БЛАНК АНАЛІЗУ УРОКУ


Скачати 56.22 Kb.
Назва БЛАНК АНАЛІЗУ УРОКУ
Дата 14.05.2013
Розмір 56.22 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Культура > Урок
БЛАНК АНАЛІЗУ УРОКУ



32

група



25”вересня 2012 рік ___________електромеханіка_

предмет
Викладач: Петров Ігор Вікторович

Тема уроку: Діагностика та ремонт клавіатур.

Мета: Навчити учнів виявляти та усувати несправності клавіатури

Тип уроку: комбінований

(засвоєння нових знань; засвоєння умінь і навичок; комплексне застосування знань, умінь та навичок; узагальнення та систематизація знань; контроль і корекція знань, умінь та навичок; комбінований урок тощо)


Дотримання принципів навчання:

науковість;

доступність;

наочність;

проблемність;

самостійність учнів;

активність учнів;

системність і послідовність;

урахування індивідуальних особливостей учнів;

диференціація;

інтеграція;

свідомість, стійкість засвоєння знань,

умінь та навичок;

єдність освітніх,

розвивальних,

виховних функцій

навчання.


Реалізовано методи навчання

Методи навчання:

усний виклад матеріалу (розповідь, пояснення);

бесіда;

робота з підручником;

метод вправ.

Методи навчання:

пояснювально-ілюстративний;

репродуктивний;

проблемний виклад,

частково-пошуковий;

дослідницький.
Інтерактивні методи.

Застосовано засоби навчання:
таблиця;

ілюстрація;

ТЗН;

картки;

підручники;

посібники;

записи на дошці;

інші.

Форми організації навчального процесу:

фронтальна;

групова;

індивідуальна;

інші.

Форми виконання робіт:

усна;

письмова;

з місця;

біля дошки;

інші.


Зовнішня організація уроку


своєчасність початку і кінця уроку;

темп і тональність уроку;

раціональна організація навчального часу;

обсяг домашнього завдання, інструктаж;

своєчасність виставлення оцінок, їх коментування.

Висновки: Гарний темп і тональність, проведення інструктажу, раціональна організація навчального часу, виставлення оцінок.


Організація навчальної діяльності

мотивація навчання;

досягнення мети уроку;

логічність і послідовність викладу;

оптимальність структури уроку;

раціональність використання методів, принципів, засобів навчання;

культура мовлення учнів, учителя;

рівень дисципліни.

Висновки: Дотримана структура, раціонально використані методи та засоби навчання, високий рівень культури мовлення та рівень дисципліни


Організація опитування

(чітка, зрозуміла, недостатньо чітка, нечітка)




Кількість опитаних учнів



















































































































































Усього:

Кількість опитаних учнів














20































































































Усього: 28



Кількісний і якісний аналіз навчання

12б.-2

11б.-3

10б.- 5

9б.- 7

8б.- 1

7б.- 2

6б.-

5б.-

4б.-

3б.-

2б.-

1б.-


Висновки, зауваження, пропозиції:

Урок пройшов цікаво. Були використані різні методи та засоби, гарний виклад матеріалу, непогана взаємодія вчителів з класом. В цілому урок мети досяг.

У педагогічну скарбницю:

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Підсумкова оцінка професійної діяльності вчителя:




Урок відвідав: студент Поліщук С.М.



(посада; прізвище, ім’я та по батькові; підпис)

Схожі:

БЛАНК АНАЛІЗУ УРОКУ
Мета: Ознайомити учнів з основними причинами виробничого травматизм та професійних захворювань та їх наслідками
Уроку: комбінований. Хід уроку
Навчальна: ознайомити учнів з сучасними технологіями переробки відходів, з’ясувати необхідність спостереження та аналізу стану природи...
Орієнтовна схема аналізу уроку теоретичного навчання Підготовка до відвідування уроку
Ознайомитися з аналізами попередніх уроків цього викладача, з журналом обліку теоретичного навчання
Бланк заяви для юридичних осіб

Бланк Робочої програми навчальної дисицпліни

Бланк заяви для фізичних осіб

Уроку: комбінований. Структура уроку
Мета: засвоєння учнями знань про сутність та етапи економічного аналізу проекту; формування вмінь визначати собівартість та ціну;...
Уроку: комбінований. Структура уроку
Мета: засвоєння учнями знань про сутність та етапи економічного аналізу проекту; формування вмінь визначати собівартість та ціну;...
Уроку. Економічне обґрунтування проекту
Мета уроку: Засвоєння знань про сутність та етапи економічного аналізу проекту; формування вмінь визначати собівартість та ціну;...
Уроку. Економічне обґрунтування проекту
Мета уроку: Засвоєння знань про сутність та етапи економічного аналізу проекту; формування вмінь визначати собівартість та ціну;...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка