Уроку I. Організаційний момент


Скачати 32.46 Kb.
НазваУроку I. Організаційний момент
Дата06.05.2013
Розмір32.46 Kb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Математика > Урок

Звичайні дроби

УРОК 20.

Тема. Порівняння дробів

Мета. Учити учнів порівнювати дроби з різними чисельниками і знаменниками. Продовжити формувати вміння й навички зведення дробів до найменшого спі­льного знаменника. Виховувати в учнів охайність, розвивати увагу.

Тип уроку. Урок засвоєння нових знань.

Обладнання. Таблички з номерами груп, картки із завданнями для групової роботи учнів.

Хід уроку

I. Організаційний момент.

Об'єднати клас у групи. Розсадити учнів за «круглими» столами. Поста­вити таблички з номерами груп.
II. Перевірка домашнього завдання.

Учні звіряють свої відповіді з відповідями, записаними на дошці. За наявності помилок учні роблять виправлення в зошитах.
III. Актуалізація опорних знань.

  1. Сформулюйте основну властивість дробу.

  2. Що означає скоротити дріб?

  3. Наведіть приклад нескоротного дробу.

  4. Назвіть найменший спільний знаменник дробів:

а) і ; б) і ; в) і ; г) і ;

д) і ; є) і ; є) і ; ж) і .

  1. Зведіть дріб до нового знаменника:
    а) до 20; б) до 12; в) до 12; г) до 12; д) до 12;

є) до 42; є) до 18; ж) до 18; з) до 18.

  1. Як порівняти звичайні дроби з однаковими чисельниками знаменниками)?


IV. Сприймання і засвоєння навчального матеріалу.

Порівняйте дроби і . Порівнювати дроби з різними чисельниками і різними знаменниками ми ще не вміємо. Наше завдання — навчитись це робити. Ми об'єдналися в групи. Кожна група отримує картку із завданням, виконує його і відповідає на поставлені запитання.

Завдання для груп

Група 1

Зведіть дроби а) і ; б) і до спільного знаменника. Користую­чись правилом порівняння дробів з однаковими знаменниками, порівняйте дроби. Сформулюйте алгоритм порівняння звичайних дробів.

Група 2

Зведіть дроби а) і ; б) і до спільного знаменника. Користуючись правилом порівняння дробів з однаковими знаменниками, порівняйте дроби. Сформулюйте алгоритм порівняння звичайних дробів.

Група 3

Зведіть дроби а) і ; б) і до спільного знаменника. Користу­ючись правилом порівняння дробів з однаковими знаменниками, порівняйте дроби. Сформулюйте алгоритм порівняння звичайних дробів.

Група 4

Зведіть дроби а) і ; б) і до спільного знаменника. Користу­ючись правилом порівняння дробів з однаковими знаменниками, порівняйте дроби. Сформулюйте алгоритм порівняння звичайних дробів.
Після роботи в групах представник кожної групи звітує про підсумки виконання завдання. Учні за допомогою вчителя формулюють алгоритм порівняння звичайних дробів. Після цього розглядають алгоритм з підручника.

Кожна група отримує складніше завдання.

Завдання для груп

Група 1

Розмістіть дроби ; ; ; ; 1 у порядку зростання.

Група 2

Розмістіть дроби ; ; ; ; у порядку зростання.

Група 3

Розмістіть дроби 1; ; ; ; у порядку спадання.

Група 4

Розмістіть дроби ; ; ; у порядку спадання.
Учні висувають ідеї щодо розв'язання даного завдання, після чого разом з учителем складають план розв'язання, а потім працюють у групах.
V. Закріплення вивченого матеріалу

  1. Робота з підручником. Рубрика «Прочитайте».

  2. Усно: № 254.

  3. Письмово: №№ 257, 261, 265.


VI. Підсумки уроку

Учитель. Сьогодні на уроці ми навчились порівнювати дроби з різними чисельниками і різними знаменниками.

  1. Як порівняти два дроби з різними знаменниками?


VII. Пояснення домашнього завдання.

§2, п. 10. №№ 258, 262, 266.

Скласти казку про дроби. За зразок може слугувати казка в газеті «Математика» №7 (211), лютий, 2003 р.



О.Ензельт Уроки математики у 6 класі Урок 20

Схожі:

Урок №11
...
УРОКУ І. Організаційний момент
...
Уроку Організаційний момент
Діти! Урок розпочався. Що ви очікуєте від нього? Подумайте і закінчіть речення: (Слайд – 1)
Хід уроку Організаційний момент
Переглянь малюнки, на яких зображено прогноз погоди на тиждень. Знайди правильну відповідь
Уроку І Організаційний момент
Мета: удосконалювати навички постановки й аргументування розділових знаків між простими реченнями в складному
Уроку I. Організаційний момент
За 1,2 кг цукерок заплатили 8,64 грн. Скільки потрібно заплатити за 1,4 кг таких же цукерок?
1. Організаційний момент. Повідомлення теми та мети уроку
Обговорення важливого аспекту нашого життя «Злочин та покарання», застосування знань з предмету «Правознавство»
Уроку I. Організаційний момент
Довжини сторін трикутника відносяться як 3 : 4 : Знайдіть периметр цього трикутника, якщо його найбільша сторона дорівнює 30 см
План-конспект інтегрованого уроку з української літератури та фізики...
Організаційний момент ( 2 хв.) – привітання, перевірка присутніх, рефлексія (Який настрій у вас перед уроком?)
Уроку І. Організаційний момент
У книжці є 180 сторінок. Учень прочитав усієї кількості сторінок. Скільки сторінок йому залишилося прочитати?
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка