БЛАНК АНАЛІЗУ УРОКУ


Скачати 57.53 Kb.
НазваБЛАНК АНАЛІЗУ УРОКУ
Дата17.04.2013
Розмір57.53 Kb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Культура > Урок
БЛАНК АНАЛІЗУ УРОКУ



27

група



21”вересня 2012 рік _охорона праці___________

предмет
Викладач: Колісник Катерина Вікторівна

Тема уроку: Поняття про виробничий травматизм та професійні захворювання  

Мета: Ознайомити учнів з основними причинами виробничого травматизм та професійних захворювань та їх наслідками

Тип уроку: комбінований

(засвоєння нових знань; засвоєння умінь і навичок; комплексне застосування знань, умінь та навичок; узагальнення та систематизація знань; контроль і корекція знань, умінь та навичок; комбінований урок тощо)


Дотримання принципів навчання:

науковість;

доступність;

наочність;

проблемність;

самостійність учнів;

активність учнів;

системність і послідовність;

урахування індивідуальних особливостей учнів;

диференціація;

інтеграція;

свідомість, стійкість засвоєння знань,

умінь та навичок;

єдність освітніх,

розвивальних,

виховних функцій

навчання.


Реалізовано методи навчання

Методи навчання:

усний виклад матеріалу (розповідь, пояснення);

бесіда;

робота з підручником;

метод вправ.

Методи навчання:

пояснювально-ілюстративний;

репродуктивний;

проблемний виклад,

частково-пошуковий;

дослідницький.
Інтерактивні методи.

Застосовано засоби навчання:
таблиця;

ілюстрація;

ТЗН;

картки;

підручники;

посібники;

записи на дошці;

інші.

Форми організації навчального процесу:

фронтальна;

групова;

індивідуальна;

інші.

Форми виконання робіт:

усна;

письмова;

з місця;

біля дошки;

інші.


Зовнішня організація уроку


своєчасність початку і кінця уроку;

темп і тональність уроку;

раціональна організація навчального часу;

обсяг домашнього завдання, інструктаж;

своєчасність виставлення оцінок, їх коментування.

Висновки: Слід відмітити своєчасність початку та кінця уроку, гарний темп і тональність, проведення інструктажу, раціональна організація навчального часу, виставлення оцінок.


Організація навчальної діяльності

мотивація навчання;

досягнення мети уроку;

логічність і послідовність викладу;

оптимальність структури уроку;

раціональність використання методів, принципів, засобів навчання;

культура мовлення учнів, учителя;

рівень дисципліни.

Висновки: Урок промотивований, виклад логічний і послідовний, дотримана структура, раціонально використані методи та засоби навчання, високий рівень культури мовлення та рівень дисципліни


Організація опитування

(чітка, зрозуміла, недостатньо чітка, нечітка)




Кількість опитаних учнів



















































































































































Усього:

Кількість опитаних учнів














25































































































Усього: 31



Кількісний і якісний аналіз навчання

12б.-

11б.-

10б.- 5

9б.- 7

8б.- 5

7б.- 4

6б.- 4

5б.-

4б.-

3б.-

2б.-

1б.-


Висновки, зауваження, пропозиції:

Урок пройшов цікаво. Були використані різні методи та засоби, гарний виклад матеріалу, непогана взаємодія вчителів з класом. Проте не вистачало активності учнів (мало опитуваних).

В цілому урок мети досяг.

У педагогічну скарбницю:

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Підсумкова оцінка професійної діяльності вчителя:




Урок відвідав: студент Поліщук С.М.



(посада; прізвище, ім’я та по батькові; підпис)

Додати документ в свій блог або на сайт

Схожі:

БЛАНК АНАЛІЗУ УРОКУ
Висновки: Гарний темп і тональність, проведення інструктажу, раціональна організація навчального часу, виставлення оцінок

Орієнтовна схема аналізу уроку теоретичного навчання Підготовка до відвідування уроку
Ознайомитися з аналізами попередніх уроків цього викладача, з журналом обліку теоретичного навчання

Бланк заяви для юридичних осіб

Бланк заяви для фізичних осіб

Бланк Робочої програми навчальної дисицпліни

Уроку: комбінований. Структура уроку
Мета: засвоєння учнями знань про сутність та етапи економічного аналізу проекту; формування вмінь визначати собівартість та ціну;...

Уроку. Економічне обґрунтування проекту
Мета уроку: Засвоєння знань про сутність та етапи економічного аналізу проекту; формування вмінь визначати собівартість та ціну;...

Методика педагогічного аналізу уроку з позиції системного підходу
Він здійснюється, як правило, без урахування здобутих реальних результатів на уроці. Цей аналіз не дає змоги виявити справжні причини...

Тема. Візуальні мистецтва. Архітектура. Скульптура. Мета уроку
Мета уроку: дати поняття «архітектура», «скульптура»; навчити розпізнавати види архітектури та скульптури; розвивати навички сприймання...

Уроку. Аналіз та компонування інформації для проекту
Мета уроку: засвоєння знань про технологію аналізу та компонування інформації для проекту, формування вмінь компонувати інформацію...

Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка