ______________________________________________________________

3) ______________________________________________________________

Вираз : _____________________________________________________________________

Відповідь:_____________________________________________________________
Задачі, пов’язані з одиничною нормою

( 3 клас)

Прізвище___________________________


  1. Прочитай задачу. Уважно роздивись короткий запис. Розв’яжи задачу.

Для гуртка малювання керівник придбав 8 коробок олівців по 6 олівців у кожній і 3 коробки олівців по 12 олівців . Скільки всього олівців придбав керівник гуртка?

8 кор. – по 6 ол.

} ? ол.

3 кор. – по 12 ол.
Розв’язання:1)___________________________________________________________

2)______________________________________________________________

3) _____________________________________________________________

Вираз :_____________________________________________________________________

Відповідь:__________________________________________________________________


  1. Прочитай задачу. Доповни короткий запис. Розв’яжи задачу.


Домогосподарка приготувала 9 банок соку по 3 л в кожній і 10 банок соку по 2 л в кожній. Скільки всього літрів соку приготувала домогосподарка?

9 банок – по ______

}_____л

10 банок – по _____
Розв’язання:1)__________________________________________________________

2)______________________________________________________________

3) ______________________________________________________________

Вираз :_____________________________________________________________________

Відповідь:__________________________________________________________________


  1. Прочитай задачу. Запиши короткий запис. Розв’яжи задачу.


Скільки туристів може розміститися у восьми чотиримісних і трьох шестимісних наметах?

______________________________________________________________

______________________________________________________________
Розв’язання: 1)______________________________________________________________

2) ______________________________________________________________

3) ______________________________________________________________

Вираз : ___________________________________________________________________

Відповідь:_____________________________________________________________________

Задачі, пов’язані з одиничною нормою

( 3 клас)

Прізвище___________________________


  1. Прочитай задачу. Уважно роздивись короткий запис. Розв’яжи задачу.


Слону взоопарку на день дають, зокрема, 30 кг сіна. Скільки сіна потрібно

двом слонам на тиждень?

1слон – 1 день – 30 кг

2 слона – 7 днів - ? кг

.

Розв’язання:1)_______________________________________________________________

2)______________________________________________________________

Вираз :_____________________________________________________________________

Відповідь:__________________________________________________________________


  1. Прочитай задачу. Доповни короткий запис. Розв’яжи задачу.


Корові на добу дають 16 г солі. Скільки солі потрібно 6 коровам на 10 днів?

1 корова - __________- ___________

6 корів - ___________ - ___________

Розв’язання:1)_______________________________________________________________

2)_______________________________________________________________

Вираз : _____________________________________________________________________

Відповідь:__________________________________________________________________
3.Прочитай задачу. Запиши короткий запис. Розв’яжи задачу.
За допомогою спеціального фільтра можна одержувати 1 л чистої води кожні 5 хвилин. Скільки літрів чистої води можна одержати завдяки роботі двох таких фільтрів упродовж 20 хвилин?
Розв’язання: 1)______________________________________________________________

2) _____________________________________________________________

3) _____________________________________________________________

Вираз : _____________________________________________________________________

Відповідь:_____________________________________________________________________
Задачі на спільну роботу

( 3 клас)

Прізвище___________________________

  1. Прочитай задачу. Уважно роздивись короткий запис. Розв’яжи задачу.

Один водій за 6 годин роботи на таксі перевіз 24 пасажири, другий за 4 години перевіз 20 пасажирів. За кільки годин вони перевезуть 45 пасажирів, якщо працюватимуть разом?

1в. – 24 п. – за 6 год

} 45 п. – за ? год

2в. – 20п. – за 4 год

Розв’язання:1)_______________________________________________________________

2)_______________________________________________________________

3) ______________________________________________________________

4) ______________________________________________________________

Вираз:______________________________________________________________________

Відповідь:__________________________________________________________________


  1. Прочитай задачу. Доповни короткий запис. Розв’яжи задачу.

Один клас зробив 16 годівниць за 4 дні, другий – 15 годівниць за 3 дні. За скільки днів ці два класи зроблять 36 годівнийь, якщо працюватимуть разом?

1кл. – ______. – за _____

}_____ – за ?_____

2кл. – _______– за _____
Розв’язання:1)_____________________________________________________________

2)_______________________________________________________________

3)______________________________________________________________

4)_______________________________________________________________

Вираз : _____________________________________________________________________

Відповідь:__________________________________________________________________

  1. Прочитай задачу. Запиши короткий запис. Розв’яжи задачу.

Кравчиня за 7 днів пошила 35 суконь, а її помічниця за 6 днів пошила 18 суконь. За скільки днів кравчиня і її помічниця пошиють 64 сукні, якщо працюватимуть разом?

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________
Розв’язання: 1)_____________________________________________________________

2) ______________________________________________________________

3) ______________________________________________________________

4) ______________________________________________________________

Вираз : _______________________________________________________________________

Відповідь:_____________________________________________________________________

Задачі, які включають знаходження частин числа і

знаходження числа за його частиною

( 3 клас)

Прізвище___________________________

  1. Прочитай задачу. Уважно роздивись короткий запис. Розв’яжи задачу.

В автобусі 36 пасажирів. ¼ пасажирів – це чоловіки, 1/9 – діти. Скільки чоловіків і дітей в автобусі?

Всього – 36 п.

Чоловіки – ¼

}?

Діти – 1/9
Розв’язання:1)_______________________________________________________________

2)______________________________________________________________

3) _____________________________________________________________

Вираз :_____________________________________________________________________

Відповідь:__________________________________________________________________


  1. Прочитай задачу. Доповни короткий запис. Розв’яжи задачу.

На зупинці з автобуса вийшло 5 пасажирів. Це 1/6 всієї кількості пасажирів автобуса. Скільки пасажирів залишилося в автобусі?
Було - ______________

Вийшло - _______, це _________

Залишилося - ___________________
Розв’язання:1)______________________________________________________________

2)_______________________________________________________________

3) ______________________________________________________________

Вираз : _____________________________________________________________________

Відповідь:__________________________________________________________________

  1. Прочитай задачу. Запиши короткий запис. Розв’яжи задачу.

Автомобіль першого дня проїхав 300 км. Це 1/3 всієї відстані до міста. Другого дня проїхав 130 км. Скільки кілометрів залишилося проїхати до міста ?

________________________________________________________________

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

Розв’язання: 1)______________________________________________________________

2) _____________________________________________________________

3) _____________________________________________________________

Вираз : _______________________________________________________________________

Відповідь:_____________________________________________________________________
Бабченко Галина Василівна, вчитель початкових класів, вчитель 1 категорії, Приватна Християнська Школа «Перлина», місто Львів

домашня адреса: 79070 м. Львів

вул. Гн. Хоткевича 16 а, кв. 24

контактний телефон: +38 0979630753

e-mail: superbiz@mail.ru
Тексти задач Сухарева Л. С. Збірник задач з математики. 1-4 класи. – Х.: Вид-во «Ранок», 2010.- 224 с. ( Навчаємо молодших школярів ).
Ідея Агаркова І. П. Розв’язую задачі: Робочий зошит з математики для 1(2-4) класу/І. П.Агаркова. – Х.: Видавництво «Ранок», 2011.-64 с. ( Серія «За партою» )

Схожі:

Закріплення таблиць додавання і віднімання числа 2, складу чисел;...
Удосконалювати уміння складати і розв’язувати задачі за малюнками і схемами вказаних видів
Урок математики в 1 класі. Урок-тренінг «Вправи на Застосування таблиць...
Сєргєєва Валентина Олександрівна, вчитель вищої категорії,старший вчитель КНТМЛ №81. Збірка «Цікаво в 1 класі.»
КОНСПЕКТ ВІДКРИТОГО УРОКУ МАТЕМАТИКИ
Тема. Позначення чисел другого десятка цифрами. Вимірювання довжин відрізків. Задачі на знаходження суми та збільшення числа на кілька...
Лекція 20. Загальні підходи до формування та обліку витрат діяльності підприємства
Відповідно до пункту 4 П(С)БО 3 під витратами розуміють зменшення економічних вигод у вигляді вибуття активів або збільшення зобов'язань,...
ЛАНДШАФТИ ЕЛЕКТРОННИХ УНІВЕРСИТЕТІВ
Прихід електронних технологій, значне прискорення комунікацій, збільшення в сотні разів можливостей обробки масивів інформації приводять...
Тема Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3
Мета Формувати навички табличного множення числа 3, уміння розв’язувати задачі і приклади на множення числа 2 і 3; розвивати логічне...
Тема. Перевірка віднімання додаванням. Складені задачі на знаходження...
Мета: закріплювати вміння віднімати і додавати багатоцифрові числа, вчити перевіряти віднімання додаванням, вчити учнів розв’язувати...
Урок №28 Тема. Задачі на множення дробів
Мета: домогтися засвоєння учнями алгоритму знаходження значен­ня дробу від числа (відсотків від числа) як добутку даного числа на...
Пальчикова гімнастика
Діти простягають руки вперед, стискають і розтискають кулачки. Повторюють кілька разів
А. В. Ломоносов Херсонська філія Національного університету кораблебудування, м. Херсон
У цьому році у зв’язку з прийомом на навчання до ВНЗ за результатами зовнішнього незалежного оцінювання може скоротитися кількість...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка