Зміст


НазваЗміст
Сторінка1/14
Дата22.02.2016
Розмір0.69 Mb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   14




Експрес-діагностика

в ДНЗ
Комплект матеріалів

для практичних психологів

Експрес-діагностика в ДНЗ. Комплект матеріалів для практичних психологів./ [Уклад. О.Дєдов] – Хотин, 2014. – 41 с.+ Додатки: діагностичні матеріали. – 31 с.

Комплект матеріалів призначений для експрес-діагностики розвитку психічних процесів у дітей дошкільного віку. Для діагностики використовуються класичні методики, що дозволяють виявити рівень інтелектуального розвитку, довільності, особливості особистісної сфери. Матеріали структуровані по віку: 3-4 роки (друга молодша група), 4-5 років (середня група), 5-6 років (старша група).

В комплект входять методичний посібник, в якому детально описані процедура діагностики та критерії оцінки результатів, а також необхідні для проведення діагностики матеріали.

Посібник адресований психологам, які працюють в дитячих дошкільних освітніх установах.

Зміст


Зміст 3

Вступ 4

Процедура проведення діагностичного обстеження 5

Друга молодша група (3-4 роки) 6

Вікові особливості дітей 6

Розвиток особистості 7

Розвиток психічних процесів 9

Діагностика дітей 3-4 років 11

Середня група (4-5 років) 14

Вікові особливості дітей 4-5 років 14

Розвиток особистості 16

Розвиток психічних процесів 18

Діагностика дітей 4-5 років 20

Старша група (5-6 років) 24

Вікові особливості дітей 24

Розвиток особистості 27

Розвиток психічних процесів 29

Діагностика дітей 5-6 років 30

Загальні таблиці використання системи оцінювання при дослідженні дітей 35

Діагностика дітей 4-5 років 36

Діагностика дітей 5-6 років 38

Література 40

Додатки 41


Вступ


Дошкільне дитинство – дуже короткий відрізок у житті людини, тільки перші 6 (7) років, однак мають неминуче значення. Це період, коли дитина розвивається як ніколи бурхливо і стрімко. З кожним роком вона змінюється фізично і набуває абсолютно нові психічні здібності та якості. Із безпорадного малюка вона перетворюється на відносно самостійну, активну особистість. Дошкільний період є сензитивним для розвитку багатьох психічних процесів, тому приділяти увагу розвитку дитини треба починаючи з раннього віку.

Одним із важливих практичних завдань у процесі здійснення психологічного супроводу є забезпечення психолого-педагогічного вивчення рівня психічного розвитку дітей дошкільного віку на відповідність віковій нормі, виявлення дітей із відхиленнями у психофізичному розвитку. Сенс такої диференціації полягає в тому, щоб дітям, які виявили недостатній розвиток надати необхідної корекційно-розвивальної допомоги, яка найбільш актуальна саме в дошкільному віці.

Даний посібник являє собою комплект матеріалів для експрес-діагностики розвитку психічних процесів у дітей дошкільного віку. Для діагностики використовуються класичні методики, які дають можливість виявити рівень інтелектуального розвитку, довільності, особливості особистісної сфери. Діагностичні матеріали структуровані по віку: 3-4 роки (друга молодша група), 4-5 років (середня група), 5-6(7) років (старша група). Складений таким чином комплект дозволить психологам спостерігати за розвитком кожної дитини і забезпечити безперервний психологічний супровід з моменту його надходження в дитячий садок до випуску в школу.

За результатами обстеження психолог розробляє корекційно-розвивальну програму (індивідуально на кожну дитину і на групу в цілому), яка дозволить вихователям і фахівцям ДНЗ здійснювати індивідуальний підхід до кожної дитини.

В діагностичний комплект входять методичний посібник, в якому описані вікові особливості дітей від трьох до шести років, зміст і процедура діагностики та критерії оцінки результатів, а також Додатки, в яких представлені необхідні для проведення діагностики матеріали.

Стимульні матеріали діляться на три групи. Перша група – предмети (мотрійки, коробка форм, іграшки тощо), в Додатках вони не надаються, в цьому випадку просто наводиться опис процедури проведення діагностики. Друга група – матеріали багаторазового використання, і третя – витратні матеріали, які будуть потрібні на кожну дитину і відповідно їх треба буде ксерокопіювати. Два останніх типи матеріалів включені до Додатків.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   14

Схожі:

МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
Додаток А. Титульний аркуш 18 Додаток Б. Завдання до дипломного проекту 19 Додаток В. Реферат (приклад оформлення) 21 Додаток Г....
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ ПРОЕКТІВ РЕГУЛЯТОРНИХ АКТІВ Зміст проекту
Зміст проекту: проект рішення виконавчого комітету Смілянської міської ради „Про затвердження норм споживання води споживачами м....
ЛітератураЗміст і форма в мистецтві: діалектика зв'язку
Як відомо, твору ні про що не буває. В ньому є жива душа, тобто зміст, який випромінює духовну енергію, узагальнюючи поліфункціональ-ність...
Зміст трудового договору Зміст Вступ
Розділ III. Поняття припинення трудового договору, підстави його припинення
ЗМІСТ ПРОГРАМИ ПЕРЕДДИПЛОМНОЇ ( 2 виробнич ої ) ПРАКТИКИ студентів...
Одним із напрямів вирішення цієї проблеми є впровадження в навчальний процес системи поетапної практичної підготовки майбутніх менеджерів...
Тема уроку
Мета: продовжити ознайомлення учнів з особливостями жанру літературної казки; учити самостійно визначати головну думку художнього...
План Поняття та зміст юридична деонтологія Юридична діяльність: поняття та зміст ст
Мораль, на думку Бентама, може бути математично обра­хованою ("моральна арифметика"), а задоволення індивідуального інтересу, вважав...
Навчальна діяльність Тема: Освоєння клавіатури. Орієнтування в просторі Програмовий зміст
Програмовий зміст: повторити вивчений матеріал. Сприяти розвиткові логічного мислення. Детально розглянути складові частини кла­віатури,...
Тема Предмет, зміст і структура курсу
Модуль І. Теоретичні основи управління персоналом. Тема Предмет, зміст і структура курсу
Вибір — це курси профільного доповнення, які поглиблюють та розширюють...
Елективні курси (elect вибір) — це курси профільного доповнення, які поглиблюють та розширюють межі профільних предметів, розвивають...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка