УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ГОРЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЦЕНТР ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ М. ГОРЛІВКИ


Скачати 44.82 Kb.
НазваУПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ГОРЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЦЕНТР ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ М. ГОРЛІВКИ
Дата10.02.2014
Розмір44.82 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Література > Документи
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ГОРЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ЦЕНТР ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ М.ГОРЛІВКИ


УЗГОДЖЕНО

Начальник управління освіти Горлівської міської ради

_____________М.І.Кружилін

“_____”___________20__ р

ЗАТВЕРДЖЕНО

Директор

Центру позашкільної освіти м.Горлівки
_____________Я.Г.Лотоцька

“_____”___________ 20__ р.


ПРОГРАМА РОБОТИ ГУРТКА

ЛІТЕРАТУРНЕ

КРАЄЗНАВСТВО


2010
Автор: Н.Ю.Захарченко, методист Центру позашкільної освіти м.Горлівки
Рецензент: І.Ф.Слободенюк, учитель російської мови й літератури Горлівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №55, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії.


Затверджено педагогічною радою ЦПО

(протокол № __ від _____20__ року )
Директор _____________ Я.Г.Лотоцька

М.П.
Узгоджено з методичним кабінетом міста:

Завідувач

М.П. ____________ С.І.Починок

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

Завдання підвищення ролі літератури у вихованні молодого покоління настійно вимагають використання всіх видів і форм роботи, у тому числі й літературного краєзнавства.

Мета роботи гуртка - розширити й збагатити знання дітей та підлітків про рідне місто, прищепити їм любов і повагу до історії і культури Донеччини, допомогти повніше відчути й усвідомити зв'язок літератури з життям.

Мета занять - розширення загального кругозору, систематизація знань по історії культури рідного краю, розвиток навичок дослідницької, пошукової й оформлювальної діяльності.

Велике виховне й освітнє значення має збирання місцевого фольклору. Не в стінах навчального закладу, не по книгах, а в живому, безпосередньому спілкуванні з народом діти стають часткою невичерпного поетичного джерела народної фантазії й мудрості, скарбниці душі народу. Захоплююча робота зі збирання фольклору пробуджує в них інтерес до славного минулого Донеччини.

Твори фольклору, почуті в живому виконанні розповідача, допомагають відчути красу усної народної творчості, привчають любити мелодію народної пісні й живу народну мову, доставляють естетичну насолоду, розвивають художній смак.

Знайомство з життям і творчістю письменника допомагає вихованцям краще зрозуміти художню правду його творів, красу язика, глибину думок і почуттів.

Паралельне вивчення української й російської літератури допомагає у збагаченні й розмаїтості тематики й форм роботи, є благодатним ґрунтом для патріотичного виховання.

Участь у пошуковій і дослідницькій роботі допомагає вихованню самостійності, творчого підходу до справи.

Програма гуртка «Літературне краєзнавство» створена для вихованців віком від 10 до 18 років та розрахована на 216 годин на рік ( 6 години на тиждень).

Основні форми й методи роботи:

  • лекції (оглядові бесіди педагога або доповіді вихованців на задані теми);

  • семінари (навчання навичкам літературно-краєзнавчої роботи);

  • експедиції (вивчення літературно-краєзнавчих об'єктів, збір матеріалів);

  • науково-дослідницькі (вивчення й класифікація зібраних матеріалів, робота над літературою, підготовка доповідей тощо);

  • літературно-творчі (щоденники, твори на задані педагогом теми);

  • оформлювальні (виготовлення наочних приладдя по літературному краєзнавству, оформлення виставки, створення літературної карти тощо.);

  • організаційно-масові (проведення літературно-музичних вечорів на краєзнавчі теми, організація екскурсій по шкільному музеї, зустрічі з письменниками, проведення літературно-краєзнавчих вікторин, ігор, конкурсів тощо).


Результатом роботи гуртка є:

  • оформлення літературно-краєзнавчої виставки;

  • створення літературно-художньої карти рідного краю або оформлення літературно-художнього календаря рідної природи;

  • літопис літературного життя рідного краю.

Успіх роботи гуртка багато залежить від умілого сполучення вище зазначених видів і форм занять. Оцінювання досягнень учнів здійснюється вербально

Учбово-тематичний план



п/п


Назва розділу

Кількість годин

усього

теорія

практика

1













2













3













4













5













6













7













8













Схожі:

Управління освіти Чернівецької міської ради Центр практичної психології і соціальної роботи
Шановні педагоги! Дане дослідження проводиться з метою вивчення Вашої думки про можливості впровадження інклюзивної освіти в закладах...
Руденко Валентина Борисівна, завідувач методичного кабінету відділу...
Впровадження інновацій у систему неперервного підвищення кваліфікації педагогічних та керівних кадрів міста з досвіду роботи методичного...
Анкета «Психологія в сфері інтересів та потреб сучасної людини»
Центр практичної психології і соціальної роботи управління освіти Чернівецької міської ради
ПРОГРАМА ГУРТКА «ЮНІ СКАУТИ» Власенко С. С.,керівник
Схвалено Комісією з позашкільної освіти Науково-методичної Ради з питань освіти Міністерства освіти та науки, молоді та спорту України...
Тетіївський районний Центр позашкільної освіти Розклад занять

Управл і ння освіти, молоді та спорту Смілянської міської ради Методичний...
Смілянського природничо-математичного ліцею Смілянської міської ради Черкаської області, Волошина Марія Сергіївна, учитель фізики,...
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ДЕПАРТАМЕНТУ З ГУМАНІТАРНИХ ПИТАНЬ ХАРКІВСЬКОЇ...
Методичний посібник для заступників директорів ЗНЗ та вчителів, які працюють з обдарованими дітьми
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ДЕПАРТАМЕНТУ З ГУМАНІТАРНИХ ПИТАНЬ ХАРКІВСЬКОЇ...
Методичний посібник для заступників директорів ЗНЗ та вчителів, які працюють з обдарованими дітьми
Методичні рекомендації щодо змісту та оформлення навчальних програм з позашкільної освіти
Навчальна програма з позашкільної освіти (далі – програма) – це нормативний документ, що визначає мету, завдання, зміст, обсяг, порядок,...
Управління освіти Миколаївської міської ради Науково-методичний центр
Методичний посібник містить теоретичні поняття, які розкривають особливості обдарованої дитини, демонструє методи виховання та розвитку...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка