Уроку Тема: Робота з майстром функцій. Мета: навчитись


Скачати 74.12 Kb.
НазваУроку Тема: Робота з майстром функцій. Мета: навчитись
Дата24.03.2013
Розмір74.12 Kb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Математика > Урок
План уроку
Тема: Робота з майстром функцій.

Мета: навчитись виконувати обрахунки використовуючи у формулах логічні функції

Тип уроку: Лабораторна робота.

Забезпечення: Інструкція до роботи, ПК.

СТРУКТУРА УРОКУ





  1. ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА

Перевірка присутності учнів


Короткий інструктаж з правил безпечної роботи у комп’ютерних лабораторіях

  1. Актуалізація опорних знань

    1. Що таке функція?

2) Що таке формула?

3) Яким чином вводиться логічна функція?

  1. ВСТУПНИЙ Інструктаж до виконання самостійного завдання

    1. Створити таблицю №1, заповнити дані.

    2. Обрахувати загальну кількість кормів, використовуючи функцію Автосумма

    3. Обчислити відсоток вмісту окремих видів кормів в натуральному виразі від всіх витрат на одну корову.

    4. Знайти середнє значення відсотку від усіх витрат, використовуючи функцію СРЗНАЧ

    5. Ввести колонку ВИТРАТА КОРМІВ та задати таку умову якщо відсоток від всіх витрат кормів менший за середній для всіх культур, то ВИТРАТА КОРМІВ дорівнює "мала", інакше - "велика". Використати логічну функцію ЕСЛИ.

    6. Створити таблицю №2, заповнити дані.

    7. Потрібно нарахувати стипендію в залежності від середнього балу.

    8. Для обчислення використовуємо функцію ЕСЛИ.

    1. САМОСТІЙНА РОБОТА УЧНІВ

    2. ПОТОЧНИЙ ІНСТРУКТАЖ

Звернення уваги на допустимі помилки кожного учня

    1. ЗАКЛЮЧНИЙ ІНСТРУКТАЖ (підведення підсумків практичної частини)

  1. Перевірка виконання практичного завдання.

  2. Виставлення оцінок.

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА

Тема: Робота з майстром функцій

Мета: навчитись виконувати обрахунки використовуючи у формулах логічні функції

Методичне забезпечення: ПК з програмою Excel, інструкції

Теоретичні відомості


Функція – це створена формула, яка виконує операції над заданим значенням та повертає нове значення.

Структура функції:

  • Знак дорівнює (=)

  • Ім’я функції

  • Аргументи функції (значення, імена, зсилки на комірку, текст та ін)

Способи введення функцій

  • Вручну

  • За допомогою Майстра функцій

Способи відкриття вікна Майстра функцій

  • За допомогою вкладки Формулы Вставить функцию

  • За допомогою комбінації клавіш Shift + F3

  • Поставити знак = і в полі імені вибрати зі списку Другие функции

  • Вкладка Формулы Библиотека функций вибрати будь-яку категорію Вставить функцию

  • В рядку формул натиснути на кнопку

Послідовність введення функції за допомогою майстра

  • Виділити необхідну комірку

  • Вкладка Формулы Вставить функцию

  • У вікні Мастер функций Шаг 1 из 2 вибираємо необхідну категорію функцій та саму функцію

  • В наступному вікні вводимо аргументи функції



Практичне завдання


Завдання 1.

Обчислити відсоток вмісту окремих видів кормів в натуральному виразі від всіх витрат на одну корову. Ввести в таблицю колонку ВИТРАТА КОРМІВ, при чому, якщо відсоток від всіх витрат кормів менший за середній для всіх культур, то ВИТРАТА КОРМІВ дорівнює "мала", інакше - "велика".





Вид корму

Використано кормів, ц

в % від всіх витрат кормів

Сіно

10,46

X

Сінаж

20,55

X

Силос

33,63

X

Концентрати

2,58

X

Пас. трави

35,93

X

Зелен. підкорм.

34,45

X

Пивна дробина

13,12

X

Всього


У

100%

Середній


-

S

Завдання 2.

Нарахуйте стипендію в залежності від середнього балу:

Сер.бал <4 – стипендія не нараховується;

Сер.бал від 4 до 7 – стипендія 200,25грн.;

Сер.бал від 7 до 10 – стипендія 220,45 грн.;

Сер бал від 10 до 12 – стипендія 250,65 грн.

Відомість на стипендію учнів групи № 38

п/п


П.І.Б.

Сер.

бал

бал

Сума стипендії, грн.

Вересень

Жовтень

Листопад

Грудень

Січень

Лютий

Березень

Квітень

Травень

1

Абрамович А.Р.

8,25




























2

Петров Р.О.

5,9




























3

Семерчук Т.І.

3,23




























4

Захаров Р.Г.

12




























5

Шарапов К.П.

10,8




























6

Козлов І.А.

3,9




























7

Сидоров С.С.

11,5




























Всього:





























Контрольні запитання

  1. Що таке функція?

  2. Що таке формула?

  3. Яким чином вводиться логічна функція?

  4. Які є типи посилань?

  5. Як змінити тип посилання?

  6. Яка послідовність введення формули?

  7. Які ви знаєте типи операторів?

  8. Якими способами можна відкрити вікно Майстра функцій?

Схожі:

Уроку Тема: Робота з майстром функцій Мета: навчитись
У комірку F3 ввести наступну формулу: =10000*В3*С3*D3/E3, знаходимо очікувану врожайність кожної культури для цього потрібно скопіювати...
УРОКУ Тема: Робота з Майстром функцій
Мета: навчити учнів використовувати вбудовані функції в ET Excel при роботі діапазонами даних, для створення складних розрахунків,...
КОНСПЕКТ УРОКУ ТЕМА: Практична робота №12. Інтерактивність у Flash-презентаціях
МЕТА: навчитись створювати оригінал-макету буклету використовуючи можливості програми
УРОК 9 Тема уроку
Мета уроку: Побудова графіків функцій у = sin х, у = cos x, у = tg х, у = ctg x формування умінь будувати графіки функцій: у = Asin...
УРОК 8 Тема уроку
Мета уроку: Введення поняття періодичної функції; знаходжен­ня найменших додатних періодів тригонометричних функцій; формування умінь...
УРОК 18 Тема уроку
Мета уроку: Познайомити учнів з загальною схемою досліджен­ня функцій. Формування умінь учнів у дослідженні функцій та побудові їх...
Тема. Опрацювання табличних даних за допомогою логічних функцій
Мета. Навчитись застосовувати логічні функції до аналізу даних в системі електронних таблиць Excel
Тема: Робота в середовищі електронних таблиць
Мета: навчитись створювати функції та використовувати їх в обчисленнях даних в ЕТ Excel
УРОК 8 Тема уроку
Мета уроку: Вивчення теорем про похідні суми, добутку і частки функцій, формування умінь учнів у знаходженні по­хідних
Тема. Складання та реалізація програм опрацювання рядкових величин
Мета. Навчитись складати та виконувати програми з використанням процедур та функцій опрацювання рядкових величин
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка