Управління освіти Чернівецької міської ради Центр практичної психології і соціальної роботи


Скачати 25.07 Kb.
НазваУправління освіти Чернівецької міської ради Центр практичної психології і соціальної роботи
Дата30.05.2013
Розмір25.07 Kb.
ТипАнкета
bibl.com.ua > Психологія > Анкета
Управління освіти Чернівецької міської ради

Центр практичної психології і соціальної роботи

Анкета для вчителів

Шановні педагоги! Дане дослідження проводиться з метою вивчення Вашої думки про можливості впровадження інклюзивної освіти в закладах освіти міста (організації навчання дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітніх навчальних закладах).

Просимо Вас відверто відповісти на запропоновані запитання


  1. Що, на Вашу думку, необхідно врахувати при впровадженні інклюзивної освіти в школах міста, щоб діти з особливими потребами почували себе комфортно?

1.1. Спеціально обладнані приміщення безбар’єрного простору (пандуси на сходах, фізкультурно-спортивна зона, навчальні кабінети, туалети, зона відпочинку тощо);

1.2. Навчально-матеріальну базу (спеціальні навчальні програми, підручники, наочно-дидактичні посібники, критерії оцінювання навчальних досягнень тощо);

1.3. Спеціальну підготовку педагогів та реорганізацію штату (введення посад помічників педагогів, дефектологів);

1.4. Психологічну готовність педагогів, учнів загальноосвітніх шкіл, дітей з особливими потребами та їх батьків;

1.5. Ваш варіант___________________________________________________________

_________________________________________________________________________

  1. Які проблеми та труднощі, на Вашу думку, можуть виникнути (або виникають) в процесі адаптації дітей з особливими потребами до учнівського колективу загальноосвітнього навчального закладу:

  • неврахування адміністрацією та педагогами потреб і можливостей дитини;

  • негативне сприйняття дітей з особливими потребами іншими школярами (емоційне відштовхування, насміхання, агресія тощо);

  • негативне ставлення інших батьків до спільної діяльності їхніх дітей з дитиною з особливими потребами;

  • негативна психологічна неготовність педагогів, страх перед незвичними та нелегкими проблемами у роботі з дітьми, які потребують особливої уваги;

  • Ваш варіант _____________________________________________________________

________________________________________________________________________

  1. За якою формою Ви працюєте з учнями, які мають особливі потреби?

  • у звичайному класі загальноосвітнього закладу;

  • за індивідуальним графіком у школі;

  • за індивідуальним графіком удома;

  • інше_________________________________________________

  1. Які проблеми та труднощі виникають у Вас під час роботи з учнями, які мають особливі освітні потреби?

  • відсутність спеціальної освіти по роботі з дітьми з особливими потребами;

  • нестача чи відсутність спеціальних програм та дидактичного матеріалу;

  • важке емоційне навантаження;

  • недостатнє матеріальне заохочення;

  • Ваш варіант ________________________________________________________

6. Чи готова, на Вашу думку, сьогоднішня система освіти до впровадження інклюзивної освіти?

так частково ні

7. Чи готові Ви до впровадження у Вашій школі системи інклюзивної освіти?

так ні

8. Ваші пропозиції щодо організації навчання дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітніх навчальних закладах ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Дякуємо за відповіді!

Схожі:

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЦЕНТР ПРАКТИЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ...
Головною ланкою в процесі освоєння знань молодшими школярами є рівень розвитку їх пізнавальної сфери, і особливо таких психічних...
Анкета «Психологія в сфері інтересів та потреб сучасної людини»
Центр практичної психології і соціальної роботи управління освіти Чернівецької міської ради
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЦЕНТР ПРАКТИЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ І СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ
Головною ланкою в процесі освоєння знань молодшими школярами є рівень розвитку їх пізнавальної сфери, і особливо таких психічних...
Начальникам управлінь освіти Чернівецької міської ради, Глибоцької,...
Про результати засідання обласної експертної комісії науково-методичного центру практичної психології та соціальної роботи Інституту...
Департамент освіти і науки, молоді та спорту Чернівецької обласної...
Формування позитивного психологічного мікроклімату в учнівському та педагогічному колективах
Управління освіти Чернівецької міської ради Центр практичної психології і соціальної роботи
Вашої думки про можливості організації навчання дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітніх навчальних закладах міста...
Департамент освіти і науки, молоді та спорту Чернівецької обласної...
За цих умов соціальна педагогіка, як особлива сфера професійної діяльності, стає значним чинником у системі допомоги широким верствам...
ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Д. Д. Романовська, завідувач НМЦ практичної психології і соціальної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької...
5. Методичні рекомендації щодо удосконалення психологічного супроводу...
Романовська Д. Д., завідувач науково-методичного центру практичної психології та соціальної роботи Інституту післядипломної педагогічної...
Була представлена спеціалістами Головного управління освіти і науки,...
Безпечний та професійний освітній простір як актуальне завдання психологічної служби області
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка