Тема уроку : Проектування та виготовлення виробів, в'язаних спицями. Презентація виробів, в'язаних спицями. Мета


Скачати 65.84 Kb.
НазваТема уроку : Проектування та виготовлення виробів, в'язаних спицями. Презентація виробів, в'язаних спицями. Мета
Дата05.07.2013
Розмір65.84 Kb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Культура > Урок


Тема уроку : Проектування та виготовлення виробів, в'язаних спицями. Презентація виробів, в'язаних спицями.
Мета:

  • Навчальна: забезпечити систематизацію, узагальнення та поглибити зна­ння учнів із теорії в'язання;сформувати вміння використовувати отримані на попередніх уроках знання в різних ситуаціях;забезпечити оцінювання навчальних досягнень учнів за розділом «Проектування та виготовлення виробів, в'язаних спицями».

  • Розвиваюча: розвивати координацію рухів рук, вміння користуватися спеціальною літературою, творчі здібності учнів.

  • Виховна: сприяти виховуванню товариськості та взаємодопомоги, самостійності, дбайливого, шанобливого ставлення до праці.


Обладнання: : вироби, в'язані спицями, дидактичний матеріал до уроку.

Інструменти та матеріали: спиці, нитки, ножиці.

Міжпредметні зв'язки: історія, географія, народознавство, математика, біологія.

Тип уроку: нестандартний урок.
Структура уроку


I.

Організаційний момент

2 хв.

II.

Актуалізація знань

8 хв.

III.

Мотивація навчальної діяльності учнів

5 хв.

IV.

Повідомлення теми й мети уроку

3 хв.

V.

Вивчення нового матеріалу :

25хв.

VI.

Практична робота

35 хв.

VII.

Закріплення нових знань

5 хв.

VIII.

Підведення підсумків уроку

7 хв.

Хід уроку

І. Організаційна частина:

  1. перевірка наявності учнів;

  2. перевірка готовності учнів до уроку;


Поділити клас на 2 команди «Завзяті» та «Умілі».
ІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів:

В'язання — один із найдавніших видів мистецтва, що існує більше 3 тисяч років. У наші дні ручне в'язання, як і раніше, залишається модним і популярним заняттям.

Хто вміє в'язати, той не тільки може створити неповторні речі, а ще й стимулює свою розумову діяльність, бо під час в'язання масажуються нервові рецептори на пальцях, які відповідають за розумову діяльність. в'яжучи, ми звертаємося до біології, математики, історії, літератури, географії, малювання й фізкультури. І це сьогодні буде доведено.




ІІІ. Мотивація навчальної діяльності:

Щоб дещо освіжити ваші знання,пропоную вам розв’язати Тест «в'язання спицями»(Учні отримують картки із тестом.)

1. Номер спиці — це її:

а) радіус;

б) діаметр;

в) довжина

          1. Довжину спиці визначають у:

а) сантиметрах;

б) дециметрах;

в) міліметрах

          1. . Ряд петель, які набрали на

спиці, називають:

а) початковим;

б) першим;

в) пружковим

4. Виміри: обхват кисті, обхват зап'ястка, довжина кисті від зап'ястка до кінця середньо­го пальця, довжина кисті від зап'ястка до основи великого пальця, необхідні для в'язання:

а) шкарпеток;

б) рукавиць;

в) панчіх;

г) шапки
ІV. Повідомлення теми й мети уроку

Сьогодні Ви продемонструєте ваші вміння, презентуючи виготовлені вироби. Ми проведемо урок- змагання з перевірки теоретичних знань «Фарби майстерності».

Представлення команд «Завзяті» та «Умілі». Представлення капітанів.

Вам необхідно виконати завдання таких конкурсів:

  1. Конкурс «Експрес-опитування»

  2. Конкурс «Асоціативний кущ»

  3. Конкурс «Моторні ручки»

  4. Конкурс «Загадки» (Про які волокна йдеться?)

  5. Конкурс капітанів «Ти мені, а я тобі»

  6. Конкурс «Будь уважним»


►► Конкурс «Експрес-опитування»

  • які основні петлі використовують для в'язання резинки?

  • як слід добирати: спиці до ниток чи нитки до спиць?

  • як називається перша й остання петля у в'язанні?

  • яку петлю використовують в ажурному в'язанні?

  • як визначити номер спиць?

  • як називається візерунок, зображений умовними позначеннями?


►► Конкурс «Асоціативний кущ»

За 1 хв учням пропонується дібрати асоціації, пов'язані з поняттям «В'язання».
►► Конкурс «міні-практикум» (Відшукай потрібну в'язку)

Учням пропонується розпізнати за зовнішнім виглядом зразки:

резинка 1 х 1

Хусткова в’язка

англійська резинка

ажурна в'язка



►► Конкурс «Моторні ручки»

Набрати 10 петель і зв'язати 2 ряди хустковою в'язкою.
►► Конкурс «Загадки» (Про які волокна йдеться?)

  1. Били мене били, а царем посадили. (Льон)

  2. не вогонь, а обпікає. (Кропива)

  3. По горах та долинах ходить шуба та кофтина. (вовна)

  4. Із земельки виростаю та весь світ одягаю. (Бавовна)

  5. У білій хатці він живе, тонку ниточку пряде. (шовк)

  6. Хлопчина малий у землю зайшов, синю шапку там знайшов. (льон)


►► Конкурс капітанів «Ти мені, а я тобі»

Капітани по черзі ставлять запитання один одному (домашня заготовка). Правильна відповідь оцінюється 1 балом, неправильно поставлене запитання штрафується на 0,5 балу. штрафується 1 балом капітан, який поставив запитання, але сам не може на нього відповісти. За оригінальне запитання додатковий 1 бал.
►► Конкурс «Будь уважним»

На знання правил безпеки, санітарії та гігієни праці.

Найціннішим для кожної людини є її життя та здоров'я. Для запобігання травматизму та збереження здоров'я й життя учням треба дотримуватися правил безпечної праці. Крім них існують також санітарно-гігієнічні вимоги, зокрема спрямовані на збереження зору, постави та пов'язані з культурою праці (правила організації робочого місця).

Учням потрібно обрати правильний варіант відповіді.

1. На якій відстані від очей слід тримати роботу?

А 25-30 см; б 30-40 см; В 20-25 см.

2.Через скільки хвилин роботи треба робити перерву на відпочинок?

А 30-40 хв; Б 40-50 хв; В 50-60 хв.

3. Під час в'язання треба сидіти:

А вільно, не нахиляючи голови; Б вільно, із невеликим нахилом голови; В вільно, руки розташовані на рівні грудей.

4. Світло повинно падати на роботу:

А зліва; Б справа;В безпосередньо на робоче місце.
VІІІ. Підведення підсумків уроку:

Виставлення і мотивація оцінок учнів.

Підсумки гри, заохочення кращих учнів.

За кожне правильно виконане завдання команда отримує 1 бал. Команда,яка швидше виконала завдання отримує 2 бали.

Заключне слово вчителя

Не зважаючи на результати змагання, переможених немає, тому що кожен пізнав щось нове, закріпив набуті знання, спробував свої сили, пережив почуття азарту. На знак подяки нагороджую учнів у номінаціях:

  • «Найкращий на уроці»,

  • «За зусилля»,

  • «За творчість».


ІХ. Повідомлення домашнього завдання:

  • пояснення особливостей виконання домашнього завдання;

  • проведення інструктажу;

  • мотивація учнів на його виконання.

Схожі:

Уроку
Розвиваюча: оволодіння прийомами роботи зі спицями та опанувати технологією в'язання спицями: набирання початкового ряду; лицьова...
Азбука геометричного різьблення та виготовлення виробів з геометричним декором
«Азбука геометричного різьблення» дозволить тобі поглиблено вивчити курс різьблення, що є основою для виготовлення та оздоблення...
Тем 4: Різноманітність кондитерських виробів та види їх оздоблення. Мета
Мета: засвоєння знань про асортимент кондитерських виробів та видів їх оздоблення; формування вмінь при виготовленні різноманітних...
УРОК ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ Тема: Виготовлення об’ємних виробів із солоного...
Мета уроку: формувати соціальні компетентності, усвідомленість виконання завдань, самостійність, впевненість в своїх силах; виховувати...
Тема. Оздоблення точених виробів. Мета
Мета. Ознайомити учнів з прийомами оздоблення точених виробів безпосередньо в токарному верстаті; виховання позитивного ставлення...
Тем 10: Технологія приготування страв із бісквітного тіста. Мета
Обладнання: таблиці «Правила безпечної роботи в шкільних майстернях», ілюстрації із зображенням виробів із бісквітного тіста, таблиці...
Уроку. Аналіз існуючих виробів та визначення завдань проекту
Мета уроку: засвоєння знань про аналіз об'єктів проектування; формування вмінь аналізувати вироби та визначати завдання проекту....
Уроку. Аналіз існуючих виробів та визначення завдань проекту
Мета уроку: засвоєння знань про аналіз об'єктів проектування; формування вмінь аналізувати вироби та визначати завдання проекту....
Уроку з трудового навчання Тема: Захист проекту
Мета: навчальна: формування в учнів знань about процес захисту розроблених творчих виробів
Дубініна А. А., Овчиннікова І. Ф., Дубініна С. О. Методи визначення...
Мета: Ознайомити учнів з класифікацією ковбасних виробів. Сформувати знання про виробництво ковбасних виробів. Розвивати уважність...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка