Урок №62 Тема. Підсумковий урок


НазваУрок №62 Тема. Підсумковий урок
Дата17.05.2013
Розмір30.8 Kb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Математика > Урок

Тема ІV. Розв’язування прямокутних трикутників

Урок № 62

Тема. Підсумковий урок

Мета: повторити, систематизувати та узагальнити знання учнів щодо змісту означень тригонометричних функцій гострих кутів, три­гонометричних тотожностей та формул доповнення; правил знаходжен­ня сторін прямокутного трикутника, а також схем розв'язання прямо­кутних трикутників.

Повторити, систематизувати та узагальнити вміння учнів щодо застосування вивчених тверджень для розв'язування завдань на обчислення значень тригонометричних функцій; спрощення виразів, що містять тригонометричні функції одного й того самого кута; розв'язування прямокутних трикутників та задач на визначення елементів чотирикутників через елементи прямокутних трикутників.

Тип уроку: узагальнення та систематизація знань.

Наочність та обладнання: конспект 21 – 23.

Хід уроку

I. Організаційний етап
II. Перевірка домашнього завдання

З метою економії часу ретельній перевірці підлягають лише вправи високого та достатнього рівнів складності.
III. Формулювання мети і завдань уроку

Основна дидактична мета та завдання на урок цілком логічно випливають з його місця в темі — оскільки урок є останнім, підсумковим, то головним є питання про повторення, узагальнення та систематизацію знань та вмінь, набутих учнями в ході вивчення теми. Таке формулювання мети створює відповідну мотивацію діяльності учнів.
IV. Повторення та систематизація опорних знань

 Залежно від рівня підготовки учнів, їх роботу вчитель може органі­зувати різними способами (див. уроки систематизації... поперед­ні теми).
V. Повторення та систематизація вмінь

 Групова робота, мета якої полягає в тому, щоб учні самі сформулю­вали та випробували узагальнену схему дій, проводиться після ро­боти з виділення основних видів задач на застосування вивчених у темі понять. Такими видами можуть бути задачі на:

  • обчислення значення однієї з тригонометричних функцій певного гострого кута через відому іншу;

  • спрощення виразів, що містять тригонометричні функції одного й того самого кута;

  • розв'язування прямокутних трикутників;

  • знаходження елементів чотирикутників через елементи прямокутних трикутників.

Після формування списку основних видів завдань учитель об'єднує учнів у робочі групи (за кількістю видів завдань), і завдання кожної з груп формулюється як «Скласти план розв'язання задачі...» (кожна з груп отримує індивідуальне завдання). На складання плану кожній із груп відводиться певний час, за який учасники групи мають обговорити план розв'язання, записати його у вигляді послідовних кроків, реалізувати та підготувати презентацію своєї роботи. Після закінчен­ня відбувається презентація виконаної роботи кожною з груп, а далі — обов'язкове обговорення складених планів. Учитель або учні (інших груп) пропонують змінити яку-небудь із даних величин і пояснити, як зміниться розв'язання задачі. Після обговорення — обов'язкова ко­рекція.
VI. Підсумки уроку

Підсумком уроку узагальнення та систематизації знань і вмінь уч­нів є, по-перше, складені самими учнями узагальнені схеми дій під час розв'язування типових завдань, по-друге — здійснення учнями необхід­ної частини свідомої розумової діяльності — рефлексії — відображення кожним учнем сприйняття своїх успіхів, та найголовніше — проблем, над якими слід ще попрацювати перед контрольною роботою.
VIII. Домашнє завдання

Повторити зміст вивчених в ході понять із теми 5. Вивчити складені на уроці схеми дій. Використовуючи складені схеми, розв'язати задачі домашньої контрольної роботи.

Домашня контрольна робота

  1. Знайдіть sin А і tg A, якщо cos A = -.

  2. Спростіть вираз .

  3. Обчисліть: 2 sin 60° + 4 cos 60o – ctg 30o – 2 tg 45°.

  4. У прямокутному трикутнику катет завдовжки 18 см є протилежним до кута 60°. Знайдіть другий катет і гіпотенузу трикутника.

  5. У прямокутному трикутнику гіпотенуза дорівнює 74 см, а синус од­ного з кутів — . Знайдіть периметр трикутника.

  6. Більша бічна сторона описаної прямокутної трапеції дорівнює с, а гострий кут — α. Доведіть, що середня лінія трапеції дорівнює



С.П.Бабенко Усі уроки геометрії 8 клас Урок № 62

Схожі:

Урок №54 Тема
Тема. Підсумковий урок з теми «Квадратні рівняння. Формула коренів квадратного рівняння. Теорема Вієта»
Урок №86 Тема. Підсумковий урок з алгебри за 7 клас
Мета: перевірити засвоєння передбачених програмою знань і вмінь учнів, набутих під час вивчення алгебри в 7 класі
Урок №63 Тема
Тема. Підсумковий урок з теми «Квадратний тричлен. Розв'язування рівнянь, що зводяться до квадратних рівнянь та їх використання для...
Тема: «Підсумковий урок за романом Джонатана Свіфта «Мандри Лемюеля...
Тема: «Підсумковий урок за романом Джонатана Свіфта «Мандри Лемюеля Гуллівера. «Подорож до Ліліпутії»
Урок №11 Тема. Підсумковий урок
«Чотирикутники» знання учнів щодо означень, власти­востей та ознак таких понять, як чотирикутник, паралелограм, прямо­кутник, ромб...
Тема. Підсумковий урок Мета
Обладнання й матеріали: Комп’ютерний клас обладнаний в мережу, програмне забезпечення, роздатковий матеріал
УРОК У «ДІЛОВА ГРА»
Мета ділової гри поглибити та розширити діапазон знань учнів, формувати діловий стиль спілкування у практично-професійній діяльності....
Тема уроку: «УРОК ЗИМОВИЙ, ПІДСУМКОВИЙ»
Молодці! І чудова музика П.І. Чайковського і наша святкова поспівка це ли-ше початок нашого цікавого уроку
Тема. Підсумковий урок-гра «Поле чудес» з розділу «Апаратне забезпечення...
Повторити і узагальнити знання учнів з теми «Апаратне забезпечення інформаційних систем»
Урок. Тематичне оцінювання з теми «Оновлення європейського театру на межі XIX XX століття»
Тема: Підсумковий урок. Тематичне оцінювання з теми «Оновлення європейського театру на межі XIX XX століття»
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка